eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



چگونه کرم پودر را رقیق کنیم


یکی از مهم ترین جنبه های هر میکاپ کرم پودر هست. گاهی اوقات طبق میکاپی که داریم انجام میدیم، مکانی که میریم و یا حتی طبق سلیقه اون لحظمون میخوایم که میکاپی طبیعی تر انجام بدیم. اگر کرم پودری که همیشه استفاده میکنیم دارای کاور خیلی زیاد و ماتی باشه میشه گفت، تلاش ما بی نتیجه میمونه و کرم روی پوستمون اون ظاهر طبیعی و با طراوتی که میخوایم رو نداره. برای همین هم نیاز داریم که با یک سری از روش ها کرم پودرمون رو سبک و رقیق کنیم.

چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

اما سوال پیش میاد که چگونه کرم پودر را رقیق کنیم ؟ امرزو میخوایم راجع به این مساله توضیح بدیم و یک سری از روش های کاربردی رو برای رقیق کردن کرم پودر به شما آموزش بدیم.

چگونه کرم پودر را رقیق کنیم ؟

  1. ترکیب کرم پودر با مرطوب کننده :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    مرطوب کننده اساسا فرمول کرم پودر رو طبیعی و رقیق مکینه و برای این که کاوری طبیعی تر و کرم پودری رقیق تر داشته باشیم کافیه 1 یا 2 قطره از کرم پودر رو به مرطوب کننده اضافه کنیم.
    این کار حتی اپلای و فید کرم پودر روی پوست رو خیلی راحت تر میکنه. در واقع میشه گفت با این کار یک مرطوب کننده ی رنگی تولید کردین. یکی از راحت ترین روش ها برای این کار هست کافیه از هر دو محصول پشت دستتون و یا روی میکس پلتتون بریزید و تا رسیدن به غلظت دلخواهتون هر دوی محصولات رو با هم ترکیب کنید.
    برای رسیدن به نتیجه ی بهتر مطمئن بشین که موادِ پایه ی هر دو محصول با هم تطابق دارن . برای مثال اگه از کرم پودری بر پایه ی آب استفاده میکنید باید مرطوب کننده شما هم بر پایه ی آب باشه اینجوری هم خیلی بهتر با هم ترکیب میشن و هم این که نتیجه ی کار خیلی زیباتر میشه. از طرفی باید بدونین که هر چقدر میزانِ مرطوب کننده شما بیشتر باشه کرم پودر شما طبیعی تر و شفاف تر بنظر میرسه .

    بهترین محصولات برای ترکیب کرم پودر :


  2. ترکیب با هایلایتر مایع :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    یکی دیگه از روش ها برای چگونه کرم پودر را رقیق کنیم، ترکیب این محصول با یک هایلایتر مایع هست. اضافه کردن یک قطره هایلایتر مایع یک راه حل عالی برای این هست که کرم پودر شما رقیق ، طبیعی و درخشان بنظر برسه.

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    برای این کار حواستون باشه محصولتون بیش از حد براق نباشه ما میخوایم کرم پودر ظاهری شبنم دار و طبیعی روی پوست داشته باشه به هیچ وجه نمیخوایم پوستمون رو شاینی و درخشان کنیم. و مورد بعدی این که رنگ هایلایتر میتونه روی رنگ کرم پودر شما تاثیر بذاره پس، حواستون باشه از چه رنگ محصولی استفاده میکنید.


  3. استفاده از اسفنج و براش مرطوب :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    یکی از آسون ترین روش ها برای رقیق کردن کرم پودر اینه که اون رو با براش و یا اسفنج مرطوب اپلای و فید کنید. توی این روش نیازی نیست کرم پودر رو با چیزی میکس کنید، کافیه ابزاری که برای فید اون استفاده میکنید رو مرطوب کنید.
    برای این کار اگر از اسفنج آرایشی استفاده میکنید، کافیه اون رو با آب مرطوب کنید. و یا اگر با براش فید میکنید، براشتون رو با اسپری فیکس و یا اسپری آبِ صورتتون مرطوب کنید .
    رطوبت حاصل از اسفنج یا براش باعث رقیق و طبیعی شدن کرم پودر میشه.


  4. ترکیب کرم پودر با پرایمر :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    این کار کرم پودر رو رقیق میکنه و سنگینی اون رو از بین میبره و هم چنین باعث میشه که موندگاری کرم پودر روی پوست خیلی بیشتر بشه. کافیه یک قطره از پرایمر رو با کرم پودرتون ترکیب کنید.
    اگر پوست خشکی دارین از محصولاتِ آبرسان و اگر پوست چربی دارین از محصولات مات کننده که ترشح چربی پوست رو کنترل میکنن استفاده کنید.
    این کار حتی از نفوذ کرم پودر به منافذ و خطوط ریز روی پوست خیلی خوب جلوگیری میکنه، پس اگر منافذ باز و بزرگی دارین و میخواین کرم پودرتون رو هم رقیق کنید، این روش یکی از بهترین روش ها برای شماست. بهترین کار اینه که از پرایمر های سبک تر استفاده کنید و این که مطمئن بشین ترکیبات پایه ی کرم شما با پرایمر هم خوانی داره. برای مثال ترکیبِ کرم پودری بر پایه ی آب با پرایمری بر پایه ی سیلیکون به هیچ عنوان خوب نمیشه.

    بهترین محصولات برای ترکیب :


  5. ترکیب کرم پودر با آب :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    این یکی از راحت ترین راه ها برای جواب به سوالِ چگونه کرم پودر را رقیق کنیم، هست. کافیه خیلی ساده چند قطره آب رو با کرمتون ترکیب کنید تا به غلظت مورد نظرتون برسه.
    اضافه کردنِ آب کرم رو خیلی رقیق و سبک میکنه که باعث میشه ظاهری شبنم دارتر به خودش بگیره و استفاده و فید اون رو خیلی راحت تر میکنه . فقط حواستون باشه که 1 یا 2 قطره آب برای این کار کافی هست.


  6. ترکیب کرم پودر با روغن :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    این راه برای افرادی که پوست خیلی خیلی خشکی دارن مناسب هست، چرا که هم کرم پودرشون رو رقیق میکنه و هم این که باعث میشه پوستشون خیلی با طراوت و درخشان بنظر برسه. از روغن های خیلی غلیظ خودداری کنید چون باعث میشن کرم پودر خیلی چرب بشه و در نتیجه استفاده ازش خیلی سخت میشه ، نهایتا 1 قطره برای ترکیب با کرم پودرتون کافی هست.

    یکی از بهترین محصولات برای این کار:


  7. ترکیب با اسپری صورت :

    چگونه کرم پودر را رقیق کنیم

    اسپری های صورت نه تنها کرم پودر رو رقیق میکنن بلکه ظاهری با پایان شبنمی، درخشان و با طراوت هم به اون میدن. فقط باید حواستون به مقداری که از اسپری استفاده میکنید باشه. یکی از بهترین روش ها اینه که قبل از اپلای و فید کرم پودر، اسپری صورتتون رو که میتونه اسپری آب و یا فیکس باشه به اسفنج و یا براشتون بزنید و بعد شروع به اپلای و فید اون کنید.

    بهترین محصولات برای این کار:


7 تا از روش ها برای رسیدن به سوالِ چگونه کرم پودر را رقیق کنیم، رو به شما توضیح دادیم. نکته ی اصلی همه ی این روش ها اینه که با مقدار کم شروع کنید و به تدریج مقدار مواد رو اضافه کنید.
سعی کنید نسبت ها و روش های مختلف رو امتحان کنید تا به بهترین روش برای خودتون برسین.

بهترین براش هایی که برای ترکیب و اپلای کرم پودر میتونید استفاده کنید:


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -