eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست


همیشه گفتیم برای این که پوست جوون و شادابی داشته باشیم باید توی روتین پوستیمون از آبرسان ها استفاده کنیم. حالا این که از چه محصولی استفاده کنید کاملا بستگی به نوعِ پوست شما داره و باید در ابتدا نیاز پوستتون رو بشناسین که بتونید بهترین انتخاب رو برای اون داشته باشین.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

توی مقاله های قبلی راجع به انواع آبرسان و روش های انتخاب و استفاده از اون صحبت کردیم. توی قسمت زیر یه سری از پرتکرارترین سوالات و جواب به اون رو برای شما میذاریم.

بهترین کرم آبرسان صورت
فواید آبرسانی پوست
روزی چند بار کرم آبرسان استفاده کنیم

اما امروز میخوایم راجع به مبحث جدیدی صحبت کنیم و بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست رو به شما معرفی کنیم. چرا که ازونجایی که آبرسان ها جزو مهم ترین محصولات توی روتین پوستی هستن و باید ازشون استفاده کنیم اگر شما روی پوستتون دچار لک شدین و یا پوستتون کدر و خسته دیده میشه میتونید از محصولی استفاده کنید که علاوه بر آبرسانی پوستتون رو روشن تر کنه.
قبل از معرفی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست میخوایم ترکیباتی که در آبرسان ها سببِ روشن شدن پوست میشن رو بهتون بگیم .


ترکیباتِ ضروری در بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست :

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

برای این که یه محصول بتونه کار خودش رو خیلی خوب و دقیق انجام بدن نیاز داره یه سری ترکیبات خاصی رو داشته باشه کارمیخوایم این تریبات رو برای شما نام ببریم .موقع خریدتون میتونید به ترکیبات محصول دقت کنید و اگر این ترکیبات توی اون بود گزینه ی عالی برای آبرسانی و روشن کردن پوست هست.

  1. ویتامین سی:

    یک آنتی اکسیدان و روشن کننده ی قوی برای پوست این ماده از آنزیمی که بدن برای تولید ملانین استفاده میکنه تیروزیناز رو مسدود میکنه و به همین دلیل سبب روشن شدن رنگ پوست میشه. علاوه بر اون از پوست در برابر آلودگی های محیطی هم خیلی خوب محافظت میکنه.

  2. ------------------------------------------------------------------

  3. آلفا آربوتین :

    یک ماده ی روشن کننده nv بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست که هم میتونه به مقدار کمی توی آبرسان شما باشه و هم این که میتونید اون رو به صورت سرمی مثل سرم آلفا آربوتین اوردینری قبل از آبرسانتون استفاده کنید، این ماده یکی از بهترین ها برای افرادی هست که پوستشون دچار لک شده و یا این که پوستی مستعد لک داره.

  4. ------------------------------------------------------------------

  5. عصاره ریشه شیرین بیان :

    سالهاست که در آیورودا برای روشن کردن پوست استفاده میشه.یک آنتی اکسیدان قوی که اثر روشن و سفید کنندگی هم برای پوست داره.ین ماده رادیکال های آزاد رو خنثی میکنه و تاثیر جوان سازی هم برای پوست داره. این ماده قرمزی و التهاب بعد از آفتاب سوختگی رو هم کاهش میده.

  6. ------------------------------------------------------------------

  7. رتینول :

    بازسازی سلول های پوست رو در لایه های بالایی پوست سریع تر میکنه و در نتیجه ی اون باعث میشه که پوست شما روشن و شفاف تر دیده بشه. در واقع کار اصلی رتینول اینه که نوسازی و یا همون بازسازی سلولی رو تحریک میکنه سلول‌های سالم‌تر و جدیدی رو به سطح پوست میاره و سلول‌های پیر، مرده و تیره‌تر رو لایه برداری میکنه برای همین این ماده سبب روشنشدن پوست میشه .

  8. ------------------------------------------------------------------

  9. نیاسینامید :

    نوعی ویتامین B3 که پوست رو میتونه خیلی خوب روشن کنه و التهاب اون رو به شدت کم تر میکنهو همینطور برای کسایی که پوستشون خیلی چار آکنه میشه این ماده به شدت عالیه حتی اون رو به صورت سرم مثل سرم ضدجوش نیاسینامید اوردینری استفاده کنید.


خب حالا که ترکیبات اصلی که در بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست وجود داره رو به شما گفیت این ترکیبات در محصولات درصد مشخص و کمتری داره و مثل سرم ها درصدشون زیاد نیست و نباید انتظار اثر گاری یک سرم درمانی رو از اون داشته باشیم ولی به مرور زمان و با استمرار در استفاده از این محصولات میتونید نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید.

------------------------------------------------------------------

معرفی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست:

توی این مقاله 5 تا از بهترین آبرسان هارو به شما معرفی میکنیم که میونید با توجه به نوع پوستتون، برند و... محصولتون رو انتخاب کنید.

  1. آبرسان 100 ساعته کلینیک :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    اولین معرفی ما برای بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ژل آبرسان 100 ساعته ی کلینیک هست. اول از همه باید بگیم این محصول توی سایزای 30-50-75-200 میل تولید شده پس میتونید اون رو با توجه به نیاز پوستتون انتخاب کنید.
    در ادامه میخوایم به ترکیبات اصلی این آبرسان بی نظیر اشاره کنیم.

    ترکیبات :
    هیالورونیک اسید:این ماده باعث هیدراته شدن پوست و درخشان شدن اون میشه.
    آلوئه تخمیری: این ماده ، غنی از مواد مغذی هست که به حفظ رطوبت پوست کمک میکنه.
    ترکیبی از ویتامین e و c: این دو ماده ، محافظت کننده پوست در برابر آلودگی ها و عواملی هستن که باعث خشک شدن پوست میشه.
    در واقع آبرسان 100 ساعته کلینیک یه محصول عالی برای تغذیه ی عمیقه پوست هست و در کنار آبرسانی یه محصول برای جلوگیری از پیری پوست به حساب میاد و میتونه به مرور زمان باعث روشن شدن رنگ پوست شما و بهبود بافت اون بشه.

  2. ------------------------------------------------------------------

  3. آبرسان واتر ژل نوتروژینا :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    واتر زل نوتروژینا یک حصول بی نظیر برایاین که پوست شما رو آبرسانی کنه و اون رو خیلی شاداب و تازهنشون بده. این محصول سرشار از هیالورونیک اسید هستش و به این دلیل جزو بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست اومده چون میتونه کدری و خستگی پوست رو از بین ببره و به مرور زمانپوست رو شفاف و هیدراته تر و روشن تر میکنه.
    این محصول هم مدل چرب و هم خشک داره که میتونید مدل واتر ژل رو برای پوست چرب و مدل ژل کرم نوتروژینا رو برای پوست خشک استفاده کنید.

  4. ------------------------------------------------------------------

  5. آبرسان امبرلیوس:

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    بیشتر میشه گفت یک ترمیم کننده و آبرسان علی برای انواع پوست هست.ترکیبات این محصول :
    اسید های چرب
    ویتامین های مفید
    شی باتر
    پروتیین
    موم زنبور عسل
    پروتیین های سویا
    عصاره آلوئه ورا هست . یکی از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست که توسط متخصصین پوست به شدت توصیه شده و میتونید اون رو برای انواع کاربری ها مثل ترمیم، آبرسانی، رطوبت رسانی و ترمیم آسیب هایی مثل آفتاب سوختگی استفاده کنید. آلوئه ورای موجود در این محصول سرشار از خواص آنتی باکتریال، محافظتی، ضد ویروسی هست و یه لایه بردار خیلی ملایم برای پوست به حساب میاد و میتونه زخم، سوختگی و... رو ترمیم کنه.

  6. ------------------------------------------------------------------

  7. کرم روز 3D مری کی :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    یه محصول عالی برای پوستای خشک که SPF20 داره و میتونه علاوه بر آبرسانی و هیدراته کردن پوست از علائم پیری پوست به شدت جلوگیری کنه و یه محصل ضد چروک برای این نوع پوست به حساب میاد.
    این کرم خیلی سریع جذب میشه و از ترکیباتش میتونیم به ترکیب ضد پیری 3 گانه این برند یعنی ویتامین B3 با فواید دوگانه و یک پپتاید تاثیری شگفت انگیز روی پوست میزارن اشاره کنیم. این محصول پوست رو به عمیق ترین شکل ممکن رطوبت رسانی میکنه و در کنارش باعث میشه پوست روشن ت دیده بشه.

  8. ------------------------------------------------------------------

  9. آبرسان زردچوبه نوتروژینا :

    بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

    و آخرین و بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ، از برند نوتروژینا هست. محصولی که برای پوست های چرب و جوش دار ترکیبات بی نظیری داره و البته که قیمت اون خیلی مناسب هست. در واقع میتونم بگم این آبرسان ضد لک و ضد جوشه و همونطوری که از اسمش مشخصه حاوی زردچوبه هست که یکی از بهترین ترکیبات برای از بین بردن التهاب و قرمزی پوسته مخصوصا وقتی که جوش دارین.
    این آبرسان دارای تست و تاییدیه از متخصص پوسته و میتونید ون رو روزانه صبح و شب استفاده کنید. زردچوبه ی داخل اون سبب میشه پوست به مرور زمان روشن تر بشه.


بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست رو از برندای متفاوت به شما معرفی کردیم، اما میدونید که محصولات بیشتری میتونه توی این لیست قرار بگیره پس برای این که با بهترین آبرسان ها آشنا بشین و بتونید محصولی رو دقیقا مطابق با نیازتون تهیه کنید، ما در مای سفورا هستیم که به شما کمک کنیم.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران