eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین کرم پودر برای پوست خشک


قبل از اینکه بهترین کرم پودر برای پوست خشک رو معرفی کنیم ، اول از همه یه توضیح کوتاه و مختصر راجب پوستای خشک ، نوع انتخاب کرمپودر و روتین قبل از میکاپ میدیم که بتونیم یک انتخاب عالی داشته باشیم.

علائم پوست خشک :

شما ممکنه توی هر سنی دچار خشکی پوست بشین و یا حتی نوع و مدل پوستتون توی فصل های مختلف متفاوت باشه ، باید بدونید این خشکی ناشی از ، از دست دادن آب و رطوبت لایه بیرونی پوست هست که با هوای سرد ، محیط اطراف ، شستشوی خشن و... بوجود میاد.
علائم اصلی خشکی پوست کدری، پوسته پوسته شدن ، کم آبی ، قرمزی ، احساس کشش و سوزش بعد از شستشو، مستعد لک بودن و ... هست . این علائم ممکنه بصورت ژنتیکی و یا بخاطر نداشتن روتین درست و ... برای شما به وجود بیاد .
که با رعایت کردن و مراقبت از پوستتون میتونید تا حد خیلی زیادی این خشکی رو برطرف کنید و از ایجاد خط و خطوط ناشی از خشکی پوست ، لک و... جلوگیری کنید.
برای اینکه بدونید چه نوع روتینی برای پوست شما مناسبه میتونید مقاله های قبلی رو بینید و از محصولات مناسب پوست خشک استفاده کنید و روتین خودتون رو پیدا کنید.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

زیر ساز میکاپ برای پوست خشک :

یکی از مهمترین مراحل قبل از پیدا کردن بهترین کرم پودر برای پوست خشک و قبل از هرنوع میکاپی اینه که باید یه زیر ساز خیلی خوب داشته باشن ، در غیر این صورت بهترین کرم پودر برای پوست خشک هم نمیتونه خیلی خوب روی پوست اون ها بشینه.
پس برای اینکه یه میکاپ خوب داشته باشید ، که کیکی ، پوسته پوسته و ماسیده نشه و بتونه یه کاور عالی بهتون بده باید از پرایمر مناسب استفاده کنید ، حالا این پرایمر میتونه فرمول های مختلفی مثل سرم ، کرم و روغن داشته باشه مهم اینه که نیاز پوست شمارو برطرف کنه ، اونو شاداب و مرطوب کنه و در نهایت پوستتون رو برای زدن بهترین کرم پودر برای پوست خشک آماده کنه.
خیلی اوقات مرطوب کننده و آبرسان ها میتونن بهترین پرایمرها برای پوست خشک باشن ، فقط اینکه باید مقدار مناسبی رو بزنین و به محصول اجازه بدین که جذب پوست بشه (بین 5 تا 10 دقیقه) و بعد بهترین کرم پودر برای پوست خشک رو استفاده کنید.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک :

فرمولی که این نوع از پوست بهش نیاز داره ، محصولی هست که پوست رو صاف ، لطیف و درخشان کنه. حالا میتونه تکسچر اون مایع ، کرمی و حتی استیکی باشه ، باید مطابق با نیازهای پوست خشک خریداری بشه تا بهترین عملکرد رو روی اون داشته باشه. چرا که بهترین کرم پودر برای پوست خشک در دنیا هم اگه باشه ولی فرمولش باعث آبرسانی برای شما نشه ، خطوط ریز صورتتون رو نشون میده و به شکل پوسته پوسته روی صورتتون ظاهر میشه و به هیچ عنوان ظاهر خوبی برای شما نداره .
برای همین میخوایم چند مدل از بهترین کرم پودر برای پوست خشک رو معرفی کنیم و از خصوصیات اون ها بگیم تا بتونید خیلی راحت تر انتخابتون رو انجام بدید.

  1. کرم پودر نارس long wear :

    کرم پودر نارس
    یکی از بهترین کرم پودر برای پوست خشک میتونه باشه ، کاور مدیوم و رو به بالایی داره و به شکلی کاملا طبیعی روی پوست میشینه. نارس لانگ ویر ، 16 ساعت موندگاری داره و اصلا مهم نیست تو چه هوایی زندگی میکنید این محصول ، یه کرم پودر ضد تعریق و رطوبت هستش که به هیچ عنوان پاک یا کم رنگ نمیشه. فوق العاده سبک هستش و بعد از استفاده از اون به هیچ وجه احساس سنگینی و یا خفگی پوست رو ندارین ، از مهم ترین ویژگی های این کرم پودر ترکیبات بکار رفته داخل اون هست. این ترکیبات ، حاوی ترکیبی از عصاره های تمشک ، سیب و هندوانه هستش و کاری که این ترکیب روی پوست صورت انجام میده کمک به ظاهر و بافت پوست صورت هستش که باعث میشه پوست بسیار صاف تر و شفاف تر دیده بشه ، از طرفی کمک میکنه که کرمپودر نارس long wear تایم طولانی تری روی پوست بمونه ، یعنی بعد از گذشت چند ساعت وقتی خودتون رو توی آینه میبیند ، انگار که همین الان کرم رو استفاده کردین ، همونقدر تازه و شاداب.

  2. کرم پودر نارس sheer glow :

    کرم پودر شیرگلو نارس
    کرم پودر نارس sheer glow یکی از محصولاتی که مناسب انواع پوسته و بهترین کرم پودر برای پوست خشک ، پوستایی که حس میکنن کرم پودر روی پوستشون نمیخوابه ، پوسته پوسته و کیکی میشه . فرمول بکار رفته توی این کرم پودر از همه این مشکلات جلوگیری میکنه و به شما یه پوست درخشان با ظاهر طبیعی و سبک میده و در عین حال پوست رو یکدست و کاور میکنه
    این کرم پودر باعث ظاهری درخشان روی پوست میشه و تکسچر لیکوئیدی که داره فید اون رو خیلی راحت میکنه. از طرفی محصولی فوق العاده سبک با خاصیت آبرسانی هست که دقیقا همون چیزیه که یه پوست خشک بهش نیاز داره.
    ترکیبات مفیدی که توی این محصول هست و باعث شده بهترین کرم پودر برای پوست خشک بشه شامل :
    دارای ویتامین c :این ویتامین باعث روشن شدن رنگ پوست میشه و درواقع رنگ پوست رو یکدست تر میکنه و به مرور زمان باعث میشه که روی پوست دیگه تفاوت رنگی باقی نمونه.
    -زردچوبه : یکی از بهترین موادها برای افزایش درخشندگی پوست و یکدست شدن رنگ پوست .

  3. کرم پودر نارس light reflecting :

    کرم پودر لایت رفلکتینگ نارس
    این محصول از نارس نسبت به دو کرم قبلی کاور کمتر و طبیعی تری داره و میشه گفت جزو معدود کرم پودرایی هست که علاوه بر جنبه آرایشی جنبه درمانی هم دارند. این کرم پودر نارس مدل لایت رفلکتینگ ، خیلی خیلی مناسب افرادی با پوست حساس هست و یکی از بهترین کرم پودر برای پوست خشک هست، چرا که به هیچ عنوان پوست رو خفه نمیکنه ، منافذ رو نمیبنده و محصولی کاملا گیاهی هست که باعث از بین رفتن قرمزی و التهاب پوست میشه. مواد تشکیل دهنده اون شامل :
    1. BIOMIMETIC OAT:باعث کاهش قرمزی پوست میشه و به مرور زمان باعث میشه پوست شفافیت از دست رفته اش رو بدست بیاره. 2. لیلیتوف ژاپنی:کمک به حفظ رطوبت پوست و خشک نشدن اون. 3. پپتیدهای کاکائو و خارمریم اثر منفی عوامل استرس زا و نور آبی اطراف رو به حداقل میرسونه.

  4. کرم پودر شارلوت تیلبری :

    بهترین کرم پودر برای پوست خشک
    یکی دیگه از بهترین کرم پودر برای پوست خشک هستش . فوق العاده سبک با یه کاور عالیه که به هیچ عنوان حس بد و سنگینی روی پوست ایجاد نمیکنه ، ترکیباتی که داخل اون هست باعث میشه کرم پوست رو آبرسانی کنه و به بهترین شکل ممکن روی پوست خودش رو نشون بده ، این ترکیبات شامل :
    1. replexium : به کاهش ظاهر چین و چروک کمک میکنه.
    2. moss celltec : باعث آبرسانی پوست میشه.
    3. air cool: باعث ایجاد حس تازگی و طراوت در پوست میشه میشه. پس شارلوت میتونه بهترین کرم پودر برای پوست خشک باشه.

  5. کرم پودر کلارنس :

    کرم پودر کلارنس
    اگه پوستتون خیلی خشک نباشه یعنی یه پوست نرمال رو به خشک باشه ، کرم پودر اورلستینگ کلارنس میتونه خیلی خوب براتون کار کنه و بهترین کرم پودر برای پوست خشک باشه، یه کرم پودر 24 ساعته و کاملا گیاهی هستش خیلی خیلی راحت روی پوست میخوابه و اصلا اون رو سنگین نمیکنه. این کرم پودر در کنار آبرسانی که برای پوست انجام میده ، از پوست در برابر آلودگی های محیطی به طور کامل محافظت میکنه. ترکیبات بسیار مفیدی برای پوست داره که این ترکیبات شامل :
    1. پودر بامبو:باعث مات شدن کرم پودر روی پوست میشه و ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه.
    2. کینوآ:مرطوب کننده و آبرسان پوست ,br> 3. جو دوسر:لیفت فوری و آنی پوست. میشه و تبدیل به بهترین کرم پودر برای پوست خشک شده.

  6. کرم پودر بیوتی بلندر :

    کرم پودر بیوتی بلندر
    از محصولاتی با تکسچر کرمی هست که برای همه نوع پوستی مناسبه و بخاطر داشتن هیالورونیک اسید و آبرسان میتونه بهترین کرم پودر برای پوست خشک ، این کرم پودر موندگاری 24 ساعته ای داره و فرمول نرم و ابریشمی اون روی پوست به طور کامل مات میشه. علاوه بر هیالورنیک اسید ، این محصول آنتی اکسیدان هم داره که از پوست در برابر آلودگی ها خیلی خوب محافظت میکنه.

  7. چند تا از بهترین کرم پودرهای برای پوست خشک رو معرفی کردیم ، قطعا محصولات دیگه ای هم هستن که برای پوست های خشک مناسب باشن اما همونطور که اول متن گفتیم قبل از هر کرم پودری باید یک زیر ساز مناسب و روتین خوب داشته باشین که کرم پودر بتونه روی پوست شما بشینه و اونجوری که دویت داشرین پوستتون رو کاور کنه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران