eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



نحوه استفاده از کالر کرکتورها


نحوه استفاده از کالر کرکتورها

برای جواب به این سوال سراغ اولین تعریف مهم میریم :

کالر کوکتور چیست؟

اول از همه میریم سراغ اینکه کالر کورکتورها چی هستن و کاربرد اون ها برای چیه و بعد نحوه استفاده از کالر کرکتورها؟
ممکنه بعضی وقتا با اینکه از محصولات خوبی استفاده میکنید باز هم میکاپ شما همونی نباشه که میخواستید و هنوز هاله ای از تیرگی زیر چشم و یا جای جوشتون از زیر کرم پودر و کانسیلر مشخص باشه و نتونه چهره شمارو شاداب نشون بده .
اهمیت کالرکرکتور در میکاپ
توی ابدایی ترین اصطلاح color corrector به معنی اصلاح رنگ هست (نحوه استفاده از کالر کرکتورها) توی دنیای میکاپ به لوازم و محصولاتی میگن که باعث اصلاح تفاوت های رنگ در پوست میشه. تفاوت هایی مثل تیرگی دور چشم ، کبودی ها ، جوش و جای جوش ، لکه های تیره ، ماه گرفتی ، جای زخم و بخیه و ... .
درواقع این محصولات رنگی که عمدتا تکسچری کرمی دارند تغییرات رنگ در پوست مارو خنثی میکنن و وقتی رو اون ها کانسیلر یا کرم پودر استفاده میشه دیگه هیچی از اون دیده نخواهد شد.

سوالی که همیشه برای مخاطبان مای سفورا پیش میاد اینه که تفاوت بین کانسیلر و کالر کورکتور چی هست آیا میشه فقط یکی از اونارو تهیه کنیم ؟
و اینکه نحوه استفاده از کالر کرکتورها چجوریه. جواب این سواله اینه که شما میتونید از کانسیلر برای کاور زیر چشم ، لکه ها ، یکدست کردن پوست و ... استفاده کنید. اما در بعضی موارد این محصول به تنهایی کافی نیست و نمیتونه عملکرد خوبی داشته باشه اینجاست که کالرکرکتورها یا همون محصولات اصلاح رنگ پوست به کمک ما میان که اون تفاوت رنگی پوست مارو به طور کامل خنثی کنند.
پس ، میشه گفت اضافه کردن این محصولات به روتین میکاپتون شاید ضروری نباشه اما میتونه تغییرات خیلی زیادی توی صورتتون ایجاد کنه و مهم ترین نکته ی اون ها نحوه استفاده از کالر کرکتورها هست.
اکثر میکاپ آرتیست ها برای اینکه بتونن خدمات خیلی خوبی به مشتری هاشون ارائه بدن از این تکنیک استفاده میکنن . این دقیقا همون چیزیه که وقتی شما بعد از میکاپ توی آینه ی آرایشگاه به خودتون نگاه میکنید میبینید چه پوست فوق العاده ای دارید با اینکه ممکنه با همون وسایل و برندها خودتون بارها میکاپ کرده باشین (نحوه استفاده از کالر کرکتورها) ولی همچین نتیجه ای رو نگرفته باشید. پس این تکنیک استفاده از کرکترها میتونه باعث ایجاد همچین تفاوت بزرگی بشه.

میکاپ حرفه ای

البته که برای استفاده از این محصولات باید اول از همه بدونین چه محصولی انتخاب و چه رنگی رو استفاده کنید و همینطور نحوه استفاده از کالر کرکتورها. ما اینجاییم که به شما توی انتخاب بهترین محصولتون کمک کنیم .

مدلهای مختلف کرکتور:

این محصولات رو میتونین به صورت تکی و تک رنگ تهیه کنید یا اینکه با خرید یک پالت کرکتور مثل

همه رنگ ها رو داشته باشید این مسئله کاملا بستگی به نیاز ، سلیقه و نحوه استفاده از کالر کرکتورها رو داره. پالت ها اغلب انتخاب های مقرون به صرفه ای هستن ، چرا که شما به جز داشتن رنگ برای اصلاح تفاوت های رنگی پوستتون ، یک محصول همه کاره دارین که میتونه رژلب ، رژگونه ، کانتور ، خط چشم و ... شما باشه (نحوه استفاده از کالر کرکتورها) که البته این مواردی که گفتیم قطعا تنها کاربرد این پلت نیست کاربردهای بسیار مهم تری مثل تغییر تناژ کرم پودر رو داره که در ادامه بهش اشاره میکنیم و همه این ها بستگی به نحوه استفاده از کالر کرکتورها برای شما رو داره.
قبل از توضیح انواع رنگ ها و کاربردشون میخوایم یه مفهموم کلی از نحوه انتخاب رنگ درست رو بهتون نشون بدیم که در نهایت نحوه استفاده از کالر کرکتورها متوجه بشیم ، چیزی که با دیدنش خیلی سریع بتونید رنگ مورد نیازتون رو پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن رنگ مناسب برای کالر کورکتور:

برای پیدا کردن رنگ ، این چرخه به شما میتونه کمک زیادی بکنه و همینطور نحوه استفاده از کالر کرکتورها.
روش استفاده از کرکتور ها
درواقع رنگ هایی که توی چرخه روی به روی هم قرار گرفتن همه دیگه رو خنثی میکنن ، اگه این تئوری رو بکار ببرید میتونین کاری کنید توی میکاپ های حرفه ای و یا حتی روزانتون پوستتون بی عیب و کاملا سرحال و شاداب به نظر برسه و نحوه استفاده از کالر کرکتورها رو متوجه بشین.

انواع رنگ در کالر کرکتور ها:

خب بعد از شناختن اصلاح کننده های رنگ پوست میریم سراغ انواع رنگ های اصلی و نحوه استفاده از کالر کرکتورها.


    نحوه استفاده از کالر کرکتورها
  1. رنگ سبز:


    برای فهمیدن نحوه استفاده از کالر کرکتورها باید کاربرد رنگهارو بدونیم رنگ سبز یکی از کاربردی ترین ترین رنگهاست ، تعداد افرادی که روی پوستون جوش و یا جای جوش باشه ، کم نیست .
    این افراد معمولا دنبال کرم پودر و کانسیلرهایی هستن که بتونه این نقاط رو کاور کنه و اکثرا توی انتخابشون دچار مشکل میشن. این درحالیست که شما با داشتن یک رنگ سبز یا ترکیب رنگ آبی و زرد با هم (نحوه استفاده از کالر کرکتورها) و خلق این رنگ ، خیلی راحت اون نقطه رو کاور کنید و بعد روش رو با کانسیلر یا کرمپودر بپوشونید اینجوری میبینید که هیچی از اون لک و یا جوش پیدا نمیشه.

  2. کانسیلر نارنجی رنگ
  3. رنگ نارنجی :


    اکثر ما به صورت ارثی و یا از روی خستگی و... زیر چشممون تیرگی داره ، گاهی اوقات این تیرگی به خاطر کم خوابی ، استرس ، نگاه کردن بیش از حد به تلفن همراه یا کامپیوتر و... تشدید میشه و قبول داریم که این تیرگی باعث میشه صورت ما بی حال و کدر بنظر برسه پس برای رهایی از این تیرگی ما به رنگ نارنجی نیاز داریم (نحوه استفاده از کالر کرکتورها) . البته باید یه موضوع خیلی مهم رو در نظر داشته باشین ، این رنگ بر اساس رنگ پوست شما تغییر میکنه مثلا برای پوست های گندمی و تیره رنگ نارنجی و برای پوست های روشن رنگ صورتی مناسب هست و نحوه استفاده از کالر کرکتورها بستگی به این داره که بد.نیم چه رنگی مناسب ما هست .

  4. کاربرد کانسیلر زرد رنگ
  5. رنگ زرد :


    برای فهمیدن نحوه استفاده از کالر کرکتورها سراغ رنگ زرد میریم. کبودی ها ، رگهای بنفش پوستی ، حلقه های بنش زیر چشم و... کلا هر رنگی که روی پوست به بنفش بخوره ، رنگ زرد اون رو خنثی میکنه .

  6. کاربرد کانسیلر بنفش در میکاپ
  7. رنگ بنفش :


    پوست ما گاهی به خاطر بیماری ، خستگی ممکنه به زردی بزنه و یا توی یه قسمت هایی از پوستمون ممکنه رنگ زرد خیلی بیشتر خودش رو نشون بده ، رنگ بنفش برای از بین بردن این زردی و برگردوندن شادابی به پوست خیلی به کمک میاد اون رو خنثی میکنه و پوست مارو بسیار سرحال نشون میده ف البته که این نگ چون از ترکیب رنگ قرمز و آبی به وجود اومده تا حدودی میتونه کاربری اون هارو هم داشته باشه ( مخصوصا برای افراد مبتدی).

  8. رنگ آبی :


    این رنگ علاوه بر خنثی کردن لکه ها و رنگ های نارنجی پوست ، میتونه باعث تغییر در تناژ رنگ کرم پودر شما بشه . همه ما میدونیم که رنگ پوست توی فصل های مختلف با هم متفاوته مثلا رنگ پوست ما در تابستون با زمستون تفاوت داره ، معمولا توی فصلای سرد رنگ پوست به سمت سردی بیشتری میره ، رنگ آبی میتونه کرم پودر مما رو سرد تر کنه و با اضافه کردنش میبینید که چقدر کرم با رنگ پوستتون تطابق پیدا میکنه .

نحوه استفاده از کالر کرکتورها :

اولین نکته مهم و کلیدی برای اینکه یه پوست یکدست داشته باشیم و مواد خیلی خوب روی پوست خوابه ، داشتن یه پوست مرطوب و خوبه . پس یادمون باشه قبل از کالرکورکتور یا هر محصول دیگه ای باید روتین پوستی خودمون رو رفته داشتیم و یه پوست آماده داشته باشیم.
بعدش میریم سراغ بایدها و نبایدهای استفاده از کالر کورکتورها:
مهم ترین نکته اینه که باید رنگ مناسب پوستتون رو پیدا کنید و ممکنه به جای یک رنگ به چند رنگ و یا ترکیب اونها نیاز پیدا کیند . اثر بخشی این کالر کرکتورها بستگی به پیدا کردن رنگ مناسب داره ، برای همین هست که میگیم خرید یک پالت گاهی اوقات خیلی بهتر هست.
دومین نکته ، لایه های نازک بزنین چون لایه های ضخیم باعث میشه فید محصول راحت نباشه و حتی با زدن کرمپودر هم رنگی که استفاده کردید مشخص باشه.
از اسفنج برای فیدش استفاده کنید ، رنگ رو روی صورتتون نکشید و اون رو سرجای خودش فید کنید.
و نکته آخر اینکه فراموش نکنید این کار قرار پوست شما رو بهتر جلوه بده نه اینکه اون رو به طور کامل تغییر بده ، پس شما کاری میکنید که به طبیعی ترین شکل ممکن پوستتون رو اصلاح کنید و همون چیزی که هستین رو زیباتر کنید.

داشتن یه پلت کرکتور فقط مختص افرادی که بطور حرفه ای کار میکنن نیست ، شما میتونید با داشتن اون حرفه ای تر میکاپ کنید و از میکاپ کردن لذت ببرین حتی اگه اهل آرایش های غلیظ نباشید و همیشه یه روتین خاصی توی میکاپ داشته باشید . میتونین به آرایشتون تنوع بدید و رنگ هارو با هم ترکیب کنید و رنگهای جدید بسازید و توی میکاپتون ازش استفاده کنید مثل رژلب ، خط چشم های رنگی ، رژگونه ، کانتور و... .
میتونید کانتور مورد نظرتون رو خودتون بسازید و یا تناژ کرمپودرتون رو عوض کنید و رنگهای جدید رو امتحان کنید اینجوری حتی اگه یه محصول رو خریدید که رنگش به پوستتون نمیخوره میتونید با اضافه کردن یه رنگ دیگه اون رو کاملا مناسب با پوستتون کنید.

و البته که پالت های اصلاح رنگ برای افرادی که کار میکاپ رو حرفه ای انجام میدن و یا تازه شروع کردن یکی از اصلی ترین لوازمی هست که باید داشته باشن ، چرا که میتونه توی روند کار خیلی کمکشون کنه در حدی که از خرید خیلی از لوازم دیگه بی نیاز میشن.

برای معرفی یکی از بهترین و حرفه ای ترین محصولات برای اینکار میتونیم به

اشاره کنیم که کیفیت و پیگمنت بی نظیری داره و رنگ های اون خیلی راحت با هم ترکیب میشن با زدن روی عکس بالا میتونید محتوا و ویژگی های اون رو بخونید ,

روش استفاده از کالر کرکتورها در میکاپ

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران