eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین کرم پودر گریم عروس


بهترین کرم پودر گریم عروس

وقتی اسم بهترین کرم پودر گریم عروس میاد ، اولین چیزی که توی ذهن همه ما میاد اینه که کرم پودر باید کاور خوبی داشته باشه و بتونه پوست رو صاف و یکدست کنه . درواقع پیدا کردن بهترین کرم پودر گریم عروس کار سختی نیست ، مهم اینه که کرم پودر دقیقا طبق خواسته ی ما (یا مشتری) باشه و بستگی به خیلی چیزها داره ، مثل مات بودن؟ کاور کرم ؟ و... .


مهم ترین ویژگی ها برای بهترین کرم پودر گریم عروس :

  1. موندگاری بالا ، چراکه قرار تایم زیادی رو روی پوست بمونه.
  2. مناسب برای عکاسی و نورپردازی حین عکاسی.
  3. راحت باشه روی پوست و پوست احساس سنگینی نداشته باشه.
  4. ضدرطوبت و تعریق بودن ، مخصوصا اگه قرار باشه توی فصلای گرم استفاده بشه.
  5. اکسید نشدن کرمپودر از مهم ترین ویژگی های انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس هست.

و ... .

پس ما تصمیم گرفتیم که 10 مورد از بهترین کرم پودر گریم عروس رو براتون توی این مقاله بیاریم.


معرفی بهترین کرم پودر گریم عروس :

  1. استی لادر :


    کرم پودر استی لادر سال 1997تولید شده و از همون سال تا حالا جزو بهترین و فول کاورترین کرم پودرهاست. از مهمترین ویژگی های این کرمپودر موندگاری بالای اون هست جوری که حتی بعد از 10 ساعت باز هم مثل ساعت اول روی پوست باقی میمونه و ظاهر طبیعی خودش رو حفظ میکنه.

  2. مک :


    عکاسی جزو روتین جدا نشدنی توی مراسم های عروسی هستش ، پس میکاپ باید جوری باشه که توی عکس ها و زیر نورهای قوی و فلاش های عکاسی ، پوست باز هم بی نقص و زیبا بنظر برسه . پس کرم پودر مک میتونه یه انتخاب عالی به عنوان بهترین کرم پودر گریم عروس باشه.
    این کرم پودر یه روکش مات و طبیعی داره که پوست رو کاملا صاف و یکدست میکنه. علاوه بر اینها ، مک موندگاری 24 ساعته داره و بخاطر کاور بالایی که داره تمام لکه ها و عیوب پوستی رو کاور میکنه.

  3. شارلوت تیلبری :


    یه محصول عالی برای کسایی که دوست ندارن پوستشون خیلی مات باشه و حالت طبیعی رو بیشتر دوست دارن ، کرم پودر شارلوت تیلبری میتونه بهترین کرم پودر گریم عروس باشه چراکه یه محصول ضدآب و ضد رطوبته و از طرفی پوست رو با طراوت و شاداب میکنه . شارلوت میتونه یه انتخاب عالی برای فصل های گرم و کسایی که روی پوستشون خط و خطوط ریز دارن (مخصوصا افرادی با پوست خشک ) باشه چون به هیچ عنوان توی خطوط فرو نمیره و اونهارو عمیق تر نشون نمیده

  4. لانکوم :


    یکی دیگه از بهترین کرم پودر گریم عروس که موندگاری بی نظیری داره و با توجه به پرایمری که قبلش استفاده میکنید میتونید یه فینیش مات یا درخشان و طبیعی بهتون بده ، این محصول از اون کرم پودرایی هست که توی عکس های خیلی خوب خودش رو نشون میده و به هیچ عنوان حالت غیر طبیعی به پوست و صورتمون نمیده.

  5. نارس شیر گلو :


    برای پوست های خیلی خشک میتونه بهترین کرم پودر گریم عروس باشه چراکه هیچ خط و خطوطی رو نشون نمیده و پوست رو آبرسانی و درخشان میکنه.
    البته که کاور خیلی زیادی نداره و بهترین کار اینه که برای کاور بیشتر اون رو با یه محصول دیگه ترکیب کنید.

  6. نارس لانگ ویر :


    همیشه میتونیم کرم پودر نارس رو جزو بهترین کرم پودر گریم عروس بیاریم ، اون هم خاطر اینکه هم به تنهایی کاور خیلی خوبی به ما میده و هم یه محصول عالی برای ترکیب با بقیه ی کرم پودراست .
    ظاهر طبیعی و نسبتا درخشانی داره و برای پوستای خشک و نرمال یه گزینه عالی هستش و درکنار همه اینها نارس محصولی ضد تعریق و رطوبته که تا 16 ساعت موندگاری داره.

  7. هدی بیوتی :


    یه محصول ضدآب ، با کاور بالا و موندگاری 24 ساعته هستش و دقیقا یکی از بهترین کرم پودر گریم عروس میتونه باشه . کرم پودر هدی بیوتی به تنهایی یه کاور عالی و مات به پوست میده و درواقع میشه گفت هدی بیوتی یه فیلتر واقعی هستش که روی پوست میوفته .
    فرمولی که توی این محصول بکار رفته باعث میشه حالت کیکی و ماسیده به خودش نگیره و خیلی خوب روی پوست بشینه . این کرم پودر ساخت ایتالیا به هیچ عنواون اکسید یا محو نمیشه و غیر قابل انتقال روی پوست باقی میمونه .

  8. نارس مات :


    یکی دیگه از بهترین کرم پودر گریم عروس هستش که محصولی ضدتعریق و رطوبته و میتونه یه گزینه عالی برای استفاده توی فصل گرم مثل تابستون باشه .
    نارس به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه ( فوق العاده برای پوستای چرب ) و موندگاری 16 ساعته ای داره و فوق العاده سبکه و در کنار همه این ها کاور اون بسیار بالاست و تمام عیوب پوستی رو پوشش میده.

  9. فنتی بیوتی :


    سازگار با آب و هوا ، ضد تعریق و رطوبت و به هیچ عنوان به پوست اجازه نمیده که برق بیوفته و چرب بشه (بهترین کرم پودر گریم عروس با پوست چرب).
    موندگاری اون 24 ساعته هستش اصلا اکسید و محو نیشه ، ظاهر اون روی پوست کاملا ماته و باعث محو شدن منافذ روی پوست میشه اما با همه ی اینها کرم پودری فوق العاده طبیعی روی پوست هستش و پوست رو ماسکه نمیکنه.

  10. بیوتی بلندر:


    و آخرین پیشنهاد برای بهترین کرم پودر گریم عروس ، بیوتی بلندر هست .
    ماندگاری 24 ساعته داره که علاوه بر سبک بودن کاور خیلی خوبی به پوست میده ، فینیش اون کاملا مات و طبیعیه و از محصولاتی با تکسچر موس مانند هست که مناسب برای انواع پوسته و فید اون روی پوست فوق العاده راحته.

موقع انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس باید حواستون باشه ظاهر نهایی اون بستگی به پرایمر و زیرسازی که استفاده میکنید هم داره و اون رو باید طبق پوست و فینیشی که میخواید کرم پودر داشته باشه انتخاب کنید . علاوه بر این انتخاب پرایمر باید جوری باشه که فرمول اون و کرم پودر تا حد خوبی با هم ، هم خوانی و تطابق داشته باشن.
و مهم ترین و آخرین نکته اینه قبل از انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس اینه که ، پوست رو حتما هیدراته نگه دارین ، اینکار رو میتونید با استفاده از هیالورنیک اسید ها و ماسک های آبرسان انجام بدین.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران