eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



بهترین مارک براش آرایشی


یکی از مهم ترین چیزهایی که توی میکاپ ما تاثیر خیلی زیادی داره، ابزارهایی هست که ما از اون ها برای فید و بِلِند لوازم آرایشی استفاده میکنیم.
یکی از کاربردی ترین ابزارها توی دنیای امروزِ میکاپ براش ها هستند. میدونید که برای استفاده از اسفنج ها باید اون ها رو مرطوب کنیم و بعد استفاده کنیم که اینکار رو اگه درست انجام ندیم و اسفنج ما به جاهای مختلف برخورد کنه به خاطر رطوبتی که داره ممکن هست آلودگی رو به پوست ما وارد کنه.
اما براش ها از بابت بهداشتی بودن، خیلی بهتر از اسفنج ها هستن و انواع مختلفی از اون ها وجود داره که میتونید هر قسمت از میکاپتون رو با اون انجام بدید.
حالا برای خرید بهترین مارک براش آرایشی میخوایم بدونیم که ویژگی بهترین مارک براش آرایشی چی هست و چجوری باید اون رو انتخاب کنیم.

ویژگی های بهترین مارک براش آرایشی:

  1. موی براش باید متناسب با نوع کاربری و مصرفی که دارن، انتخاب شده باشند.
  2. دسته ی براش ها باید کیفیت بالایی داشته باشه که در طول زمان استفاده ، خراب نشه و هر بار که میخوایم براش رو بشوریم و تمییز کنیم نگران جدا شدن اون نباشیم.
  3. دسته ی براش باید سبک باشه که در حین استفاده موقع میکاپ دست مارو خسته نکنه و اندازه ی اون باید جوری بشه که موقع استفاده برای ما خیلی خیلی راحت باشن.

موارد بالا ویژگی هایی بود که بهترین مارک براش آرایشی باید اون رو داشته باشه و بعد برای انتخاب این ابزار میریم سراغ این که چه محصولی رو برای چه کاربری میخوایم استفاده کنیم.

یکی از برندهای محبوب و معروف که در زمینه تولید براش های باکیفیت خیلی موففق بوده برند صاحارا هست . براش های صاحارا با کیفیت عالی که دارند، به داشتن میکاپی زیباتر و طبیعی تر کمک خیلی زیادی میکنند. و از طرفی تمام ویژگی های بهترین مارک براش آرایشی رو دارند . براش های این برند از موهای مصنوعی (سینتِتیک) و طبیعی تولید شدن که این تفاوت در کاربردی هست که هر کدوم از این براش ها دارند. برای مثال :
براش هایی که قرار هست برای محصولا پودری استفاده بشه از موهای طبیعی و براش هایی که برای محصولات چرب و مایع به کار گرفته میشه از موی با کیفیت بالای سینتِتیک استفاده میشه.
این برند برای تمام موارد مصرفی براش تولید کرده و کیفیت براش ها با تمامی برندهای خارجی رقابت میکنه . میتونید با توجه به نیازتون براش رو انتخاب کنید و یا اگر که میخواید یه میکاپ کامل و بی نظیر داشته باشید میتونید ست کامل براش صاحارا رو انتخاب کنید که هم براش مصرف شخصی و هم برای مصرف حرفه ای مناسب هست.
میتونید براش های تکی صاحارا رو ببینید و با توجه با نیازتون انتخابتون رو انجام بدید.

پیشنهاد ما برای بهترین مارک براش آرایشی :


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران