eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف روز دختر



تفاوت برنزر و کانتور


این تفکر که برنزر و کانتور 2 محصول یکسان هستن یکی از تفکرات غلط در میکاپ هست. این محصولات هر کدوم هدف خاص خودشون دارن و برای کاری مشخص تولید شدن و هر کدوم یک کار متفاوتی رو برای ما انجام میدن به همین خاطر نمیتونیم به جای هم اون هارو استفاده کنیم.
در واقع برنزرها برای گرما و رنگ دادن به صورت و کانتور برای ایجاد زاویه در صورت تولید شده.میشه هر کدوم رو جدا و یا حتی با هم استفاده کرد اما نمیشه اون هارو به جای هم دیگه استفاده کنیم.
برنزرها در فرمولاسیون های متفاوتِ پودری، کرمی و مایع تولید شدن و میتونن مات و یا شاینی باشن اما چیزی که در اون ها یکسان هست اینه که برنزرها دارای تناژهای گرم و یا خنثی هستن .

تفاوت برنزر و کانتور

فرمولاسیونی که برای کانتورها وجود داره درست مثل برنزر میتونه مایع، پودری و یا کرمی باشه اما به هیچ عنوان نمیتونه شاینی باشه و برعکسِ برنزرها کانتورها همیشه تناژهایی سرد و یا خنثی دارن و این تناژِ سرد باعث میشه سایه های طبیعی تری رو برای زاویه سازی ایجاد کنن.

تفاوت برنزر و کانتور

حالا که میدونین چه ویژگی در این 2 محصول باعث ایجاد تفاوت در اون ها میشه وقت این هست که به تفاوت های دیگه ای که در تکنیک اون ها وجود داره اشاره کنیم.

تفاوت اصلی برنزر و کانتور:

تفاوت برنزر و کانتور
  1. هدف از استفاده ی برنزر ایجاد کمی گرما و رنگ در پوست هست و اگر شما اون رو درست استفاده کنید ظاهر نهایی اون شبیه به این هست که تایم کوتاهی رو در مقابل نور خورشید بودین.
  2. هدف از کانتور هم ایجاد ابعاد و زاویه سازی هست. درواقع ما کانتور رو برای تقویت فرم و ویژگی های مثبت صورت که با ایجاد سایه انجام میشه، استفاده میکنیم. و چون هدف ایجادِ 'سایه'هست باید از رنگ هایی با تناژ سرد و خاکستری استفاده کنیم.

در ادامه میریم سراغِ یک سری از سوال هایی که ممکن هست برای شما به وجود بیاد.

کانتور بهتر هست یا برنزر؟

تفاوت برنزر و کانتور

برای جواب به این سوال باید بگیم که همونطور که گفتیم این دو محصول کاملا جدا از هم هستن و نمیشه گفت کدوم بهتر از اون یکی هست. مهم این هست که شما چه کار میخواین انجام بدین و هدفتون چیه. اگر فقط میخواین ظاهرتون کمی رنگ و گرما بگیره استفاده از برنزر انتخاب درستی هست اما ، اگر میخواین حرفه ای تر میکاپ کنید باید از کانتور استفاده کنید. کانتور هم معمولا با کانسیلر همراه هست، اینجوری با تیره و روشن کردن زوایایی که میخوایم بهتر دیده میشن.


میتونیم برنزر رو به عنوان کانتور استفاده کنیم؟

تفاوت برنزر و کانتور

خیلی ها ترجیح میدن از برنزر به جای کانتور استفاده کنن چرا که کانتورها به دلیل داشتن تناژ سردی دارن، ممکنه روی بعضی پوست ها حالتی خاکستری به خودش بگیره، اگر میخواین از برنزر استفاده کنید حواستون باشه که رنگ اون خیلی گرم و همراه با تناژ نارنجی نباشه ، برنزری با تناژ طبیعی انتخاب کنید.


چه نواحی از صورت باید استفاده بشن؟

تفاوت برنزر و کانتور

برنزرها روی استخوان گونه، پیشونی و روی بینی استفاده میشه در واقع میتونیم بگیم تمام نواحی که خورشید به صورت طبیعی به اون میتابه. هم چنین میتونید از اون به عنوان سایه هم استفاده کنید.

کانتورها معمولا زیر استخوان گونه، کناره ی بینی، برای کوچیک کردن پیشونی و روی خط فک استفاده میشن .در واقع کانتور یک تکنیک هست و شما میتونید حتی از یک کانسیلر تیره هم برای این کار استفاده کنید. فقط باید بدونین چجوری و کجا باید اون رو استفاده کرد که این رو به طور کامل در آموزش کانتور انواع صورت توضیح دادیم .


نحوه اپلای این دو محصول روی صورت:

برای استفاده ی برنزر ، باید به فرمولاسیونی که خریداری کردین دقت کنید. اگر فرمولاسیون شما پودری هست باید از یک براشِ بزرگتر استفاده کنید.
در ادامه براش رو روی حصولتون بزنید و بعد اون رو روی استخوان گونه اپلای و به سمت خط مو فید کنید.
حواستون باشه که مقدار خیلی زیادی از محصول رو استفاده نکنید، چرا که ممکنِ شبیه به افرادی بشین که دچار آفتاب سوختگی شدن.

برای کانتور هم درست مثلِ برنزر باید به فرمولاسیونی که استفاده میکنید دقت کنید ، رنگ محصولتون رو مناسب با پوستتون انتخاب کنید ، به هیچ عنوان یه رنگ خیلی تیره تر از پوستتون رو خریداری نکنید. و در نهایت اون رو دقیقا روی نواحی که نیاز هست استفاده کنید و طبقِ صورت خودتون کانتور کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرین.
اگر نمیدونید بینیتون رو چجوری کانتور کنید اون رو در آموزش کانتور بینی یاد بگیرین.


در نهایت بهترین محصولات رو به شما معرفی میکنیم، میتونید اون رو با توجه به نیاز و سلیقتون تهیه کنید.



ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران