eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



ده عطر برتر مردانه


رایحه ها یکی از شخصی ترین مسائل برای هر فرد هست و درواقع میشه گفت عطرها میتونن بیانگر شخصیت افراد باشن . محصولات زیادی توی بازار هست ، جوری که میتونید هر روز یک عطر و بوی جدید داشته باشین اما ، همیشه یه یا دو رایحه ما رو بیشتر از همه به خودشون جذب میکنن و درواقع همون رایحه ها امضای ما میشن.

برای آقایون عطرها مثل یه کراوات یا ساعت شیک هستن که میتونه ظاهرشون رو تکمیل کنه و با اون شخصیتشون رو به دنیا نشون بدن .
پس ، اینجا با هم ده عطر برتر مردانه رو میشناسیم که بتونه برای خرید یک هدیه و یا استفاده شخصی کمک زیادی به ما بکنه.


ده عطر برتر مردانه :

  1. ورساچه پورهوم :

    عطر ورساچه پورهوم
    یکی از ده عطر برتر مردانه هستش و دلیل اون موندگاری بالای اون روی پوست و لباس هست . عطر ورساچه پورهم سال 2008 وارد بازار شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه تبدیل شد (ده عطر برتر مردانه ). اگه بخوایم رایحه و حس pour homme رو برای شما توصیف کنیم ، باید به ویژگی ' جذاب و جورانه ' اشاره کرد . نت های اولیه اون شامل : لیمو و نرولی هست و نت پایه ، دونه تونکا ، مشک و عنبر هستش . این عطر با طراوت مرکبات شروع میشه و در انتها بوی مشکی و قوی داره ، خیلی ها میگن این محصول اون هارو یاد بارون تازه توی جنگل ، میندازه
    پورهوم فوق العاده مناسب برای استفاده روزانه هست و حس مردونگی قوی رو به مخاطب القا میکنه . بوی ملایمی داره و برای فصل های گرم سال میتونه یه انتخاب عالی باشه.

  2. دیور ساواج :

    ده عطر برتر مردانه
    یکی دیگه از ده عطر برتر مردانه ، ایده ی ساخت این محصول از صحرا توی ساعت گرگ و میش الهام گرفته شده ، دیور ساواج خنکی شب و هوای سوزان صحرا رو با رایحه ای عمیق یادآور میشه . بویی فوق العاده داره که غرایز رو آزاد میکنه و جادوی جدیدی رو به ما نشون میده. این عطر از برند دیور ، طراوت ترنج آبدار همراه با حس راز آلود و محصورکننده ی وانیل پاپوآ رو ترکیب میکنه و رایحه ی فوق العاده قدرتمندی رو به ما میده.
    مناسب برای همه فصل ها و مکان هاست و موندگاری بین 8 تا 10 ساعت داره . رد بوی بی نظیری داره و میشه گفت عطری مرکباتی و چوبی هستش .

  3. بلو شنل :

    عطر بلو شنل
    رایحه ای تمییز ، تازه و مردونه که شامل نت های مرکبات ، چوب و سدر هستش . وقتی حرف از معرفی ده عطر برتر مردانه هست ، بلو شنل قطعا یکی از گزینه هاست ، رایحه ی چوبی اون رد بوی فوق العاده ای رو به جا میزاره. میشه گفت این محصول از برند شنل ، حس اراده و استقلال رو به مخاطبش انتقال میده و فوق العاده با طروات هست ، عطری که مناسب برای همه فصل هاست مخصوصا فصل های گرم سال و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه و استفاده توی محیط های بسته و کاریه.

  4. کرید اونتوس :

    عطر کرید اونتوس
    از سال 2010 وارد بازار شده و از همون موقع یکی از پرفروش ترین عطرهای این برند هست ویژگی های بینظیر اون باعث شده جزو ده عطر برتر مردانه به حساب بیاد . نت های ابتدایی کرید اونتوس سیب ترد ، انگور سیاه ، آناناس و ترنج هست ، این عطر نت های پایانی و قوی تری مثل نعناع هندی ، وانیل و مشک داره .
    کرید از زندگی یک امپراطور الهام گرفته شده و عطری به عنوان نماد قدرت و موفقیت شناخته میشه. میشه گفت ، این عطر با داشتن ترکیبات پیچیده مناسب برای مردانی هست که قدرت طلب هستن . موندگاری بالا و رد بوی عالی اون جزو ویژگی هایی هست که اون رو اینقدر محبوب و پرفروش کرده (ده عطر برتر مردانه ).

  5. فاکینگ فبیلوس تام فورد :

    عطر تام فورد
    عطری شیک و مجلل از برند معروف تام فورد . رایحه ی اون تند ، چرمی ، شیرین و شرقی هست و در کل میتونیم بگیم عطری گرم و شیرینه. بهترین زمان برای استفاه از تام فورد فصل های سرد سال هست . نت هایی که از فاکینگ فابیلوس به مشام ما میرسه ، بادام تلخ ، چرم ، عنبر و ترمه هست. برای استفاده از اون به یک یا نهایتا دو اسپری بیتشر نیاز ندارین ، بوی فوق العاده قوی داره و در کنار اون موندگاری و پخش بوی عالی داره که اون رو تبدیل به یکی از ده عطر برتر مردانه .

  6. سی کی وان کلوین کلین :

    عطر سی کی وان
    یکی از معروف ترین عطرهای این برند و جزو ده عطر برتر مردانه هست که علاوه بر آقایون خانم ها هم میتونن ازش استفاده کنن و به اصطلاح محصولی unisex هست. برای توصیف ck 1 باید بگیم بویی نرم و تمییز داره . نت های اولیه اون لیمو ، ترنج ، آناناس و پرتقال هستن و نت میانی شامل رز ، جوز هندی ، یاس و بنفشه هست و در آخر نت پایانی اون چوب صندل ، چای سبز ، مشک و سدره.
    این محصول ، یادآور لطافت و پاکی هستش به شدت مناسب برای استفاده روزانه هست. رایحه ی خنکی داره و مناسب ترین محصول برای فصل های سرد ساله .

  7. پاکورابان :

    عطر پاکورابان
    سال 2008 وارد بازار شد ، رایحه ی بسیار قوی داره و نمادی از قدرت و موفقیته . نت های ابتدایی پاکو رابان نارنگی ، گریپ فروت و نعناع هست و نت میانی اون دارچین ، نت های تند و گل رز ر داره و آخرش نت اون چوبی و چرمی هست. بوی این محصول از پاکورابان ، به شدت با طراوته و همه رو مجذوب خودش میکنه ، در کل میشه گفت رایحه ی اون گرم هست و مناسب ترین فصل برای اون فصل های سرد هستن و قطعا جزو ده عطر برتر مردانه به حساب میاد.

  8. بلک افغان :

    عطر بلک افغان
    یکی دیگه از ده عطر برتر مردانه ، این محصول برای خانم ها هم قابل استفاده هست . بوی چوبی و دودی داره ، موندگاری و رد بوی اون عالی هستش . یک اسپری از بلک افغان برای کل روز کافی هستش و حتی بعد از شستشوی لباس هم باز رد بوی خوبی ازش باقی میمونه . با اینکه قدرت خیلی بالایی داره اما رایحه ی اون به هیچ عنوان اذیت کننده نیست و میتونه یه هدیه ی موندگاری و عالی باشه .
    جزو عطراییه که بوی منحصر به فردی دارن و همیشه توی ذهن و خاطره ها باقی میمونه و البته که دل کندن از بوی فوق العاده ی اون کار راحتی نیست.

  9. بلک ارکید تام فورد :

    ارکید تام فورد
    نماد معیارهای اجتماعی و جمع های دوستانه هستش . رایحه ی گرمی داره و با بو کردن اون مارو به عصر ' جاز ' میبره ، عصری که جسارت نه تنها پذیرفه میشد بلکه تشویق هم میشد. بلک ارکید یه عطر unisex هست و شامل ده عطر برتر مردانه میشه. رایحه و بوی اون به شدت مدرن و لوکسه از اون بوهایی که هیچ وقت قدیمی نمیشه و از مد نمیوفته. مناسب برای همه فصل ها و مکان هاست.

  10. کازاموراتی :

    عطر کازاموراتی
    رایحه ی مفیتسو کازاموراتی ، ما رو دقیقا به دهه 20 میلادی میبره ، دهه ای که هیچ چیز به اندازه ی اون مجلل و باشکوه نبود . رایحه ی معطر و تازه ای داره و جزو ده عطر برتر مردانه به حساب میاد . مفیتسو هنر عطر ایتالیایی و حس شرقی رو با هم ترکیب کرده ، با زدن اون به ظاهر خودتون حاکمیت و آرامش مردونه رو انتقال میدید.
    بوی مرکباتی داره که توی تابستون تمام حواس هارو به خودش جلب میکنه . یکی از موفق ترین عطرهای سال 2009 سناخته شده . این محصول با نتی از گریپ فروت ، ترنج و لیمو شروع میشه و نت وسط اون شامل رز هست از طرفی ، اسطوخدوس موجود توی اون بهش شخصیتی قدرتمند و مردانه داده. و در نهایت چوب صندل ، سرو ، مشک و عنبر ترکیب کلاسیک عطر رو تکمیل میکنه . رایحه ی اون مناسب برای همه فصل هاست و اگه بوهای گرم و تا حدی شیرین رو دوست داشته باشین میتونه یکی از امضاهای شما باشه .

خب ده عطر برتر مردانه رو براتون معرفی کردیم ، امیدواریم بتونید با این مقاله بهترین و مناسب ترین عطر رو چه برای استفاده خودتون و چه به عنوان هدیه ، تهیه کنید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران