eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



بهترین کرم ضدآفتاب خارجی


استفاده از ضدآفتاب یکی از اون کارایی هستش که فرقی نمیکنه توی تابستونی یا پاییز اگه قرار در طول روز بیرون بری باید اون رو استفاده کنی.
توی آموزشِ عوارض نزدن ضدآفتاب همه دلایلی که به شما میگه چرا باید این محصول رو جدی بگیرین ذکر کردیم . اگه بخوام به مهمترین اون ها اشاره کنم:
جلوگیری از سرطان پوست، ایجاد خطوط و چرک ، ایجاد علائم پیری مثل لکه ها و جلوگیری از تیره شدن لکه های ناشی از جوش .

بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

پس یادتون باشه اگر تو فصلی مثل تابستون هستیم چه در منزل و چه بیرون ، اگر هم توی فصلی مثل پاییز و زمستون هستیم وقتی میریم بیرون باید از این محصول استفاده کنیم ، چرا که باعث جوون موندن پوست میشه.
اما این که چه محصولی بهترین هست و یا بهترین کرم ضدآفتاب خارجی کدومه، کاملا به شما بستگی داره ، یعنی این که محصولی برای شما بهترینه که روی پوستتون اونقدری راحت باشه که هر روز ازش استفاده کنید، بدون این که پوست رو سنگین و چرب کنه.
توی این آموزش میخوایم بهترین کرم ضدآفتاب خارجی رو به شما معرفی کنیم . ویژگی و مزایای هرکدوم رو جداگونه میگیم ، شما میتونید با توجه به نیازتون اون رو انتخاب و استفاده کنید.

معرفی بهترین کرم ضدآفتاب خارجی :

  1. ضدآفتاب ایزدین :

    بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

    اولین معرفی رو با بهترین کرم ضدآفتاب خارجی شروع میکنیم. ایزدین، محصولی بر پایه ی آب و فوق العاده سبکه که وقتی اون رو روی پوستتون میزنید خیلی سریع جذب پوست میشه بدون این که ردی از سفیدی، سنگینی و چربی روی پوست باقی بزاره.
    بافتی مایع داره و توی ترکیبات اون هیالورونیک اسید هست که باعث میشه پوست رو خیلی خوب آبرسانی کنه. این ضدآفتاب غیر کمدوژنیک، بدون روغن و چربی هست به همین خاطره که افرادی با پوست مستعد آکنه با خیالی راحت اون رو استفاده میکنن.
    فرمولاسیون این بهترین کرم ضدآفتاب خارجی توسط متخصص پوست تست شده و فرمولی با حداقل ترین خطر آلرژی برای پوست رو داره در نتیجه یک گزینه ی عالی برای انواع پوست مخصوصا پوست های حساس هست.
    این محصول رو با خیال راحت میتونید برای بیرون از منزل استفاده کنید، چرا که فوق العاده سریع جذب میشه و روی پوست نمیمونه.


  2. ضدآفتاب لانکوم :

    بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

    اگه دنبال بهترین کرم ضدآفتاب خارجی هستین که چند تا کار رو برای شما انجام بده ضدآفتاب لانکوم برای شما بهترین انتخابه. این محصول، ضدآفتاب ، پرایمر و مرطوب کننده هست و شما با خرید یک محصول کاربرد 3 تا محصول رو میگیرید.
    لانکوم پوست رو خیلی سریع نرم و مرطوب میکنه و با استفاده مستمر از اون (4هفته) میبینید پوستتون چقدر صاف تر شده. از مهمترین ویژگی های اون :
    محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه ی مضر خورشید، بافت بدون روغن و چربی، غیر چسبنده، مقاوم در برابر تعریق ، بدون ایجاد رد سفیدی ، دارای تاییدیه از متخصص پوست، غیر کمدوژنیک ، جذب بسیار سریع و مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس.
    میتونید اون رو قبل از میکاپ به عنوان پرایمر و ضدآفتاب و یا حتی به تنهایی استفاده کنید. ترکیباتی بی نظیر داره که شامل موارد زیر میشه :
    عصاره edelweiss : باعث میشه رادیکال های آزاد از بین برن و خاصیت آنتی اکسیدانی داره.
    عصاره نعناع: ظاهر لکه های تیره رو خیلی خوب کاهش میده.
    عصاره گل رز: پوست حساس رو تسکین میده.
    ژل هیدراته آب: به محافظت از پوست کمک میکنه و اون رو خیلی خوب شاداب میکنه.


  3. ضدآفتاب بایودرما:

    بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

    محافظت به شدت قوی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید داره. این بهترین کرم ضدآفتاب خارجی ، با تکنولوژی قوی برای محافظت از پوست تولید شده.
    بافت اون فوق العاده سبک هست و وقتی اون رو روی پوستتون میزنید میبینید چقدر سریع جذب میشه و هیچ حس چسبندگی ، سنگینی و چربی به جا نمیزاره.
    فرمولاسیون این محصول باعث میشه پوست رو به مدت 8 ساعته هیدراته کنه و یک محصول بی نظیر برای انوعِ پوست مخصوصا پوست های حساس و یا آسیب پذیرترین پوست هاست. برای استفاده هیچ محدودیت سنی نداره و از نوزاد 1 ساله به بالا میتونند اون رو استفاده کنند.
    ویژگی های مهم دیگه ی این محصول:
    مقاوم در برابر آب و تعریق، قابل استفاده روی پوست خشک و مرطوب ، مناسب برای صورت و بدن غیر چسبنده، بدون چربی و غیر کمدوژنیک.
    این ضدآفتاب، دارای فناوری دفاع فعال خورشیده به این معنی که با داشتنِ ترکیبی منحصر به فرد از فیلترها و محافظت بیولوژیکی ، ظرفیت پوست رو برای دفاع از خودش بهبود میبخشه و باعثِ حفظ طولانی مدت از سلامت پوست میشه.
    بایودرما یک لایه ی نامحسوس در سطح پوست میسازه و با اون در برابر تهاجم ها و تحریکات خارجی از پوست محافظت میکنه . از طرفی با حفظ آب بیولوژیکی، پوست رو خیلی خوب آبرسانی میکنه.


  4. ضدآفتاب استادرم:

    بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

    اگه شما پوستتون دچار تغییر رنگ شده، یا مستعد لک هست و یا این که روی پوستتون لکی ایجاد شده و دنبال محصولی برای رفع اون هستین، این ضدآفتاب مناسب برای پوست شماست.
    ضدآفتاب استادرم، محصولی که ظاهر لکه های تیره و قهوه ای رو خیلی خوب کاهش میده. محافظت به شدت بالایی داره ، پوست رو به مرور زمان خیلی خوب روشن میکنه و یکی از بهترین ها برای جلوگیری از ایجاد هایپرپیگمنتاسیون و لک هست.
    در واقع فرمولاسیون استادرم به شکلی هست که از DNA پوست محافظت میکنه و همین سبب میشه خیلی خوب از آسیب های سلولی جلوگیری بشه.
    در کل این محصول از پوست در برابر اشعه های مضر به شدت محافظت میکنه و پوست رو خیلی خوب صاف و درخشان میکنه.
    برای کسایی که تحت درمان های خاص هستن و پوستشون نسبت به اشعه ی خورشید حساس تر شده هم مناسبه.


  5. ضدآفتاب کلینیک:

    بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

    محصولی anti aging ، که سطح بسیار بالایی از محافظت در برابر UVA و UVB داره. درواقع فرمولاسیون این محصول که میشه گفت بهترین کرم ضدآفتاب خارجی هست، یک فرایند ترمیم ضدپیری رو آغاز میکنه و در عین حال سطح بالایی از دفاع رو در برابر اثرات پیری و سوزش ها ارائه میده.
    فرمولاسیون اون شامل تقویت کننده و آنتی اکسیدان ها برای محافظت از پوست میشه. این محصول فوق العاده ملایمه و برای همه پوست ها حتی پوست های حساس هم مناسبه .
    ویژگی های مهم اون :
    ضدآب، ضدتعریق، بدون چربی، غیر آکنه زا و دارای تست توسط متخصص پوست.


  6. ضدآفتاب سلرانیکو :

    بهترین کرم ضدآفتاب خارجی

    ضدآفتابی کره ای که محافظت بسیار قوی از پوست داره و اجازه نمیده اشعه های مضر به اون آسیبی وارد کنن. ترکیبات اون خاصیت رطوبت رسانی خیلی خوبی برای پوست داره و به هیچ عنوان پوست رو چرب و سنگین نمیکنه و رد سفیدی به جا نمیزاره.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -