eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت های پارسال



براش های ضروری برای آرایش


براش ها جزو ابزاری هستند که برای هر نوعی از میکاپ ضروری اند. چه حرفه ای باشید و چه مبتدی ، بعضی از براش ها هستن که وجودشون توی کیت لوازم آرایشی ما ضروری هست. درواقع وجود این براش ها استفاده از لوازم آرایشی رو خیلی راحت تر میکنه (براش های ضروری برای آرایش).
براش ها میتونن به شما نتیجه ای حرفه ای تر رو بدن و از طرفی باعث میشن محصولاتی مثل کرم پودر بدون ایجاد منافذ و خیلی یکدست روی پوست بخوابن . با وجود این حجم از تنوع براش در دنیای میکاپ ممکن هست انتخاب یه محصولی که نیازهای شما رو برآورده کنه کمی سخت باشه . پس امروز براش های ضروری برای آرایش رو براتون معرفی میکنیم که خیلی راحت تر انتخابتون رو انجام بدید.

معرفی براش های ضروری برای آرایش صورت :

  1. براش کرم پودر :

    اولین معرفی از براش های ضروری برای آرایش، کرم پودر پایه و بِیس اصلی میکاپ ماست پس برای اینکه یه میکاپ عالی و تمییز داشته باشیم نیاز داریم که پایه ی آرایشون خیلی خوب روی پوستمون خوابیده باشه . برای اینکار نیاز داریم به داشتن یه براش حرفه ای و با کیفیت بالا (براش های ضروری برای آرایش) . محصولی که بتونه کرم پودرهایی با تکسچر مایع و محصولاتی با تکسچر کِرمی و غلیظ رو خیلی خوب فید و یکدست کنه . پس دنبال براشی باشین که تراکم نسبتا خوب و سطح کافی برای کاور کردن صورتتون داشته باشه. پس میشه گفت که براش کرم پودر باعث میشه، میکاپ خیلی طبیعی تر بشه و از طرفی پوست خیلی یکدست و سالم دیده بشه

  2. براش پودر:

    قطعا پودر فیکس یکی از اصلی ترین مرحله ها توی میکاپ همه ماست و برای زدن این محصول روی پوستمون نیاز به ابزار مناسب داریم (براش های ضروری برای آرایش). حالا این ابزار میتونه اسفنج یا براش باشه اما نکته ی مهمی که توی انتخاب این محصولات هست اینه که اگر پوستتون خیلی چرب نیست ، دلتون نمیخواد میکاپتون خیلی پودری بشه و یا یه آرایشی کیکی و ماسیده داشته باشید، باید و حتما از براش استفاده کنید. برای پودر، موی براش باید نرم و کُرکی باشه که پودر رو خیلی خوب روی پوست بخوابونه (براش های ضروری برای آرایش).

  3. براش کانسیلر :

    دقیقا مثل کرم پودرها، براش کانسیلر میتونه به داشتن زیر چشمی یکدست و صاف کمک خیلی زیادی بکنه(براش های ضروری برای آرایش). این براش رو میتونید زیر چشم و دورِ بینی هم استفاده کنید و مطمئن باشین که فید کانسیلر با براش میتونه کاور و پوشش دهی اون رو خیلی بیشتر کنه

  4. براش رژگونه :

    ممکن هست که نخواید براش های قبلی رو تهیه کنید، اما زدن رژگونه بدون براش امکان پذیر نیست (براش های ضروری برای آرایش). میتونید براشی که تهیه میکنید رو برای رژگونه، برنزر و کانتورهای پودری هم استفاده کنید . سعی کنید براشتون تراکم خیلی زیادی نداشته باشه که بتونه مواد پودری رو خیلی خوب فِید و یکدست کنه و از طرفی اندازه ی اون خیلی هم نباید بزرگ باشه.

  5. براش کانتور :

    براش هایی که برای کانتور ها بکار میرن میتونن مدل ها ی مختلفی داشته باشن اما برای کانتورهای چرب و داشتن یه میکاپ عالی براش هایی که زاویه دار هستن مناسب تر هستن (براش های ضروری برای آرایش) و زاویه ی بهتری رو برای صورت به وجود میارن.

  6. براش هایلایتر :

    براش های هایلایتر میتونن هم برای اپلای و فید هایلایترها باشن و هم این که اگه از مواد پودری مثل سایتون روی صورتتون ریخته باشه (براش های ضروری برای آرایش)، اون رو میتونه پاک و تمییز کنه.

براش های ضروری برای آرایش چشم :

  1. براش بِیس فید سایه:

    اولین معرفی براش های ضروری برای آرایش چشم . براشی که همه باید اون رو داشته باشند. محصولی که برای فید سایه توی چین پلک بسیار مناسبه و فید خیلی خوبی برای شما انجام میده . جوری که بُعد و عمق خیلی عالی برای چشم هاتون بوجود میاره . درواقع میتونم بگم فرقی نمیکنه شما سایه ی خیلی حرفه ای میزنید و یا برعکس خیلی ساده و مختصر انجامش میدین این براش برای شما ضروریه.

  2. براش فید کل پلک :

    یه براش فوق الاده کاربردی و از براش های ضروری برای آرایش که کُرکی و گرد هست و برای کل پلک بکار میره. معمولا برای ایجاد بِیس سایه کاربرد زیادی داره (براش های ضروری برای آرایش) و یا حتی برای کسایی که میخوان یه سایه ی تک رنگ اما حرفه ای داشته باشند عالیه.

  3. براش کوچک :

    معرفی بعدي براش های ضروری برای آرایش چشم. بهترین براش برای داشتن میکاپ چشم دقیق و ظریف. این براش کاربردهای مختلفی داره مثل: سایه زیر چشم، هایلایتر گوشه داخلی چشم، اپلای رنگ های تیرهو ایجاد عمق بیشتر در پلک، خط چشم سایه ای .
    که بنا بر اندازه ای که تهیه میکنید میتونید هرکدوم از این کاربری هارو ازش داشته باشید(براش های ضروری برای آرایش).

  4. براش خط چشم :

    و آخرین معری از براش های ضروری برای آرایش چشم. براشی زاویه دار که برای ابرو و خط چشم کاربرد داره. میتونید با اون خط چشم های ژلی یا سایه رو روی پلکتون بزنید و یا اینکه پماد های ابرو رو به شکلی هاشوری روی ابروتون دربیارید (براش های ضروری برای آرایش).

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران