eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



درباره مای سفورا


درباره ما :

شرکت مای سفورا سال 1397 با هدف ارائه ی محصولات آرایشی و پوستی اورجینال، از بهترین برند ها تاسیس شد. در واقع دغدغه ی اصلی برای بنیانگذارِ این شرکت، نبودِ محصولاتی اورجینال، با کیفیت و اصیل بود که همین بزرگ ترین دلیل برای شکل گرفتن مای سفورا بود و تا الان که بیش تر از 5 سال از تاسیس این شرکت میگذره هنوز هم این هدف و ارائه محصولاتی با اصالت به مشتریان از مهم ترین اهداف ما هست.
محصولاتِ ما شامل لوازم های آرایشی، محصولات پوستی و عطرهای اورجینال از بهترین برندهای روز دنیا هستن.

------------------------------------------------------------------------------

ماموریت ما در مای سفورا :

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز' شعار اصلی شرکت ما که توی هر مرحله از کارمون اون رو سرلوحه قرار میدیم چرا که معتقدیم' داشتنِ پوستی سالم و زیبا حق همه هست و تبدیل کردن این رویای زیبا به حقیقت رو ماموریت خودمون میدونیم و برای اون تلاش میکنیم. به همین خاطر تامین و ارائه ی محصولاتی با کیفیت و با اصالت ، همیشه اولین و مهمترین ماموریت ما در مای سفورا هست.

------------------------------------------------------------------------------

اهداف ما :

از مهم ترین چیزهایی که برای ما مهمه ، داشتنِ رضایتِ مخاطبینمون هست. در واقع هدف ما فقط فروش محصولاتمون به شما نیست بلکه هدفمون ایجاد سفری دلپذیر از لحظه ای که با ما آشنا میشین تا بعد از خریدتونِ هست که بتونید بهترین تجربه رو داشته باشین و به لب هاتون لبخند رضایت نشسته باشه چون میدونیم شما لایق بهترین ها هستین. به همین خاطر از لحظه ای که وارد سایت میشین تیم پیشتیبانی ما همراه شما هست تا خریدی طبق نیازهاتون انجام بدین. هدف بعدی ما آگاه سازی شماست، ما در مای سفورا با تشکیل تیمی مجرب و متخصص، به صورت رایگان بهترین مشاوره هارو بهتون میدیم و در بخش آموزشِ سایت میتونید درباره ی مسائل متفاوت آگاهی پیدا کنید و جواب خیلی از سوالاتتون رو در این بخش بگیرین.

------------------------------------------------------------------------------

ارزش های ما :

از مهم ترین ارزش های ما داشتنِ مشتریانی وفادار و ارزشمند هست که توی این سال ها در کنار ما بودن و به مرور زمان با بزرگ شدنِ خانواده ی مای سفورا، این احساس مسئولیت در ما هم بیشتر و بیشتر شد تا مثل همیشه بتونیم بهترین هارو در اختیار شما عزیزان بذاریم و بتونیم هدفمون رو که ایجاد رضایت و خریدی دلپذیر برای شماست محقق کنیم.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران