eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین مارک پرایمر صورت


پرایمرها برای کمک به داشتن میکاپی بهتر و زیباتر ساخته شدن. در واقع این محصولات فاصله بین میکاپ و روتین های مراقبت از پوست رو پر میکنن.
پرایمر صورت باعث میشه پوست شبیه به یه بوم صاف در بیاد و محصولات آرایشی به شکلی عالی روی پوست شما بشینن. از طرفی پرایمر صورت باعث میشه کاور و موندگاری محصولات هم بالا بره و از خط افتادن کرم روی پوست و نفوذ اون به منافذ و... جلوگیری میکنه.
اگه پوست چربی دارید میتونید با پرایمر ترشح چربی پوستتون رو کنترل کنید و از برق افتادن پوست در طول روز جلوگیری کنید. اگر هم پوست خشکی دارین بهترین پرایمر صورت برای شما محصولی هست که پوستتون رو هیدراته کنه و از ایجاد خشکی روی پوستتون جلوگیری کنه. پوست های نرمال و مختلط هم بنا به شرایط پوستشون باید بهترین مارک پرایمر صورت رو انتخاب کنند.
اما اینجا میخوایم 10 مدل از بهترین مارک پرایمر صورت رو که طی ساعت ها تحقیق و بررسی بهش رسیدیم رو برای شما معرفی کنیم. محصولاتی که معایب اون ها فقط در نداشتنشون هست و مطمئن باشین بعد از استفاده تفاوت بسیاری رو در میکاپتون مشاهده میکنید، تنها نکته این هست که متوجه بشید که بهترین مارک پرایمر صورت برای شما کدام محصول هست.

معرفی بهترین مارک پرایمر صورت :

  1. گرلن Météorites :

    پرایمر صورتی گرلن
    بهترین مارک پرایمر صورت، برای اصلاح رنگ پوست و ایجاد درخشندگی طبیعی در اون. این محصول رنگ پوست رو کاملا یکنواخت و یکدست میکنه و باعث میشه شما پوستی شفاف و درخشان داشته باشین. این پرایمر با فناوری guerlain stardust فرموله شده که مجموعه ای منحصر به فرد هست که حاوی پودرهایی هست که عیوب پوستی رو محو میکنه و باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست میشه.
    بافت اون حالتی ژلی داره و وقتی پرایمر رو روی پوستتون میزنید روی صورت کاملا ذوب میشه. این پرایمر صورت، سبوم اضافی پوست رو که باعث ترشح بیش از حد چربی میشن رو خنثی میکنه و باعث میشه پوست تا آخرین لحظه کاملا مات باقی بمونه. علاوه بر این ها این محصول خطوط ریز روی پوست رو هم خیلی خوب محو میکنه و پرایمری فاقد مواد مضر هست.

  2. گرلن RADIANCE:

    پرایمر طلا گرلن
    فوق العاده سبک با تکسچری ژلی که حاوی تکه های طلا 24 عیار خالص هست. این بهترین مارک پرایمر صورت پوست رو خیلی عمیق آبرسانی و درخشان میکنه و در کنار اون باعث میشه ماندگاری میکاپ خیلی بالاتر بره. دانه ها طلا توی اون وقتی روی پوست زده میشه بطور کامل ذوب میشن ، این قضیه باعث ایجاد درخشندگی بی نظیری روی پوست میشه از طرفی باعث از بین رفتن خطوط پوستی خواهد شد و پوست صورت رو تا حد خیلی خوبی سفت میکنه. این پرایمر صورت فاقد پارابن هست.

  3. بنفیت matte rescue :

    پرایمربنفیت
    بهترین مارک پرایمر صورت برای کاهش منافذ و جذب چربی اضافی پوست . این پرایمر با تکسچر ژلی و فرمولی بر پایه ی آب یکی از سبک ترین پرایمرهاست. این پرایمر صورت، از براق شدن پوست در طول روز به شدت جلوگیری میکنه و ظاهری کاملا مات و طبیعی به اون میده . باعث میشه پوست صاف و یکدست شه و شادابی رو به اون برمیگردونه. این بهترین مارک پرایمر صورت حاوی پودر الماس ست که باعث محو شدن منافذ روی پوست میشن.

  4. لورا مرسیر :

    پرایمر لورامرسیر
    یه پرایمر فوق العاده سبک که پوست رو یکدست و روشن میکنه و در کنارش باعث میشه پوست صورت تبدیل به یک بوم یکدست برای میکاپ بشه. این پرایمر صورت فرمولی تنفسی داره که منافذ رو نمیبنده و به پوست آسیبی وارد نمیکنه . ماندگاری میکاپ رو به شدت بالا میبره ، به طوری که در طول روز به هیچ عنوان نیازی به تمدید میکاپتون ندارید.
    میشه گفت کار اصلی این بهترین مارک پرایمر صورت اینه که بافت پوست رو صاف و یکدست کنه و اون رو برای یه میکاپ عالی آماده کنه. حاوی عصاره چای سبز و ویتامین C هست که باعث شده تبدیل به بهترین مارک پرایمر صورت بشه چرا که از پوست در برابر آسیب هایی که محصولات آرایشی ممکنه ایجاد کنند محافظت میکنه و از طرفی از به وجود آمدن علائم پیری پوست جلوگیری میکنه که همین باعث حفظ شادابی و جوانی پوست میشه.

  5. کلینیک :

    پرایمر کلینیک
    اگه دنبال بهترین مارک پرایمر صورت هستین که محصولی سبک و بدون چربی و مواد مضر باشه ، محصولی که رنگ پوست رو یکدست کنه و پوست رو برای میکاپ خیلی خوب آماده کنه ، کلینیک میتونه برای شما بهترین پرایمر باشه. روی این محصول تست آلرژی انجام شده بهمین خاطر کسایی که پوست حساسی دارند هم میتونن ازش استفاده کنن، این بهترین مارک پرایمر صورت باعث میشه مواد آرایشی مثل کرم پودر خیلی بهتر روی پوست فید بشن.

  6. توفیسد :

    پرایمر توفیسد
    یکی از پرایمر های صورت که برای بازسازی پوست ، آبرسانی ، صاف کردن بافت پوست و روشن کردن اون بکار میره . در واقع میشه گفت اگه پوست خشک و کدری دارید، توفیسد بهترین مارک پرایمر صورت برای شماست چرا که طراوت و شادابی رو به اون بر میگردونه و باعث سالم شدن پوست میشه.
    ترکیبات اون شامل آب نارگیل برای آبرسانی، پروبیوتیک ها برای ایجاد درخشندگی هستند و همچنین محصولی فاقد هر نوع مواد مضر هست پرایمر هنگ اور توفیسد محصولی کاملا گیاهیه. درخشندگی رو توی پوست افزایش میده و در حین هیدراته کردن پوست باعث بالا رفتن ماندگاری میکاپ هم میشه و با مرطوب کردن اون باعث میشه که مواد آرایشی خیلی راحت تر و بهتر روی پوست بخوابن و فید بشن.

  7. بنفیت lite prime :

    پرایمر لایت بنفیت
    بهترین مارک پرایمر صورت که بر پایه ی آب هست و محصولی به شدت سبکه که به پوست اجازه تنفس میده. این بهترین مارک پرایمر صورت ظاهر منافذ رو محو میکنه و باعث بالا رفتن ماندگاری میکاپ میشه . ظاهر نهایی اون روی پوست کاملا طبیعی هست
    ترکیبات اون از 73 درصد آب تشکیل شده که باعث سبکی و ملایم بودن پرایمر میشه
    حاوی مشتقات ویتامین E هست که مزایایی آنتی اکسیدانی داره.
    گلیسیرین موجود در اون بافت پوست رو بهبود میبخشه و اون رو صاف و یکدست میکنه. همچنین پرایمر بنفیت محصولی فاقد مواد مضر هست.
    این بهترین مارک پرایمر صورت با ترکیب خاصی از پودرها خیلی سریع منافذ رو محو میکنه و فرمولی بدون عطر و فاقد مواد کمدوژنیک داره و میتونه بهترین مارک پرایمر صورت برای افرادی که مستعد آکنه هستن ، باشه.وقتی اون رو استفاده میکند حس خنکی و با طراوتی به پوستتون میده.

  8. اسمش باکس :

    پرایمر اسمش باکس
    پرایمری آبرسان که ظاهری با طراوت و درخشان رو برای پوست ایجاد میکنه. مواد تشکیل دهنده اون شامل کمپلکس سیلک اسکرین (آنتی اکسیدان ها، هیالورونیک ، عصاره پرو بیوتیک، ویتامین ها و جلبک): این کمپلکس پوست رو خیلی کامل تغذیه میکنه و از اون به طور کامل محافظت میکنه.
    هیالورونیک اسید : پوست رو تا 72 ساعت آبرسانی میکنه.
    نیاسینامید که باعث تغذیه ی پوست میشه.
    هم چنین این محصول فاقد مواد مضر و محصولی کاملا گیاهی هست.
    این بهترین مارک پرایمر صورت با داشتن ترکیبات مفید یک لایه تنفس پذیر و ابریشمی رو روی پوست به وجود میاره و باعث صاف شدن اون میشه. از طرفی ، بهترین مارک پرایمر صورت از پوست در برابر تمامی آلودگی های محیطی و نور آبی مضر محافظت میکنه.
    پرایمر اسمش باکس فرمولی بدون سیلیکون داره که به ذخیره رطوبت پوست برای داشن پوستی درخشان کمک میکنه.

  9. بنفیت hydrate :

    پرایمر آبرسان بنفیت
    محصولی آبرسان که علاوه بر آبرسانی و هیدراته کردن پوست باعث میشه که منافذ پوستی به شدت کاهش پیدا کنن. از مواد تشکیل دهنده اون میشه به هیالورونیک اشاره کرد که باعث جذب رطوبت میشه و به هیدراته شدن کمک زیادی میکنه. علاوه بر اون با داشتن شی باتر ، باعث شده پرایمری برای تسکین و مرطوب کنندگی پوست باشه. این بهترین مارک پرایمر صورت با آبرسانی و مرطوب کنندگی باعث میشه که پوست برای میکاپی عالی آماده بشه و در کنارش منافذ و خطوط ریز پوستی رو از بین ببره. آبرسانی که این پرایمر بنفیت انجام میده تا 12 ساعت ماندگاری داره و باعث فید بهتر مواد روی پوست میشه.

  10. بنفیت pore :

    پرایمر منافذ بنفیت
    یکی دیگه از بهترین مارک پرایمر صورت برای اینکه منافذ و خطوط ریز رو به سرعت از بین ببره و پوست رو کاملا صاف و یکدست کنه. این پرایمر ابریشمی و سبک رو میتونید به تنهایی و یا برای قبل از میکاپ استفاده کنید که یه راه حل سریع برای داشتن پوستی بی عیب و نقص به شما میده. این محصول حاوی یک مشتق از ویتامین E هست که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت میکنه.

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران