eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس


سوالی که ممکنه برای همه ما موقع میکاپ پیش بیاد اینه که پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس برای جواب دادن به این سوال باید چند تا نکته رو در نظر بگیریم :
اول از همه اینکه انتخاب هر نوع محصولی برای ما ، بستگی خیلی زیادی به نوع پوستمون داره اگر مدل پوستتون رو نمیدونید ، ما قبلا راه تشخیص مدل پوستو توضیح دادیم با خوندن اون میتونید متوجهش بشین.
بعد از این ، نکته مهم بعدی اینه که ما تفاوت بین اسپری فیکس و پودر فیکس رو متوجه بشیم و بدونیم هرکدوم چه کاربری برای ما میتونن داشته باشن و بتونیم جواب پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس رو بدیم.


استفاده از فیکساتورها در میکاپ و انواع آنها :

خب برای فهمیدن جواب پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟ میخوایم توضیحات کوتاهی راجب محصولات بدیم.
همه ی ما دوست داریم وقتی میکاپی رو انجام میدیم کل روز به بهترین شکل ممکنش روی پوستمون بمونه و اکثر اوقات دنبال محصولاتی هستیم که موندگاری بالا و 24 ساعته ای داشته باشن . اما بعد از مدت ها افراد فهمیدن ، با اضافه کردن یه محصول به روتین میکاپ میتونن این موندگاری رو بالا ببرند . برای اینکار دو محصول به شکل پودری و اسپری داریم (پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس) .
هر دوی این ها برای فیکس کردن میکاپ به کار میرن ، هم جدا و هم میشه همزمان از اون ها استفاده کرد ، چرا که به جز فیکس میکاپ کاربری های متفاوتی هم دارند حالا میخوایم بدونیم پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس.

پودر فیکس چیست؟

پودرها زمانی استفاده میشن که شما میخواید میکاپتون به طور کامل ظاهری مات و یکدست داشته باشه(پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس) ، این محصولات به شکل پودرهای آسیاب شده با بافتی سبک هستن و موندگاری میکاپ رو خیلی بالا میبرند.
توی دو مدل رنگی و بی رنگ میتونید انتخابشون کنید ، مدل های بی رنگ برای همه نوع رنگی از پوست مناسب هستن و محصولات رنگی رو باید طبق رنگ پوستتون انتخاب کنید که باعث کاور بیشتر و گرم شدن تناژ میکاپتون میشه.(گرم شدن به معنی نخودی و زرد شدن میکاپ نیست)


و...

فواید استفاده از پودر فیکس :

پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟

  1. پودرها چون باعث جذب چربی پوست میشن پس بسیار مناسب برای کسایی هستن که پوست چربی دارن
  2. میشه اون هارو فقط توی نقاط خاصی که چربی بیش از حدی دارن استفاده کنید.
  3. بهترین محصول برای فیکس کردن کانسیلر

پودر فیکس رو افرادی که پوست خشک دارن هم میتونن استفاده کنن ، اما میزان پودری که این افراد باید استفاده کنن باید کمتر باشه و تایمی که قراره پودر روی پوستشون بمونه هم همینطور ، (پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟) یعنی بعد از چند ثانیه اون رو باید فید کنن. استفاده از پودر فیکس برای کسایی که روی صورتشون خط دارن ، توی نقاطی مثل زیر چشم و خط خنده ، باعث میشه که مواد کرمی توی این خط ها نره و بعد از چند ساعت این خط های صورت خودشون رو نشون ندن.
پودر فیکس رو به تنهایی هم میتونید استفاده کنید ، برای گرفتن چربی و برق پوستتون و یا حتی از مدل رنگی اون برای یکدست شدن رنگ پوستتون استفاده کنید.
اما هنوز نتونستیم به جواب پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس برسیم پس ادامه توضیحات رو حتما بخونید.

نحوه استفاده از پودر فیکس :

بعد از اینکه تمام مواد کرمی رو استفاده کردین ، پودر فیکس رو با یه براش مناسب مثل (پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس)

(پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس) برمیدارید ، باید بدونین که استفاده بیش از حد از این محصول فقط باعث میشه آرایشتون کیکی و ماسیده به نظر برسه ، پس به میزان مناسب و درنقاطی که به اون نیاز دارید استفاده میکنید.


اسپری فیکس چیست :

برای فهم جواب پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس باید راجب اسپری ها هم بدونیم.
این محصول که تکسچر مایعی داره ، نرم تر و با بافتی غیر قابل مشاهده روی پوست و میکاپ ما تاثیر میزاره. این اسپری برای فیکس کردن میکاپ استفاده میشه ، که شامل فیکس همه لوازم آرایشی حتی ریمل و رژ لب میشه ، پس اولین تفاوت بین پودر و اسپری اینه که اسپری رو میتونید برای همه نقاط استفاده کنید اما پودر رو فقط نقاطی مخصوص میشه استفاده کرد (پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس)
برای اسپری ها دو مدل وجود داره ، یکی که پوست رو مات میکنه و مدلی که پوست رو درخشان تر میکنه.

فواید استفاده از اسپری فیکس ها :

پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟

  1. این مدل از محصولات برای پوست های خشک بسیار ایده آل هستن ، چرا که باعث جذب رطوبت به پوست میشن .
  2. با توجه به مدلی که انتخاب میکنید میتونه باعث آبرسانی به پوست بشه.
  3. باعث از بین رفتن ظاهر پودری میکاپ و طبیعی تر شدن اون میشه.

اگه پوستتون ، پوسته پوسته میشه (حتی اگه پوست چربی دارین ) بهترین راه استفاده از اسپری ها هستن. برای استفاده هم کافیه وقتی همه ی مراحل میکاپتون تموم شد ، (پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس) اون رو با فاصله از صورتتون بگیرید ، چشم هارو ببنیدید و اسپری کنید و اجازه بدین مواد روی پوستتون خشک بشه .
میتونید از مدل های آبرسان هم استفاده کنید ، این مدل ها رو هم با میکاپ و هم به تنهایی میتونید تو طول روز روی پوستتون اسپری کنید که اون رو شاداب و با طراوت کنه.
خب حالا پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟ الان میدونیم که کاملا بستگی به پوست و سلیقه ما داره.


میتونید هر دوی این هارو باهم استفاده کنید (پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس) اینجوری موندگاری میکاپتون خیلی بالاتر میره و پوست هم حالتی طبیعی تر به خودش میگیره و میشه گفت مواد کاملا به خورد همدیگه میرن.

پس میشه گفت برای اینکه بفهمیم پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس . به جز مدل و نوع پوست باید بدونیم دوست داریم ظاهر نهایی میکاپمون مات ، طبیعی و یا درخشان باشه اینجوری خیلی راحت تر جواب سوال پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس رو میدیم.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران