eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف پاییز


و ارسال رایگان



فرق هایلایتر و کانتور


فرق هایلایتر و کانتور چیه؟

اگه به دنیای آرایش علاقه داشته باشی، حتماً اسم هایلایتر و کانتور به گوشت خورده. این دو محصول با اینکه در کنار هم استفاده می‌شن، ولی هدف و کاربردشون متفاوته. فرق هایلایتر و کانتور توی اینه که هر کدوم از این محصولات برای ایجاد جلوه‌ای خاص روی صورت طراحی شدن. کانتور برای ایجاد سایه و عمق به کار می‌ره، در حالی که هایلایتر برای برجسته کردن و درخشش بخش‌های خاصی از صورت استفاده می‌شه. حالا بیایید بیشتر درباره این دو محصول صحبت کنیم.


فرق هایلایتر و کانتور

هایلایتر چیه و چه کارایی داره؟

هایلایتر یه محصول آرایشی هست که برای برجسته کردن و براق کردن بخش‌های خاصی از صورت استفاده می‌شه. این محصول معمولاً روی قسمت‌هایی از صورت که نور طبیعی بهشون می‌تابه، مثل بالای گونه‌ها، تیغه بینی، زیر ابروها و گوشه‌های داخلی چشم‌ها به کار می‌ره. فرق هایلایتر و کانتور اینه که هایلایتر به آرایش شما جلوه‌ای تازه می‌ده و باعث می‌شه که صورت شما روشن‌تر به نظر بیاد.

هایلایترها در انواع مختلفی مثل پودر، کرم و مایع تولید می‌شن. هر نوع هایلایتر بستگی به نوع پوست می‌تونه انتخاب بشه. مثلاً هایلایترهای پودری برای پوست‌های چرب مناسب‌تر هستن، در حالی که هایلایترهای کرمی یا مایع برای پوست‌های خشک و معمولی بهتر عمل می‌کنن. این محصول کمک می‌کنه تا نقاط برجسته صورتتون بیشتر به چشم بیاد و زیبایی چهره‌تون رو دوچندان کنه.


فرق هایلایتر و کانتور

کانتور چیه و به چه دردی می‌خوره؟

کانتور، برعکس هایلایتر، یه محصول آرایشی هست که برای ایجاد سایه و عمق روی صورت استفاده می‌شه. هدف از استفاده از کانتور اینه که با بازی کردن با سایه‌ها، برخی از بخش‌های صورت رو باریک‌تر و یا استخوانی‌تر نشون بدید. مثلاً با استفاده از کانتور می‌تونید گونه‌ها رو برجسته‌تر کنید، خط فک رو مشخص‌تر کنید . فرق هایلایتر و کانتور اینجا مشخص می‌شه که کانتور با استفاده از رنگ‌های تیره‌تر از رنگ پوست طبیعی شما، به شکل دادن و تغییر فرم چهره کمک می‌کنه.

کانتور هم مثل هایلایتر در انواع مختلفی مثل پودر، کرم و استیک تولید می‌شه. بسته به نوع پوست و آرایشی که می‌خواید داشته باشید، می‌تونید از نوع مناسب کانتور استفاده کنید. استفاده از کانتور می‌تونه به چهره‌تون بُعد و عمق بیشتری بده و فرم صورتتون رو بهتر و زیباتر نشون بده.


فرق هایلایتر و کانتور

چطوری باید از هایلایتر و کانتور استفاده کنیم؟

برای اینکه بهترین نتیجه رو از استفاده از هایلایتر و کانتور بگیرید، باید بدونید چطوری و کجاها باید این محصولات رو به کار ببرید. اول از همه، پوستتون رو آماده کنید. این کار رو با زدن یه پرایمر و کرم پودر مناسب انجام بدید تا یه بوم صاف برای آرایشتون داشته باشید.

  • استفاده از کانتور: برای کانتور کردن، باید از محصولی استفاده کنید که کمی تیره‌تر از رنگ پوستتون باشه. کانتور رو روی بخش‌هایی از صورت که می‌خواید باریک‌تر یا برجسته‌تر بشن، مثل زیر استخوان گونه، خط فک، اطراف پیشانی و کناره‌های بینی بزنید. با یه براش مخصوص، محصول رو به خوبی ترکیب کنید تا خطوط نرم و طبیعی به نظر بیان.
  • استفاده از هایلایتر: بعد از کانتور، نوبت به هایلایتر می‌رسه. هایلایتر رو روی بخش‌هایی از صورت که می‌خواید برجسته به نظر برسن، مثل بالای گونه‌ها، روی تیغه بینی، زیر ابروها و گوشه‌های داخلی چشم‌ها بزنید. با یه براش نرم یا انگشت، هایلایتر رو به خوبی ترکیب کنید تا به طور طبیعی با پوستتون ترکیب بشه و یه جلوه درخشان به چهره‌تون بده.

هایلایترهای برندهای توفیسد، کالیستا و آناستازیا

برندهای مختلفی تو بازار وجود دارن که هایلایترهای باکیفیت تولید می‌کنن. هر کدوم از این برندها ویژگی‌ها و فرمولاسیون خاص خودشون رو دارن:

  • توفیسد: هایلایترهای توفیسد با فرمولاسیون خاصشون به پوست شما یه جلوه درخشان و بی‌نظیر می‌دن. این برند با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، هایلایترهایی تولید می‌کنه که به راحتی روی پوست پخش می‌شن و ماندگاری بالایی دارن.
  • کالیستا: هایلایترهای کالیستا به خاطر رنگ‌های شفاف و فرمولاسیون سبک، یه انتخاب عالی برای ایجاد درخشش طبیعی روی پوست هستن. این محصولات به راحتی با پوست ترکیب می‌شن و یه جلوه طبیعی و شاداب به چهره می‌دن.
  • آناستازیا: هایلایترهای آناستازیا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یه آرایش حرفه‌ای و درخشانه. این محصولات بافتی نرم و کرمی دارن که به راحتی روی پوست پخش می‌شن و به پوست یه جلوه بی‌نقص و درخشان می‌دن.

کانتورهای برندهای فلورمار و فوراور

در مورد کانتور هم برندهای فلورمار و فوراور از جمله برندهای محبوب و معروف هستن که محصولات باکیفیتی رو ارائه می‌کنن:

  • فلورمار: کانتورهای فلورمار به خاطر بافت سبک و رنگ‌های متنوعشون معروف هستن. این کانتورها به راحتی روی پوست پخش می‌شن و به شما کمک می‌کنن تا یه چهره متعادل و خوش‌فرم داشته باشید. محصولات فلورمار ماندگاری بالایی دارن و به خوبی روی پوست می‌شینن.
  • فوراور: کانتورهای فوراور با فرمولاسیون خاص و مواد اولیه باکیفیت، یه انتخاب عالی برای آرایش روزانه و حرفه‌ای هستن. این کانتورها به راحتی روی پوست پخش می‌شن و به پوست یه جلوه طبیعی و بدون نقص می‌دن. همچنین، ماندگاری طولانی این محصولات باعث می‌شه که آرایش شما در طول روز ثابت بمونه.

هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس

و حالا بهترین محصول ممکن در این زمینه: معرفی میکنم هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس. این دقیقا محصولیه که کار شما رو خیلی راحت تر میکنه و تمام چیزی که شما در این بلاگ خوندین رو براتون فراهم میکنه. محصولات دو طرفه نیکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی هستن که به دنبال راحتی و کارایی در آرایش هستن. هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس با طراحی دوطرفه خودش به شما امکان می‌ده که با یه محصول، هم بخش‌های مورد نظر صورتتون رو کانتور کنید و هم هایلایت کنید. این محصول برای استفاده روزانه بسیار مناسبه و به خاطر اندازه جمع‌وجورش، می‌تونید اون رو به راحتی توی کیف آرایشی‌تون حمل کنید.

استفاده از این محصول به شما کمک می‌کنه که بدون نیاز به چند محصول مختلف، یه آرایش کامل و حرفه‌ای داشته باشید. فرمولاسیون نرم و کرمی این هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس باعث می‌شه که به راحتی روی پوست پخش بشه و یه پوشش طبیعی و بی‌نقص به چهره شما بده.


جمع بندی

خب حالا که فرق هایلایتر و کانتور رو فهمیدیم پس میتونیم هم محصولات مناسبی برای میکاپمون بخریم و هم زمانی که خواستیم یک میکاپ کامل و تکمیل داشته باشیم با دونستن فرق هایلایتر و کانتور کارمون خیلی تمیز تر در میاد.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن



دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه مصنوعی - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - کرم دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم پوستی - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش صورت - آینه آرایشی - کیف - آرایش پاک کن و میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده صورت - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - بادی اسپلش - تینت لب - موچین - شامپو - نرم کننده - حالت دهنده - اسپری مو - ماسک مو - روغن مو - کرم مو - تقویت مژه و ابرو - رنگ مو - بهداشت بانوان و آقایان - لوازم اصلاح - ست عطر و رایحه - تراش آرایشی - میکس پالت - ضد جوش - کرم ضد چروک و جوان ساز - کرم ضد لک - خشکی پوست - خطوط پوست - هایلایتر بدن - پوشاننده بدن - فر مژه - سایه چشم - برق لب - حجم دهنده لب - سایه ابرو - خط لب - مرطوب کننده - کرم شب - روغن صورت - کلینزر و فیس واش - اسکراب و لایه بردار - ابزار پوستی - فوم و ژل شستشو - پد آرایش پاک کن - دستمال مرطوب - روشن کننده و سفید کننده - ماسک دور چشم - مکمل پوست، مو و ناخن - سی سی کرم و بی بی کرم - سرم مو - ضد ریزش - ضد شوره - شامپو خشک - سشوار - اتو مو - اکسیدان و پودر دکلره - چسب مژه - لنز - کرم روز - لیفت و سفت کننده صورت - ضد پف دور چشم - ضد چروک دور چشم - ضد تیرگی دور چشم - مسواک - خمیر دندان - دهان شویه - نخ دندان - دئودورانت آقایان - دئودورانت - کرم لوسیون بدن - کرم دست - صابون - ضد عفونی کننده دست - شامپو و اسکراب بدن - لاک ناخن - لاک پاک کن - ابزار مانیکور و پدیکور - براش چشم - براش ابرو - براش لب -