eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده


آبرسانی و هیدراته شدن پوست نقش اساسی و اصلی توی شادابی و سالم شدن پوست ما داره . پس خیلی منطقی هست که از یک آبرسان و مرطوب کننده توی روتین پوستی استفاده کنیم.
و چیزی که باید بهش دقت کنید اینه که مرطوب کننده و آبرسان محصولاتی کاملا متفاوت از هم دیگه هستن و نمیتونید هر کدوم رو جایگزین اون یکی کنید. هردوی این محصولات در تامین مواد غذایی پوست واجب هستن و دونستن نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کنندهو تفاوتشون به سلامت پوستتون کمک خیلی زیادی میکنه.

-------------------------------------------------------

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

-------------------------------------------------------

پس قبل از یادگیری نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده با هم میریم سراغ این که ببینیم تفاوت آبرسان و مرطوب کننده در چه چیزی هست.

هر دوی این محصولات به تامین آب مورد نیاز پوست و قفل کردنِ اون کمک میکنن. شما برای مبارزه با کدری، خشکی، بروز علائم پیری و... باید از این محصولات استفاده کنید. باید بدونین این دو محصول از پوست در برابر آسیب های محیطی به شدت محافظت میکنن.

  1. وظیفه ی آبرسان ها:

    نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

    آبرسان به تقویت آب درون سلول های پوستی کمک میکنه و باعث میشه که سلول ها چاق و متورم بشن به اصلاح آب زیر پوست شما میره. برای همینم نور خیلی خوب و عالی روی پوست شما منعکس میشه. اگه آب از سلول ها خارج بشه و اونا کم آب بشن در نتیجه پوست شما دچار خط و چروک میشه برای همین هم پوستتون به مرور زمان کدر دیده میشه پس وقتی از آبرسان استفاده میکنید دارین به سلول های پوستتون آب تزریق میکنید و باعث میشین که توانایی پوستتون برای جذب رطوبت و قفل شدن اون در پوست بالا بره.

  2. وظیفه مرطوب کننده :

    نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

    رطوبت رسان ها سبب میشن که آبی که جذب پوست شما شده توی اون قفل بشه و یه جورایی سد پوستی شمارو تقویت میکنه. در واقع مرطوب کننده از هدر رفتن و تبخیر شدن آب و رطوبت از پوست جلوگیری میکنه برای همینم وقتی از اون استفاده میکنید بعد از مدتی مبینید پوستتون چقدر نرم و صاف شده چرا که اجازه نمیده پوست رطوبتش رو از دست بده.


چجوری بفهمیم کدوم یکی نیاز داریم :

نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

این کاملا بستگی به نوع پوست شما و نیازتون داره. اگه پوستتون خیلی خشکه و یا به سمت خشکی میره با یه رطوبت رسان میتونید نیاز اون رو برطرف کنید. اما ممکن هست پوستتون فقط کم آب باشه پس در اون صورت نیاز به یه آبرسان دارین که بتونه اون رو هیدراته کنه.
پوست یه سد طبیعی از چربی داره، اگر اون رو از دست بدین و یا با استفاده از محصولات خشن و لایه برداری های زیاد بهش آسیب بزنین باعث میشه پوستتون به مرور زمان رطوبتش رو از دست بده.
اگر پوست شما خیلی خشکه و یا پوسته پوسته میشه به معنی این هست که آب توی پوستتون از بین رفته و سلول ها چربی کافی برای تشکیل سد محافظت از پوست تولید نمیکنن. برای همینم پوست نمیتونه رطوبت رو توی خودش حفظ کنه اینجاست که مرطوب کننده ها وارد عمل میشن تا هم رطوبت رو توی پوست قفل کنن و هم این که از، از دست رفتن آب و رطوبت جلوگیری کنن. پس میتونیم بگیم کار اصلی مرطوب کننده ها اینه که اجازه ندن رطوبت و آب از پوست شما تبخیر بشه.
اگرم پوست شما دچار کدری ، خط و چروک شده باید بدونین دچار کم آبی هستش و پوست دهیدراته به معنی کم شدن و تشنه شدن سلول های پوستتون هست برای همینم سلول ها چاق و متورم نمیشن و در نتیجه پوستتون دچار خط و چروک میشه.

خب حالا که متوجه شدین اصلا این دو تا محصول چی هستن و هر کدوم چه کاربری دارن و شما باید کدوم رو انتخاب کنید. میریم سراغ سوال اصلی این آموزش.

نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

حالا با توجه به این که شما چه محصولی مورد نیازتون هست و باید استفاده کنید روتینتون رو میرین اما اینجا فرض رو بر این میگیریم که پوستتون نیاز به هردو محصول داره. که میتونیم بگیم این بهترین کار هست که همزمان از هر دو استفاده کنید ، حتی اگر پوست چربی دارین کافیه محصولتون رو طبق پوستتون انتخاب کنید.

  1. پاکسازی پوست :

    نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

    در ابتدا قبل از استفاده از هر نوع محصول (نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده)، باید پوستتون رو تمییز کنید. پس برای نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده، ابتدا با یک شوینده پوستی مناسب اون رو خیلی خوب تمییز میکنید. چرا که محصولاتِ پوستی روی پوستی که دارای آلودگی، چربی، میکاپ و.... باشه به هیچ عنوان جذب نمیشن و عملا بی فایدس استفاده ازشون. و باید بدونین فرقی هم نمیکنه شما میکاپ داشتین یا نه کل روز رو منزل بودین، باید و باید قبل از خواب پوستتون رو شستشو بدین.

  2. ---------------------------------------------------

  3. استفاده از آبرسان :

    نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

    وقتی پوستتون رو تمییز کردین و مطمئن شدین که آلودگی و چربی روی اون نمونده میریم سراغ استفاده از آبرسان . این محصول به این دلیل این که تکسچری سبک تر داره پس باید زودتر از مرطوب کننده استفاده بشه و یادتون باشه توی قسمت بالا گفتیم آبرسان وظیفش اینه که آب رو به سلول های پوستی برسونه و اون هارو تغذیه کنه پس اولین کار توی روتین استفاده از آبرسانه.
    با این کار پوستتون رو از تشنگی نجات میدین و بعد میرین سراغ محصولات بعدی.

  4. ---------------------------------------------------

  5. مرطوب کننده :

    نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

    گفتیم که فرض بر این هست شما میخواین هر دوی محصولات رو استفاده کنید که البته از نظر ما این بهترین روش برای داشتن پوستی سالم هست. پس، وقتی آبرسانتون رو استفاده کردین نوبت به استفاده از مرطوب کننده میرسه . چرا که وظیفه ی مرطوب کننده اینه که آبی که آبرسان به پوست شما رسونده رو توی پوستتون قفل کنه و اجازه نده رطوبت از پوست شما تبخیر بشه.
    پس وقتی مرطوب کننده میزنید خیالتون راحته که مرحله ی قبلی تاثیر گذاری در نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده بیشتری روی پوستتون داره و کاری که دارین انجام میدین فواید بیشتری براتون خواهد داشت.


این یه روتین خیلی ساده و راحته که نحوه استفاده از آبرسان و مرطوب کننده رو به شما نشون میده. یادتون باشه این که چه محصولی و با چه ترکیباتی استفاده میکنید بسیار پر اهمیته و باید اون رو طبق نوع پوستتون انتخاب و استفاده کنید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -