eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



بهترین پودر فیکس برای پوست چرب


همه میدونیم، وقتی نوع پوستمون چرب باشه موندگاری میکاپ در طول روز یه مقداری سخت هست، مخصوصا فصل های گرم سال.
توی طول روز ممکنه کرم پودر از روی پوستتون پاک بشه ، پوستتون برق بیوفته و... خلاصه که اگه پوست چربی داشته باشین ممکنه بعد از یکی دو ساعت که به آینه نگاه میکنید، ببینید چیزی از میکاپتون نمونده.
این قضیه هم به دلیل اینه که ترشح بیش از حد چربی باعث از بین رفتن محصولات آرایشی روی پوست میشه.

به همین خاطر داشتن بهترین پودر فیکس برای پوست چرب میتونه کمک خیلی زیادی به موندگاری میکاپ و کنترل چربی پوست بکنه.
در واقع فرقی نمیکنه شما هر روز یه میکاپ حرفه ای دارین یا میکاپتون یه روتین ساده داره و یا اصلا میکاپی ندارید و فقط از ضدآفتاب استفاده میکنید. اگر پوست چربی دارین پودر فیکس ها باید توی روتین روزانه شما قرار بگیرند که در طول روز ظاهر بی عیب و نقصی به شما بدن.

برای انتخاب پودر فیکس برای پوست چرب گزینه های زیادی ممکن هست که باشه اما ما بعد از ساعت ها تحقیق و بررسی انواع پودر فیکس ها ، 6 تا از بهترین پودر فیکس ها برای پوست چرب رو برای شما معرفی کردیم که بتونه این انتخاب های محدود ، به خرید شما کمک بیشتری بکنه.

شای زینالی میکاپ آرتیست مستقر در لس انجلس میگه:
' به طور معمول افرادی که t-zone چربی دارن (ناحیه ی روی بینی و پیشانی) بهشون توصیه میشه که توی این ناحیه از پودر فیکس استفاده کنند و پودر رو با اسفنج توی این ناحیه فشار بدن که مواد به خورد پوست بره و چربی که قرار ترشح بشه کنترل بشه و موندگاری میکاپ بالا بره.'
پس اگه پوست مختلطی هم دارین استفاده از پودر فیکس، برای شما هم مناسب هست.

معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

  1. پودر فیکس میکاپ فوراور :

    پودر فیکس میکاپ فوراور
    'اولین محصولی که برای' بهترین پودر فیکس برای پوست چرب معرفی میکنیم قطعا پودر فیکس میکاپ فور اور هست. محصولی که برنده جوایز متعددی شده و پودری بی نظیر برای محو کردن عیوبی مثل منافذ و خطوط ریز روی صورت هست. این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب، پخش کننده نور هست به این معنی که فرقی نمیکنه شما در چه نوری قرار دارین، این پودر وقتی روی پوست شماست پوستتون رو توی همه نورها بی نقص، یکدست و صاف نشون میده.
    این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب کاملا بی رنگ هستش ، برای همین همه نوع پوستی با هر نوع رنگی میتونن ازش استفاده کنند.
    اگر بخوایم این محصول رو براتون توصیف کنیم باید بگیم با داشتن پودر فیکس میکاپ فوراور همه دغدغه ها و مشکلات میکاپتون به طور کامل از بین میره.
    این پودر فیکس، فوق العاده سبک هست و اصلا پوستتون رو اذیت نمیکنه و باعث کیکی شدن اون نمیشه.
    روی این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب، نوشته شده blurring این کلمه به این معنیه که وقتی این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب رو استفاده میکنید قرارِ برای شما مثل یه فیلتر اینستاگرام عمل کنه و پوستتون رو کاملا صاف و یکدست نشون بده.
    فرمول بکار رفته در اون مبتنی بر سیلیکا و سیلیکون هست که باعث ایجاد ظاهری مات همراه با خاصیت پخش کنندگی نور در اون میشه. از طرفی فرمول ultra hd 4k باعث میشه این پودر به طور کامل نامرئی و بدون رنگ باشه ، به همین خاطر مهم نیست چه رنگ پوستی دارین این محصول به بهترین شکل برای شما عمل میکنه.
    در کنار همه این ها ، این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب به هیچ عنوان پوستتون رو خشک نمیکنه، مشکلی که اکثر افراد با پودرهای سِت کنده میکاپ دارند . این ویژگی سبب میشه که وقتی اون رو استفاده میکنید ظاهر میکاپتون کیکی و ماسیده نشه.

  2. پودر فیکس مک :

    پودر فیکس مک
    دومین معرفی از بهترین پودر فیکس برای پوست چرب، محصولی کاملا بی رنگ هست و باعث یکدست شدن میکاپ روی پوست میشه. درخشندگی ناشی از ترشح چربی رو میگیره و منافذ و خطوط ریز روی پوست رو از بین میبره.
    میتونید این محصول رو روی میکاپ، مرطوب کننده یا ضدآفتابتون استفاده کنید . چربی پوستتون رو کنترل میکنه و اجازه ترشح بیش از حد چربی رو به پوست نمیده به همین خاطر وقتی اون رو استفاده میکنید روی پوستتون در طول روز هیچ برقی نمیوفته.
    این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب رو حتی پوست های حساس هم میتونن استفاده کنند و یکی از بهترین محصولات برای سِت کردن کانسیلر زیر چشم برای کسایی هست که چشم حساسی دارند.

  3. اربن دی کی :

    پودر فیکس اربن دی کی
    سومین معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب، از برند اربن دی کی هست که محصولی کاملا گیاهی و سبکه . این پودر فیکس به پوستتون اجازه تنفس میده و میکاپ رو بطور کامل یکنواخت ، مات و یکدست میکنه. کاور شفافی داره که یعنی به هیچ وجه رنگ پوست و میکاپتون رو تغییر نمیده.
    این پودر درخشش پوست رو در تمام طول روز کنترل میکنه و از براق شدن پوست به خاطر ترشح بیش از حد چربی جلوگیری میکنه. پس میشه گفت این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب هست چون بعد از استفاده از پودر اربن دی کی مطمئن هستیم که میکاپمون بهم نمیریزه و تا آخر روز با پوستی مات و یکدست میمونیم.
    فرمولی گیاهی و ابریشمی که توی اون بکار رفته باعث شده نه تنها بعد از استفاده پوستمون کیکی و خشک نشه بلکه به پوست حالتی شاداب و تازه میده و میکاپ رو کاملا با طراوت نگه میداره. این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب، به هیچ وجه توی منافذ یا خطوط ریز پوستی ته نشین نمیشه و اون هارو بولد و بزرگ تر نشون نمیده. در عوض این عیوب رو از بین میبره و پوست رو کاملا یکدست میکنه.

  4. پودر فیکس شنل :

    پودر فیکس شنل
    پودری بسیار سبک ، که پوست رو کاملا مات و یکدست میکنه و به هیچ عنوان وارد خطوط پوستی نمیشه. بافت این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب فوق العاده سبک و ظریف هست و باعث یکدست و شفاف شدن پوست میشه.
    این پودر رو همه نوع رنگ پوستی میتونن با خیال راحت استفاده کنن و مطمئن باشن که یکی از بهترین انتخاب ها برای عکاسی هست، چرا که این بهترین پودر فیکس برای پوست چرب منعکس کننده نور هست و مهم نیست توی چه نوری هستین در همه حال پوستتون رو روشن و شفاف نشون میده و خاصیت فلاش بک داره . این محصول حاوی سیلیس هست که باعث مات شدن پوست میشه.

  5. پودر فیکس هدی بیوتی :

    پودر فیکس هدی بیوتی
    پودر فیکس easy bake هدی بیوتی برای محو کردن خطوط ریز روی پوست و منافذ میتونه بهترین پودر فیکس برای پوست چرب باشه. این محصول ماندگاری میکاپ رو تا 10ساعت بالا میبره و هر محصولی رو که استفاده میکنید، سرجای خودش فیکس میکنه.
    پودر فیکس هدی حاوی ویتامین E و فاقد پارابن هست و هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنه. ظاهر نهایی اون روی پوست کاملا مات و طبیعیه و میتونید اطمینان داشته باشید که با استفاده از این محصول تا آخر روز میکاپتون تکون نمیخوره.

  6. پودر فیکس لورا مرسیر:

    پودر فیکس لورا مرسیر
    آخرین معرفی از برند لورامرسیر هست.
    این محصول برنده جایزه به عنوان بهترین پودر فیکس شده، فوق العاده سبک با پودرهای نرم و ریز آسیاب شده هست که وقتی ازش استفاده میکنید هیچ گونه ردی از خودش روی میکاپتون باقی نمیزاره. این محصول، روغن و چربی اضافی پوست رو میگیره و جذب میکنه و باعث میشه درخشش پوست در طول روز از بین بره و ایجاد نشه. ظاهری کاملا یکدست، صاف و ماتی رو بهمون میده و میتونید این پودر فیکس رو با خیال راحت برای عکاسی استفاده کنید و مطمئن باشید که بدون این که فلاش بکی ایجاد کنه ، باعث میشه عکاسی شما به بهترین نحو ممکن پیش بره.
    ترکیبات موجود در این ، شامل ویتامین E و C میشه دارای پودر محو کننده گیاهی هم هست که پودری ابریشمی آسیاب شده ی گیاهیه که ظاهر منافذ رو کاهش میده و باعث میشه چربی اضافی پوست گرفته بشه. لورامرسیر ماندگاری 16 ساعته ای روی پوست داره.

  7. پودر فیکس ها میتونن ماندگاری میکاپ رو بالا ببرن فقط یادتون باشه قبل از زدن پودر، اجازه بدید کرم روی پوستتون کاملا خشک بشه اگر روی کرم پودر مرطوب پودر بزنین باعث کیکی و ماسیده شدنش میشه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران