eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



بهترین مارک کانتور خشک


یکی از جذاب ترین بخش های میکاپ کانتور کردنِ صورت هست ، دقیقا بخشی که باعث میشه میکاپ شما از یه آرایش مبتدی تبدیل به آرایشی حرفه ای تر بشه. با کانتور کردن صورت، میتونید نقاط مثبت چهرتون رو برجسته کنید و اون قست هایی که دوست ندارین رو پنهان کنید.
شما میتونید با کانتور کردن مثل یک بازی عمل کنید و با اون صورتتون رو باریک ، تو پر کنید و یا این که خط فک رو بیشتر نشون بدین و یا این که بینیتون رو باریک تر کنید. اما همه ی این ها بستگی به این داره که شما وسیله ی مناسب و لازم رو داشته باشین که اون هم یک پالت کانتور مناسب هست که باید این ویژگی هارو داشته باش :
پیگمنت بالا، موندگاری خوب روی پوست، فید راحت، خراب نکردن بیس یا همون کرم پودری که قبلش استفاده کردین، ترکیب پذیری راحت رنگ ها، بافت کانتور و رنگ.
در واقع کانتور، یه تکنیک مخفی هست که میتونید ظاهرِ زیبایی که دارین رو زیباتر کنید و یادتون باشه قرار نیست خودمون رو تغییر بدیم بلکه چیزی که هستیم رو بهتر میکنیم.
در ادامه میخوایم 5 تا از بهترین مارک کانتور خشک رو بهتون معرفی کنیم که با ویژگی یک کانتور خوب آشنا بشین.

ما قبل از معرفی پیشنهاد میکنم آموزی زیر رو بخونید چرا که خیلی از افراد این دو مورد رو با هم اشتباه میگیرن و فکر میکنن استفاده از برنزر به عنوان کانتور موردی نداره.

-------------------------------------------------------

تفاوت برنزر و کانتور

-------------------------------------------------------


بهترین مارک کانتور خشک :

  1. کانتور خشک مک :

    بهترین مارک کانتور خشک

    برای دیدن قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    میشه گفت یکی از بهترین های کانتور خشک این محصول از برند مک هست. ویژگی های اصلی این محصول :
    فید بسیار راحت،ترکیب پذیری آسون رنگ ها با هم، ایجاد لایه هایی صاف و یکنواخت ، ظاهری طبیعی.
    این پالت 6 تا رنگ داره، که 3 تای اون کانتور و 3 رنگ اون برای هایلایت کردن هست. یکی از مهم ترین ویژگی های این پالت این هست که خیلی راحت روی پوست فید میشه و رنگ ها خیلی خوب و راحت روی کرم پودر قرار میگیرن و اصلا کاور کرم پودر رو از بین نمیبره.
    این پالت ظاهر نهایی طبیعی داره و برای کسایی مناسب هست که دوست دارن میکاپشون ظاهر طبیعی داشته باشه، از اون مدل میکاپ هایی که مشخص هست شما تغییر کردین ولی دقیقا معلوم نیست که تغییرتون برای چی بوده .
    ویژگی بعدی که مک رو تبدیل به یکی از بهترین مارک کانتور خشک کرده اینه که موندگاری به شدت بالایی داره و خیالتون راحته که کانتور شما تا آخرین لحظه بدون تغییر باقی میمونه.

    بهترین مارک کانتور خشک
  2. -------------------------------------------------------

  3. پالت کانتور آناستازیا

    بهترین مارک کانتور خشک

    برای دیدن قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    محصول بعدی کانتور خشک آناستازیا مدل light to medium هست. ویژگی های این محصول :
    ایجاد روکشی صاف و بی عیب، فید بسیار یکدست و راحت و به شدت طبیعی روی پوست.
    یه پالت 6 رنگ و بسیار حرفه ای که پودرهای اون خیلی ریز آسیاب شده و پالتی فشردست به این شکل که وقتی اون رو استفاده میکنید، خیلی حالت پودری نداره برای همین خیلی صاف و یکدست روی پوست پخش میشه. این محصول رو میتونید هرچقدر دوست دارین لایه لایه استفاده کنید چرا که کاور قابل ساختی داره و میتونید هر کاوری که دوست دارین داشته باشین، به هیچ عنوان حالت سنگین و بعد به خودش نمیگیره.
    این کانتور خشک، رو با خیال راحت روی پوست ناهموار و اسکار و جوش میتونید استفاده کنید، چرا که باز هم خیلی صاف و یکدست دیده میشه و خیلی احساس سبکی داره.
    ویژگی بعدی این پالت این هست که میتونید راحت روی تکسچرهای متفاوت کرم پودر استفاده کنید. به هیچ عنوان بیس زیر رو بهم نمیریزه و توی خطوط و منافذ نفوذ نمیکنه.
    طیف رنگ های این بهترین مارک کانتور خشک خیلی خوب باهم ترکیب میشن و با وجود این که 6 رنگ داره برای افرادی که مبتدی هستن هم مناسبه و میتونه برای استفاده ی شخصی شما هم مناسب باشه.

    بهترین مارک کانتور خشک
  4. -------------------------------------------------------

  5. پالت کانتور نیکس :

    بهترین مارک کانتور خشک

    برای دیدن قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    بهترین مارک کانتور خشک بعدی از برند نیکس هست با این ویژگی ها:
    ظاهر نهایی طبیعی روی پوست، موندگاری بسیار بالا، مناسب برای استفاده شخصی
    این پالت 8 رنگ داره، که میتونید با اون یه کانتور حرفه ای انجام بدین ، مثل پالت آناستازیا این محصول هم کاور قابل ساختی داره و میتونید لایه لایه اون رو برای رنگی که میخواین استفاده کنید.
    همونطور که گفتیم این محصول ظاهر نهایی طبیعی داره و اگر جزو کسایی هستین که دوست دارین رنگ خیلی زیادی از کانتورتون مشخص باشه باید این محصول رو به صورت لایه لایه روی هم استفاده کنید. اما در کل این محصول به شدت کیفیت بالایی داره و یکی از پیشنهادات همیشگی ما برای استفاده شماست.پالت کانتور خشک نیکس، آندرتن های گرم و سرد داره که اون رو به شدت کاربردی کرده.

    بهترین مارک کانتور خشک
  6. -------------------------------------------------------

  7. پالت کانتور فوراور52 :

    بهترین مارک کانتور خشک

    برای دیدن قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    محصول بعدی برای بهترین مارک کانتور خشک از برند فوراور 52 با این ویژگی هاست کاربردی
    موندگاری بسیار بالا، پیگمنت عالی، بافت نرم .
    پالت 8 رنگ فوراور52 ، محصولی گیاهی و بدون تست حیوانی هست که تاییدیه متخصص پوست و چشم رو داره و میشه گفت یکی از مطمئن ترین محصولات برای انواع پوست هست. پالت فوراور52 پیگمنت خیلی خوبی داره و البته فید خیلی راحتی روی پوست داره برای همین هر مدلی که دوست دارین، میتونید صورتتون رو کانتور کنید.
    ویژگی دیگه ی این محصول بافت نرمی هست که داره، برای همینم خیلی راحت روی پوست اپلای میشه و در نهایت ظاهر مات و طبیعی رو به وجود میاره.

    بهترین مارک کانتور خشک
  8. -------------------------------------------------------

  9. پالت وت اند واید :

    بهترین مارک کانتور خشک

    برای دیدن قیمت و خرید روی عکس کلیک کنید.

    و آخرین معرفی برای بهترین مارک کانتور خشک ، وت اند واید هست. محصولی که برای استفاده ی شخصی مناسبه چرا که فقط یک رنگ تیره و یک رنگ روشن داره پس میتونید اون رو مناسب با رنگ پوستتون انتخاب کنید. این محصول خیلی راحت اپلای و فید میشه و رنگ های اون دو رنگ مکمل هستن که میتونید برای کانتورینگ صورتتون استفاده کنید البته اگر نمیخواین یه کنتور حرفه ای داشته باشین.


5 تا از بهترین مارک کانتور خشک رو معرفی کدیم و در کل باید بدونین اگر توی کانتور ردن مبتدی هستین بهترین انتخاب پالت هایی با تکسچر خشک و پودریه چرا که محصولات کرمی و چرب میتونه فید سخت ترین داشته باشه. معمولا بافت های پودری ظاهری صاف ت و ابریشمی تر درست میکنن.
اگر هم نمیدونید چجوری باید کانتور کنید، پیشنهاد میکنیم آموزش زیر رو بخونید.

-------------------------------------------------------

آموزش کانتور انواع صورت

-------------------------------------------------------

برای انتخاب رنگ درست هم کافیه بدونید که باید 2 تا 3 درجه تیره تر از رنگ پوستتون باشه به هیچ عنوان رنگ خیلی تیره رو انتخاب نکنید و یا سرغ رنگ هایی با تناژ نارنجی و گرم نرین .


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران