eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



کاربرد انواع سرم های اوردینری


اگر شما هم جزو افرادی باشید که به سلامت و مراقبت از پوستتون اهمیت میدین، قطعا اسم برند اوردینری و سرم های خارق العاده ی اون به گوشتون خورده.
این برند محصولات خیلی زیادی برای مراقبت از پوست داره و همین ممکن هست که کار رو برای انتخاب سخت کنه و نتونیم تصمیم بگیریم که کدوم محصول رو انتخاب کنیم.
برای همین این جا تصمیم گرفتیم کاربرد انواع سرم های اوردینری رو برای شما بررسی کنیم که تونسته باشیم توی بهترین انتخاب شمارو کمک کنیم.


کابرد انواع سرم های اوردینری :

کاربرد انواع سرم های اوردینری
  1. سرم نیاسینامید:

    یک فرمول ضد لک که از ترکیبِ نیاسینامید (ویتامین b3 ) و روی تشکیل شده. این محصول مناسب برای افرادی با پوست چرب و مختلط هست و میتونه چربی پوست رو کنترل کنه، ظاهر منافذ رو خیلی خوب کاهش بده و برای کاهش لک و آکنه محصولی بسیار مفید هست.

    کاربرد انواع سرم های اوردینری

    سرم نیاسینامید اوردینری ، میتونه قرمزی پوست رو هم کاهش بده و از طرفی چون باید بعد از سرم های آبرسان استفاده بشه این محصول رطوبت رو توی پوست حفظ میکنه.
    موقع استفاده از این محصول حواستون باشه که همزمان با ویتامین C استفاده نشه برای مثال سرم رو شب استفاده کنید و ویتامین سی رو صبح بزنید. (کاربرد انواع سرم های اوردینری)


  2. رتینول 1% :

    یکی از پرطرفدارترین و البته قوی ترین سرم های اوردینری. اول از همه باید بگم که این سرم به هیچ عنوان مناسب برای پوست های حساس نیست چرا که محصولی قوی در لایه برداری هست.
    لکه ها رو خیلی خوب کاهش میده و خطوط ظریف پوست رو از بین میبره و چین و چروک رو خیلی خوب کاهش میده.
    در کل سرم رتینول فواید ضد پیری بسیار قوی داره، رنگ پوست رو خیلی خوب یکدست میکنه منافذ رو کاهش میده و برای افرادی که مستعد آکنه هستن میتونه سرمی مفید باشه.

    کاربرد انواع سرم های اوردینری

    فقط حواستون باشه که این سرم، حساسیت پوست رو نسبت به اشعه ماورابنفش به شدت بالا میبره برای همین به هیچ وجه نباید از زدن ضدآفتاب چشم پوشی کنید و باید هر روز حتی وقتی در منزل هستید هم اون رو استفاده کنید.
    از طرفی، به هیچ عنوان همزمان از رتینوئیدها استفاده نکنید و ممکن هست توی 4 تا 8 هفته اول پوست کمی لایه برداری بشه و این طبیعیه اما نباید این اتفاق بیش از حد ممکن رخ بده.
    پس اگر نیاز به لایه برداری برای از بین بردن لکه و خطوط و منافذ دارین این سرم مناسب شماست اون رو نهایتا هفته ای دوبار استفاده کنید و اگر تا حالا این محصول رو استفاده نکردین از هفته ای یکبار شروع کنید.

    (کاربرد انواع سرم های اوردینری)

  3. هیالورونیک اسید :

    هیالورونیک اسید برای آبرسانی پوست فوق العاده هست . این سرم، پوست رو رطوبت رسانی میکنه و از دهیدراتگی و کدری اون رو خیلی خوب نجات میده.

    کاربرد انواع سرم های اوردینری

    میتونید برای ترمیم و هیدراتگی پوستتون که سبب جوان سازی و جوان موندن پوست میشه، اون رو قبل از هر سرم و کرم دیگه ای استفاده کنید.


  4. گلیکولیک اسید:

    یک تونر لایه بردار که تیرگی و لک رو از بین میبره و بافت ناهموار پوست رو بهبود میبخشه. درواقع این سرم از اوردینری پوست رو یکدست و روشن میکنه و به خاطر داشتن ترکیبی از گلیکولیک اسید، اسیدهای آمینه، آلوئه وار، جنسینگ و فلفل تاسمانی، خیلی خوب این کار رو روی پوست انجام میده.

    کاربرد انواع سرم های اوردینری

    پس میتونید اون رو برای از بین بردن کدری پوست و روشن کردن و یکدست کردن اون استفاده کنید، حواستون باشه که تونر با چشم و اطراف اون در ارتباط نباشه

    (کاربرد انواع سرم های اوردینری)

  5. لاکتیک اسید 10%:

    این محصول برای افرادی که پوست خشک و حساسی دارند بسیار مناسبه. البته که پوست های مستعد آکنه و لک هم میتونن از اون استفاده کنند. این سرم، خیلی آروم پوست رو لایه برداری میکنه و هدفش بهبودِ رنگ و بافت پوست هست.
    اون رو حداکثر دوبار در هفته و در شب استفاده کنید. لاکتیک اسید درکنار لایه برداری که روی پوست انجام میده میتونه رطوبت پوست رو هم حفظ کنه.

    کاربرد انواع سرم های اوردینری

    وجود فلفل تاسمانی در این سرم، از التهاب و ایجاد حساسیت خیلی خوب جلوگیری میکه. اگه عادت به لایه برداری ندارین، اون رو با هفته ای یکبار شروع کنید و به هیچ عنوان همزمان از اسیدهای دیگه استفاده نکنید.


  6. کافئین:

    و سرم معروفِ کافئین اوردینری، محصولی که هدف اصلی اون از بین بردن پف و تیرگی دور چشم هست. این سرم محلولی به شدت سبکه، که غلظت بالایی از کافئین و برگ چای سبز داره برای همین هم خیلی خوب میتونه تیرگی و پف اطراف چشم رو از بین ببره.

    کاربرد انواع سرم های اوردینری

    حواستون باشه، گاهی اوقات به خاطر کم شدن چربی زیر چشم این تیرگی به وجود میاد و میشه گفت یک سایه زیر چشم ایجاد میشه ، این رو با هیچ محصولی نمیتونید اصلاح کنید و باید به متخصص چشم مراجه کرد.
    سرم کافئین رو میتونید صبح و شب استفاده کنید.

    (کاربرد انواع سرم های اوردینری)

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران