eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف روز دختر



بهترین سرم آبرسان صورت


از هر متخصص پوستی که سوال کنید، به شما میگه که سرم ها جایگاه ویژه ای در روتین مراقبت از پوست دارن. این محصولات، سبک تر از مرطوب کننده ها هستند و حاوی مقادیر بالاتری از مواد معدنی اند به این معنی که اثر گذاری سرم ها روی پوست خیلی بیشتر از محصولاتِ دیگه هست.
سرم های مختلفی برای انواع نیازهای پوستی وجود داره ، یعنی شما هر مشکلی داشته باشین ، مثل لک، کدری، کم آبی، جوش و... قطعا یک سرم برای درمان اون وجود داره.
این جا میخوایم راجع به مشکل کم آبی و معرفی بهترین سرم آبرسان صورت صحبت کنیم. میخوایم 5 تا از بهترین محصولاتی که انواع پوست میتونن اون رو استفاده کنند رو معرفی و ویژگی هرکدوم رو برای شما بررسی کنیم.
شما با خوندن ویژگی ها و مزایای این محصولات میتونید بهترین سرم آبرسان صورت رو برای خودتون انتخاب کنید.


بهترین سرم آبرسان صورت :

  1. سرم استی لادر :

    بهترین سرم آبرسان صورت

    این محصول یکی از معروف ترین سرم های دنیاست. پوست رو در طول شب با آنتی اکسیدان ها و هیالورونیک اسید موجود در ترکیباتش ، ترمیم و آبرسانی میکنه و باعث میشه بافت پوست سفت تر ،و روشن تر بشه بعد از استفاده از اون شما به وضوح میتونید ترمیم و بازسازی پوستتون رو ببینید.
    در واقع سرم استی لادر، یک سوپر سرم هست که با ترمیم خیلی سریع و قدرت بالایی که در جوان سازی داره، علائم متعدد پیری پوست رو به شدت کاهش میده.
    اهداف اون : از بین بردن خطوط ریز و چروک ها، از بین بردن تیرگی پوست، ترمیمِ استحکام از دست رفته در بافت پوست.
    هیالورونیک اسیدِ قوی که در این بهترین سرم آبرسان صورت، وجود داره رطوبت پوست رو تا 72 ساعت حفظ میکنه و به بهینه سازیِ روندِ ترمیم کمک میکنه. استی لادر، با تقویتِ کلاژن پوست، نشونه های پیری پوست رو به شدت کاهش میده و از بوجودن اومدن اون ها جلوگیری میکنه . با استفاده از اون پوست شما صاف، یکنواخت، بدون خطوط ، هیدراته و با طراوت میشه. از طرفی تاثیر خیلی خوبی روی کاهش منافذ پوستی داره، با داشتن این سرم میتونید یک پوست جوون و با طراوت داشته باشید.

    سرم استی لادر

    قیمت و خرید سرم استی لادر


  2. سرم هدی بیوتی :

    بهترین سرم آبرسان صورت

    سرم آبرسان هدی بیوتی، حاوی 3 نوع هیالورونیک اسید هست و ترکیبات اون شاملِ پپتیدهای محکم کننده و سفت کننده ی بافت پوست میشه . این سرم، پوست رو هیدراته و درخشان میکنه و انواع پوست میتونن اون رو با خیال راحت استفاده کنند.
    اهداف : از بین برنده خشکی و کدری، تیرگی پوست، ترمیمِ استحکام از دست رفته ی پوست.
    پپتیدهای موجود در این سرم، با حمایت از تولید کلاژن ، ظاهر خطوط پوستی رو کاهش میدن و از طرفی با داشتنِ آلوئه ورا پوست رو در کنار آبرسانی عمیقش ، تسکین میده و کدری و خستگی رو از بین میبره.
    در واقع آبرسان هدی بیوتی، لطافت و شادابی رو با ترکیباتی که داره، به پوست برمیگردونه و به بهترین شکل ممکن پوست رو تغذیه میکنه.

    سرم هدی بیوتی

    قیمت و خرید سرم هدی بیوتی


  3. سرم توفیسد:

    بهترین سرم آبرسان صورت

    یه سرم با آبرسانی فوق العاده که درخشندگی سالم رو به پوست برمیگردونه و با رطوبت رسانی قوی که داره، پوست رو خیلی خوب مرطوب میکنه.
    این محصول حاوی مواد مغذی فوق العاده ای هست که اون رو غنی از آنتی اکسیدان کرده.
    این سرم پوست رو تسکین میده و اون رو ترمیم و بازسازی میکنه. از طرفی خیلی سریع جذب پوست میشه و اصلا حس سنگینی و چسبناکی به جا نمیزاره.
    اهداف : ایجاد طراوت و شادابی، درخشان کننده پوست، آبرسانی و رطوبت رسانی عمیق به پوست.

    سرم توفیسد

    قیمت و خرید سرم توفیسد


  4. سرم اوردینری :

    بهترین سرم آبرسان صورت

    یه فرمول آبرسان با هیالورونیک اسیدِ خالص و گیاهی. که هدف اصلی اون رفع خشکی و کدری پوسته.
    این محصول فرمولاسیونی با ترکیبی از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم ،متوسط و بالا. داره که با داشتنِ ویتامین B5 ، پوست رو به عمیق ترین شکل ممکن هیدراته میکنه.
    هیچ مواد مضری مثل روغن ، الکل ،سیلیکون و گلوتن نداره .روی پوست به شدت سبکه جذب خیلی وسیعی داره.

    بهترین سرم آبرسان صورت

    قیمت و خرید سرم اوردینری


  5. سرم وتروژینا :

    بهترین سرم آبرسان صورت

    نوتروژینا، برای احیای پوست توسط متخصصین پوست تولید شده. این محصول، فرموله شده با هیالورونیک اسید ، ویتامین E و ترهالوز گیاهی هست. یه سرم فوق العاده که مناسب برای انواع پوست هستش .
    اهداف : آبرسانی، ترمیم، رطوبت رسانی، حفظ رطوبت پوست ، از بین برنده خستگی و کدری پوست.
    نوتروژینا، به تقویتِ سد محافظتی از رطوبت پوست به شدت کمک میکنه در واقع وقتی این سد ضعیف میشه آب و رطوبت موجود در پوست تبخیر میشه و در نهایت موجبه خشکی در پوست ما میشه، پس کار این سرم اینه که این سد رو تقویت کنه و درست مثل یک لایه ی محافظتی از پوست مراقبت کنه و در کنار همه ی این ها پوست رو به عمیق ترین شکل ممکن آبرسانی میکنه.
    نوتروژینا 24 ساعته هست و میتونه بهترین سرم آبرسان صورت برای انواع پوست باشه.

    بهترین سرم آبرسان صورت

    قیمت و خرید سرم نوتروژینا


خب، 5 تا از بهترین سرم آبرسان صورت رو به شما معرفی کردیم . اگر سلامتی و جوانی پوستتون براتون اهمیت داره پیشنهاد میکنم، حتما یکی از این محصولات رو در روتین پوستیتون قرار بدید.
سرم هارو باید قبل از مرطوب کننده و بعد از تونر استفاده کنید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران