eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف بهاری



بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی


داشتنِ یک کرم پودر که پوشانندگی خیلی قوی داشته باشه، میتونه برای افرادی که دوست دارن میکاپشون بی نقص باشه و یا برای کسایی که روی پوستشون جای لک ، جوش، تغییرات رنگی و... دارن میتونه یه گزینه خیلی خوب باشه. البته که ما به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم، از این محصولات هر روز استفاده کنید، چرا که ابتدا باید مشکلات پوستی رو برطرف کنید و هدف اصلی داشتنِ یک پوست سالم هست.
اینکه چه محصولی رو به عنوان بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی انتخاب کنیم بسیار مهم هست، چرا که کرم پودر تاثیر خیلی زیادی روی کیفیت میکاپ میزاره و اینکه چه محصولی رو با چه ویژگی هایی استفاده کنیم اهمیت خیلی زیادی داره.
این جا میخوایم 7 تا از بهترین محصولاتی که پوشانندگی قوی دارند رو به شما معرفی کنیم، میتونید با خوندن ویژگی و مزایای هرکدوم متوجه بشین کدوم محصول مناسب برای شماست. اگر هم نمیدونید کلا چه نوع کرم پودری مناسب با پوست شماست پیشنهاد میکنم آموزشِ با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ رو بخونید میتونه به انتخابتون کمک خیلی زیادی بکنه.


معرفی بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی :

  1. کرم پودر شارلوت تیلبری :

    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

    یکی از بهترین کرم پودرها که میتونه به شما کاور خیلی قوی بده و برعکس خیلی از محصولات که پوشانندگی قوی دارند، به هیچ عنوان روی پوست سنگین و کیکی نمیشه.
    کرم پودر شارلوت تیلبری ، بافت غلیظی داره و خیلی راحت روی پوست فید میشه ، این محصول با وجود کاور بسیار بالایی که داره پوست و میکاپ رو از حال طبیعی بیرون نمیاره و میکاپی فوق العاده زیبا به ما میده.
    برای استفاده از این کرم پودر، باید قبلش (درست مثل همه کرم پودرها) از یک مرطوب کننده مناسب با پوستتون استفاده کنید. در غیر این صورت اگر پوست خشک یا دهیدراته ای داشته باشید، ممکن هست که پوست شما رو پوسته پوسته و ظاهر میکاپتون رو خراب کنه.
    ظاهر نهایی کاملا ماتی داره و محصولی ضد انتقاله به این معنی که بعد از اون اگر از ماسک هم استفاده کنید، به هیچ عنوان پخش و محو نمیشه و میکاپتون رو خراب نمیکنه.

    ضدآب ، آبرسان، کاور بسیار قوی، گیاهی، کاهنده منافذ، سبک


  2. کرم پودر فنتی بیوتی:

    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

    یکی از ویژگی های این کرم پودر از برند فنتی بیوتی اینه که در کنار کاور بسیار قوی که داره، فید اون روی پوست به شدت راحته و اصلا کیکی نمیشه، محصولی ضد انتقاله که وقتی اون رو استفاده میکنید میبینید به هیچ عنوان روی پوستتون خط و چروک نمیندازهو بعد از چند ساعت محو یا کمرنگ نمیشه.
    کرم پودر فنتی بیوتی، ظاهری به شدت یکدست و زیبا روی پوست داره ، میتونید اون رولایه لایه روی هم استفاده کنید بدون اینکه نگرانِ ماسیده شدن کرم پودر باشین ، فنتی بیوتی یکی از بهترین کرم پودرها از نظر کاور هست که میتونید با خیال راحت اون رو استفاده کنید.

    ماندگاری بسیار بالا، ضدتعریق و رطوبت، 24 ساعته، محو کننده لکه های تیره.


  3. کرم پودر لانکوم :

    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

    بهترین کرم پودر 24 ساعته ای که کاور بالایی داره و میتونید استفاده کنید. این محصول، ضد انتقاله همونطور که بالا گفتیم به این معنی هست که اگر به جایی مثل لباس یا ماسک برخورد کنه محو و پخش نمیشه.
    لانکوم روی پوست خط یا چروک به وجود نمیاره و به هیچ عنوان اکسید نمیشه و میتونید هر نوع کاوری که میخواید از اون داشته باشید. این محصولی توی ترکیباتی روغن و یا چربی نداره و خود کرم پودر دارای تاییدیه از متخصص پوست هست برای همین هم اصلا به پوست آسیبی وارد نمیکنه.

    24 ساعته، سبک، غیر آکنه زا، تست شده توسط متخصص پوست، بدون روغن.


  4. کرم پودر استی لادر:

    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

    استی لادر، یکی از بهترین کرم پودرهایی هست که خیلی وقته وجود داره و پایه ثابت خیلی از میکاپ آرتیست ها هست. این محصول، ظاهر نهایی مات و کاور فوق العاده ای داره که به پوست اجازه میده، بعد از رفع عیوب هم چنان طبیعی بنظر برسه.
    استی لادر 24 ساعته هست و به هیچ عنوان به پوست حس سنگینی نمیده . این محصول ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه و اجازه نمیده که میکاپ بعد از مدتی براق و چرب دیده بشه.

    24 ساعته، غیر آکنه زا، ضدآب، ضد تعریق ، کنترل کننده ترشح چربی، تست شده توسط متخصص پوست، بدون مواد مضری مثل الکل، سبک.


  5. کرم پودر هدی بیوتی:

    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

    یک فیلتر واقعی برای پوسته، این کرم پودر از برند هدی بیوتی 24 ساعت موندگاری روی پوست داره و یکی از قوی ترین کرم پودرها از نظر کاور هست. این محصول ظاهر نهایی کاملا ماتی داره و ضد آب و ضد تعریق و رطوبته برای همین توی هر آب و هوایی به صورت مات و کاملا یکدست روی پوست میمونه و به هیچ عنوان اکسید، کیکی و یا ماسیده نمیشه.

    24 ساعته، گیاهی، ضدآب و ضد تعریق، غیر آکنه زا، بدون اکسید شدن ، مات.


  6. کرم پودر مک :

    بهترین کرم پود از نظر پوشانندگی

    مک، یه محصول 24 ساعتس که میتونید هم طبیعی ترین و هم بیشترین کاور رو ازش داشته باشید. این کرم پودر فوق العاده سبکه و با داشتن فناوری جدیدش، باعث میشه ترشح چربی پوست خیلی خوب کنترل بشه و در کنارش پوست رو آبرسانی میکنه و اجازه نمیده کرم و میکاپ حالتی کیکی به خودش بگیره.
    ظاهر نهایی کاملا ماتی داره و تا آخرین لحظه این ظاهر روی پوست میمونه.

    24 ساعته، سبک، کنترل کننده چربی، آبرسان، غیر آکنه زا، ضد رطوبت و تعریق، مقاوم در برابر اکسید و محو شدن.


  7. کرم پودر نیکس :

    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

    برای افرادی که به دنبال یک کرم پودری با کاور عالی و قیمت مناسب هستند. پوست رو کاملا کاور و یکدست میکنه و به خاطر داشتنِ ویتامین E خیلی راحت فید میشه و پوست رو نرم میکنه.
    این محصول ضد انتقاله ، چربی و روغن نداره و به هیچ وجه اکسید نمیشه. ظاهر نهایی کرم پودر نیکس روی پوست کاملا ماته، و برای انواع پوست مناسبه.

    ماندگاری بالا، سبک، کنترل چربی پوست، ضد تعریق و رطوبت، روزانه و حرفه ای.(بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی)


7 تا از بهترین کرم پودرهارو (بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی)به شما معرفی کردیم، اگر نمیدونید چه جوری باید رنگ کرم پودرتون رو انتخاب کنید باید یه سر به آموزشِ چگونه رنگ کرم پودرمون رو مناسب با پوستمون انتخاب کنیم ؟ بزنید .


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران