eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



آموزش آرایش نود


برخلاف تصور خیلی از افراد ، آموزش آرایش نود به هیچ عنوان به معنی آرایشی کمرنگ و یا استفاده از رنگ های کِرِمی و بژ نیست، بلکه میکاپ نود به معنی استفاده از رنگ هایی هست که به رنگ طبیعی پوست ما بسیار نزدیک هستن.
به همین خاطر میکاپ نودی که شما برای خودتون انجام میدین با میکاپی که دوستتون انجام میده کاملا متفاوته مگه اینکه رنگ پوست، تناژ و آندرتن شما دو نفر دقیقا شبیه هم باشه که خب، خیلی کم پیش میاد.
پس اگه آموزش آرایش نود رو یاد بگیرید یعنی یاد بگیرید که از چه رنگی باید استفاده کنید تقریبا کار تمومه، بقیش بستگی به سلیقه و میزان محصولی که استفاده میکنید داره.
قبل از شروعِ آموزش آرایش نود باید بگیم که 4 مرحله ی اصلی که برای هرنوع میکاپی انجام میدین رو باید قبل از میکاپِ نود هم انجام بدین و به این دلیل که تو مقاله های قبلی حسابی بهش پرداختیم این جا فقط اسم مراحل رو میبریم :
- شوینده
- مرطوب کننده
- ضدآفتاب
- پرایمر
علاوه بر این بد نیست قبل از شروع سری به مقاله های با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم و انتخاب رنگ کرم پودر مطابق پوست رو بخونید چون برای انجام یه میکاپِ نود حرفه ای به دانشِ این دو تا نیاز داریم.

آموزش آرایش نود

مراحل آموزش آرایش نود :

  1. میکاپ صورت :

    آموزش آرایش نود
    توی آموزش آرایش نود ، برای اینکه به بهترین شکل پیش بریم، باید و باید رنگ کرم پودرمون رو دقیقا مطابق با رنگ پوستمون انتخاب کنیم و همینطور فرمول اون محصول. از اونجایی که آموزش آرایش نود به معنی طبیعی و نزدیک ترین رنگ به پوست هست پس سراغ محصولاتی برین که کاور طبیعی تری دارن و یا اگه کرم پودر شما کاور بالایی داره مقدار کمی از اون رو استفاده کنید چرا که هدف، ایجا یکدستی در رنگ پوستمون هست. بهترین روش برای فید کرم پودر هم استفاده از یه براشِ مناسب مثل :

    هست. چرا که براش باعث میشه کرم خیلی خوب توی بافت پوستمون بخوابه . حتی میتونید کرمتون رو با مرطوب کنندتون ترکیب کنید و بعد روی پوستتون بزنید اینجوری محصول خیلی راحت تر فیدمیشه و به خاطر وجود مرطوب کننده در اون باعث ایجاد درخششی طبیعی روی پوست میشه ، جوری که به نظر میرسه این درخشش به خاطر سالم و با طراوت بودن پوستمون ایجاد شده. میتونید برای زیر چشمتون هم از یه کانسیلر خیلی سبک که درخشان هم هست استفاده کنید.


  2. میکاپ چشم :

    آموزش آرایش نود
    پالت سایتون رو باز کنید و نزدیک ترین رنگ به رنگ پلکتون رو انتخاب کنید این کار رو وقتی انجام بدین که روی پلکتون هیچ موادی نیست و دقیقا رنگ طبیعی پوستتون هست اون رنگ رو روی کل پلکتون بزنید، میتونید برای عمق دهی به پلتون روی خط خارجی کریس پلکتون، یه رنگ کمی تیره تر بزنید و فید کنید و برای باز و بزرگ دیده شدن چشمتون گوشه داخلی رو با یه رنگ روشن تر روشن کنید.
    در ادامه خط چشم رو بردارید، و خیلی نزدیک به مژه هاتون بکشید جوری که انگار دارین بین مژه هاتون رو پر میکنید ، در انتهای چشم میتونید اون رو کمی به سمت بیرون هم بکشید . اگه از محصولات ژلی استفاده کنید، میتونید با یه براش مناسب اون رو فید کنید و کمی حالت اسموکی به اون بدید.
    و در نهایت ریملتون رو بردارید و دو لایه پر به مژه ها بزنید که حسابی اون رو پر کنه، اگه ریملتون گوله شد حتما با گوش پاک کن اون رو از روی مژه تمییز کنید.

  3. رژگونه:

    آموزش آرایش نود
    وقتی بدون میکاپ هستین، گونتون رو فشار بدید و رنگی که به وجود میاد رو ببینید،خب تبریک میگم شما نزدیک ترین و طبیعی ترین رنگ رو پیدا کردید. استفاده از رژگونه ها تاثیر خیلی زیادی روی میکاپ میزارن و بعد از اینکه یه رنگ طبیعی به گونه هاتون دادید میبینید که میکاپون چقدر طبیعی تر شده. پیشنهاد میکنم رنگ رو کم کم روی پوست بزنید تا میزان رنگی که استفاده میشه رو کنترل کنید، اینجوری یه میکاپ نود و شیک دارید.

  4. رژلب :

    آموزش آرایش نود
    نزدیک ترین رنگ به رنگ لبتون، باور کنید این زیباترین رنگ برای شما میشه. درسته گاهی اوقات رژلب قرمز میتونه به ما انرژی بده و مارو زیباتر نشون بده، اما میتونید برای مصرف روزانه ، محل کار، یا حتی مهمونی و جشن عروسی از رنگ های نود استفاده کنید. باز هم تکرار میکنم منظورم از رنگ نود یه رنگ کرمی و کم رنگ نیست بلکه رنگی نزدیک به رنگ لبتون که با تناژ و آندرتون پوست شما همخوانی داره .
    برند شارلوت تیلبری ازون برندایی هست که رژلب هایی با وسعت و طیف رنگ زیادی تولید میکنه، به شکلی که برای هر آدمی قطعا یه رنگ طبیعی وجود داره.

میکاپ نود یکی از ساده ترین و درعین حال شیک ترین نوع میکاپه که اگه از محصولات آرایشی مناسبی استفاده کنید کیفیت وزیبایی اون چندیدن برابر هم میشه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران