eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



میکاپ ترند 2023


توی این مطلب قرار هست که راجع به میکاپ ترند 2023 برای پاییز صحبت کنیم. وقتی پاییز از راه میرسه و فصل تغییر میکنه، به تبع کمد لباس ماهم تغییر میکنه و ما لباس هایی که برای پاییز مناسب هستن رو جایگزین میکنیم، یادتون باشه که این اتفاق برای کیف لوازم آرایش ما هم میوفته.

میکاپ ترند 2023

چرا که خیلی از ترفند ها و میکاپ هایی که نمیتونیم توی هوای گرم تابستون انجام بدیم رو خیلی راحت توی پاییز میشه انجام داد بدون اینکه نگران تعریق پوست ، ذوب یا آب شدنِ میکاپ باشیم.
این جا 8 تا از میکاپ ترند 2023 رو به شما یاد میدیم ، با توجه به سلیقتون میتونید اون ها رو امتحان کنید.


میکاپ ترند 2023:

  1. latte makeup:

    میکاپ ترند 2023

    لایه بندی سایه های مختلف برای رسیدن به ظاهری تک رنگ.
    میکاپ لاته، آرایشی برنزه و قهوه ای روشن هست که یکی از محبوب ترین هاست چرا که حالتی خنثی داره و به همه نوع رنگ پوستی میاد . در واقع پوست توی این نوع میکاپ خیلی مات نیست و حالتی درخشان داره و سایه هایی که استفاده میشه قهوه ای روشن و خرمایی هستن.
    یکی از کاربردی ترین محصولات در این میکاپ هایلایتر هست. این محصول حالتی درخشان به پوست میده و میتونید اون رو روی نواحی مثل پل بینی، استخوان گونه و... بزنید و به پوستتون حالتی درخشان بدین.
    حواستون باشه توی میکاپ لاته قراره فقط از رنگ های گرم استفاده بشه پس، میتونید به جای رژگونه از برنزر استفاده کنید و یا حتی با همون برنزرتون سایه بزنید.
    بهترین گزینه برای کانتور پوست هم استفاده از کانتورهای استیکی و چرب هست. چرا که ظاهری طبیعی تر داره و پوست رو پودری و مات نمیکنه.
    پس میکاپ لاته یه آرایش گرم و تقریبا تک رنگه که هدفش ایجاد ظاهری شیک، ساده و در عین حال زیباست . البته که با توجه به سلیقه و مکانی که میرین، میتونید به این آرایش اضافه کنید و یا برای رسیدن به ظاهری زیباتر از رنگ ها بیشتر و عمیق تر استفاده کنید. (میکاپ ترند 2023)

    محصولاتی که برای این میکاپ پیشنهاد میکنیم:


  2. 90's lip:

    میکاپ ترند 2023

    این بار میکاپ لاته رو به روش دهه 90 روی لب انجام میدیم. درواقع رنگ قهوه ای رو به روشن + برق لب میتونه این میکاپ رو برای ما کامل کنه. و در کنار این ها نیاز دارم به یک خط لبی تیره تر از رژلبی که داریم استفاده میکنیم.
    توی این میکاپ چون لب ها خیلی تو چشم هستن، میتونیم چشممون با رو یه خط چشم میکاپ کنیم و یا اگر شب بیرون میریم، کمی شاین مسی یا طلایی میتونه میکاپمون رو جذاب تر کنه.

    محصولاتی که میتونید استفاده کنید:


  3. caramel machiato:

    میکاپ ترند 2023

    توی اولین میکاپ گفتیم میکاپ لاته یه آرایش تک رنگه ، حالا این جا میکاپ کارامل ماکیاتو رو داریم :).
    در واقع همون لاته هست که با اضافه کردن رنگ های گرم تر اون رو تبدیل به کارامل ماکیاتو میکنیم، مثل قهوه ای که قراره برای شیرین کردنش از کارامل استفاده کنیم. پاییز امسال، شاهد استفاده از رنگ های گرم و قهوه ای توی میکاپ هستیم.
    سایه ای که توی این مدل میکاپ میزنیم، ترکیبی از 3 رنگ متفاوته : قهوه ای روشن برای کل پلک + قهوه ای گرم و کمی تیره تر برای چین پلک + قهوه ای سوخته برای امتداد مژه.
    در نهایت میتونید با شاین مسی یا طلایی گوشه داخلی چشمتون رو درخشان کنید.

    پلت هایی که میتونید از ترکیب رنگشون استفاده کنید:

    براش هایی مثل:


  4. vampy matte lip:

    میکاپ ترند 2023

    یکی از ترندهایی که همیشه توی پاییز تکرار میشه، داشتن لب های مات هست. لب هایی مات با رنگ های قرمز تیره، قوه ای و در کل رنگ های گرم و پوست رو باید خیلی تمییز و به اصلاح خلوت کاور کنید.
    وقتی قراره لب ها اینقدر بولد باشن، پس حواستون به میکاپ ابروهاتون باشه. به هیچ عنوان اون رو خیلی پر و تیره نکنید. در واقع با یک ژل ابرو اون رو لیفت و مرتب نید.
    هدف از این نوع میکاپ تمرکز روی لب ها و داشتنِ آرایشی خیلی ساده و در عین حال شیکه . میتونید برای ایجاد هماهنگی، یه رنگ گرم که با رنگ رژ هم همخوانی داره روی کل پلکتون بزنید.

    رژهای ماتی که میتونید استفاده کنید:

    و برای ابروها:


  5. soft goth:

    میکاپ ترند 2023

    اگر جزو افرادی هستین که رنگ های خیلی شاد مثل صورتی رو نمیپسندین بهترین کار اینه که سراغِ میکاپ گوت برین. چشم های دودی و درخشان + برق لب + ابروهای لیفت شده + ریمل مشکی خیلی قوی.
    یکی از مهمترین محصولات برای این میکاپ داشتنِ یک ریملخیلی خوب و مشکیه. میتونید از رنگ هایی که خنثی هستن و یا رنگ های نود و طبیعی استفاده کنید، ولی یادتون باشه رنگ هایی که استفاده میکنید باید به اندازه کافی تاثیر گذار باشن.
    چرا که نمیخوایم یه میکاپ طبیعی داشته باشیم و برعکس میخوایم میکاپ چشممون خیلی بولد و مشخص باشه.

    محصولاتی که میتونید استفاده کنید:

    و ... . برای لب ها هم:


  6. cloud skin:

    میکاپ ترند 2023

    توی این میکاپ، پوستی صاف ، نرم میخوایم که پودری و گچی نباشه. درواقع هدف داشتنِ پوستی بی عیبه که کاملا طبیعی کاور شده باشه.
    توی فصل پاییز ، تنها چیزی که نمیخوایم پوست خشک و پودری هستش در واقع توی این فصل باید از محصولات و تکنیک هایی استفاده کنیم که پوست رو خیلی سالم، هیدراته و صاف نشون میده.
    یکی از محصولاتی که میتونه کمک خیلی زیادی بکنه استفاده از اسپری فیکس هست که میتونه هم میکاپ رو فیکس کنه و هم اون رو از حالتی پودری و خشک بیرون میاره . حتی میتونید خیلی از اسپری هارو در طول روز هم اسپری کنید که میکاپتون رو فِرِش کنه و پوستتون رو هیدراته نشون بده.
    در کنار این ها یادتون نره از هایلایتر هم استفاده کنید چون تاثیر خیلی خیلی خوبی روی میکاپ داره.
    در کل این میکاپ، فوق العاده ساده هست و هدف داشتنِ پوستی سالم و سرحاله و به شدت مناسب برای دانشگاه و یا سرکاره.


  7. flushed cheek:

    میکاپ ترند 2023

    یه میکاپ مینیمال با رنگِ رژگونه ی روشن که همون رنگ هم به لب ها زده شده.
    همون جوری که زدنِ رژگونه روشن توی تابستون خیلی ترند بود، این کار در پاییز هم به شدت پرطرفداره چرا که پوست رو خیلی شاداب و چهره رو سرحال نشون میده.
    پس رنگ مناسب رو انتخاب کنید، اون رو روی سیب گونه(جایی که لبخند میزنید و برجسته میشه ) و استخوان گونه و کمی هم روی بینی بزنید.


  8. bold eye:

    میکاپ ترند 2023

    و آخرین ترند میکاپ پاییزی 20223، داشتنِ چشم هایی بولد و گیراست. چشم ها توی این میکاپ از اصلی ترین عضوها هستن که هدف، دیده شدنِ اونهاست.
    پس نیاز داریم به سایه هایی با پیگمنت عالی توی رنگ های دودی و یا هر رنگی که توی سلیقه شماست. این نوع میکاپ ظاهری گرافیکی و زنونه و قوی به ما میده ، فقط باید مراقب باشین توی این مدل به هیچ عنوان ابروهارو خیلی پر و تیره نکنید، چرا که میکاپ رو شلوغ و کثیف نشون میده.

    و ... .


همونجوری که توی همه ی آموزش ها گفتیم، میکاپ اصول پایه و اساسی نداره و خیلی خیلی بستگی به سلیقه و مهارت ما داره. میتونید این میکاپ ترند 2023 طبق سلیقه خودتون و با هر رنگی که دوست دارین انجام بدین و یا اونارو با هم ترکیب کنید.
مطمئن باشین خلاقیت چیزیه که توی میکاپ تمومی نداره و زیباترین ظاهر رو میسازه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران