eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



آموزش کانتور بینی


برای آموزش کانتور بینی، روش ها و تکنیک های عجیب و غریب و زیادی وجود داره. اما خیلی اوقات ممکن هست بینیتون رو کانتور کنید اما نتیجه، برخلاف چیزی باشه که انتظارش رو داشتید. توی آموزش کانتور بینی باید به این نکته دقت کنید که هیچ تکنیکی برای همه وجود نداره و همه چیز به شکل، فرم بینی و نتیجه دلخواه شما بستگی داره.
بهمین خاطر ما از میکاپ آرتیست های خِبره و کاربلد خواستیم که اصلی ترین و بهترین روش برای آموزش کانتور بینی رو به ما یاد بدن که ما بتونیم در اختیار شما قرار بدیم.

تکنیک های آموزش کانتور بینی :

هدف از کانتور :

قبل از هر کاری باید بدونید که کانتورنیگ قراره برای شما چه کاری رو انجام بده. ددیوانوویچ میگه ، کانتور کردن بینی فقط و فقط برای ایجاد حس اعتماد بنفس بیشتر در بعضی از افراد هست که دوست دارن ظاهر بینی اونها کمی ظریف تر دیده بشه.
این کار مخصوصا در طول روز که نور خورشید به ما میتابه بسیار نتیجه عالی داره و یا برای عکاسی ها میتونه ظاهر قشنگ تری به ما بده.

  1. انتخاب محصولات درست :


    برای آموزش کانتور بینی نیاز به کانتور پودری ، رنگ روشن مثل پنکک یا پودر فیکس و براش داریم.
    برای رنگ کانتور حواستون باشه از محصولاتی مثل برنزر ها استفاده نکنید، چراکه برنزر دارای رنگی گرم و همراه با کمی آندرتن قهوه ای- نارنجی هست. ما برای آموزش کانتور بینی نیاز به رنگی با تناژ سردتر و آندرتن طوسی داریم این رنگ میتونه درست مثل یه سایه ی طبیعی برای ما عمل کنه، اما از اون طرف حواستون باشه که رنگتون خیلی طوسی نشه چون ممکنه میکاپتون رو خیلی کثیف نشون بده.
    برای اینکار میتونید از پالت های زیر استفاده کنید :

    رنگ روشنی که برای آموزش کانتور بینی استفاده میکنید هم برای هایلایت کردن و هم برای خشک کردن مواد کرمی روی بینی بکار برده میشه، برای اینکار میتونید از پنکک و یا پودر فیکس استفاده کنید . پیشنهاد ما برای اینکار :


    هست . تنها تفاوت استفاده از پنکک یا پودر فیکس در آموزش کانتور بینی این هست که روشنی و رنگی که پنکک برای ما میزاره کمی بیشتر از پودر فیکس هست. این که از کدوم استفاده کنید ، به سلیقه ، نیاز و محصولی که دارین بستگی داره.

  2. شروع آموزش کانتور بینی :

    آموزش کانتور بینی
    برای شروع باید مطمئن باشید که کرم پودر روی بینی شما کاملا خشک شده، مرطوب و یا چرب نیست به همین خاطر با پنکک و یا پودر فیکسی که بالا انتخاب کردید، قبل از شروع تمام سطح بینی رو خشک میکنیم . چرا که اگر روی بینی چرب یا مرطوب این کار رو کنیم پودر های کانتور به پوست میچسبه و فید اون بسیار سخت میشه و به هیچ وجه ظاهر خوبی رو برای ما باقی نمیزاره.

  3. پیدا کردن جای کانتور:

    کانتور بینی برای آموزش کانتور بینی و پیدا کردن جای اصلی کانتور، مستقیم به آینه نگاه کنید میبینید که به صورت طبیعی دو خط روی بینی سایه انداخته که بسته به سایز بینی این خط ها از هم دور و یا نزدیک هست . پس برای گذاشتن کانتور ، هر دوی این خط ها رو در نظر بگیرید و کمی جلوتر از وسط بینی ، رنگ تیره رو با براش مناسب قرار بدید.
    حواستون باشه برای آموزش کانتور بینی براشتون صاف باشه و از براش های خیلی پهن یا گرد استفاده نکنید برای اینکار میتونید از :

    استفاده کنید.
    پس وقتی خط هارو پیدا کردید، با براشتون از مواد کانتور بردارید و کمی جلوتر از این خط قرارش بدید. نکته ی مهم در آموزش کانتور بینی اینه که فکر نکنید، هر چه این خط هارو بهم نزدیک تر کنید قراره که بینی باریک تری داشته باشین ، بلکه ممکنه کانتور شمارو خراب یا حتی بینی رو بزرگ تر نشون بده.
    از وسط بینی به سمت پایین کانتور رو بیارید ، اگر دوست دارین بینی کشیده تر دیده بشه اون رو از وسط به سمت بالا تا زیر ابرو ادامه بدین. آموزش کانتورینگ بینی

  4. نوک بینی رو فراموش نکنید:

    کانتور صورت
    با اضافه کردن کانتور به این نقطه میتونید خطای دید خیلی خوبی رو ایجاد کنید . چرا که کانتور یعنی ایجاد سایه، و وقتی نوک بینی رو سایه میزنید در واقع باعث شدین بینی شما سربالا و ظریف تر دیده بشه.
    برای آموزش کانتور بینی ، سایه رو به شکل گرد روی نوک بینی نزارید بلکه اون رو به شکلی هفتی بکشید .

  5. هایلایت و برجسته کردن :

    آموزش کانتور
    خب وقت اینه که با پنکک یا پودر فیکسمون بریم سراغ برجسته و هایلایت کردن، با همون براش قبلی (اما تمییز) رنگ روشن رو دقیقا کنار خط های کانتور میزاریم و به سمت بیرون جایی که کانسیلر قرار داره اون رو فید میکنیم
    برای آموزش کانتور بینی روی پل بینی و وسط اون رو هم با رنگ روشن ، هایلایت میکنیم. حواستون باشه برای اینکار به هیچ وجه از رنگ های شاین دار استفاده نکنید . بهترین کار استفاده از همون پنکک و پودر فیکس هست.

  6. فید :

    آموزش میکاپ
    در نهایت (آموزش کانتور بینی) با یه براش بزرگ تر خیلی آروم رنگ هارو در هم فید و بِلِند میکنیم که خط هایی که ایجاد شدن از بین برند و مواد طبیعی تر روی پوست بخوابه میتونید این کار رو با این براش ها انجام بدین :

خب آموزش کانتور بینی رو یاد گرفتیم، باز هم میگیم این کار کاملا بستگی به سلیقه و نیاز شما داره اما این روش بیسیک ترین حالیتی بود که میشه برای اکثر بینی ها انجام داد.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران