eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین مارک ریمل خارجی


توی محصولات آرایشی ریمل ها یکی از شخصی ترین لوازم هستند. عوامل زیادی توی خرید اون نقش دارن، مثل نوع مژه، ظاهر دلخوامون، فرمولاسیون و ....
توی بهترین مارک ریمل خارجی میخوایم 5 تا از بهترین ریمل هرو براتون معرفی کنیم که بتونید انتخاب درست تری داشته باشید.

معرفی بهترین مارک ریمل خارجی:

  1. توفیسد Better Than Sex:

    ریمل بتر دن سکس توفیسد
    ریملی حجم دهنده، بلند و فر کننده مژه که در کنار این سه ویژگی فوق العاده پیگمنت مشکی بی نظیری داره و قطعا یکی از بهترین مارک ریمل خارجی هست.
    از ویژگی های خوب این ریمل اینه که نه تنها مژه هارو بهم نمیچسبونه بلکهباعث میشه مژه ها از هم جدا بشن که این هم بخاطر داشتن برسی به شکل ساعت شنی هست که تمام تارهای مژه رو دونه به دونه در برمیگیره.
    ریمل توفیسد (بهترین مارک ریمل خارجی) مناسب برای کسایی هست که دوست دارند مژه هایی حجیم و مشکی داشته باشن و در حال بازهم ظاهر طبیعی مژه رو حفظ کنند، این ریمل یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه هست .
    ویژگی بعدی این محصول از برند محبوب توفیسد، پاک و شسته شدن بسیار آسان اون هست که به هیچ عنوان دور چشمتون رو سیاه و کثیف نمیکنه.

  2. استی لادر Sumptuous Extreme :

    بهترین ریمل استی لادر
    یکی دیگه از بهترین مارک ریمل خارجی ، از برند استی لادر. این محصول حجم و لیفت بی نظیری به مژه ها میدهو هربار که اون رو استفاده میکنید تفاوت بزرگی با با قبل از زن اون میبینید.
    فرموله شده با Extreme Bold Volume، ترکیبی از سه الیاف با حجم بالا در یک پایه موس سبک، با کمپلکس ویتامین تقویت کننده مژه ها،مژه ها رو خیلی خوب حالت می ده
    برسی که برای این بهترین مارک ریمل خارجی طراحی شده از دو نوع الیاف متفاوت ساخته شده، که یکی باعث حجم دهی قوی به مژه و دیگری باعث جدا کردن مژه ها از هم دیگه میشن.

  3. لانکوم MONSIEUR BIG :

    ریمل لانکوم موسیو بیگ
    12 برابر حجم دهی به مژه ها اون رو تبدیل به یکی از بهترین مارک ریمل خارجی کرده. ماندگاری 24 ساعته ای داره که با استفاده از این ریمل لانکوم دیگه نیازی به داشتن مژه مصنوعی و یا اکستنشن نیست.
    MONSIEUR BIG به هیچ عنوان پوسته پوسته نمیشه و زیر چشم ریزشی نداره به همین خاطر در طول روز خیالتون راحته که زیر چشمتون به هیچ وجه سیاه و کثیف نمیشه.

  4. مک Stack :

    ریمل مک
    معرفی بعدی برای بهترین مارک ریمل خارجی ریمل مک، با فرمول قابل ساختی که داره یه حجم دهنده فوق العاده است که برای کسایی که مژه های کم پشت و کم حجمی دارند ایده آل ترین محصوله. وقتی اون رو استفاده میکنید، به هیچ عنوان روی مژه جمع و پوسته پوسته نمیشه و در تمام روز هیچ ریزشی زیر چشم های شما نخواهد داشت.
    این محصول تا 95 درصد به مژه ها حجم میده و بهترین مارک ریمل خارجی برای کسانی هست که محصولی 24 ساعته بدون هیچ نوع ریزشی میخوان.

  5. ایوسن لورن black over black :


    ریمل ایوسن لورن آخرین معرفی برای بهترین مارک ریمل خارجی ، با داشتن فرمولی جدید از کربن سیاه اشباع شده ، پیگمنت بسیار غلیظی داره که با یکبار اپلای اون روی مژه هاتون رنگ مشکی خیلی غلیظی رو به شما میده. اپلیکاتور اون منعطف هستش و همین باعث میشه خیلی خوب مژه هارو درگیر کنه و حتی ریزترین مژه هارو هم حجم بده و مشکی کنه. این ریمل به هیچ عنوان روی مژه ها لک و جمع نمیشه و ریزشی هم نداره خیلی راحت میتونید تایم طولانی اون رو روی مژه هاتون بزارید بمونه.
    با یکبار اپلای اون روی مژه هاتون میبینید که چه حجم و طول سریعی به مژه میده . ریمل ایوسن لورن غنی شده با پروویتامین b5 و دارای عصاره برگ گردو مراکشی + روغن آرگان هست. همین ترکیبات باعث میشن که نه تنها با استفاده از این محصول آسیبی به مژه های شما نرسه بلکه باعث تقویت مژه ها هم بشه.

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران