eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



بهترین کرم آبرسان صورت


آبرسان و مرطوب کننده، جزو جدایی ناپذیرترین عضو روتین پوستی روزانه همه ماست. اما، پیدا کردن بهترین کرم آبرسان صورت که همه نیازهای مارو برطرف کنه، یکم کار پیچیده ای هست.
اگر بخوایم فارغ از نوع پوست یه قاعده ی کلی برای کرم آبرسان صورت بیاریم اونم اینه که، یه محصول خوب بدون ایجاد هیچ نوع عارضه ای مثل جوش، سوزش و... باید پوست شمارو هیدراته و مرطوب کنه.

پیدا کردن، بهترین کرم آبرسان صورت برای هرکسی متفاوته برای مثال، کسایی که پوست خشکی دارند ، باید محصولی رو انتخاب کنن که چرب و غنی باشه و پوستشون رو از حالت خشک و کشیدگی بیرون بیاره اما برعکس، بهترین کرم آبرسان برای پوست های چرب یه محصول خیلی سبک و ژلی هست که خیلی خوب جذب پوست بشه و حس سنگینی و چربی به پوست نده.

برای معرفی بهترین کرم آبرسان صورت، سراغ یک سری تعاریف میریم که اهمیت این مرحله از روتین رو بهتر درک کنیم.

کرم آبرسان صورت چیست؟

بهترین کرم آبرسان صورت

بدن همه ما برای عملکرد بهتر نیاز به آب داره که این قضیه شامل حال سلامت پوستمون هم میشه. برای اینکه ظاهر پوست و سلامت داخلی اون عالی باشه نیاز به وجود آب در سلول های پوستی داریم. اگرچه که راه اصلی برای تامین آب بدن نوشیدن آب و خوردن سبزی و میوه جات هست . اما در کنار این ها باید راه های دیگه مثل استفاده از کرم آبرسان صورت هم انجام داد.
در واقع کار اصلی کرم آبرسان جذب رطوبت و آب به سلول های پوستیه و از، از دست دادن رطوبت در سطح پوست جلوگیری میکنه.
این محصولات، آب رو به عمیق ترین لایه پوست (مانند درم) میبرند و این باعث میشه پوستتون حجیم تر و در نهایت جوون تر دیده بشه.
محصولات آبرسان اکثرا فاقد الکل و حاوی آب هستند ، در این جا برخی از ترکیبات مهم و رایج در بهترین کرم آبرسان صورت رو براتون معرفی میکنیم.

  1. هیالورونیک اسید :

    سرم هیالورونیک اسید
    بخش طبیعی از ساختار پوست و یه 'گلیکوز امینوگلیکان' هست که ترکیبی برای تنظیم رشد سلولی و تقویت چسبندگی سلول هست. هیالورونیک میتونه تا 1000 برابر وزن خودش رو توی آب حمل کنه و بعد تمام این آب در سد پوست جذب میشه و همه سلول ها رو پر میکنه.
  2. آلفاهیدروکسی اسیدها:

    بهترین کرم آبرسان صورت
    AHAها ترکیبات طبیعی برای مراقبت از پوست هستن که در خیلی از کرم های آبرسان صورت وجود دارن. اساسا به عنوان لایه بردار عمل میکنن و باعث از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست میشن . این ماده به محصولات آبرسان اجازه میده که به سد پوستی به طور کامل نفوذ کنن.
    رایج ترین AHAها شامل لاکتیک اسید ، گلیولیک اسید و ماندلیک اسید میشن. مانلیک و لاکتیک اسید هر دو از مرطوب کننده ها خیلی قوی هستن.
  3. گلیسیرین :

    آبرسان صورت
    این ماده موجود در بهترین کرم آبرسان صورت، گلیکول هم نامیده میشه و یه مرطوب کننده خیلی قوی هستش که محلول در آب و بی بوعه. این ماده یه لایه ی محافظت روی پوست تشکیل میده و از، از دست رفتن رطوبت به شکلی قوی جلوگیری میکنه.
  4. ترکیبات گلیکول:

    آبرسان صورت چیست
    پروپیلین و بوتلین گلیکول، رایج ترین ترکیبات گلیکولی هستن که به عنوان مرطوب کننده در بهترین کرم آبرسان صورت شناخته میشن. از طرفی این ترکیبات باعث پاکسازی پوست هم میشه و با از بین بردن مواد اضافی روی پوست سبب میشه جذب مواد خیلی بالا بره.
  5. عسل :

    ترکیبات آبرسان صورت
    یه ماده طبیعی در خیلی از بهترین کرم آبرسان صورت هست، که سرشار از ویتامین ها ، اسیدهای آمینه و آنزیم ها هست. عسل به عنوان یه مرطوب کننده عالی عمل میکنه و پوست رو خیلی خوب نرم و صاف میکنه.

فواید کرم آبرسان :

انواع آبرسان صورت

باید بدونید که پوستی که به خوب هیدراته شده ، حساسیت کمتری به محرک ها و آلاینده ها داره و همینطور باعث میشه که پوست خیلی خیلی کمتر مستعد خطوط ریز و چین و چروک باشه . درواقع میشه به طور کلی گفت که وقتی شما بهترین کرم آبرسان صورت استفاده میکنید پوستتون نرم تر، صاف تر و جوون تر میشه.
پوست ما به مرور زمان و با بالا رفتن سن، استفاده از محصولات آرایشی و پوستی، قرار گرفتن در معرض آلودگی، سردی و خشکی هوا و... رطوبت خودش رو از دست میده.
گاهی اوقات این از دست دادن رطوبت به شکل خشکی ظاهری خودش رو نشون نمیده به همین خاطر هست که میگیم فرقی نداره نوع پوستتون چی باشه آبرسان های یکی از ضروری ترین لوازم هستند.

آبرسانی برای تامین رطوبت پوست و مرطوب کننده برای حفظ و قفل کردن این رطوبت در پوسته.


نحوه استفاده از کرم آبرسان صورت :

- پوست صورتتون رو با شوینده مناسبتون بشورید.
-اگر توی روتینتون از سرم های صورت استفاده میکنید، سرمتون رو بزنین .
- و در نهایت بهترین کرم آبرسان صورت رو استفاده کنید . اگر هم آبرسانتون به شکل سرمی هست، توی مرحله قبل قرار میگیره و فراموش نکنید که بعدش حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

خب،با رایج ترین سوالات درباره بهترین کرم آبرسان صورت آشنا شدیم و بهشون پاسخ دادیم حالا وقت این هست که بریم سراغ معرفی این محصولات.


معرفی بهترین کرم آبرسان صورت :

  1. کلینیک 100 hour :

    آبرسان صورت کلینیک
    یه ژل هیبریدی فوق العاده و غنی برای تغذیه ی پوست که کاملا بدون چربی هستش و یکی از اهدافش، ترمیم سد رطوبتی پوسته.
    توی فرمولاسیون این بهترین کرم آبرسان صورت، ترکیبی از ویتامین های c و e دیده میشه که دو تا آنتی اکسیدان قوی پوست هستن و از پوست صورت در برابر عواملی که باعث خشکی اون میشن محافظت میکنه .
    این کرم آبرسان صورت، رو انواع پوست میتونن استفاده کنند حتی کسایی که پوست های خیلی حساسی دارن چرا که این محصول از برند کلینیک فاقد هر نوع از مواد مضر هست.
    مواد اصلی تشکیل دهنده :
    - هیالورونیک اسید : باعث هیدراته و درخشندگی پوست میشه.
    - آلوئه تخمیری : غنی از مواد مغذی که به حفظ رطوبت پوست کمک میکنه.
    - ویتامین E و C : محافظت کننده از پوست در برابر، آلودگی ها و عواملی که سبب خشک شدن پوست میشن .
    کلینیک که جزو اولین محصولات برای معرفی بهترین کرم آبرسان صورت اومده ، پوست رو به مدت 100ساعتد آبرسانی میکنه و میتونید اون رو به تنهایی و یا برای قبل از میکاپ استفاده کنید .

    دارای تاییدیه توسط متخصص پوست، ضدآلرژی، مناسب انواع پوست، 100 ساعته، فاقد روغن و مواد مضر، از بین برنده خطوط پوستی

  2. تاچا water cream :

    آبرسان تاچا
    دومین معرفی برای بهترین کرم آبرسان صورت، محصولی از برند تاچا هست. یکی از بهترین محصولات برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست های چرب. فرمول بکار رفته در این محصول فاقد مواد کمدوژنیک (جوش زا) هست و به قدری سبکه که درست مثل پاشیدن طراوت روی پوسته.
    پوست بعد از استفاده از این بهترین کرم آبرسان صورت، فوق العاده درخشان (درخشندگی طبیعی) و سالم بنظر میرسه بدون اینکه پوست رو ذره ای چرب یا سنگین کنه. میتونید تاچا واتر کرم رو به تنهایی و یا برای قبل از میکاپ استفاده کنید و مطمئن باشید که محصولات آرایشی به هیچ وجه روی صورتتون کیکی و یا پوسته پوسته نمیشن.
    محصولات برند تاچا همگی فاقد مواد مضر هستن و این بهترین کرم آبرسان صورت اون هم محصولی بدون روغن معدنی، پارابن و سولفاته و توی ترکیبات اون مواد گیاهی و فوق العاده مغذی برای پوست هست.
    ترکیبات اصلی :
    - گل رز وحشی ژاپنی : از بین برنده منافذ و بهبود بافت پوست.
    - سوسن پلنگ ژاپنی : کنترل چربی اضافی و پاکسازی پوست.
    - hadasei : فرمولی سه گانه ی ضد پیری ، که شامل چای سبز، برنج و جلبکه که درخشندگی رو به پوست برمیگردونه.
    - هیالورونیک اسید: باعث هیدراته و حجیم شدن پوست میشه.

    مناسب پوست نرمال و چرب، غیر کمدون زا، فاقد مواد حساسیت زا، دارای تاییدیه توسط متخصص پوست، بدون روغن عطر و مواد مضر ، بدون تست حیوانی

  3. کلینیکی water gel :

    آبرسان واتر ژل کلینیک
    بهترین کرم آبرسان صورت که تکسچری، ژلی-آبی داره و فوق العاده محصول سبکیه. فرمول بکار رفته در این مدل از آبرسان کلینیک، فاقد روغن و چربی هستش. این محصول، پوست رو به مدت 24 ساعت آبرسانی و رطوبتش رو حفظ میکنه و در کنار همه این ها، این بهترین کرم آبرسان صورت، باعث محافظت از پوست در برابر تمام آلودگی ها میشه و اجازه نفوذ آلودگی به پوست رو نمیده.
    بعد از یه مدتی که این بهترین کرم آبرسان پوست رو استفاده کردید، میبینید که پوستتون چقدر سالم تر و شفاف تر شده.
    ترکیبات اصلی :
    آب، گلیکول، گلیسیرین، عصاره خیار و جلبک ، ساکارز ، کافئین و...

    مناسب برای انواع پوست، 24 ساعته، محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی، ترمیم و احساس پوست، بدون مواد مضر، جذب بسیار سریع

  4. توفیسد pillow night cream :

    کرم آبرسان شب توفیسد
    معرفی بعدی برای ، بهترین کرم آبرسان صورت از برند محبوب توفیسد هست. ای محصول کارش بازسازی و ترمیم پوسته و در کنارش باعث ایجاد تسکین و آرامش در پوست میشه. فرمولاسیون بکار رفته در این بهترین کرم آبرسان صورت، حاوی ترکیبی از مواد معدنی و مغذی هست.
    رایحه ی خیلی خوبی داره و خیلی سریع پوست رو آبرسانی ، درخشان ، جوان و سالم میکنه. کافیه اون رو قبل از خواب ، بعد از شستن صورت و استفاده از سرمتون، ازش استفاده کنید.
    ترکیبات اصلی :
    - هیالورونیک: رطوبت پوست رو حفظ میکنه و باعث حجیم تر شدنش میشه.
    روغن آووکادو، انبه و سی کلپ: آبرسانی عمیق پوست و محفاظت از سد رطوبت پوستی
    کافئین: احیای پوسته خسته و ایجاد طراوت و درخشش در اون.

    مناسب برای انواع پوست، anti aging، ایجاد لطافت و شادابی، حاوی ویتامین b5، فاقد پارابن

  5. کلینیک Moisture Surge:

    آبرسان ژلی کلینیک
    یه سوپر آبرسان، که خیلی سریع پوست کم آب رو هیدراته میکنه و این هیدراتگی رو تا 72 ساعت نگه میداره
    این محصول از برند کلینیک، قطعا جزو بهترین کرم آبرسان صورت هست، محصولی فاقد پارابن و مواد مضره که همه نوع پوستی میتونن با خیال راحت ازش استفاده کنن.
    کار اصلی این آبرسان از بین بردن خشکی و مبارزه با عواملی هست که باعث پیری پوست میشن ، پس میشه گفت این محصول، آبرسانی anti age هست. فناوری بکار رفته در این بهترین کرم آبرسان صورت، ترکیبی از مواد اتصال دهنده آب با آنتی اکسیدان های محصور شده هست.
    ترکیبات اصلی :
    - هیالورونیک اسید و آب آلوئه فعال: باعث میشن پوست به وضوح رطوبت رسانی بشه.
    - گلیسیرین، ساکارز، گلیکول و ...

    مناسب برای انواع پوست، آبرسان بسیار قوی، 72 ساعته، از بین برنده خطوط، فاقد مواد مضر، سبک

  6. کلینیک dermatically :

    آبرسان درماتیکالی کلینیک
    و آخرین معرفی برای بهترین کرم آبرسان صورت، باز هم از برند محبوب کلینیک هست. این بهترین کرم آبرسان صورت، 2 مدل برای پوست ها چرب و خشک داره. اما یه سری ویژگی مشترک دارن که اینجا براتون شرح میدیم. این محصولات، یه آبرسان-مرطوب کننده بی نظیر هستن که حتی به عنوان پرایمر صورت هم استفاده میشن. محصولی بدون چربی که توسط متخصصین پوست تولید شده.
    مدلی که برای پوست چرب مناسبه، باعث میشه ترشح چربی پوست تا حد خیلی خوبی کنترل بشه هر دوی اون ها پوست رو تا 8 ساعت آبرسانی میکنن بدون که باعث سنگینی یا چربی پوست بشند جذب خیلی سریع و بالایی دارن و رطوبت رو توی پوست قفل میکنند
    با استفاده از این بهترین کرم آبرسان صورت، پوستتون خیلی سالم تر و جوون تر بنظر میرسه.
    ترکیبات اصلی :
    - دانه آفتاب گردان، عصاره جو، عصاره میوه خیار: حمایت از سد پوستی، بهبود انعطاف پذیری پوست و به تعادل رسوندن سطح رطوبت پوست و حفظ ان.
    - هیالورونیک اسید: به عنوان آهنربای رطوبت طبیعی عمل میکنه.

    گیاهی ، فاقد مواد مضر، مناسب پوست چرب و خشک، 8 ساعته، جذب سریع، مناسب برای استفاده قبل میکاپ

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران