eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



انواع خط چشم


انواع خط چشم برای انواع مختلف چشم :

همونطور که توی مقاله قبلی راجب انواع مختلف فرم صورت یادگرفتیم ، باید بدونیم که چشم ها هم فرم و مدل های متفاوتی دارند و نمیشه برای همه ی مدل چشم ها یه نوع خط چشم کشید . پس باید اول یاد بگیریم که فرم چشم ما چی هست و بهترین مدل خط چشم برای اون چه مدلی میتونه باشه.
پس برای یادگیری انواع خط چشم اول از همه انواع فرم چشم رو یاد میگیریم .

انواع مختلف فرم چشم :

به طور کلی پنج نوع فرم و مدل چشم مختلف وجود داره : بادومی ، گرد ، مونولید ، پف دار و چشم های رو به پایین .
برای اینکه متوجه بشین کدوم یکی از این فرم چشم هارو دارید ، یک آینه بردارید و مستقیم به اون نگاه کنید. عضله های دور چشمتون رو آروم نگه دارین ، اون رو چروک نکنید یا ابروهاتون رو بالا نبرید ، اینکار میتونه به شما کمک کنه و با توجه به توضیحاتی که در ادامه میدیم ، بفهمین مدل و فرم چشم شما چجوری هست .

  1. چشم های بادومی:

    چشم بادومی
    چشم های بادومی عموما پلک های پر چین و خطی دارن و پهنای چشمشون بیشتر از عرض اونه. میشه گفت اگه مقداری از عنبیه چشم شما توسط پلک بالا و پایین پوشونده شده یعنی شما چشمی بادومی دارید ، توی این مدل گوشه های چشم یه کم به سمت بالا میره و میشه گفت متقارن ترین مدل چشم هستند. انواع خط چشم رو میتونید برای این فرم انجام بدید ، اما بهترین حالت برای اون خط چشم های دنباله دار هستن که میتونن نازک یا ضخیم کشیده بشن.

    بهترین کار برای چشمای بادومی اینه که گوشه داخل چشم رو تیره نکنن چرا که اینکار باعث میشه چشمشون کوچیک تر دیده بشه.

  2. چشم های گرد :

    چشم گرد
    این مدل از چشم معمولا چین و چروک اطرفش ، بیشتر به چشم میاد. چشم هایی بزرگ و درخشان هستن و برعکس چشمای بادومی ، عرض این مدل از پهنای اون بیشتره . ویژگی دیگه ی این مدل از چشم اینه که سفیدی داخل چشم خیلی خوب دیده میشه و عنبیه رو از پلک بالا و پایین جدا کرده.
    برای اینکه بدونیم بین انواع چشم کدوم مدل مناسب این فرمه میتونیم به این نکته توجه کنیم که ما میخوایم فرم چشم رو نزدیک به فرم چشم بادومی کنیم پس ، خط چشمی مناسبه که گردی رو کم کنه و به اون حالتی کشیده تر بده. مثل : بهترین مدل خط چشم برای چشم گرد
    گوشه های بیرونی رو بکشید تا چشمتون حالتی کشیده تر بگیره ، در واقع بهترین حالت اینه که از گوشه داخلی با نازک ترین حالت انواع خط چشم شروع کنید و تا گوشه بیرونی بیاید و اون ضخیم تر بکشین.

  3. چشم های مونولید :

    چشم های پف دار یا مونولید
    پلک بالا کاملا بلند و یکدست هست ، درواقع یعنی از جایی که پلک شروع میشه تا جایی که به استخوان زیر ابرو میرسه هیچ چین یا خطی دیده نمیشه.به این مدل تک پلی هم گفته میشه ، در واقع میتونن یه بوم عالی برای سایه زدن باشن و برای خط چشم یه مقداری چالش برانگیزتر هستن نسبت به بقیه ی فرم ها. بهترین حالت از انواع خط چشم برای این مدل ، یه خط پهن و چشمگیره که بتونه به پلک بالا چشم عمق بده. خط چشم های اسموکی هم میتونن یه انتخاب عالی برای این مدل از چشم باشن.
    نمونه ای از انواع خط چشم برای این مدل :
    بهترین مدل خط چشم برای چشم های پف دار
    بهترین مدل خط چشم برای چشم های پف دار
    بهترین مدل خط چشم برای چشم های پف دار
    در واقع شما باید با انواع خط چشم به پلک و چشمتون بعد و عمق بدین . میتونه حالتی اسموکی داشته باشه یا یه خط چشم بولد باشه که دنباله دار و ضخیمه.

  4. چشم های رو به پایین :


    انواع خط چشم
    کاملا از اسم اون مشخصه که چجوری باید متوجه بشین این فرم چشم شماست یا نه ، به آینه نگاه کنید اگه گوشه های بیرونی چشم شما به سمت پایین رفت ، مدل چشم شما رو به پایین هست. این مدل از چشم باعث میشه پلک بالایی بزرگ تر بنظر برسه . تنها کاری که باید انجام بدین اینه فرم چشم رو به سمت بالا بکشین ، اونم با یه خط چشم 45 درجه و به سمت بالا انجام میشه.
    هدف از انواع خط چشم برای این فرم اینه که اون رو به سمت بالا بکشین و حالتی متعادل بهش بدین ، پلک رو از حالت پف دار بیرون بیارید . پس حواستون باشه برای کشیدن انواع خط چشم ، به هیچ عنوان اونو صاف یا رو به پایین نکشید.

  5. چشم های پف دار:

    چشم پف دار
    رایج ترین مدل از فرم چشم ، انواع خط چشم وجود داره که این مدل چشم رو زیباتر نشون بدن . با چشم های باز به آینه نگاه کنید ، اگه چین پلک که زیر استخوان ابرو هست ، پنهان شد شما چشم هایی پف دار دارید. توی این مدل چون با باز کردن چشم ، خط چشم یه جورایی پنهان میشه باید روی گوشه خارجی تمرکز کنید و یادتون نره از محصولی استفاده کنید که خیلی سریع خشک میشه.
    بهترین مدل خط چشم برای چشم های پف دار
    از انواع خط چشم ، مدل هایی که حالت گربه ای دارن و یا اسموکی هستن و. به چشم شما عمق میدن بهترین انتخاب برای شما هستن.

انواع خط چشم و فرم چشم رو یاد گرفتیم ، حالا یتونیم موقع کشیدن خط چشم بهترین مدل رو انتخاب کنیم که زیبایی چشممون رو بیشتر نشون بده.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران