eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



مراقبت از پوست در پاییز


مراقبت از پوست در پاییز:

مراقبت از پوست در پاییز

با تغییر فصل و آب و هوا ، پوست خیلی از ما شروع به تغییر میکنه و همونطور که ما لباس های توی کمدمون رو با تغییر فصل عوض میکنیم، باید محصولاتی که در روتین پوستیمون قرار دارند رو هم تغییر بدیم.
در واقع باید روتین پوستمون رو با هوای سردتر و خشک تر پاییز تطابق بدیم ، این نوع از هوای سرد معمولا چربی طبیعی پوست رو از بین میبره و پوست شروع به خشک شدن میکنه که در بعضی از افراد این خشکی تا مرز التهاب و سوزش هم میره. چرا که یکی از بزرگترین تغییراتِ بین تابستون و پاییز کاهش رطوبت هست به همین خاطر توی فصل هایی مثل زمستون و پاییز بیشتر شاهد اگزما و تحریکات پوستی هستیم.
به همین خاطر نیاز داریم پوستمون رو خیلی بیشتر و قوی تر هیدراته کنیم و اون رو مرطوب نگه داریم . در ادامه میخوایم مراحل مراقبت از پوست در پاییز رو به شما بگیم ، که چه محصولاتی رو به روتینتون اضافه و چه محصولاتی رو حذف کنید.


  1. شوینده ای آبرسان:

    مراقبت از پوست در پاییز

    شستشوی صورت از اون مرحله هایی هست که به هیچ عنوان نباید حذفش کنید اما وقتی وارد پاییز میشیم با علمِ بر این که با کاهش دما سطح رطوبت هم کاهش پیدا میکنه و پوست رطوبتش رو از دست میده باید از محصولی استفاده کرد که با پوست ملایمه و دارای خاصیت آبرسانی برای پوست هست .
    در واقع هدف اینه که از محصولاتی که پوست رو خشک و تحریک میکنن دوری کنیم و سراغ شوینده هایی بریم که رطوبت رو توی پوست حفظ میکنن و نمیزارن رطوبت طبیعی پوست از بین بره.


  2. لایه برداری :

    مراقبت از پوست در پاییز

    این فصل برای لایه برداری هم فصل مناسبیه و هم نه!
    از اونجایی که آفتاب خیلی کمتر میتابه میتونه یکی از ویژگی های خوبی باشه برای لایه برداری پوست چرا که میدونید در حینِ لایه برداری پوست نسبت به نور خورشید به شدت حساس میشه پس، این فصل میتونه برای این کار مناسب باشه.
    از طرفی ، توی هوای سرد پوست حساس و خشک تر هست پس باید از لایه بردارهایی استفاده کنید که ملایم تر هستن. لایه برداری برای از بین بردن سلول های مرده پوستی و صاف و روشن شدن پوست عالی هست ، اما اگه این کار رو بیش از حد انجام بدین نتیجه ی عکس میگیرن ، برای این کار در پاییز سراغ محصولاتی ملایم مثل لاکتیک اسید برین و اون رو 1 یا نهایتا 2 بار در هفته انجام بدین.


  3. استفاده از سرم های آبرسان و درمانی :

    مراقبت از پوست در پاییز

    سرم ها یکی از بهترین محصولات برای مراقبت از پوست در پاییز و درمان پوست هستن و بسته به نیاز شما میتونه حاوی مواد فعال خیلی قوی باشه. از اونجایی که توی فصل سرد نیاز داریم پوستمون رو خیلی بیشتر و بهتر هیدراته کنیم پس، سراغ محصولاتی میریم که آبرسان هستن و میتونن کلاژن پوست رو تقویت کنند. کلاژن باعث جوون موندن پوست و از بین رفتن خطوط میشه .
    اگر هم پوستتون خیلی خشکه و نواحی مثل اطراف لبتون خشکی زیادی میزنه پیشنهاد میکنم از روغن های صورت استفاده کنید این محصولات پوست رو خیلی قوی تغذیه میکنن و رطوبت رو در اون حفظ میکنند.


  4. مرطوب کننده قوی تر :

    مراقبت از پوست در پاییز

    شاید توی فصل تابستون سراغ محصولاتی بریم که سبک تر هستن اما با توجه به نوعِ پوستتون در فصل های سرد تر باید از محصول قوی تری استفاده کنید.
    با یک مرطوب کننده قوی تر بهتر میتونید به نیازهای پوستتون جواب بدین و رطوبت اون رو تامین کنید. اگر هم نمیخواین محصولتون رو تغییر بدین، میزانِ استفاده از اون رو بیشتر کنید و در شب از محصولی قوی تر استفاده کنید.
    پس حواستون باشه که بعد از شوینده ، استفاده از یک رطوبت رسانِ قوی اهمیت خیلی زیادی داره.


  5. ضدآفتاب:

    مراقبت از پوست در پاییز

    فقط به این دلیل که خورشید به اندازه ی تابستون نمیتابه دلیل نمیشه که استفاده از ضدآفتاب رو کنار بزارید. اشعه ی ماورابنفش و مضر میتونه در هر روزی از سال به پوست ما بتابه حتی در ابری ترین روز سال هم باید از ضدآفتاب استفاده کنید این یکی از کلیدها جوون موندن پوست هست.

میبینید که مراقبت از پوست در پاییز ، کار سخت و پیچیده ای نیست فقط کافیه محصولات رو غنی تر کنید و پوستتون رو همیشه هیدراته و مرطوب نگه دارین تا از آسیب رسیدن به اون بتونید جلوگیری کنید .
در ادامه چند تا نکته ی کلیدی رو هم به شما یادآور میشیم:

  1. به هیچ عنوان با آب داغ دوش نگیرین ، آب داغ فقط رطوبت و چربی طبیعی پوستتون رو از بین میبره.
  2. آب زیاد بنوشید و بدنتون رو هیدراته نگه دارین.
  3. خواب کافی میتونه از کدری و پیری پوست شما خیلی خوب جلوگیری کنه.
  4. داشتن رژیم غذایی که شامل آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها میشه رو فراموش نکنید.
  5. این فصل ، فصلِ کدو حلوایی هست میوه ای مملو از کاروتنوئیدها به پوست درخشندگی سالمی میده.
  6. در آخر باید بگم میتونید از ویتامین c ها استفاده کنید، مااین محصولات تولید کلاژن رو خیلی خوب تحریک میکنن تا پوست بتونه رطوبتش رو حفظ کنه و به محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی کمک خیلی زیادی میکنه.
    در نهیات محصولاتِ ویتامین c به اصلاح رنگ و حفظ درخشش طبیعی پوست کمک میکنن.

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -