eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین کرم پودر برای پوست چرب


یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که پوست های چرب توی روتین میکاپشون دارند، انتخاب کرم پودری هست که وقتی اون رو استفاده میکنند و بعد از چند ساعت توی آینه پوستشون رو میبینند، میکاپشون کیکی و ماسیده نشده باشه و به اصطلاح کرم پودرشون نریخته باشه.
وقتی نوع پوستتون چرب هست پیدا کردن بهترین کرم پودر برای پوست چرب یکی از اصلی ترین قدم هایی هست که برای داشتن یه میکاپ عالی و موندگار باید انجام بدید.مخصوصا تو فصل های بهار و تاسبتون که هوا گرم تر هست و این مشکل معمولا خودش رو بیشتر نشون میده.
پس، توی این مقاله میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودر برای پوست چرب رو براتون معری کنیم که بتونید یه محصول عالی، با کاور و موندگاری خیلی بالا انتخاب کنید.

معرفی بهترین کرم پودر برای پوست چرب :

  1. هدی بیوتی :

    کرم پودر هدی بیوتی
    بهترین کرم پودر برای پوست چرب که ضدآب، رطوبت ، گرما و تعریق هست و این یعنی اصلا مهم نیست توی چه آب و هوایی زندگی میکنید ، این کرم روی پوست شما به بهترین شکل ممکن کارش رو انجام میده.
    فرمول 24 ساعته ای که کرم پودر هدی بیوتی داره در برابر هر چیزی مقاومت میکنه و پاک نمیشه. کاور بسیار بالایی داره اما به خاطر داشتن تکسچر مایع به هیچ عنوان حالتی کیکی و یا ماسیده به خودش نمیگیره.
    این بهترین کرم پودر برای پوست چرب، که محصولی گیاهی هستش پوست رو کاملا یکدست کاور میکنه و بسیار مناسب برای کسایی هست که جوش و یا لک های خیلی پر رنگی دارند.

  2. کت وان دی :

    کرم پودر کت وان دی
    از بهترین کرم پودر برای پوست چرب، که کاملا گیاهی هست و کاور بسیار بالایی داره، این محصول برای کسایی مناسب هستش که بافت پوستشون آسیب دیده و جای جوش دارن ، که میتونه جزو بهترین کرم پودر برای پوست چرب برای این افراد باشه.
    تکسچر مایعی داره و یه قطره ازش میتونه یه کاور عالی به شما بده. یکی از ویژگی های خیلی خوب این محصول ، مات بودن اون هست و این خاصیت تا آخرین لحظه ای که کرم روی پوست شماست باقی میمونه و پوست به هیچ عنوان درخشان یا براق نمیشه.
    کت وان دی درست مثل بقیه ی کرم پودرهایی که کیفیت خوبی دارند، محصولی غیر قابل انتقال هست به این معنی که اگه روی لباس ، یا هر جای دیگه برخورد کنه ردی از اون نمیمونه.

  3. نارس سافت مات :

    کرم پودر نارس مدل مات
    یکی از مات ترین کرم پودر های خارجی که علاوه بر کاور بسیار بالا و مات بودنش ،ظاهر بسیار طبیعی روی پوست داره . این بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، علاوه بر این ها باعث کنترل چربی پوست هم میشه.
    یکی از ویژگی های خوب کرم پودر نارس این هست که محصولی ضد انتقاله و اگر از ماسک استفاده کنید و یا بعد از میکاپ خواستید لباستون رو عوض کنید، میتونید اطمینان داشته باشین که ردی از کرم نمیمونه و کرم پودرتون پاک و محو نمیشه.
    تکسچر اون کاملا مات و مایع هستش و فید بسیار راحتی روی پوست داره. ماندگاری این بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، تا 16 ساعت روی پوست ادامه داره و حاوی فرمول و ترکیباتی هست که برای پوست و محافظت از اون بسیار مفیده.

  4. فنتی بیوتی :

    کرم پودر فنتی بیوتی
    اگر پوستتون توی طول روز براق میشه بهترین کار، انتخاب کرم پودری هست که کاملا ماته. پس برای ادامه معرفی بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، سراغ محصولی از برند فنتی بیوتی میریم. این کرم پودر، یکی از پروفروش ترین کرم پودرهای خارجی هست که در تمام طول روز به شکلی کاملا صاف و مات روی پوست میمونه .
    کاور قابل ساختی داره، به این معنی که میتونید از پوشش مدیوم تا فول از این کرم، کاور بگیرید. این کرم پودر ماندگاری 24 ساعته ای داره و با توجه به فرمولی که توی اون بکار رفته دارای خاصیت ضدچروک و پیری هم هست.
    تکسچر این بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، به شکل مایع هست و فرمولاسیون اون عاری از هرگونه روغن و چربیه. این محصول فوق العاده مقاوم در برابر گرما و رطوبته که محصولی سازگار با آب و هواست بهمین دلیل اگه در هوایی مرطوب و شرجی زندگی میکنید میتونید با خیال راحت از این بهترین کرم پودر برای پوست چرب استفاده کنید.
    برای این که رنگدانه های فنتی بیوتی خودشون رو روی پوست نشون بدند نیاز به زمان دارن، برای همین وقتی اون رو، روی پوستتون فید کردید بهش زمان بدید که خشک بشه، تا کاور و رنگ اصلی خودش رو نشون بده.

  5. استی لادر :

    کرم پودر استی لادر
    و آخرین معرفی بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، تکسچر مایع اما غلیظی داره و کاور اون بسیار بالاست ولی به هیچ عنوان پوست رو غیر طبیعی نشون نمیده و کاملا طبیعی و صاف روی پوست میخوابه به شکلی که انگار هیچ چیزی روی پوستتون قرار نداره.
    این بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، ماندگاری 24 ساعته ای داره و اصلا کیکی و ماسیده نمیشه و از زمانی که اون رو روی پوستتون فید کردید تا موقعی که میخواین اون رو پاک کنید میبینید که کاملا یکدست و یک شکل روی پوستتون باقی مونده.
    یکی از مشکلاتی که پوست های چرب با اون درگیرن، اکسید یا تیره شدن کرم روی پوستشون هست ، که با استفاده از این بهترین کرم پودر برای پوست چرب دیگه نیازی به نگرانی در این مورد ندارید چرا که فرمولاسیون بکار رفته توی اون باعث شده در طول زمانی که روی پوستتون قرار داره تیره و اکسید نشه.

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران