eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم


آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم؟

آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم

سوالی که خیلی از افراد از ما میپرسن و ممکن هست که برای شما هم به وجود اومده باشه، امروز میخوایم به طور کامل به این سوال جواب بدیم.
پاییز از راه رسیده و فصلِ پوشیدن لباس های گرم و بافتنی ، خوردن سوپ داغ، نوشیدن نوشیدنی های گرم و ضدآفتاب فرا رسیده. بله! شما هم چنان نیاز دارین که از ضد آفتاب استفاده کنید حتی وقت هایی که هوا سرد هست و ممکنه که ابری باشه. پرتوهای مضر آفتاب نه تنها در هوای آفتابی بلکه در هوای ابری و بهتره بگیم در طول سال منتشر میشن و دونستنِ این قضیه جواب سوال آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم رو خیلی راحت تر میکنه، بله شما باید در تمام فصل های سال از ضدآفتاب استفاده کنید.
شاید برای شما سوال پیش بیاد که چرا توی فصل های سرد که آفتاب خیلی کمتر هست و هوا گرم نیست باید از ضدآفتاب استفاده کنیم .

آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم
آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم

اشعه های UVB کوتاه تر هستن و توی فصل های سرد و خشک عملا وجود ندارن اما، پرتوهای UVA طول موج بیشتری دارن و در تمام طول سال به ما میتابن. UVA باعث به وجود اومدن علائم پیری قابل مشاهده میشه و از ابر، مه، پنجره و... عبور میکنه . این اشعه بدون توجه به این که در کدوم یکی از فصول سال هستیم، کاملا یکسان میتابه.
همون طور که در آموزش عوارض نزدن ضدآفتاب گفتیم، قرار گرفتن در مقابل این اشعه و بدون محافظ باعث ایجاد علائمی جبران ناپذیر روی پوست میشه و برای این که از این اتفاقات و آسیب ها جلوگیری کنیم باید از ضدآفتاب استفاده کنیم.
از طرفی این کرم ضدآفتاب میتونه با ایجاد لایه ای محافظ روی پوست از نور آبی و عوامل محیطی خشن حافظت کنه. نور آبی ناشی از نور دستگاه های تکنولوژی هست که روزانه از اون ها استفاده میکنیم.

آیا لازم هست در پاییز از ضدآفتاب استفاده کنیم

در ادامه ی جواب به این سوال که آیا لازم هست در پاییز از ضد آفتاب استفاده کنیم باید بگم که، این محصول از انعکاس اشعه ی ماورا بنفش ناشی از برف و یخ محافظت میکنه در ادامه ی فصل پاییز ، یعنی زمستون با باریدن برف ، اشعه ی uva از سطوح معمولی مثل برف منعکس میشه و عمیق ترین تاثیرش رو روی پوست میزاره.
این اشعه ها به شدت خطرناک هستن چرا که خیلی عمیق تر به پوست نفوذ میکنن و خیلی از مردم از آسیبی که داره به پوستشون وارد میشه غافل هستن.
از طرفی این اشعه میتونه 2 پروتئین که به الاسیسیته پوست شما کمک میرسونن،آسیب وارد کنه: الاستین و کلاژن که در نهایتِ این آسیب باعث بروز چین و چروک، خطوط ظریف و تغییر رنگ پوست میشه.
ضدآفتاب از پیری زودرس و بروز این علائم خیلی خوب جلوگیری میکنه که یکی از بهترین فواید این محصول هست و چرا نباید این کرمی که خاصیت ضد پیری و ضد لک برای ما داره رو روزانه استفاده کنیم.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران