eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین پنکک برای گریم عروس


وقتی قرار هست که یک میکاپ حرفه ای مثل گریم عروس انجام بدیم،فرقی ندار ظاهر نهایی آرایش مات و یا درخشان باشه، نیاز داریم که از پودرها توی روتینِ میکپ استفاده کنیم و اون هارو جزو اصلی ترین مرحله ی روتین میکاپ بدونیم.
توی گریم عروس پنکک ها فقط برای فیکس و سِت کردن کرم و کانسیلر به کار میرن. اما توی حالت عادی شما ممکنه از پنکک ها به جای کرم پودر هم استفاده کنید و پوستتون رو باهاش کاور و یکدست کنید.
اما وقتی صحبت از گریم عروس میشه مساله اهمیت بیشتری پیدا میکنه . شما میتونید با توجه به نوع پوست، نقاطی که میخواید فیکس کنید از محصولات پودریِ مختلفی استفاده کنید.
قبل از معرفی بهترین پنکک برای گریم عروس میریم سراغ تعریف دو محصول که برای فیکس میکاپ استفاده میشن یعنی پنکک ها و پودر فیکس ها.


پنکک:

بهترین پنکک برای گریم عروس

پنکک ها که همون پودرهای فشرده هستن، برای فیکس محصولاتی که کرمی و مایع مثل کرم پودر و کانسیلر بکار میرن. موندگاری اون هارو ب شدت بالا میبرند و خیلی از اوقات برای استفاده های شخصی هم میشه به تنهایی ازشون استفاده کرد.
اگر شخصی پوستش به شدت خشک باشه خب برای فیکس کردن میکاپش میتونه از پنکک ها که نسبت به پودرهای فیکس مرطوب تر هستن، استفاده کنه.
اما در کل خیلی از میکاپ آرتیست های حرفه ای موقع میکاپ کردن، از پنکک برای فیکسِ کانسیلر استفاده میکنن.


پودرفیکس:

بهترین پنکک برای گریم عروس

پودرهای فیکس، نسبت به پنکک ها خیلی خشک تر و قوی تر هستند. این محصولات خیلی ریز آسیاب شدن و درصد خیلی کمی از روغن رو توی ترکیباتشون دارند. اون هارو برای فیکس میکاپ استفاده میکنن، که نسبت به پنکک ها موندگاری رو خیلی خیلی بیشتر میکنند مخصوصا اگر جزو افرادی با پوست چرب باشین، پودرفیکس ها میتونن چربی اضافی رو جذب ، ترشح چربی رو کنترل و در نتیجه موندگاری میکاپ رو خیلی بالا ببرند.


خب تفاوت پودر و پنکک رو متوجه شدیم، پس اگر قرار باشه میکاپی مهم و حرفه ای مثل گریم عروس رو انجام بدیم، فیکس میکاپ باید مرحله به مرحله انجام بشه و یکی از این مرحله های مهم استفاده از پنکک ها هست.
برای این که با بهترین محصولات که به عنوان بهترین پنکک برای گریم عروس میشه استفادشون کرد، آشنا بشین این جا 5 تا از بهترین محصولات رو به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین پنکک برای گریم عروس:

  1. اسکین فینیش مک:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

    یکی از بهترین پنکک ها که میتونید اون رو تنها و یا برای فیکس میکاپ استفاده کنید. اسکین فینیش مک، یکی از بهترین محصولات برای سِت کردن کانسیلر زیر چشم هست.
    این محصول توسط متخصص پوست و چشم تست شده و دارای تاییدیه هست برای همین حتی افرادی که پوست حساسی دارند هم با خیال راحت از اون استفاده میکنند.
    ترکیبات آکنه زایی نداره و با استفاده ازش خیالتون راحته که منافذتون رو مسدود نمیکنه و باعث ایجاد جوش نمیشه.در کنار همه این ها، پنکک مک فاقد هرنوع مواد مضر برای پوست هست.
    ظاهر پوست رو ماسکه و خشک نمیکنه و حس پودری و سنگین بودن رو بهش نمیده و بر عکس اون ظاهری فوق العاده طبیعی داره که خیلی زیبا روی پوست و میکاپ قرار میگیره و ماندگاری خیلی زیادی هم داره.

    قبل و بعد پنکک اسکین فینیش مک:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

  2. پنکک نارس:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

    پنکک نارس با داشتنِ هیالورونیک اسید توی ترکیباتش یکی از بهترین محصولاتی هست که با وجود کاور خوبش ، به هیچ عنوان پوست رو خشک نمیکنه و حس پودری نمیده، کاملا مخملی و یکدست روی پوست میمونه.
    نارس منافذ و خطوط ریز روی پوست رو خیلی خوب محو میکنه و ظاهر پوست رو به شدت صاف و یکدست میکنه از طرفی فرمولاسیون اون به شکلی هست که اگه پوست شما چربی زیادی تولید کنه، این پنکک چربی ترشح شده رو جذب میکنه و اجازه نمیده که پوست و میکاپ حالتی براق و چرب داشته باشن.
    این محصول از برند نارس پوست رو در همه شرایط و در همه ی نورها ، فوق العاده صاف و زیبا نشون میده.

    قبل و بعد پنکک نارس:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

  3. استدیو فیکس مک:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

    یکی از بهترین انتخاب ها برای کسایی که پوست چربی دارند، استدیو فیکس مک چربی پوست رو به مدت 8 ساعت کنترل میکنه و اجازه ترشح بیش از حد چربی رو نمیده و موندگری 12 ساعته ای روی پوست داره به این شکل که توی این تایم کاملا مات و یکدست روی پوست میمونه.
    این محصول ترکیبات مضر و آکنه زایی نداره و بدون سنگین و پودری کردنِ پوست کاور خیلی خوبی به اون میده.
    این محصول منافذ رو مسدود نمیکنه و به پوست اجازه ی تنفس میده برای همین هم با استفاده حتی روزانه از اون به هیچ عنوان پوستتون آسیب نمیبینه. این پنکک در برابر تعریق و رطوبت مقاومه و برای عکاسی های حرفه ای به شدت مناسبه چراکه هیچ فلاش بکی نداره.

    قبل و بعد پنکک مک'

    بهترین پنکک برای گریم عروس

  4. پنکک کلارنس:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

    پنکک بعدی از برند کلارنس هست که همه ی محصولاتش از کیفیت خیلی بالایی برخوردارن. این محصول موندگاری 15 ساعته ای داره، کاور خیلی خوبی روی پوست داره و ظاهری خیلی طبیعی و ابریشمی رو ایجاد میکنه.
    توی ترکیبات کلارنس از پودر بامبو استفاده شده که این باعث میشه چربی پوست خیلی خوب کنترل و جذب بشه. فرمولاسیون اون به شکلی هست که از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت میکنه .
    این محصول یکی از بهترین و قوی ترین ها برای فیکس میکاپ هست.

    قبل و بعد پنکک کلارنس:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

  5. پنکک هدی بیوتی:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

    و آخرین معرفی از برند هدی بیوتی هست. پنککی که برخلاف بقیه ی محصولات، یه ظاهر درخشان روی پوست ایجاد میکنه. این محصول به هیچ عنوان پوست و میکاپ رو ماسیده یا کیکی نمیکنه و کاور مدیومی داره.
    یک پنکک گیاهی که روی پوست به شدت سبکه و ترکیباتی که داره اون رو خیلی خاص و فوق العاده کرده.
    ترکیبات مهم در پنکک هدی بیوتی :
    روغن گل رز دمشق: باعث تسکین پوست و حفظ رطوبت و از طرفی رایحه ی بی نظیری رو به محصول میده.
    عصاره فلفل دلمه ای قرمز: دفاع از پوست در برابر آلودگی ها، از جمله نور آبی که باعث ایجاد لک و علائم پیری روی پوست میشه.
    ویتامین E : از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب ها محافظت میکنه و خاصیت مرطوب کنندگی خیلی خوبی برای پوست داره.

    قبل و بد پنکک هدی بیوتی:

    بهترین پنکک برای گریم عروس

این 5 تا جزو بهترین پنکک هایی هستن که میتونید برای گریم عروس استفاده کنید.
ابزاری که برای اپلای محصول استفاده میکنید بسیار روی ظاهر و کیفیت نهایی اون تاثیر میزاره این جا از بهترین براش های که برای فید پنکک میتونید استفاده کنید رو معرفی میکنیم.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران