eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین اسپری فیکس کننده آرایش


میدونیم برای داشتن یه میکاپ موندگار و جلوگیری از محو شدن اون به هر دلیلی که میتونه گرما ، رطوبت ، ترشح چربی و .. باشه نیاز به یک فیکس کننده میکاپ داریم . اسپری های فیکس میکاپ جزو این محصولات هستن و میتونن یه فیکساتور عالی برای ما باشن . چراکه این اسپری نه تنها آرایش پوست بلکه ، آرایش چشم و لب رو هم فیکس میکنه و موندگاریش رو بالا میبره.

بهترین برند اسپری فیکس

برای اینکه بتونید بهترین اسپری فیکس کننده آرایش رو پیدا کنید ما 5 نمونه از بهترین های اون رو اینجا به شما معرفی میکنیم

بهترین اسپری فیکس کننده آرایش

  1. اربن دی کی :

    اسپری فیکس اربن دی کی
    یکی از قوی ترین محصولات برای فیکس میکاپ ، این اسپری موندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره و ظاهر کاملا طبیعی روی پوست داره . پس با استفاده از این محصول که بهترین اسپری فیکس کننده آرایش هست میتونید مطمئن باشید که آرایش شما از صبح تا شب به هیچ عنوان تکون نمیخوره و این یعنی میکاپ نه محو و نه لک میشه و نه حتی مواد کرمی توی خطوط ریز پوستی میرن و اونا رو نشون میدن . اربن دی کی خیلی سریع جذب پوست میشه و بهش طراوت میبخشه ، فرمول بکار رفته توی اون بسیار سبک هستش و باعث میشه پوست صورت به هیچ عنوان اذیت نشه . این محصول جزو بهترین اسپری فیکس کننده آرایش محسوب میشه و برای انواع پوست مناسبه چرا که ترکیبات بکار رفته ی توی اون به هیچ عنوان باعث حساسیت پوست نمیشن.

  2. مک :

    اسپری فیکس مک
    یکی از پایه ثابت های هر میکاپ آرتیست حرفه ای . اسپری فیکس مک یه محصول دو کاره و بهترین اسپری فیکس کننده آرایش هست . در واقع این محصول هم به عنوان زیر ساز برای آماده کردن پوست کاربرد داره چرا که با داشتن خاصیت آبرسانی و شاداب کردن پوست ، اون رو آماده محصولات آرایشی میکنه و هم محصولی برای ست و فیکس کردن آرایش هست . از ویژگی های خوب اون اینه که پوست و میکاپ رو کاملا صاف و یکدست میکنه و تا حد خیلی خوبی در برابر رطوبت و گرما مقاوم هستش . این اسپری فیکس موندگاری میکاپ رو تا 12 ساعت بالا میبره. (بهترین اسپری فیکس کننده آرایش)

  3. نیکس :

    بهترین اسپری فیکس کننده آرایش
    یکی دیگه از بهترین اسپری فیکس کننده آرایش بین برندهای مختلف . اسپری فیکس نیکس درخشش ناشی از چربی پوست رو میگیره و اون رو به بهترین شکل کنترل میکنه . اولش که اون رو اسپری میکنید حس و حالت چسبناکی روی پوستتون داره ما بعد از گذشت چند دقیقه کاملا جذب پوستتون میشه پس موقع استفاده حتما بهش اجازه بدین که خشک بشه .ظاهر نهایی اون کاملا مات هستش و یه محصول عالی برای کسایی میشه که پوست چربی دارن و میخوان از شر برقی که بخاطر چربی یش از حد روی پوست میوفته راحت بشن ، چرا که نیکس با داشتن نیاسینامید یا همون ویتامین b3 تولید سبوم رو کنترل میکنه و درخشندگی رو از پوست میگیره. این محصول موندگاری 16 ساعته داره و خاطر سایز مناسبی که داره میتونید اون رو همه جا با خودتون حمل کنید.

  4. اسمش باکس :

    اسپری فیکس اسمش باکس
    موندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره و به اون اجازه لک یا محو شدن رو نمیده ، فرمولی که توی اسپری فیکس اسمش باکس بکار رفته جلوی پوسته پوسته و کیکی شدن آرایش روی صورت رو میگیره و واقعا جزو یکی از بهترین اسپری فیکس کننده آرایش محسوب میشه. اسمش باکس ترکیبی کاملا گیاهی داره و فرمولاسیونش عاری از هرنوع ترکیب حیوانی ، چربی ، روغن و مواد مضر هست. و اسپریی سبک روی پوسته که بهش حس طراوت و شادابی میده.

  5. میکاپ فوراور:

    اسپری فیکس میکاپ فوراور
    ایده آل ترین اسپری فیکس برای انواع پوست ، محصولی فاقد الکل و دارای تست آلرژِی هستش به همین خاطر به هیچ عنوان باعث حساسیت روی پوست نمیشه و همه میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند . به خاطر ترکیباتی که توی میکاپ فوراور بکار رفته ، باعث شده این اسپری که یکی از بهترین اسپری فیکس کننده آرایش هست ، از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت کنه . اسپری فیکس میکاپ فوراور بهترین گزینه برای وقتیه که از صبح تا شب بیرون از خونه هستین و وقتی برای ترمیم و انجام دادن میکاپتون ندارین .

نحوه استفاده از اسپری فیکس :

استفاده از اسپری فیکس ها و بهترین اسپری فیکس کننده آرایش هیچ قلقی نداره و به هیچ عنوان سخت نیست . کافیه که اون رو به عنوان آخرین مرحله از روتین میکاپتون قرار بدید .
اسپری رو خیلی خوب تکون بدین و با فاصله از پوستتون اسپری کنید.
پیشنهاد میشه اگه پوست خیلی چربی دارین برای فیکس و مات کردن پوستتون همزمان از پودر فیکس و اسپری استفاده کنید .
میتونید برای بالا بردن موندگاری و پیگمنت سایه هم از اسپری فیکس استفاده کنید . کافیه که براشتون رو توی سایه بزنید ، بعد روش اسپری فیکس رو بزنین و در نهایت روی پلکتون سایه رو قرار بدین . اینجوری میبینید که تکسچر سایه از حالت پودری به کرمی تبدیل شده و چقدر رنگدانه اون قوی تر شده.

استفاده از اسپری فیکس توی روتین میکاپتون شاید ضروری نباشه ولی بودنش تفاوت خیلی بزرگی رو توی ظاهر و موندگاری آرایشتون ایجاد میکنه برای مثال تو یه روز گرم و مرطوب تابستونی ممکنه میکاپتون خیلی خوب روی صورتتون نخوابه و موندگاریش خیلی پایین باشه و آرایشتون بعد یکی دوساعت بهم بریزه و حس سنگینی داشته باشین ، اینجا بهترین اسپری فیکس کننده آرایش میتونه به کمک شما بیاد و توی موندگاری اون تاثیر بالایی داشته باشه یا حتی برعکس ممکنه پوستتون خشک و کیکی بشه اینجا هم برای شما یه اسپری که خاصیت آبرسانی و شاداب کننده داشته باشه میتونه پوست و میکاپ شمارو درخشان و شاداب نشون بده . پس ، بودن این محصولات قطعا کمک زیادی به ما میکنه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران