eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک


متاسفانه این روزها لوازم آرایشی تقلبی خیلی زیاد شدن و به راحتی به فروش میرن. عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک روی پوست ما بسیار خطرناک هست و گاهی اوقات برای بازگرداندن سلامتی باید هزینه زیادی داد. محصولات تقلبی حاوی باکتری های خطرناک، سرب، بریلیوم و سایر مواد مضر هستن که برای سلامتی عوارض خیلی خطرناکی دارن.
علاوه بر محصولات پوستی ، عطر و ادکلن های تقلبی حاوی dehp هستن که آژانس حفاظت از محیط زیست آن را به عنوان یک سرطان زای احتمالی برای انسان اعلام کرد. محصولات پوستی به خاطر ارتباط مستقیمی که با پوست ما دارن ، جذب اون میشن و اگه از لوازم آرایش وپوستی تقلبی استفاده کنید، با جذب به پوستتون باعث ایجاد حساسیت، خشکی، سوزش ، آکنه و در شرایط خیلی بدتر باعث ایجاد لکه های خیلی تیره میشن.
عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک
، باید هشدار خیلی جدی به شما بدم، این محصولات رو اگه طولانی مدت استفاده کنید ممکن هست خودتون رو در معرض سرطان قرار بدین پس، به هیچ عنوان از محصولات فیک و تقلبی استفاده نکنید. در کنار همه این ها ، عارضه بعدی که برای شما به جود میاد، پیری زودرس پوست هست و این اتفاق به مرور زمان و بدون اینکه متوجه اون بشین اتفاق میوفته، اون موقع باید هزینه خیلی خیلی بیشتری برای درمان های مختلف بدید که بتونید پوستتون رو به حالت نرمال برگردونید. (عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک)
آسیب بعدی و جدی استفاده از لوازم آرایشی و پوستی تقلبی بر روی اعضای بدن ما هس. استفاده بیش از حد مجاز از فلزات سنگین در این محصولات و جذب اون به بدن ما میتونه باعث جهش در ژن ها و سلول های ما بشه یا خدای نکرده مارو درگیر بیماری های کبدی ، غدد درون ریز، عصبی و... کنه. پس همونطور که گفتم استفاده از این محصولات به هیچ وجه استفاده نکنید و در خریدهای خود کاملا هشیار باشید که محصولی که به دستتون میرسه دقیقا جنس اورجینالی باشه که از شرکت تولید کننده بیرون اومده.

عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک

روش های اجتناب از خرید محصولات تقلبی :

متاسفانه پکیجینگ محصولات فیک تا 90 درصد شبیه به محصولات اورجینال هستن، ما بازهم از روی فونت، رنگ نوشته ها و... میتونید اون رو تشخیص بدید، کافیه اون محصول رو از قبل داشته باشید و تطابق بدید و یا اگه اون رو ندارید توی سایت اصلی محصول برید و با اون تطابق بدید. (عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک)
از شرکت های معتبر و مورد اعتماد خرید کنید، شرکت هایی که به شما ضمانت اصل بودن کالا رو میدن و یا اینکه برای مرجوعی اون ضمانت میزارن.
تحقیق کنید و دنبال کامنت خریداران قبلی باشید
قیمت، کیفیت، بوی محصول میتونه به شما در تشخیص کمک کنه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران