eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



بهترین شوینده صورت پوست خشک


داشتنِ پوست خشک گاهی اوقات میتونه خیلی آزاردهنده بشه و این وقتی اتفاق میوفته که یا روتین پوستی مناسبی نداریم و یا این که توی روتینمون از محصولات اشتباهی استفاده میکنیم. این کار باعث میشه پوست آسیب ببینه، قرمز، یا خشک و پوسته پوسته بشه.
شوینده ها، محصولاتی هستن که باید در روتین پوستی شما قرار بگیرند حتی اگه پوست خیلی خشکی دارین. چرا که آلودگی و چربی که در طول روز به پوست جذب شده رو نمیشه با آبِ خالی از بین برد.
استفاده از بهترین شوینده صورت پوست خشک مناسب ،میتونه ناخالصی و سلول های مرده پوست رو از بین ببره و به از بین رفتن کدری پوست کمک زیادی میکنه و از طرفی بعد از شستشو میبینید که محصولاتِ پوستی که بعدش استفاده میکنید چقدر بهتر جذب میشن و عملکردشون چقدر بیشتر میشه.
انتخاب شوینده ی مناسب اهمیت خیلی زیادی داره، چرا که خیلی از اوقات شوینده ها میتونن به پوست آسیب وارد کنن، برای همین این که چه محصولی رو استفاده کنیدفوق العاده مهمه.
در کل بهترین شوینده صورت پوست خشک محصولی هست که :
توی تمیز کردن پوست قوی باشه ولی با پوست صورت ملایم باشه به این معنی که مواد تحریک کننده و حساسیت زا در اون وجود نداشته باشه، رطوبت طبیعی پوست رو از بین نبره و با داشتنِ ترکیباتی رطوبت رسان بتونه پوست رو مرطوب و هیدراته کنه.
این جا میخوایم چند تا از بهترین شوینده صورت برای پوست خشک رو به شما معرفی کنیم تا با بهترین ها آشنا بشین.

معرفی بهترین شوینده صورت پوست خشک :

  1. شوینده کلینیک :

    بهترین شوینده صورت پوست خشک

    محصولی که فاقد هر نوع مواد مضر مثل پارابن، عطر و روغن و... هست و میشه گفت بهترین شوینده صورت پوست خشک هستش چرا که دارای ترکیباتی رطوبت و آبرسان به پوسته و در عینِ این که میتونه پوست رو خیلی خوب تمییز و پاکسازی کنه به هیچ عنوان رطوبت اصلی و طراوت اون رو از بین نمیبره و بر عکس باعث نرم شدن پوست میشه. این ترکیبات شامل :
    گلیسیرین، ویتامین e و عصاره ی جلبک هستن.
    شوینده کلینیک رو میتونید برای چشم و لب هم استفاده کنید و اگر چشم حساسی دارین باید بدونید که این محصول برای افرادی با چشم حساس هم مناسبه.
    فرمول خامه ای کلینیک، آرایش و ناخالصی هارو پاکسازی میکنه و پوستی صاف ، تمییز و نرم به شما میده.

    قیمت و خرید شوینده کلینیک

  2. شوینده مری کی :

    بهترین شوینده صورت پوست خشک

    محصول بعدی از برند مری کی هست، این محصول که بهترین شوینده صورت پوست خشک هست آلودگی هایی که باعثِ کدری پوست میشن رو خیلی خوب تمییز میکنه و به پوست حس تمییزی میده . از طرفی به دلیلِ داشتنِ ترکیباتی ملایم برای لایه برداری باعث میشه پوست روشن تر بنظر برسه.
    این محصول میکاپ و آلودگی هارو بدونِ از بین بردن رطوبت طبیعی پوست ، خیلی خوب تمییز میکنه. و شوینده ای به شدت ملایمه به این صورت که اگر نیاز داشتین میتونید روزی دو بار هم اون رو استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که به پوستتون آسیبی وارد نمیکنه.
    مری کی باعث ایجاد آرامش و تسکین در پوست میشه .

    قیمت و خرید شوینده مری کی

  3. شوینده مری کی Volu-Firm :

    بهترین شوینده صورت پوست خشک

    شوینده بعدی باز هم از برند مری کی هست، این مدل از مری کی مناسب پوست های خشک و حساسه . شوینده ای بسیار ملایم ولی موثر در پاکسازی پوست که، باعث میشه پوست لیپید طبیعی خودش رو حفظ کنه ، به همین خاطر به جای ایجاد حس خشکی و کشیدگی باعث میشه پوست خیلی نرم و با طراوت بشه.
    این محصول هیچ نوع مواد مضر مثل روغن، عطر و...نداره و دارای تاییدیه از متخصص پوست هست.
    ترکیباتی که در شوینده مری کی به کار رفته، با علائم پیری زودرس پوست مبارزه میکنن و محصولی برای ایجاد تعادل رطوبت در پوست هست که در نهایت باعث تمییز و درخشندگی اون میشه.

    قیمت و خرید شوینده مری کی

  4. شوینده ویتامین E بادی شاپ:

    بهترین شوینده صورت پوست خشک

    بهترین شوینده صورت پوست خشک بعدی، از برند معروف بادی شاپ هست ، این مدل از شوینده برای افرادی که پوست خشکی دارن به شدت مناسبه. محصولی ملایمه که باعث شادابی و طراوت در پوست میشه.
    فرمولی ابریشمی و به شدت سبک داره و پوست رو خیلی خوب پاکسازی میکنه، بعد از استفاده میبینید پوستتون چقدر لطیف و نرم شده. این محصول با 89درصد مواد با منشا طبیعی فرموله شده و محصولی گیاهی هست.
    توی ترکیبات اون روغن داشته تمشک وجود داره که منبعی قوی برای ویتامین E هست . از طرفی این ویتامین موجود در شوینده بادی شاپ یک محافظ قوی هست که از پوست در برابر عوامل خارجی که باعثِ آسیب به اون میشن به شدت محافظت میکنه و باعث مرطوب شدن اون میشه.

    قیمت و خرید شوینده بادی شاپ

  5. شوینده اوریفلیم:

    بهترین شوینده صورت پوست خشک

    محصولی که با ph صورت متعادله و اون رو بهم نمیزنه. پوست رو از آلودگی و آرایش خیلی خوب پاک میکنه و باعث میشه که سلول های مرده پوست از بین برن و پوست خیلی نرم و با طراوت بشه.
    در واقع فرمولاسیونی که در این بهترین شوینده صورت پوست خشک به کار رفته باعث شده که بعد از استفاده پوست خیلی نرم و مرطوب بشه.
    این شوینده ی اوریفلیم، بدون صابون، الکل و پارابنه از طرفی دارای تاییدیه از متخصص پوست هم هست برای همین کسایی که پسوت حساسی دارند هم میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند.
    ترکیبات اون شاملِ ویتامین E و روغن کانولا میشه و محصولی به شدت مناسب برای استفاده روزانه هست.

    قیمت و خرید شوینده اوریفلیم

  6. شوینده نوتروژینا:

    بهترین شوینده صورت پوست خشک

    و آخرین محصول شوینده ی هیدروبوست نوتروژینا هست. این محصول ، بلافاصله پوست رو شاداب و هیدراته میکنه ، تکسچر ژلی داره که خیلی عمیق پوست رو تمییز میکنه و آلودگی و چربی پوست رو از بین میبره.
    این محصول دارای هیالورونیک اسیده برای همین هم از رطوبت طبیعی پوست محافظت میکنه . دارای تست از متخصص چشم هست و برای کسایی که پوست حساسی دارند هم محصولی مناسب هست.

    قیمت و خرید شوینده نوتروژینا

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -