eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین پرایمر برای منافذ باز


همه ی ما روی پوستمون منافذ داریم ، حالا این منافذ برای بعضی ها کوچیکه و برای خیلی ها هم بزرگ هستش و وقتی که میکاپ میکنن خیلی بیشتر و بزرگ تر به چشم میان.
بهترین پرایمر برای منافذ باز
این که منافذ باز داریم هیچ اشکالی نداره و در کنارش این که بخوایم موقع میکاپ این منافذ رو از بین ببریم و کاورشون کنیم هم ایرادی نداره. برای همین سراغِ پرایمرهای کوچک کننده منافذ پوستی میریم، که با پر کردن این نواحی باعث یکدست شدنِ بافت پوست میشن.
باید بدونید که پرایمر ها منافذ رو به صورت موقتی (تا زمانی که روی پوست هستن) کاور میکنن و بین این محصولات ، پرایمرهایی که توی ترکیباتشون فرمولاسیونی بر پایه ی سیلیکون دارن محصولاتی قوی تر هستند.
خب اگه شما هم دنبالِ بهترین پرایمر برای منافذ باز هستین این جا میتونید محصولتون رو پیدا کنید.
توی این مقاله 6 تا از بهترین پرایمر برای منافذ باز که واقعا روی پوست شما عمل میکنن و تاثیر خیلی خوبی دارن رو بهتون معرفی میکنیم، با خوندن ویژگی هرکدوم میتونید بهترین پرایمر برای منافذ باز که مختصِ پوست شما باشه رو پیدا و انتخاب کنید.


معرفی بهترین پرایمر برای منافذ باز :

  1. پرایمر بنفیت PORE MINIMIZER :

    بهترین پرایمر برای منافذ باز

    وقتی صحبت از بهترین پرایمر برای منافذ باز میشه قطعا اولین معرفی از برند بنفیت هست.
    پرایمر بنفیت، پوست رو کاملا مات میکنه ، منافذ و خطوط ریز روی پوست رو هم کامل از بین میبره . در واقع میتونم بگم این محصول برای پوست درست مثل یک فیلتر عمل میکنه.
    فرمولاسیون اون حاوی دایمتیکون ، یک پلیمر مبتنی بر سیلیکون هست و از طرفی توی ترکیباتش ویتایمن E وجود داره که به نرمی پوست و موندگاری کرم پودر کمک خیلی زیادی میکنه.
    این بهترین پرایمر برای منافذ باز ، رنگی نداره و برای انواع پوست مناسب هست . موقع استفاده از اون خیالتون راحته که علاوه بر واقعیت، عکس های فوق العاده ای هم میتونید داشه باشید چرا که پرایمر منافذ بنفیت هیچ گونه فلاش بکی نداره و رنگِ پوست رو توی عکس تغییر نمیده.
    این محصولِ سبک و فوق العاده رو میتونید به تنهایی برای یکدست شدن پوست و یا قبل از میکاپ استفاده کنید.


  2. پرایمر تاچا THE SILK CANVAS :

    بهترین پرایمر برای منافذ باز

    یک پرایمر چند کاره که خطوط ریز روی پوست و منافذ رو خیلی خوب از بین میبره و در کنار خیلی از مزایای دیگه، باعثِ بالا رفتن موندگاری میکاپ میشه.
    پرایمر تاچا، درخشندگی ناشی از ترشح بیش از حد چربی رو از بین میبره و پوست رو مات و یکدست میکنه . در واقع به خاطر ترکیباتی که در اون بکار رفته به عنوان یک لایه محافظ بین پوست و میکاپ عمل میکنه.
    درسته که این محصول، منافذ رو محو میکنه اما، به هیچ عنوان باعثِ مسدود شدن منافذ نمیشه برای همین هم موقع استفاده از اون خیالتون راحته که پوست نه دچار جوش میشه و نه آسیبی بهش میرسه.
    مواد فعالِ موجود در این پرایمر از پوست در برابر آلودگی های محیطی و تاثیرِ عوامل استرس زا بر روی پوست خیلی خوب حافظت میکنه. بعد از استفاده از اون به وضوح روشن شدن پوستتون رو میبینید.


  3. پرایمر میبلین BABY SKIN :

    بهترین پرایمر برای منافذ باز

    این محصول، ترکیبات فوق العاده نرم کننده ای برای پوست داره که شاملِ دایمتیکون و عصاره گیلاس تلخ هست و بعد از استفاده بهمون پوستی بدون منافذ و با بافتی یکدست میده.
    این پرایمر بدون رنگ هست و برای همه نوع پوستی مناسبه ، موندگاری میکاپ رو تا حد خوبی بالا میبره و از بهم ریختگی میکاپ در طول روز جلوگیری میکنه.
    اما اگه شما پوست خیلی چرب و براقی دارین این محصول نمیتونه کار زیادی براتون انجام بده و باید سراغ پرایمری برید که مات هست چربی پوست رو کنترل میکنه.


  4. پرایمر گرلن Météorites :

    بهترین پرایمر برای منافذ بازگ

    پرایمر صورتی گرلن، رنگ پوست رو یکدست میکنه و بعد از استفاده کاملا میتونید تفاوت رو ببینید. پوستتون رو به طبیعی ترین شکل ممکن درخشان میکنه و بافت اون رو تا حد خیلی خوبی یکدست میکنه. در واقع کار اصلی گرلن اینه که هر عیبی روی پوستتون هست رو از بین ببره.
    این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای کسایی هست که پوست چربی دارن ، چرا که سبوم اضافی پوست رو که باعثِ ترشح بیش از حد چربی میشن رو خنثی میکنه و پوست کاملا مات میشه. این پرایمر فرمولاسیون فوق العاده ای داره که خطوط ریز و منافذ رو به حرفه ای ترین شکل ممکن محو میکنه.
    این بهترین پرایمر برای منافذ باز، یه محصولِ چند کاره هست که میتونه به ما پوستی صاف، مات و یکدست تحویل بده و در کنار اون درخشندگی طبیعی که نشون دهنده سلامت پوست هست رو به اون بده.


  5. پرایمر مات کننده بنفیت Matte Rescue :

    بهترین پرایمر برای منافذ باز

    معرفی بعدی برای بهترین پرایمر برای منافذ باز یه ژلِ فوق العاده سبک هست که فرمولاسیون اون بر پایه ی آب هستش. این محصول درخشندگی پوست رو از بین میبره و چربی و روغن اضافی رو جذب میکنه و نمیزاره پوست چرب و براق بشه.
    بهترین انتخاب برای پوست های چربی که محصولی برای مات کردن پوستشون میخوان . این پرایمر حاوی پودر الماس هست که سبب میشه بعد از استفاده منافذ پوستتون کامل محو بشه .
    در واقع این محصول با جذب و کنترل چربی باعث میشه موندگاری میکاپ به شدت بالا بره و محصولاتی که استفاده میشن پخش و محو نشند.


  6. پرایمر اسمش باکس PHOTO FINISH :

    بهترین پرایمر برای منافذ باز

    و آخرین معرفی برای بهترین پرایمر برای منافذ باز از برند اسمش باکس هست.
    یه محصولِ مات و بدون روغن که ظاهر منافذ رو تا حد خیلی خوبی کاهش میده . این پرایمر چربی رو از بین میبره و محصولی ضد آبه که میتونید به تنهایی برای مات و یکدست شدن پوستتون و یا قبل از میکاپ ازش استفاده کنید.


خب 6 تا از بهترین پرایمر برای منافذ باز رو با هم شناختیم حالا میریم سراغِ یک سوال مهم و دادنِ جواب به این سوال:

برای انتخاب بهترین پرایمر برای منافذ باز ، باید دنبال چه چیزهایی باشیم؟

  1. ترکیبات محصول:

    باید مواد تشکیل دهنده محصول رو بررسی کنید. برای مثال اکثر محصولاتی که برای از بین بردن منافذ مناسب هستند دارای دایتمیکون که نوع دیگه ای سیلیکونه هستند. این ترکیبات میتونه شامل عناصر بیشتری باشه که منجر به محافظت از پوست میشن برای مثال، هیالورونیک اسید باعث میشه پوست رطوبت رسانی هم بشه و هیدراته و سرحال دیده شه.

  2. سایز پرایمر :

    حواستون به سایز محصولی که انتخاب میکنید هم باشه. این ویژگی بستگی به میزانِ استفاده شما داره. اگر هر روز و یا اکثر اوقات از پرایمر استفاده میکنید سایزهای مینی خیلی به صرفه نیستند مگر برای تست محصول.

  3. ویژگی های اضافی:

    بعضی از محصولات علاوه بر پرایمر بودن میتونن ویژگی های بیشتری مثل محافظت از پوست، آبرسانی و... هم داشته باشند.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران