eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



معرفی بهترین کرم پودر


معرفی بهترین کرم پودر

همه میدونیم قبل از یه میکاپ عالی و معرفی بهترین کرم پودر ، باید به فکر سلامت پوستمون باشیم ، اگه جزو افرادی هستید که میکاپ کردن و استفاده از کرم پودر جزو روتین روزانتون هست ، باید حواستون باشه که از محصولاتی استفاده کنید که آسیبی به پوستتون وارد نکنه .
این آسیب ها میتونه زدن جوش ، ایجاد منافذ ، کدری پوست و ...باشه که هرکدوم از اینها درمان طولانی همراه با صبر زیادی میخواد. برای همین انتخاب درست محصولات آرایشی مخصوصا کرم پودر بسیار حائز اهمیت هست.
پس ما تصمیم گرفتیم اینجا به معرفی بهترین کرم پودر بپردازیم.

علاوه بر سلامت پوستی ما که یه مسئله ای غیر قابل چشم پوشی هست ، داشتن پوستی زیبا در کنار یه میکاپ تمیز و قشنگ ، نیازمند محصولاتی هست که کیفیت بالایی داشته باشند ،دارای اصالت باشن و دقیقا محصولی مناسب پوست شما باشند (معرفی بهترین کرم پودر ) .

کرمپودرهای زیادی توی بازار هست که تبلیغات بالایی هم پشت اونهاست و با عنوان معرفی بهترین کرم پودر فوخته میشن، برای همین ممکنه موقع انتخاب شما دچار سردرگمی بشین و آخر سر محصول مناسبی رو انتخاب نکنید.

به همین خاطر توی این مقاله به معرفی بهترین کرم پودر های دنیا (10 عدد از برترین و پرفروش ترین کرم پودرهای دنیا) میپردازیم ، که موقع خرید بتونید راحت تر تصمیم بگیرید.

توی مقاله های قبلی بهتون یاد دادیم چجوری

،
و درنهایت

معرفی بهترین کرم پودر

  1. کرم پودر نارس long wear
    بهترین مدل کرم پودر نارس
    برای معرفی بهترین کرم پودر سراغ محصولی از نارس میریم.
    محصول کشور آمریکا ، با ساختاری فلوئیدی و بسیار سبک
    یکی از بهترین محصولات برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارن . کاور مدیوم تا بالایی داره ، 16 ساعت ماندگاری روی پوست و ترکیبات گیاهی منحصر به فردی که داره اون رو جزو محبوب ترین محصولات برای پوست های خشک کرده. نارس لانگ ویر (معرفی بهترین کرم پودر ) در برابر تعریق و رطوبت مقاومه و به هیچ عنوان رنگش بعد از چند ساعت عوض نمیشه و از روی پوست محو نمیشه.
    این محصول حتی برای کسایی که پوست حساسی هم دارند ، جزو اولین انتخاب هاست چرا که هیچ نوع مواد مضری توش وجود نداره و با خیال راحت میتونید ازش استفاده کنید.
  2. کرم پودر استی لادر
    معرفی بهترین کرم پودر
    دومین معرفی بهترین کرم پودر جزو پرفروش ترین محصولات در انگلیس .
    ساختاری مایع داره و مناسب کسایی هست که پوست چربی دارند ، کاور و ماندگاری فوق العاده ای داره و این پوشش دهی تا 24 ساعت ادامه پیدا میکنه و به هیچ عنوان اکسید نمیشه. یکی از دلایل محبوب بودن این محصول ظاهر نهایی اون روی پوست هست ، یه فینیش کاملا طبیعی در حالی که همه عیوب پوستی رو کاور میکنه (معرفی بهترین کرم پودر ) اما صورت رو اصلا ماسکه و مصنوعی نمیکنه و دقیقا مثل پوست دوم برای شما عمل میکنه. کسایی که پوست چرب و مستعد آکنه ای دارن با خیال راحت از این محصول استفاده میکنن چرا که علاوه بر اینکه فاقد مواد مضر هست ، فاقد هرنوع مواد کمدوژنیک هم هست و به هیچ عنوان باعث جوش نمیشه. استی لادر هم مثل نارس لانگ ویر ، محصولی ضد تعریق و رطوبت است.
  3. فنتی بیوتی

    ، معرفی بهترین کرم پودر بعدی هست که محصول ایتالیا . این محصول ماندگاری 24 ساعته داره ، فرمول به شدت سبکی داره و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره هست چرا که از روی پوست به هیچ عنوان تکون نمیخوره و تغییر رنگ نمیده. فنتی بیوتی فاقد روغن و چربیه و کرمی ضد تعریقه که مناسب برای انواع پوست نرمال و خشک و چرب هست. فرمول مایع این کرم پودر فید و ترکیب اون رو روی پوست خیلی راحت کرده (معرفی بهترین کرم پودر ).
  4. کرم پودر مک
    کرم پودر مایع مک
    محصول کشور کانادا ، جزو پرفروش ترین محصولاتی هست که علاوه بر کاور عالی و ماندگاری بی نظیرش ، دارای Spf 15 هست ، که البته برای محافظت از پوست این میزان از spf spf کافی نیست ، اما محافظت نسبتا خوبی از سطح پوست انجام میده. کرم پودر مک ، پوست رو تا 8 ساعت آبرسانی میکنه و اجازه نمیده مواد کرمی داخل خطوط روی پوست برن و اون هارو بیشتر نشون بدن و یا باعث بزرگ تر نشون داده شدن منافذ پوستی نمیشه برای همین این محصول و جزو معرفی بهترین کرم پودر برای شما آوردیم . مک ، ساختاری فلوئیدی و مایع داره که باعث میشه روی پوست بسیار خوب فید و ترکیب بشه. بهترین حالت برای استفاده از اون ، اینه که قبلش با مرطوب کننده یا آبرسانتون پوست رو آماده کنین. این محصول ظاهری کاملا مات روی پوست داره و میزان کاور اون از لایت تا فول هست که با توجه به نیاز و سلیقتون اون رو انتخاب میکنید.
  5. نارس مدل light reflcting
    کرم پودر نارس
    معرفی بهترین کرم پودر بعدی از هاز برند نارس هست. این کرمپودر ساخت آمریکا با تکسچری مایع، پوست رو درخشان میکنه و یه پوشش متوسطی بهش میده ، در واقع ظاهر نهایی اون روی پوست بسیار طبیعی هست . اگه پوستتون علاوه بر کاور به تقویت هم نیاز داره ، این مدل از برند نارس میتونه انتخاب عالی برای شما باشه . این کرم بخاطر داشتن ترکیباتی مغذی ، جزو معدود محصولاتی هست که جنبه درمانی هم داره.
  6. کرمپودر هدی بیوتی
    کرم پودرهدی بیوتی
    برای معرفی بهترین کرم پودر هدی یکی از بهترین گزینه هاست. ساخت ایتالیا ، محصولی کاملا گیاهی و بدون هر نوع مواد مضر و چربی ، یکی از کرم پودرهایی که فقط به افرادی با پوست نرمال تا چرب پیشنهاد داده میشه . کرم پودر هدی جزو فول کاورترین محصولات آرایشی هست که علاوه بر 24 ساعته بودنش ، ضدتعریق و رطوبت هستش و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیده ، درواقع میشه گفت فرقی نمیکنه که کجا و توی چه آب و هوایی زندگی میکنید و یا برای چند ساعت قرار کرم پودر روی پوستتون بمونه ، بعد از چند ساعت که از زدن این کرم پودر میگذره وقتی خودتون رو نگاه کنید میبینید که دقیقا مثل ساعت اول روی پوستتون باقی مونده. ترکیبی بدون مواد مضر و عطر و بو داره و به هیچ عنوان باعث جوش روی پوست نمیشه. هدی بیوتی تکسچری مایع داره اما به نسبت محصولی سنگین هست.
  7. کرم پودر لانکوم
    کرم پودر لانکوم
    ساخت فرانسه و با ظاهر نهایی مات ، بسیار سبک و مناسب مصرف روزانه ، لانکوم ultra wear تکسچری مایع داره و توی ترکیباتش هیچ چربی و روغنی به کار نرفته (معرفی بهترین کرم پودر ) ماندگاری 24 ساعته ای داره و به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه. این کرمپودر باعث بسته شدن و به اصطلاح خفه شدن منافذ پوستی نمیشه و به اون اجازه نفس کشیدن میده. مثل کرم پودر مک Spf 15 داره اما برای محافظت بیشتر باید بدونین که این میزان از spf برای محافظت کامل کافی نیست. کرم پودر لانکوم تکسچر مایعی داره و ضد حساسیت هست ، برای همین کسایی که پوست حساس هم دارن میتونن با خیال راحت ازش استفاده کنن پس قطعا جزو معرفی بهترین کرم پودر قرار میگیره.
  8. کرم پودر کلارنس everlasting
    کرم پودر کلارنس
    محصولی گیاهی ، کاملا مات با کاور مدیوم تا فول ، این کرمپودر ساخت فرانسه هست و مثل تمام کرم پودر های برتر دنیا فاقد هرنوع مواد مضر هست . کرم پودر 24 ساعته و فوق العاده سبکه که مناسب هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده به شکلی حرفه ای هست . بخاطر ترکیباتی که توی این محصول بکار رفته ، عمل محافظت از پوست و کنترل ترشح چربی رو انجام میده و به هیچ عنوان در طول روز اکسید نمیشه و برق نمیوفته. این کرمپودر رو انواع پوست با خیال راحت میتونن استفاده کنن.
  9. کرم پودر دیور فوراور
    کرم پودر دیور فوراور
    کرم پودر دیور فوراور محصول کشور فرانسه ،محصولی فوق العاده سبک با کاور بسیار بالا و ماندگاری ۲۴ ساعته هستش. بیس کرمپودر فوراور کاملا گیاهی و طبیعی هست و بخاطر اینکه فاقد هر نوع مواد مضر و روغنه به هیچ عنوان باعث آسیب رسیدن به پوست نمیشه. این محصول مناسب انواع پوست هاست. تکسچری کرمی داره و جزو پرطرفدارترین کرم پودرهای روز دنیاست.
  10. کرم پودر نارس soft matte
    کرم پودر نارس مدل مات
    بهترین گزینه برای افرادی با پوست چرب که کاور بالا میخوان و در عین حال دوست ندارن کرم پودرشون روی پوست احساس سنگینی ایجاد کنه.ترشح چربی رو کنترل میکنه ، ضدتعریق و رطوبته و به هیچ عنوان اکسید نمیشه. سافت مات نارس ساخت کشور آمریکاست و ماندگاری 16 ساعته ای داره ، ظاهر نهاییش روی پوست کاملا ماته و تکسچر اون فلوئیدی هستش. این محصول هم مثل 9 کرم پودر قبلی فاقد مواد مضر میباشد.

جمع بندی

برای معرفی بهترین کرم پودر ، 10 تا از بهترین کرم پودرهای روز دنیا رو براتون معرفی کردیم ، دیدین که فاقد مواد مضر بودن جزو اصلی ترین خصوصیات هر 10 مدل کرم هست ، چرا که کرمپودر ارتباط کاملا مستقیمی با پوست داره و اولین لایه در مراحل میکاپ هست ، پس با خرید محصولات تقلبی و فیک ، محصولاتی که مواد مضر دارن و با پوست شما دشمن هستن ، به پوستتون آسیب نرسونین . باید همیشه یادمون باشه ابتدا داشتن یه پوست سالم برای ما اهمیت بیشتری داره. و در مرحله ی بعدی با میکاپ اون رو زیباتر میکنیم. انتخاب کرم پودر بستگی به عوامل زیادی مثل نوع پوست ، اینکه چه نوع فرمولی ازکرم پودر دوست دارین ، میزان کاور دلخواه و درنهایت اینکه دوست دارین ظاهری مات یا درخان داشته باشه ، ارتباط داره .


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران