eden20 account

حساب من

eden20 cart

5

-


تا پایان 50% تخفیف بهاری



نحوه استفاده از تونر صورت


استفاده از تونر یه گام مهم و اساسی توی روتین مراقبت از پوسته.
در واقع تونرها، پوست رو برای جذب محصولاتِ پوستی آماده میکنن و در کنارِ مزایایی ک خودشون به تنهایی برای پوست دارن، باعث میشن که تاثیر محصولات پوستی خیلی بیشتر بشه.
درواقع تونرها میتونن همزمان چندتا کار رو برای ما انجام بدن اما به صورت کلی میتونیم بگیم که این محصولات باعث میشن PH پوست تنظیم بشه و به تعادل برسه این یعنی اینکه پوست آلودگی و ناخالصی نداره و دیگه خیلی چرب یا خیلی خشک نیست.
میدونید که هر محصولی انواع و کاربردهای مختلفی داره ، تونرها هم برای پوست های مختلف و نتیجه ای که میخوایم ازشون بگیریم، انواع مختلفی دارن. برای همین هم نیاز داریم که نوعِ پوستمون و نیازش رو بشناسیم.
این نیاز میتونه، آبرسانی، کنترل چربی و یا کاهش دادن منافذ باشه . اما اینجا توی این مطلب میخوایم راجع به نحوه استفاده از تونر صورت صحبت کنیم و ببینیم این محصول کجای روتین پوستیمون باید قرار بگیره و چجوری باید ازش استفاده کنیم که بیشترین و بهترین بازدهی رو برای پوستمون داشته باشه. (نحوه استفاده از تونر صورت)

اول از همه نیاز داریم بدونیم که:
- میتونیداون رو با پد یا دست اشتفاده کنید این کاملا بستگی به سلیقه شما داره.
-با توجه به تونری که استفاده میکنید میتونید اون رو روی گردنتون هم بزنید.
- تونر بعد از شوینده و قبل از هر محصول دیگه ای باید استفاده بشه.
- از محصولاتی که مبتنی بر الکل هستن دوری کنید این تونرها باعث میشن پوستتون به مرور زمان خشک بشه.


نحوه استفاده از تونر صورت:

نحوه استفاده از تونر صورت
  1. توی مرحله ی اول باید پوستتون رو با یک شوینده مناسب بشورید.
    البته که اگه روی پوستتون میکاپ سنگینی دارین، باید اول با میسلار واتر میکاپ رو پاک کنید و بعد با شوینده اون رو تمییز کنید، چرا که شوینده ها به تنهایی نمیتونن میکاپ رو خیلی خوب پاک کنند.
    محصولتون رو روی پوست خیلی آروم ماساژ بدین و بعد با آب ولرم بشورید.

    نحوه استفاده از تونر صورت

    از بهترین شوینده ها:


  2. مقداری از تونرتون رو روی پد بریزید، در حدی که پدتون مرطوب بشه نه این که کاملا خیس شه. برای این کار به هیچ عنوان از پنبه استفاده نکنید، پنبه محصولتون رو جذب میکنه و مجبورین که مقدار بیشتری از تونر رو استفاده کنید.
    خیلی آروم پد رو روی صورت و گردن بکشین، توی این مرحله دو تا نکته رو فراموش نکنید:
    - به هیچ عنوان اطراف چشم و روی لب رو تونر نزنید.
    - از نواحی مثلِ کناره های بینی، کناره های گوش یا حتی وسط ابرو که موقع شستشو خیلی با دقت شسته نمیشن، غافل نشید.
    تونر میخواد آلودگی و ناخالصی پوست رو از بین ببره پس این قسمتایی که خوب شسته نمیشن، توی این مرحله میتونن کامل پاکسازی بشن. (نحوه استفاده از تونر صورت)

    نحوه استفاده از تونر صورت

  3. اگه پوست خیلی خشک و کدری دارین، پیشنهاد میکنیم بعد از تونرتون ، از یک تونر دیگه که به حالت اسپری و مختصِ آبرسانی هست استفاده کنید. این کار طراوت و شادابی رو به پوست برمیگردونه.

    نحوه استفاده از اسپری صورت

  4. وقتی تونر رو استفاده کردید، حداقل 1 دقیقه صبر کنید تا محصول روی پوستتون جذب و خشک بشه. ازونجایی که خیلی از تونرها بر پایه ی آب هستن، جذب خیلی سریعی دارن .
    پس حواستون باشه که محصولتون جذب شده باشه این کار باعث میشه که اثر گذاری تونر بیشتر و قدرتِ جذب محصولاتی که بعدش استفاده میکنید بالاتر بره.

    نحوه استفاده از تونر صورت

  5. بعد از این که محصولتون جذب شد، نوبت به استفاده از سرم میرسه.
    توی این مرحله که پوست حسابی تمییز شده، ناخالصی و آلودگی هاش پاک شده تایم مناسبی برای استاده از سرم های درمانی هست. محصولاتی برای آبرسانی، محصولات ضدلک و ضد جوش و... .

    نحوه استفاده از تونر صورت

  6. تونرتون رو میتونید دو بار در روز استفاده کنید، یک بار در صبح برای از بین بردن چربی که در طول شب ترشح شده و یک بار هم در شب برای از بین بردن آلودگی و ناخالصی هایی که در طول روز به پوست جذب شدن و از بین نرفتن.
    اما اگه پوست خشکی دارین، فقط یک بار در روز از تونر استفاده کنید. چراکه استفاده زیاد باعث میشه پوستتون بیشتر دچار خشکی بشه.


خب این هم نحوه استفاده از تونر صورت، دیدین که بسیار راحت بود خیلی ها میسلار و تونر رو با هم اشتباه میگیرند برای این که فرق این دو محصول رو متوجه بشین پیشنهاد میکنیم، مطلبِ تفاوت تونر و میسلارواتر رو بخونید.
خیلی از افراد اهمیتِ استفاده از تونرهارو جدی نمیگیریند،، اما باید بدونین استفاده از یک محصول مناسب میتونه برای شما سراسر سود باشه و قطعا بعد از چند بار استفاده تفاوت و بهبود رو در بافت و ظاهر پوستتون میبینید.
و این که با استفاده از تونرها تاثیر محصولاتی که استفاده میکنید رو خیلی بیشتر خواهید کرد.

از بهترین تونرهایی که میتونید استفاده کنید:


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران