eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر


استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

این روزها ترفند makeup no makeup یکی از اون ترندهایی هست که طرفدار خیلی زیادی پیدا کرده. در واقع گاهی اوقات ممکن هست که بخواین پوستتون رو کاور و یکدست کنید اما همزمان نمیخواین که از کرم پودر استفاده کنید و یا اصلا پوستتون نیاز نداره که کلش رو کاور کنید.

این جا makeup no makeup به کمک شما میاد ، توی این نوع آرایش شما به شکلی میکاپ میکنید که انگار هیچ آرایشی روی پوست شما نیست ولی هم چنان پوستتون یکدست و زیبا و بدون نقصه.
برای رسیدن به این حالت نیاز هست که پوستتون رو سبک نگه دارین و از حداقل ترین لوازم آرایش استفاده کنید. روش های خیلی زیادی هست که میتونید انجام بدین اما این جا میخوایم به شما نحوه استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر رو یاد بدیم.

استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

اگه عادت دارین هر روز از کرم پودر استفاده کنید شاید در ابتدا نتونید قبول کنید که برای کاور پوستتون کرم پودر رو حذف و از کانسیلر استفاده کنید. اما باید بدونین یاد گرفتن این ترفند میتونه مزایای خیلی خوبی برای شما داشته باشه و گاهی اوقات به انجام اون نیاز پیدا میکنید.
با استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر ، میتونید توی وقتتون و میزان لوازمتون صرفه جویی کنید و مهم تر ازاون با انجام دادن اون برای استفاده های روزانه و یا جاهایی که نمیخواین یک میکاپ کامل داشته باشین میتونید پوستتون رو سبک نگه دارین و بهش اجازه ی استراحت و تنفس بدین.
پس برای این که بدونید چجوری میتونید کانسیلر رو برای کاور پوستتون استفاده کنید، تا آخر این مطلب همراه ما باشین.

تکنیک های استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر :

  1. اولین کاری که باید انجام بدین ، مرطوب و هیدراته کردن پوستتون با یک مرطوب کننده مناسب هست. تکسچر و فرمولاسیون کانسیلر از کرم پودر خیلی خشک تر هست و برای این که خیلی خوب روی پوستتون بشینه و بتونید راحت فیدش کنید نیاز دارین که اون رو روی پوستی مرطوب و هیدراته استفاده کنید. در غیر این صورت ، با زدنِ کانسیلر روی پوست خشک به هیچ عنوان نتیجه ای که باید رو نمیگیرید.

    استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

    بعد از این که پوست رو خیلی خوب رطوبت رسانی کردین ، کانسیلرتون رو استفاده و بعد با اسفنجی مرطوب و یا با انگشت اون رو فید کنید. گرمای انگشت باعث میشه کانسیلر روی پوست ذوب و خیلی خوب فید بشه.


  2. از محصولاتی که تکسچر و فرمولاسیونی خاکه ای و نرم دارن استفاده کنید. این نوع تکسچر خیلی راحت تر روی پوست ترکیب و فید میشه و کاوری که به شمامیده خیلی بیشتره که همین باعث میشه ، نیاز نباشه شما مقدار خیلی زیادی از کنسیلرتون رو استفاده کنید. و یک جایگزین درست برای کرم پودر شما به حساب میاد.

    استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

    توی مقاله بهترین کانسیلر برای سیاهی دور چشم و بهترین مارک کانسیلر میتونید بهترین محصول رو انتخاب و استفاده کنید.


  3. اگه پوست خشکی دارین و میخواین در حینِ این که پوستتون یکدست میشه ، خیلی درخشان و سالم دیده بشه میتونید کانسیلرتون رو با مرطوب کننده و یا روغن صورتتون ترکیب کنید.

    استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

    با این کار شما یک مرطوب کننده ی رنگی تولید کردین ، که به میزان کانسیلری که به اون اضافه میکنید، میتونید کاور بگیرین. در واقع این یکی از بهترین راه ها برای استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر هست که میتونه یک پوست طبیعی ، درخشان و یکدست به ما بده.
    اسنشیال اویل مک یکی از اون محصولاتی هست که میتونید کانسیلرتون رو با اون ترکیب و بعد استفاده کنید.


  4. همیشه 2 رنگ کانسیلر داشته باشین ، همه ی ما روی پوست صورتمون تفاوت رنگی وجود داره . خیلی از ما هم دارای لک های تیره هستیم . برای این که بتونیم از کانسیلر به جای کرم پودر استفاده کنیم، نیاز هست که دو رنگ کانسیلر داشته باشیم.

    استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

    در کل یک رنگ باید مطابق با رنگ اصلی پوست ما باشه که بتونیم با اون لکه های پوستی، کناره های بینی و اطراف دهان رو خیلی خوب کاور کنیم و رنگ بعدی باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستمون باشه که بتونیم با اون زیر چشم رو کاور کنیم و یا نقاطی مثل پل بینی، بالای استخوان گونه رو برجسته و هایلایت کنیم.


  5. از اصلی ترین هدف های ما برای این کار اینه که پوست رو سبک نگه داریم پس، جاهایی که نیازی به کاور کردن نداره رو کانسیلر نزنید. بهترین کار اینه که تمرکزمون رو روی مرکز صورت بذاریم :
    1- زیر چشم ها ، 2-اطراف بینی، 3-اطراف دهان و 4-مرکز پیشونی .

    استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

    و بعد این نواحی رو خیلی خوب فید کنید. حواستون به میزانِ محصولی که استفاده میکنید باشه ، خیلی از افراد در مرحله ی اول، مقدار خیلی زیادی از محصول رو استفاده میکنن ، در صورتی که به این میزان نیازی نیست و با این کار فقط پوستتون رو سنگین و فید محصول روی پوست رو سخت میکنید. بهترین کار اینه که نقطه نقطه و خیلی آروم به محصولتون اضافه کنید.


  6. ابزاری که برای فید استفاده میکنید بسیار مهم و تاثیر گذار هست. بهترین ابزار برای این کار براش ها هستند. یک براش ریز تر برای نواحی ظریف مثل گوشه ی چشم و کناره ی بینی و یک براشِ بزرگ تر برای کل پوست نیاز هست. برای این که مطمئن بشین همه چی خیلی عالی پیش میره، پیشنهاد میکنیم ابتدا با براش محصول رو فید کنید و در نهایت با یک اسفنج مرطوب به صورت ضربه ای دوباره اون رو بِلِند کنید، اینجوری محصول به بهترین شکل ممکن روی پوست شما قرار میگیره

    استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر

    یادتون باشه وقتی کانسیلر رو روی پوستتون زدین، 1 دقیقه صبر کنید و بعد شروع به فید کردن کنید با این کار باعث میشین که میزان کاور دهی کانسیلرتون خیلی بیشتر بشه .
    اگر هم قرار هست فقط با اسفنج اون رو فید کنید، به هیچ عنوان اسفنج رو روی پوست نکشید بلکه به صورت ضربه ای و فقط روی ناحیه ی مورد نظر اون رو انجام بدین، اگه اسفنج رو روی پوست بکشین محصول پاک میشه و هیچ کاوری برای شما شکل نمیگیره.

بهترین براش ها برای فید کانسیلر :


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران