eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



ده عطر برتر مردانه


رایحه ها یکی از شخصی ترین مسائل برای هر فرد هست و درواقع میشه گفت عطرها میتونن بیانگر شخصیت افراد باشن . محصولات زیادی توی بازار هست ، جوری که میتونید هر روز یک عطر و بوی جدید داشته باشین اما ، همیشه یه یا دو رایحه ما رو بیشتر از همه به خودشون جذب میکنن و درواقع همون رایحه ها امضای ما میشن.

برای آقایون عطرها مثل یه کراوات یا ساعت شیک هستن که میتونه ظاهرشون رو تکمیل کنه و با اون شخصیتشون رو به دنیا نشون بدن .
پس ، اینجا با هم ده عطر برتر مردانه رو میشناسیم که بتونه برای خرید یک هدیه و یا استفاده شخصی کمک زیادی به ما بکنه.


ده عطر برتر مردانه :

  1. ورساچه پورهوم :

    عطر ورساچه پورهوم
    یکی از ده عطر برتر مردانه هستش و دلیل اون موندگاری بالای اون روی پوست و لباس هست . عطر ورساچه پورهم سال 2008 وارد بازار شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه تبدیل شد (ده عطر برتر مردانه ). اگه بخوایم رایحه و حس pour homme رو برای شما توصیف کنیم ، باید به ویژگی ' جذاب و جورانه ' اشاره کرد . نت های اولیه اون شامل : لیمو و نرولی هست و نت پایه ، دونه تونکا ، مشک و عنبر هستش . این عطر با طراوت مرکبات شروع میشه و در انتها بوی مشکی و قوی داره ، خیلی ها میگن این محصول اون هارو یاد بارون تازه توی جنگل ، میندازه
    پورهوم فوق العاده مناسب برای استفاده روزانه هست و حس مردونگی قوی رو به مخاطب القا میکنه . بوی ملایمی داره و برای فصل های گرم سال میتونه یه انتخاب عالی باشه.

  2. دیور ساواج :

    ده عطر برتر مردانه
    یکی دیگه از ده عطر برتر مردانه ، ایده ی ساخت این محصول از صحرا توی ساعت گرگ و میش الهام گرفته شده ، دیور ساواج خنکی شب و هوای سوزان صحرا رو با رایحه ای عمیق یادآور میشه . بویی فوق العاده داره که غرایز رو آزاد میکنه و جادوی جدیدی رو به ما نشون میده. این عطر از برند دیور ، طراوت ترنج آبدار همراه با حس راز آلود و محصورکننده ی وانیل پاپوآ رو ترکیب میکنه و رایحه ی فوق العاده قدرتمندی رو به ما میده.
    مناسب برای همه فصل ها و مکان هاست و موندگاری بین 8 تا 10 ساعت داره . رد بوی بی نظیری داره و میشه گفت عطری مرکباتی و چوبی هستش .

  3. بلو شنل :

    عطر بلو شنل
    رایحه ای تمییز ، تازه و مردونه که شامل نت های مرکبات ، چوب و سدر هستش . وقتی حرف از معرفی ده عطر برتر مردانه هست ، بلو شنل قطعا یکی از گزینه هاست ، رایحه ی چوبی اون رد بوی فوق العاده ای رو به جا میزاره. میشه گفت این محصول از برند شنل ، حس اراده و استقلال رو به مخاطبش انتقال میده و فوق العاده با طروات هست ، عطری که مناسب برای همه فصل هاست مخصوصا فصل های گرم سال و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه و استفاده توی محیط های بسته و کاریه.

  4. کرید اونتوس :

    عطر کرید اونتوس
    از سال 2010 وارد بازار شده و از همون موقع یکی از پرفروش ترین عطرهای این برند هست ویژگی های بینظیر اون باعث شده جزو ده عطر برتر مردانه به حساب بیاد . نت های ابتدایی کرید اونتوس سیب ترد ، انگور سیاه ، آناناس و ترنج هست ، این عطر نت های پایانی و قوی تری مثل نعناع هندی ، وانیل و مشک داره .
    کرید از زندگی یک امپراطور الهام گرفته شده و عطری به عنوان نماد قدرت و موفقیت شناخته میشه. میشه گفت ، این عطر با داشتن ترکیبات پیچیده مناسب برای مردانی هست که قدرت طلب هستن . موندگاری بالا و رد بوی عالی اون جزو ویژگی هایی هست که اون رو اینقدر محبوب و پرفروش کرده (ده عطر برتر مردانه ).

  5. فاکینگ فبیلوس تام فورد :

    عطر تام فورد
    عطری شیک و مجلل از برند معروف تام فورد . رایحه ی اون تند ، چرمی ، شیرین و شرقی هست و در کل میتونیم بگیم عطری گرم و شیرینه. بهترین زمان برای استفاه از تام فورد فصل های سرد سال هست . نت هایی که از فاکینگ فابیلوس به مشام ما میرسه ، بادام تلخ ، چرم ، عنبر و ترمه هست. برای استفاده از اون به یک یا نهایتا دو اسپری بیتشر نیاز ندارین ، بوی فوق العاده قوی داره و در کنار اون موندگاری و پخش بوی عالی داره که اون رو تبدیل به یکی از ده عطر برتر مردانه .

  6. سی کی وان کلوین کلین :

    عطر سی کی وان
    یکی از معروف ترین عطرهای این برند و جزو ده عطر برتر مردانه هست که علاوه بر آقایون خانم ها هم میتونن ازش استفاده کنن و به اصطلاح محصولی unisex هست. برای توصیف ck 1 باید بگیم بویی نرم و تمییز داره . نت های اولیه اون لیمو ، ترنج ، آناناس و پرتقال هستن و نت میانی شامل رز ، جوز هندی ، یاس و بنفشه هست و در آخر نت پایانی اون چوب صندل ، چای سبز ، مشک و سدره.
    این محصول ، یادآور لطافت و پاکی هستش به شدت مناسب برای استفاده روزانه هست. رایحه ی خنکی داره و مناسب ترین محصول برای فصل های سرد ساله .

  7. پاکورابان :

    عطر پاکورابان
    سال 2008 وارد بازار شد ، رایحه ی بسیار قوی داره و نمادی از قدرت و موفقیته . نت های ابتدایی پاکو رابان نارنگی ، گریپ فروت و نعناع هست و نت میانی اون دارچین ، نت های تند و گل رز ر داره و آخرش نت اون چوبی و چرمی هست. بوی این محصول از پاکورابان ، به شدت با طراوته و همه رو مجذوب خودش میکنه ، در کل میشه گفت رایحه ی اون گرم هست و مناسب ترین فصل برای اون فصل های سرد هستن و قطعا جزو ده عطر برتر مردانه به حساب میاد.

  8. بلک افغان :

    عطر بلک افغان
    یکی دیگه از ده عطر برتر مردانه ، این محصول برای خانم ها هم قابل استفاده هست . بوی چوبی و دودی داره ، موندگاری و رد بوی اون عالی هستش . یک اسپری از بلک افغان برای کل روز کافی هستش و حتی بعد از شستشوی لباس هم باز رد بوی خوبی ازش باقی میمونه . با اینکه قدرت خیلی بالایی داره اما رایحه ی اون به هیچ عنوان اذیت کننده نیست و میتونه یه هدیه ی موندگاری و عالی باشه .
    جزو عطراییه که بوی منحصر به فردی دارن و همیشه توی ذهن و خاطره ها باقی میمونه و البته که دل کندن از بوی فوق العاده ی اون کار راحتی نیست.

  9. بلک ارکید تام فورد :

    ارکید تام فورد
    نماد معیارهای اجتماعی و جمع های دوستانه هستش . رایحه ی گرمی داره و با بو کردن اون مارو به عصر ' جاز ' میبره ، عصری که جسارت نه تنها پذیرفه میشد بلکه تشویق هم میشد. بلک ارکید یه عطر unisex هست و شامل ده عطر برتر مردانه میشه. رایحه و بوی اون به شدت مدرن و لوکسه از اون بوهایی که هیچ وقت قدیمی نمیشه و از مد نمیوفته. مناسب برای همه فصل ها و مکان هاست.

  10. کازاموراتی :

    عطر کازاموراتی
    رایحه ی مفیتسو کازاموراتی ، ما رو دقیقا به دهه 20 میلادی میبره ، دهه ای که هیچ چیز به اندازه ی اون مجلل و باشکوه نبود . رایحه ی معطر و تازه ای داره و جزو ده عطر برتر مردانه به حساب میاد . مفیتسو هنر عطر ایتالیایی و حس شرقی رو با هم ترکیب کرده ، با زدن اون به ظاهر خودتون حاکمیت و آرامش مردونه رو انتقال میدید.
    بوی مرکباتی داره که توی تابستون تمام حواس هارو به خودش جلب میکنه . یکی از موفق ترین عطرهای سال 2009 سناخته شده . این محصول با نتی از گریپ فروت ، ترنج و لیمو شروع میشه و نت وسط اون شامل رز هست از طرفی ، اسطوخدوس موجود توی اون بهش شخصیتی قدرتمند و مردانه داده. و در نهایت چوب صندل ، سرو ، مشک و عنبر ترکیب کلاسیک عطر رو تکمیل میکنه . رایحه ی اون مناسب برای همه فصل هاست و اگه بوهای گرم و تا حدی شیرین رو دوست داشته باشین میتونه یکی از امضاهای شما باشه .

خب ده عطر برتر مردانه رو براتون معرفی کردیم ، امیدواریم بتونید با این مقاله بهترین و مناسب ترین عطر رو چه برای استفاده خودتون و چه به عنوان هدیه ، تهیه کنید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران