eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف پاییز


و ارسال رایگان



کرم پودر سبک برای مصرف روزانه


خیلی از افراد ، برای میکاپ های روزانشون از کرم پودرها استفاده میکنن و اکثرا به دنبال محصولی هستن که سبک باشه، درطول روز اذیتشون نکنه و آسیبی به پوست وارد نکنه.
هدف از انتخاب کرم پودر سبک برای مصرف روزانه اینه که محصولی با کاور مدیوم با تکسچری سبک انتخاب کنبم که دقیقا هم رنگ با پوست ما باشه ، ظاهر طبیعی اون رو از بین نبره و فقط اون رو بهتر ، یکدست تر و زیباتر نشون بده.

کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

حالا این بین ، کرم پودر میتونه مزایای بیشتری هم داشته باشه، برای مثال اگه پوست خشکی دارین میتونین از محصولی که دارای ترکیبات آبرسان هست استفاده کنید و پوستتون رو هیدراته نگه دارین و یا برعکس اگر پوست چربی دارین، محصولی رو انتخاب کند که میزانِ ترشح چربی رو کنترل میکنه و پوستتون رو خیلی مات و یکدست میکنه.
قبل از معرفی کرم پودر سبک برای مصرف روزانه باید به چند نکته دقت داشته باشین:

کرم پودر سبک برای مصرف روزانه
  1. اول از همه باید نوعِ پوستتون رو بشناسین و طبق اون کرم پودر رو انتخاب کنید، اگر هنوز نمیدونید چجوری باید این کار رو انجام بدین پیشنهاد میکنم مطلبِ با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ رو مطالعه کنید.
  2. ازونجایی که کرم رو برای مصرف روزانه میخواین، باید و باید اون رو مطابق با رنگ پوستتون انتخاب کنید، برای این که بدونین چجوری بهترین انتخاب رو داشته باشین آموزشِ چگونه رنگ کرم پودرمون رو مناسب با پوستمون انتخاب کنیم ؟ رو مطالعه کنید

بعد از این که این دو موردِ بسیار مهم رو به خوبی یاد گرفتین، میریم سراغِ معرفی بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه.


معرفی بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه :

این جا 10 نوع کرم به شما معرفی میکنیم، که هرکدوم ویژگی، مزایائ قیمت متفاوتی دارن. شما میتونید با توجه به نیازتون اون رو انتخاب و استفاده کنید.

  1. کرم پودر نارس:

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    تکسچر مایع
    کاور مدیوم تا فول
    مناسب پوست خشک و نرمال
    دارای ظاهر نهایی طبیعی
    ضدتعریق و انتقال

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    کرم پودر نارس، یکی از محبوب ترین محصولات برای افرادی که پوست خشک یا نرمال و کدری دارن و به دنبال محصولی هستن که در کنار پوشانندگی، پوستشون رو با طراوت و شاداب کنه و در طول روز کیکی و پوسته پوسته نشه.
    این محصول فاقد هر نوع مواد مضر هست و با داشتنِ ترکیباتی گیاهی به بهبود ظاهر بافت پوست کمک خیلی زیادی میکنه . این ترکیبات شامل :
    ترکیبی از عصاره های تمشک، سیب و هندوانه هستن که، از الیاف الاستیک پوست حمایت میکنن و باعث میشه که بافت پوست به مرور زمان ظاهر زیبا و درخشنده خودش رو به دست بیاره.
    این محصول ضد تعریق و انتقال هست و میتونه یک گزینه ی عالی برای استفاده روزانه باشه چرا که خیالتون راحته کرم از روی پوستتون محو و یا کمرنگ نخواهد شد.
    بافت فوق العاده سبکی داره که پوست رو چرب و سنگین نمیکنه و در عوض اون رو خیلی با طراوت و شاداب نگه میداره.


  2. کرم پودر استی لادر :

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول :
    24 ساعته
    تکسچری مایع و سبک
    ظاهر نهایی مات
    کاوری قابل ساخت
    مناسب پوست چرب و مختلط
    بدون عطر و بو

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    معرفی بعدی برای بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه، از برند استی لادر هست . این محصول، پوششی فوق العاده، مات ، طبیعی و در عین حال بی عیب و نقصی داره که میتونه تمام لک و عیوب پوست رو کاور کنه و در کنارش ظاهر طبیعی پوست رواز بین نبره به این شکل که پوست طبیعی شما همینقدر بی عیب و نقص هست.
    فاقد هر نوع مواد مضر هست و موندگاری 24 ساعته ی اون باعث میشه در طول روز از روی پوست تکون نخوره و تا آخرین لحظه مات و یکدست باقی بمونه.
    این کرم پودر ضد رطوبت و تعریقه و از طرفی میزانِ ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه که یکی از بهترین ویژگی ها برای کسایی میتونه بشه که پوست چربی دارن و در طول روز پوست و میکاپشون براق میشه و چربی اون باعث اذیت میشه.


  3. کرم پودر دیور بک استیج :

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول :
    ظاهر نهایی بسیار طبیعی
    کاور و پوشانندگی مدیوم
    مناسب برای انواع پوست
    دارای هیالورونیک اسید
    آبرسان
    بدون پارابن

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    کرم پودر دیور بک استیج محصولی آبرسان هست که کاور مدیومی روی پوست داره و در برابر رطوبت و تعریق به شدت مقاوم هست. این محصول فاقد هر نوع مواد مضره و به پوست درخشندگی و زیبایی فوق العاده ای میده، البته که ظاهر نهایی اون نه مات و نه درخشان هست، بلکه ظاهری دقیقا مطابق با پوست و حالتی طبیعی داره.
    این محصول، بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه برای افرادی هست که به کاور خیلی بالایی نیاز ندارن، محصولی میخوان که پوستشون رو هیدراته نگه داره و در کنارش پوستشون رو یکدست و رنگ اون رو یکنواخت نشون بده.
    روی پوست به شدت سبکه و اصلا احساس نمیشه.


  4. کرم پودر لانکوم :

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول :
    تکسچری مایع
    ظاهرنهایی مات
    کاور و پوشانندگی بالا
    موندگاری بسیار بالا
    دارای هیالورونیک اسید
    بدون عطر و بو
    مناسب پوست نرمال ، مختلط و چرب

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    محصولی ضد آب ، با این که کاور بسیار عالی داره ولی به هیچ وجه منافذ پوست رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست اجازه تنفس میده. این محصول فاقد هر نوع مواد مضری هست و تکسچری مایع و به شدت سبک داره به شکلی که در طول روز به هیچ عنوان اون رو احساس نمیکنید .
    از ویژگی های مهمِ این محصول اینه که در طول روز به هیچ عنوان اکسید نمیشه و این یکی از بهترین ویژگی های کرم پودر سبک برای مصرف روزانه هست چرا که خیالتون راحته در طول روز کرمتون تغیر رنگی نمیده. اگه با اکسیداسیون کرم پودر آشنایی ندارین میتونید علت تیره شدن کرم پودر روی پوست رو مطالعه کنید، این کمک زیادی به انتخاب شما میکنه.


  5. کرم پودر مک:

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    مناسب انواع پوست
    24 ساعته
    کاور قابل ساخت
    آبرسان
    محو کننده منافذ و خطوط ریز
    غیرکمدوژنیک
    ضدآب و رطوبت
    فاقد چربی و روغن

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    کرم پودر مک، یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای دنیاست. با کاوری قابل ساخت به این معنی که به میزانی که از کرم استفاده میکنید و با توجه به ابزاری که شما با اون کرم رو فید میکنید، میتونید کاوری لایت، مدیوم و فول داشته باشین.
    این کرم پودر رو انواع پوست میتونن استفاده کنن، محصولی با خاصیتِ آبرسانیه که به هیچ عنوان پوست و میکاپ رو کیکی و ماسیده نمیکنه، ظاهر نهایی اون کاملا ماته و تا آخرین لحظه این ظاهر رو حفظ میکنه.
    کرم پودر مک، منافذ و خطوط ریز روی پوست رو محو میکنه و در طول روز در این نواحی نفوذ نمیکنه و اون هارو بولد و بزرگ تر نشون نمیده، که این برای افرادی که نمیتونن میکاپشون رو در طول روز تمدید کنن، ویژگی خیلی خوبی هست.
    مک ترکیبات کمدوژنیک و یا آکنه زایی نداره و با استفاده از اون خیالتون راحته که پوست شما دچار جوش و آکنه نخواهد شد.


  6. کرم پودر لورال :

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    32 ساعته
    دارای ویتامین c
    spf25
    ضدآب
    ضدانتقال
    کاور بالا
    مناسب پوست نرمال و خشک

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    کرم پودری به شدت سبک که کاور خیلی خوبی داره ، این محصول در تولید جدیدش دارای موندگاری 32 ساعته هست و باعث شده کرم خیلی بهتر و زیباتر روی پوست قرار بگیره.
    کرم پودر لورل، ضد انتقال هست به این معنی که بعد از استفاده اگه بخواین لباستون رو عوض کنید و یا حتی از ماسک استفاده کنید، خیالتون راحته که کرم روی پوستتون پخش و یا محو نمیشه.
    وجود spf و ویتامین c در این کرم پودر اون رو تبدیل به محصولی کرده که برای پوست بسیار مفید هست.


  7. کرم پودر شارلوت تیلبری :

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    گیاهی
    بدون تست حیوانی
    کاور فول
    ظاهر نهایی مات
    مناسب با پوست نرمال و خشک
    تکسچر مایع
    ضدآب، تعریق و رطوبت
    ضد انتقال

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    اگر پوست خشکی دارین و دنبال یک کرم پودر سبک برای مصرف روزانه هستین که مات باشه ، پوستتون رو مخملی کنه و پوشانندگی عالی داشته باشه که بتونه تمام عیوب و منافذ رو از بین ببره، شما باید کرم پودر شارلوت تیلبری رو انتخاب کنید.
    محصولی به شدت سبک و هیبریدی که اصلا روی پوست احساس نمیشه و میتونید اون رو روزانه استفاده کنید. ترکیبات کرم پودر ایربراش شارلوت تیلبری:
    replexium : به کاهش ظاهر چین و چروک کمک میکنه.
    moss celltec : باعث آبرسانی پوست میشه.
    air cool: باعث ایجاد حس تازگی و طراوت در پوست میشه.
    این کرم پودر به هیچ عنوان از روی پوست شما تکون نمیخوره و ظاهری ماسیده و کیکی به خودش نمیگیره میتونید با خیالی مطمئن اون رو استفاده کنید.


  8. کرم پودر میبلین:

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    30 ساعته
    کاور فول
    ضدآب ، تعریق و انتقال
    فوق العاده سبک
    طبیعی و مات روی پوست
    بدون روغن و چربی
    مناسب پوست چرب و نرمال

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    کرم پودر میبلین محصولی با پوشانندگی بسیار عالی هست که منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه و به همین خاطر به اون آسیبی وارد نمیکنه . میبلین روی پوست به شدت سبکه و به گفته ی خود این برند، کرم پودر درست مثل هوا روی پوست عمل میکنه.
    این محصول مناسب با انواع پوست هست اما به دلیل ساختارِ اون، ما اون رو به افرادی که پوست خشک دارن پیشنهاد نمیکنیم.
    غلظت فوق العاده بالا و بافتی خامه ای داره که با یک مقدار اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید. میبلین چرب و اکسید نمیشه و تا آخرین لحظه مثل اولش باقی میمونه.


  9. کرم پودر وت اند واید :

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    کاور مدیوم
    ظاهر نهایی طبیعی
    مناسب برای عکاسی و نورپردازی ها
    تکسچری مایع
    گیاهی
    بدون تست حیوانی

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    کرم پودر wet n wild در دونوع تولید شده که :
    مدل matte برای پوست های چرب و مدل dewy برای پوست های خشک و نرمال مناسبه.
    این محصول فوق العاده سبکه و کاور مدیوم به بالایی رو به شما میده، میتونه یک کرم پودر مناسب برای مصرف روزانه باشه. این محصول ، تحت 7 آزمایش مختلف و در شرایط نورپردازی مختلف قرار گرفته و تبدیل به کرم پودری شده که میتونید با خیال راحت در هر نوری با اون عکس برداری کنید، چرا که فرمولاسیونِ اون منعکس کننده نور هست و در هر شرایطی پوست رو زیبا نشون میده . از همه مهم تر وقتی عکاسی میکنید، پوستتون رو سفید نمیکنه.


  10. کرم پودر بورژوا:

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    ویژگی های محصول:
    دارایا ویتامین های e,c,b5
    آبرسانی 24 ساعته پوست
    کاور مدیوم تا فول
    16 ساعته
    مناسب برای پوست های خشک و نرمال

    کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

    یه کرم پودر مناسب برای مصرف روزانه که محصولی ضدخستگی هست ، به این معنی که وقتی شما از بورژوا استفاده میکنید به پوستتون درخشندگی و طراوت میدین و باعث میشین خیلی شاداب و سالم دیده بشه.
    این کار رو با ترکیبی از ویتامین ها انجام میده و پوست رو به مدت 16 ساعت کاور میکنه ، درخشندگی رو به اون برمیگردونه و این درخشش رو با خاصیت آبرسانی که داره ، روی پوست حفظ میکنه.
    این کرم پودر یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کسایی هست که پوست حساسی دارند چرا که توسط متخصصان پوست تحت آزمایش و تست قرار گرفته و یک محصول بدونِ ضرر و آسیب هست.


10 مورد از کرم پودر سبک برای مصرف روزانه رو به شما معرفی کردیم . این محصولات جزو بهترین ها هستن و شما میتونید با توجه به نیازتون اون رو انتخاب کنید .


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن



دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه مصنوعی - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - کرم دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم پوستی - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش صورت - آینه آرایشی - کیف - آرایش پاک کن و میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده صورت - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - بادی اسپلش - تینت لب - موچین - شامپو - نرم کننده - حالت دهنده - اسپری مو - ماسک مو - روغن مو - کرم مو - تقویت مژه و ابرو - رنگ مو - بهداشت بانوان و آقایان - لوازم اصلاح - ست عطر و رایحه - تراش آرایشی - میکس پالت - ضد جوش - کرم ضد چروک و جوان ساز - کرم ضد لک - خشکی پوست - خطوط پوست - هایلایتر بدن - پوشاننده بدن - فر مژه - سایه چشم - برق لب - حجم دهنده لب - سایه ابرو - خط لب - مرطوب کننده - کرم شب - روغن صورت - کلینزر و فیس واش - اسکراب و لایه بردار - ابزار پوستی - فوم و ژل شستشو - پد آرایش پاک کن - دستمال مرطوب - روشن کننده و سفید کننده - ماسک دور چشم - مکمل پوست، مو و ناخن - سی سی کرم و بی بی کرم - سرم مو - ضد ریزش - ضد شوره - شامپو خشک - سشوار - اتو مو - اکسیدان و پودر دکلره - چسب مژه - لنز - کرم روز - لیفت و سفت کننده صورت - ضد پف دور چشم - ضد چروک دور چشم - ضد تیرگی دور چشم - مسواک - خمیر دندان - دهان شویه - نخ دندان - دئودورانت آقایان - دئودورانت - کرم لوسیون بدن - کرم دست - صابون - ضد عفونی کننده دست - شامپو و اسکراب بدن - لاک ناخن - لاک پاک کن - ابزار مانیکور و پدیکور - براش چشم - براش ابرو - براش لب -