eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف بهاری



بهترین کرم پودر برای مجالس


وقتی صحبت از بهترین کرم پودر برای مجالس میشه، منظور ما محصولی ضدلک، ضدآب و ضدتعریق هست که موندگاری خیلی بالایی داره (ترجیحا 24ساعته).
گاهی اوقات برای مهمونی ها و مجالس مهمی که میریم، یه کرم پودر با کاور بسیار بالا انتخاب میکنیم و به هیچ ویژگی دیگه ای موقع خرید دقت نمیکنیم. در صورتی که این بزرگترین اشتباه هست چرا که ممکنه اولا اصلا نیازی به این حجم از کاور نداشته باشیم ، دوما ترکیبات محصول رو بررسی نکنیم و یه کرم پودر کاور بالا ولی فوق العاده سنگین رو انتخاب و استفاده کنیم که بعد یه ساعت پوستمون رو چرب ، براق و سنگین میکنه.
اما این جا ما دنبال کرم پودری هستیم که وقتی فردای روزِ مهمونی به عکسامون که نگاه میکنیم یه پوستِ صاف و مخملی با یه میکاپ شیک ببینیم که تکون نخورده. حتی با وجود حرکات زیاد یا گرم بودن هوا.

این جا ، تصمیم گرفتیم برای معرفی بهترین کرم پودر برای مجالس 5 تا از بهترین محصولات رو معرفی کنیم.
شما میتونید با توجه به نوع و نیاز پوستتون یکی از این محصولات رو انتخاب کنید (با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ )
قطعا بعد از استفاده این محصول، از اینکه چرا اینقدر دیر اون رو انتخاب کردید پشیمون میشید :).

معرفی بهترین کرم پودر برای مجالس :

  1. کرم پودر استی لادر :

    بهترین کرم پودر برای مجالس

    محصولی که برای عروس ها و یا افرادی که نمیتونن در طول روز میکاپشون رو تمدید و احیا کنن فوق العادست.
    پس اگر دنبال بهترین کرم پودر برای مجالس هستین که:
    سبک باشه ، تکسچر مایعی داشته باشه، کاورش بالا باشه و موندگاری 24 ساعته داشته باشه کرم پودر استی لادر یکی از بهترین انتخاب هاست.
    این محصول به هیچ عنوان روی پوست خط نمیندازه و اصلا میکاپ رو کیکی و ماسیده نشون نمیده و فوق العاده صاف و یکدست تمامی لک و عیوب پوستی رو کاور میکنه.
    استی لادر بدون روغن و فاقد ترکیباتی کمدوژنیک (ترکیباتی که باعث ایجاد جوش میشن ) هست و میزانِ ترشح چربی رو خیلی خوب کنترل میکنه برای همین کل تایمی که روی پوستتونِ میکاپتون رو مات و بدون درخشندگی نگه میداره. اما اگر پوست خشکی دارین پیشنهاد میکنم با محصولاتی آبرسان مثل محصولاتی که در زیر معرفی میکنیم، پوستتون رو قبل از کرم پودر خیلی خوب هیدراته و آبرسانی کنید و یک زیر سازی عالی انجام بدین.

    کاور کرم پودر استی لادر به عنوانِ بهترین کرم پودر برای مجالس خیلی خوب هستش و وقتی اون رو استفاده میکنید میبینید که اصلا پوست و میکاپ و غیر طبیعی نشون نمیده و درواقع مثل پوستی بی عیب و نقص براتون عمل میکنه.


  2. کرم پودر هدی بیوتی :

    بهترین کرم پودر برای مجالس

    پوستتون چربه؟ جوش و لکه های تیره داره؟ کرم پودرتون بعد از چند ساعت برق میوفته؟ خب بهترین کرم پودر برای مجالس که شما میتونید با خیالِ راحت استفاده کنید ، کرم پودر هدی بیوتی هست.
    این محصول یه کرمِ کاملا گیاهی هستش که کاور به شدت بالایی داره یعنی شما به یک پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید. علاوه بر این ها ، هدی بیوتی به شدت ماته، موندگاری 24 ساعته ای داره و محصولی ضدآب ، ضدلک، ضدانتقال روی لباس ، ضد تعریق و رطوبته.
    اگر شما توی گرم ترین و شرجی ترین هوا هم اون رو استفاده کنید میبینید، کرم پودر به همون شکل اولیه کاملا مات و یکدست روی پوستتون باقی مونده.
    این محصول هیچ ترکیب مضر یا کمدوژنیکی نداره و تکسچر اون فلوئیدی و مایعی هستش. برخلاف تصور خیلی از افراد هدی به هیچ وجه کرمی سنگین نیست اگر شنیدین که این کرم پودر خیلی سنگینه بدونید فردی که این رو به شما گفته اون رو به شکلی اشتباه استفاده کرده.
    هدی در صورتی برای شما سنگین میشه که حجم زیادی از کرم رو روی پوستتون بزنید، چرا که با توجه به کاور بسیار بالای این محصول اصلا نیازی به حجم زیاد نیست. خیلی از افراد توی همون مرحله اول مقدار زیادی از کرم پودر رو روی پوستشون اپلای میکنن که هم فِید کرم رو خیلی سخت میکنه و هم اینکه پوست و میکاپ رو به شدت سنگین میکنه.


  3. کرم پودر شارلوت تیلبری:

    بهترین کرم پودر برای مجالس

    بهترین انتخاب برای انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال تا خشک.
    کرم پودر شارلوت ، پوشش دهی بی نظیری داره و به هیچ عنوان میکاپتون رو ماسیده و سنگین نمیکنه چرا که درست مثل اسمش (air brush) فوق العاده روی پوست سبک هستش.
    این محصول همونطور که گفتیم کاور فوق العاده ای داره، که میتونه تمام عیوب پوستی مثل لکه هارو کاور کنه و یه پوست مخملی و شیک به شما بده این کرم پودر در طول تایمی که روی پوستتون قرار داره به هیچ عنوان تکون نمیخوره و ظاهرش تغییری نمیکنه. درست مثل هدی بیوتی این کرم رو هم نباید بیش از حد استفاده کنید چرا که اولا به خاطر کاور بالایی که داره یه پمپ برای کل صورت کافیه و دوما این کار فقط فید کرم رو سخت و پوست رو سنگین میکنه.
    ظاهر نهایی این بهترین کرم پودر برای مجالس، مات و مخملی هستش و یه پوست خیلی صاف و یکدست به شما میده. علاوه بر این ها شارلوت:
    ضدآب ، آبرسان و مرطوب کننده، کاهش دهنده منافذ، خنک کننده پوست هست و بخاطر ترکیباتی که در فرمولاسیونش بکار رفته، از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت میکنه.


  4. کرم پودر نارس لانگ ویر :

    بهترین کرم پودر برای مجالس

    محصولی اختصاصی برای کسایی که پوست نرمال، خشکی دارن و افرادی که حس میکنن پوستشون کدر شدهو دوست دارن که یک کرم پودر سبک با کاور خوب استفاده کنند ولی نمیخوان پوستشون مات و خشک بشه بلکه میخوان میکاپشون یکم درخشان دیده بشه و پوسشتون خیلی سالم و با طراوت بنظر بیاد.
    لانگ ویرِ نارس، معروف ترین و محبوب ترین کرم پودر دنیاست که ماندگاری 16 ساعته ای داره ، ضدآبه، د تعریق و رطوبته و با ترکیباتی که در فرمولاسیون اون بکار رفته پوست رو خیلی خوب مرطوب نگه میداره.
    این محصول هیچ نوع مواد مضری نداره و دارای تست و تاییدیه از متخصص پوست هست برای همین هم حتی پوست های حساس هم میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند.
    نارس به هیچ عنوان اکسید نمیشه و در طول روز تغییر رنگ نمیده ، به پوست اجاز تنفس میده و منافذ رو خفه نمیکنه. بعد از استفاده از اون میبینید پوستتون چقدر صاف و با طراوت دیده میشه.


  5. کرم پودر مک :

    بهترین کرم پودر برای مجالس

    مک کرم پودری هست که مورد علاقه ی خیلی از میکاپ آرتیست های حرفه ایه، چرا که انواع پوست میتونن با خیالی راحت اون رو استفاده کنند.
    این بهترین کرم پودر برای مجالس مواد مضری مثل ، روغن ، پارابن و ترکیباتی کمدوژنیک نداره و با موندگاری 24 ساعته ای که داره به شدت مات و مخملی کل روز و شب روی پوستتون میمونه.
    مک پوست رو آبرسانی میکنه برای همین میکاپتون کیکی و ماسیده نمیشه و از طرفی ترشح چربی رو هم خیلی خوب کنترل میکنه ، پس نمیزاره میکاپتون براق و چرب دیده بشه. این محصول به هیچ وجه توی خطوط و منافذ نفوذ نمیکنه و اون هارو بولد و بزرگ نشون نمیده ، تکسچر مایع و به شدت سبکی داره که میتونید با توجه به مقداری که از اون استفاده میکنید ، از طبیعی ترین تا بیشترین پوشش رو ازش داشته باشید.


5 تا از بهترین کرم پودر برای مجالس رو بهتون معرفی کردیم و ویژگی هر کدوم رو شناختیم. با استفاده از هرکدومِ این کرم پودرها قطعا نتیجه ی دلخواهتون رو میگیرید فقط باید چند تا نکته رو فراموش نکنید:

  1. حتما مناسب با نوعِ پوست شما باشه.
  2. بدونید که استفاده از یک پرایمر میتونه نتیجه خیلی بهتری بهتون بده
  3. با ابزار مناسب اون رو فیدکنید.

برخلاف کانسیلر که میتونید با دست و انگشت اون رو فید کنید، کرم پودرهارو به هیچ عنوان نباید با دست پخش کرد. اینکار اصلا ظاهرِ خوبی ایجاد نمیکنه و بیشترِ کاور کرمتون جذب دستتون میشه.
برای بهترین نتیجه ابتدا با یک براشِ مناسب مثل:

با این براش ها کرمپودر رو روی پوست اپلای کنید و با همون براش کرم رو روی پوست به اصطلاح بخوانید و بعد با یک اسفنج مرطوب بهشکلی ضربه ای کرم پودر رو کامل فید کنید. این مدل فید کردن بهترین نتیجه رو به شما میده.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران