eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



طرز استفاده از پودرفیکس


قبل از یادگیریِ طرز استفاده از پودرفیکس بیاین راجب این صحبت کنیم که اصلا پودر فیکس ها چی هستن و چرا استفاده از اون ها اینقدر اهمیت داره.
پودر فیکس ، یه مرحله ی نامرئی توی میکاپ هست که هر محصولِ کرمی و مرطوبی مثل کرم پودر و کانسیلر رو سرجای خودش فیکس و سِت میکنه. در واقع این پودرِ فوق العاده به محصولات مرطوب میچسبه و اجازه نمیده تکون بخورن.
پودرفیکس ها حاوی موادی مثل تالک و سیلیس هستن و به فیکس کردن محصولات و یکدست کردن پوست کمک خیلی زیادی میکنن.
پس، ما پودر فیکس رو استفاه میکنیم که ماندگاری میکاپمون رو بالا ببریم برای همین هم، اون رو باید در نقاطی استفاده کرد که نیاز به ماندگاری بیشتری دارن، برای مثال پیشونی خیلی چربی دارین و به دلیل ترشحِ زیاد چربی کرم توی این ناحیه پاک میشه پس با پودر فیکس از به وجود اومدنِ این اتفاق جلوگیری میکنیم. در واقع پودر فیکس ها سه هدف اصلی و کلی دارن :
-از بهم ریختگی و پاک شدن میکاپ جلوگیری کنن.
-چربی پوست رو کنترل کنن و از براق و درخشان شدن پوست چلوگیری کنن.
-ظاهر منافذ و خطوط پوست رو تا حد خیلی زیادی از بین ببرن.

حالا که متوجه شدیم پودر ها چه کاربردی دارند میریم سراغ مرحله های طرز استفاده از پودرفیکس:

مراحل طرز استفاده از پودرفیکس :

طرز استفاده از پودرفیکس
  1. اولین مرحله اینه که شما کرم پودر ، کانتور یا کانتور چرب و هر مواد و محصول مرطوبی که میخواین استفاده کنید رو روی پوستتون اپلای و فید کنید.
  2. مقداری از پودر فیکس رو توی در خودش بریزید و با یک براش مناسبی که، موهای اون تراکم خوبی داشته باشه و کرکی باشه از پودرتون بردارید. و بعد به براشتون یک ضربه بزنید که مقدار اضافی پودر برداشته بشه چرا که استفاده بیش از حد از پودر فیکس فقط باعث میشه میکاپتون کیکی و ماسیده بشه.
  3. از t-zone شروع کنید، پیشونی و بینی جزو نواحی هستن که چربی خیلی بیشتری ترشح میکنن پس، ابتدا این نواحی رو خیلی خوب پودر بزنید و بعد سراغ قسمت هایی برین که نیاز دارن مثلا، حتما و حتما کانسیلر رو زیر چشم فیکس کنید و یا اگر پوست خیلی چربی دارین کل پوست صورتتون رو باید پودر بزنید.
  4. حالا سراغ بقیه ی مراحل میکاپتون برین، مراحلی مثل کانتور خشک ، رژگونه پودری و برنزر و ... .

مراحلِ طرز استفاده از پودرفیکس فوق العاده آسون و کمه فقط و فقط باید به 4 تا نکته ی خیلی مهم توجه کنید تا بهترین نتیجه رو از این محصول بگیرید.

4 نکته مهم برای طرز استفاده از پودرفیکس :

  1. اول از همه تمام مواد کرمی رو بزنید به هیچ عنوان نباید روی پودر فیکس و محصولاتِ پودری از موادِ کرمی و مایع و مرطوب استفاده کرد.
  2. از پودرتون خیلی کم استفاده کنید ، استفاده بیش از حد فقط باعث میشه میکاپتون کیکی و ماسیده بشه و پوستتون رو سنگین کنه. توی
  3. میتونید در طول روز در صورت نیاز باز هم روی میکاپتون رو پودر بزنید.
  4. و آخرین و مهمترین نکته این که اجازه بدید، کانسیلر و کرم پودرتون خشک بشه، بلافاصله بعد از زدن این دو محصول پودر رو استفاده نکنید. اول خوب فید کنید ، اگر میبینید نیازه بعد از 3 دقیقه دوباره کرم رو فید کنید و بعد بهش فرصت بدین که خشک بشه و وقتی حسِ خیسی کرم پودر گرفته شد اون موقع میتونید پودر رو اپلای کنید.

این که از چه محصول و ابزاری برای اپلای پودرتون استفاده کنید خیلی خیلی مهمه و توی ظاهرتون تاثیر خیلی خوبی میزاره برای همین هم دو تا از بهترین براش هایی که برای این کار مناسب هستند رو به شما معرفی میکنم:


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران