eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا


معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا .

در این مقاله به معرفی پالت سایه ی هر برند به طور جداگانه میپردازیم و تمامی ویژگی ها و خصوصیاتشون رو بهتون میگیم ، تا با خوندن این مقاله بتونید خیلی راحت ، پالتی رو که براتون جذاب تر ، مناسب تر و کاربردی تره رو انتخاب کنید . ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا )

اگه بخوایم به معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا بپردازیم به این محصولات اشاره میکنیم.

huda beauty , new nude eyeshadow palette

tart , in bloom eyeshadow palette

urban decay , naked heat eyeshadow palette

anastasia beverly hills , modern renaissance eyeshadow palette

too faced , pretty rich eyeshadow palette


huda beauty , new nude eyeshadow palette :

پالتی که انقلاب خیلی بزرگی تو رنگ ها و بافت های آرایش های نوود ایجاد کرد ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ) .

اختراع جدیدی از رنگ های آرایش نوودِ که قطعا هیچ وقت تجربش نکردید . پالت سایه هدی بیوتی the new nude یه پالت خیلی کاربردیه که کاور خیلی بالا و پوشانندگی فوق العاده ای نسبت به سایر پالت سایه های نوود داره . رنگ های کاربردی و خاص این پالت این امکان و قدرت رو به شما میدن که بتونید بدون هیچ محدودیتی هر آرایشی که دوست دارید رو انجام بدید و مدل های خیلی زیاد و متنوعی از آرایش رو تجربه کنید . این پالت ، یه پالت تکمیله که حتی رنگ های بِیس و زیر ساز سایه رو هم تو خودش داره .
پس برای معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا اولین پالت پیشنهادی ما پالت نود هدی بیوتی هست.

18 رنگ کاربردی با پیگمنت های فوق العاده در رنج رنگی مختلف داره ، از مات و شاین گرفته تا سایه خیس و ... . هر چیزی که فکرشو بکنید و توی آرایش بهش نیاز دشته باشید رو توی خودش داره . استفاده از رنگ های این پالت خیلی رایجه و میشه ترکیب های خیلی زیاد و متنوعی از رنگ هاش ایجاد کرد . رنگ هایی مثل : آلبالویی ، مسی ، صورتی چرک ، طلایی و ... داره که همشون فوق العاده کاربردی و پرطرفدارن .

این پالت تنوع رنگ زیادی که هم برای پوست هایی با تناژ رنگی گرم و هم سرد کاملا مناسبه ، داره و این پالت سایه قطعا انقلاب و تحول بزرگی رو تو آرایش های نوود ایجاد کرده ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ). این پالت شامل 10 رنگ مات با پیگمنت فوق العاده زیاد ،که دلیلش استفاده از روغن نارگیل و آلوورا تو فرمولاسیونشونِ ، میشه . این ویژگی هم پیگمنت فوق العاده زیاد و هم اپلای و فِید خیلی راحتی به رنگ های سایه های این پالت داده . 4 رنگ مرواریدی با درخشش باورنکردنی داره تا بتونید باهاش چشماتون رو خیلی شیک ، لوکس و خیره کننده درست کنید .( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ) توی فرمولاسیون این رنگ ها از روغن های جوجوبا ، آفتابگردان و آکاشیا استفاده شده که همین موضوع درخشش بی نظیر و خیره کننده ای رو به این رنگ ها داده . 2 رنگ شاینی با بافت خیلی خیلی نرم داره که این موضوع باعث شده اپلای راحت تر حتی روی سایه های مات ، پیگمنت خیلی زیاد و درخشش بیش تری داشته باشن . رنگ های بِیس و کانسیلری داره که با استفاده ازشون هم پیگمنت و ماندگاری سایه بیش تر میشه و هم فِید کردنش راحت تر میشه و زیر ساز خیلی مناسبی برای شروع آرایشتون هستن . هممون اینو میدونیم که آرایش های نوود خیلی شیک و پرطرفدارن و این یه دلیل دیگه برای جذابیت این پالت سایس . آرایش برای اینه که در وحله ی اول ، به خودتون احساس بهتری داشته باشید و اعتماد به نفستون بیش تر بشه که این پالت سایه نوود هدی بیوتی علاوه بر همه ی اینا ، جذابیت و چهره ی خیره کننده ای هم به شما میده .

Tart , in bloom eyeshadow palette :

دومین معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا از برند تارت هست
این پالت یکی از پرفروش ترین پالت های سایه تو دنیاس . 12 رنگ مات و شاینی ( شاین های خیلی ریز ) داره و قطعا پای ثابت آرایش های روزانتون میشه. یکی از ویژگی های این محصول داشتن جذاب ترین و پر طرفدارترین رنگ های دنیاس که همه با هم به صورت مات و شاین ، توی یه پالت قرار داده شدن . این پالت تناژ رنگی گرم داره . هم برای زدن سایه های فید و هم سایه های خطی ، کاملا مناسبه . رنگ های این پالت برای این که راحت تر دیده شن و انتخاب و هماهنگ کردنشون راحت تر باشه ، توی 3 ردیف کنار هم قرار داده شدن . میتونید با این رنگ ها به راحتی چندین مدل آرایش چشم رو انجام بدید و رنگ ها رو با هم هماهنگ کنید( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ). فرمولاسیون این پالت برگرفته از خاک رس آمازون هست و این ویژگی به این پالت سایه بافت مخملی و خیلی نرمی داده ، به راحتی بِلِند و فید میشه ، پیگمنت و ماندگاری خیلی بالایی داره . این محصول توسط متخصص پوست آزمایش شده . با لنز چشم کاملا سازگاری داره .

Urban Decay , naked heat :

برای معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا قطعا سراغ برند اربن دی کی هم میریم ، پالت سایه ای که گرما و حرارت رو به چهرتون منتقل میکنه . این پالت سایه یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین پالت های سایه در دنیاست . این پالت سایه چهره ای بسیار جذاب و گرم و با حرارت زیاد براتون ایجاد میکنه و به شما این امکان رو میده تا جذاب ترین و پر حرارت ترین آرایش ها رو انجام بدید . این پالت سایه شامل رنگ های کهربایی ملایم و متنوع که به صورت مات و متالیک های خیلی براق هستن ، میشه تا بتونید باهاش آرایش های ملایم و محو رو انجام بدید .

این پالت رنگ های گرم قهوه ای ، نارنجی سوخته و تیره تر مثل آجری داره که همشون پیگمنت های فوق العاده ای دارن ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ) . رنگ های این پالت بافت مخملی و شاین دارن که همگی کاور خیلی بالایی بهتون میدن که هم ماندگاریشون خیلی زیاده و هم به راحتی فِید میشن . دوتا پالت با این تناژ رنگی ساخته شده. پالت naked heat و پالت naked petite heat که تکمیل کننده هم هستن و هم میتونید کنار هم ازشون استفاده کنید ، چون ترکیب رنگیشون کنار هم عالی میشه و همو تکمیل میکنن ، و هم میتونید جداگانه ازشون استفاده کنید . با این دو پالت میتونید آرایش های گرم و سوخته با تناژ های نارنجی قهوه ای و طلایی رو انجام بدید .

anastasia beverly hills , modern renaissance eyeshadow palette :

این پالت سایه ، ورژن جدیدی از رنسانس رو وارد زندگیتون میکنه .

این پالت ، یه پالت سایه ی خیلی کاربردیه که داشتنش برای هر کسی واقعا ضروریه ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ). این پالت سایه ، شامل 14 رنگ با پیگمنت های بی نظیر و رنگ های فوق العاده زیبا ، از رنگ های ملایم و محو گرفته تا تیره ترین آلبالویی ها ، میشه . کیفیت این پالت سایه بی نظیره . این روزها رنگ های دوران رنسانس و قدیمی خیلی ترند شدن و این 14 رنگی که توی این پالت قرار داده شدن ، این امکان رو به شما میدن که مدرن ترین و به روز ترین آرایش های خیلی شیک ، از آرایش های ملایمِ روز گرفته تا آرایش های غلیظِ شب ، رو انجام بدید . رنگ هایی مثل خاکی ، خردلی ، طلایی_اخراییِ مات ، طلایی_صورتی اکلیلی با فینیش خیلی درخشان ، بعضی از رنگ هایی هستن که تو این پالت سایه قرار دارن . این پالت با فرمولاسیون عالی خودش ، خاصیت ضد چین و خط افتادن و ضد پاک شدن زیادی داره ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا )

یه پالت حرفه ای و همه کارس که همه سبک آرایش رو ، از آرایش های مینیمال ، ساده و آرایش های روزمره گرفته تا آرایش های غلیظ و حرفه ای ، ساپورت میکنه . این پالت از پرفروش ترین و پر طرفدارترین پالت های سایه توی دنیاس . داخل این پالت سایه ، یه براش دو سر و یه آیینه بزرگ قرار گرفته که این ویژگی خیلی عالی و خاص ، باعث شده که این پالت برای همراه بردن در سفر خیلی ایده آل باشه .

Too faced , Pretty rich eyeshadow palette

این پالت یکی از پرطرفدارترین ، پرفروش ترین و متفاوت ترین پالت های سایه در دنیاس که برگرفته از زیبایی واقعی و درخشش چند وجهی الماس ، طراحی شده به همین دلیل ما توی معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا قرارش دادیم.

این پالت سایه 16 رنگ های خیلی خاص و متفاوتی توی خودش داره که همگی درخشش و شاین فوق العاده زیادی دارن . این پالت سایه خیلی فشردس و تراکم خیلی زیادی داره . که همه سایه هاش طیف رنگی خیلی کاربردی و خوب ، با پیگمنت های بی نظیر و فوق العاده ، و فینیش های درخشان و شاین ، دارن . کیفیت بالای سایه های این پالت باعث شده که واقعی ترین و با کیفیت ترین رنگ ها رو بهتون بدن ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ).فرمولاسیون خوبی که در تولید این محصول به کار رفته ، یه بافت ابریشمی و نرمی به سایه های این پالت داده که همگی بِلِند فوق العاده راحتی رو به شما میدن . با این پالت میتونید جذاب ترین و درخشان ترین ظاهر ها رو برای خودتون ایجاد کنید و به روزترین و لوکس ترین آرایش های دنیا رو انجام بدید .

این پالت از رنگ های خیلی لوکس که به صورت مخملی و مات ، اکلیل های خیلی درشت و واضح ، اکلیل های خیلی ریز و متراکم و مرواریدی های خیلی لطیف و شیک ، تشکیل شده که میشه بدون هیچ گونه محدودیتی و با استفاده از روش های خیلی زیادی از این پالت استفاده کرد تا یه ظاهر درخشان و چند وجهی مثل یه الماس واقعی رو برای خودتون درست کنید ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ) .


نتیجه گیری کلی برای معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا :

اگه براتون موضوع قیمت مطرح نیست و به دنبال جدید ترین و با کیفیت ترین پالت سایه نوود با پیگمنت و ماندگاری فوق العاده و فِید خیلی راحت میگردید ، پیشنهاد من به شما پالت سایه Huda beauty , new nude eyeshadow palette هست

اگه دنبال پالت سایه ای میگردید که تناژ رنگی گرم و پر حرارتی به چهرتون بده و در عین حال براش خیلی خوب مناسب و کاربردی هم برای اپلایش داشته باشه Urban decay , naked heat eyeshadow palette میتونه انتخاب خوبی براتون باشه

( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا )

اگه به دنبال پالتی هستید که رنگ هایی یاد آور دوران قدیم و رنسانس ، ولی خیلی مدرن داشته باشه که هم بتونید باهاش از آرایش های کلاسیک ، مینیمال و نوود گرفته تا تیره و جذاب رو انجام بدید و در عین حال قیمت مناسب تری هم داشته باشه ، anastasia beverly hills , modern renaissance , پیشنهاد من به شماس و قطعا جزو معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا هست.

اگه پوست حساسی دارید و دنبال پالت سایه ای مناسب برای انجام آرایش های روزمره و نوود تا تیره و اسموکی میگردید ، که در عین حال کاور و پیگمنت بی نظیری هم داشته باشه ، به شما پالت سایه ی Tart , in bloom eyeshadow paletten رو توصیه میکنم

و در آخر ، اگه به دنبال پالتی هستید که فوق العاده با کیفیت ، دارای پیگمنت و کاور بی نظیر ، بافت خیلی نرم با اپلای راحت ، درخشش حیرت انگیز و الماس گونه ، بدون کوچکترین ریزش و پخش شدگی ، باشه ، پالت سایه ی Too Faced , Pretty rich دقیقا همونیه که دنبالشید ( معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا ). مطمئن باشید کیفیت بی نظیر این پالت کاملا قیمت نسبتا زیادِ اونو توجیه میکنه .


ما معرفی 5 تا از بهترین و جذاب ترین پالت های سایه در دنیا رو براتون شرح دادیم ، تمامی این پالت های ذکر شده و سایر پالت های پرطرفدار دنیا رو میتونید ، با توجه به علایق و نیاز های خودتون ، از شرکت ما ، از طریق ثبت سفارش در سایت و یا مراجعه حضوری به دفتر ، تهیه کنید .


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران