eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها


لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها

وقتی شما کارآموز هستین و قراره در آینده تبدیل به یک میکاپ آرتیست حرفه ای بشین ، اول از همه باید با تمامی لوازم آرایشی آشنا بشین و یاد بگیرید که هر محصولی چه کاربردی داره و برای چه پوستی مناسبه پس به یه لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها نیاز دارید .
یه میکاپ آرتیست باید تجهیزات و لوازم مناسب رو داشته باشه تا بتونه از پس همه نوع پوست و همه نوع رنگی بربیاد ، کار مشتری هاش رو راه بندازه و رضایتشون رو جلب کنه اما ، وقتی شما تازه اول راه هستین و تازه شروع به قدم گذاشتن توی این کار کردین نیازی به داشتن انواع و اقسام وسایل نیست ، کافیه محصولاتی که کاربردی هستن و وجودشون ضروری هست رو داشته باشین برای همین ما اینجا لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها رو آوردیم که بتونیم توی خرید لوازم آرایشی به شما کمک کنیم.

سوال مهمی که پیش میاد اینه که ' یه میکاپ آرتیست تازه کار چه لوازمی رو باید داشته باشه؟ ' برای جواب دادن به این سوال سراغ معرفی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها میریم.

معرفی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها:

  1. زیرساز پوست:


    زیر ساز میکاپ
    شاید توی نگاه اول فکر کنید منظور ما پرایمر ها هستن ، اما خیر! منظور ما محصولاتی مثل آبرسان ها هستن. شما باید رفتار با هرنوعی از پوست رو یاد بگیرید (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) ، گاهی اوقات پوست مشتری دهیدراته و کم آب هست و با وجود استفاده از محصولاتی عالی باز هم مواد روی صورت خوب نمیشینه این جور مواقع استفاده از یه محصول آبرسان برای هیدراته کردن پوست صورت ، به شدت به کار میاد.
    گاهی اوقات خیلی از پوست های خشک با زدن یه آبرسان خوب دیگه نیازی به پرایمر ندارن . آبرسان هایی مثل (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها):


  2. پرایمر :


    انواع پرایمر
    یکی از اصلی ترین محصولات که باید توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها قرار بگیره.
    پرایمر ها انواع مختلفی دارن اما دونستن این که نیاز پوست مشتری شما چه چیزی هست کارتون رو خیلی راحت میکنه (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها). گاهی اوقات چربی بیش از حد ، منافذ باز ، خشکی زیاد ، چروک و... هستن. اما باید بدونید که با داشتن دو مدل پرایمر میتونید نیازهای اصلی رو برطرف کنید . حالا سوالی که پیش میاد اینه که اون دو مدل محصول چه چیزهایی باید باشند (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها).
    بهترین کار انتخاب محصولی هست که مناسب برای منافذ و کنترل چربی بیش از حد باشه (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) و محصول بعدی برای رفع خشکی های بیش از حد و چروک های عمیق هستن . چرا که ما توی مرحله ی قبلی آبرسان رو انتخاب کردیم و میتونه یه پرایمر عالی برای پوستای خشک باشه پس باید محصولی برای از بین بردن منافذ و کنترل چربی داشته باشیم و محصولی که بتونه خشکی های خیلی شدید رو از بین ببره و یا چروک هارو آبرسانی کنه. (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها)
    برای آشنایی با این محصولات چند مدل پرایمر رو توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها به شما معرفی میکنیم (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها):
    پرایمرهای پوست چرب :

    پرایمر های پوست خشک :

  3. کرم پودر :

    انواع کرم پودر برای میکاپ
    گزینه بعدی برای لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها قطعا کرم پودرها هستن. شاید به عنوان یه کارآموز و کسی که تازه وارد این حرفه شده نخواید کرم پودرهای زیادی رو داشته باشین (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها). برای همین توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها ما یه سری از کرمپودر ها که کاربردی تر هستن رو به شما معرفی میکنیم. حالا این محصولات بهتره چه ویژگی های داشته باشن؟
    - مناسب برای انواع پوست
    - کاور خوب
    - قابلیت ترکیب و فید راحت
    پس شما باید محصولی داشته باشین که هم به پوست چرب بخوره هم خشک و هم مناسب برای همه نوع رنگ پوست باشه. خب اینجوری تو نگاه اول نیاز میبینیم که کلی کرم پودر بخریم ولی ، میتونید با داشتن 2 یا 3 تا کرم پودر کار خودت رو راه بندازی (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها).
    با ترکیب کردن اونا با هم بتونی تکسچر مورد نیاز و رنگ مناسب رو به دست بیاری. برای مثال اگه فردی با پوست خشک به شما مراجعه میکنه ، با ترکیب دو تا کرم پودر که محصول غالب اونیه که مناسب برای پوست خشکه و آبرسان داره(لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) ، میتونید یه کاور عالی برای اون درست کنید. و برعکس ، برای رنگ هم بهتون پیشنهاد میکنم با داشتن سه طیف رنگی روشن ، مدیوم و مدیومی کمی تیره میتونید انواع و اقسام رنگ هارو به دست بیارید . گاهی اوقات هم نیاز به تغییر تناژ کرم پودر هست که اینجا محصولاتی مثل (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها)
    میتونید انواع و اقسام تناژ هارو بسازید .
    خب برای کامل کردن لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها ، سراغ معرفی کرم پودرهایی میریم که ترکیب کردنشون با بسیار راحته.

    و ... .

  4. کانسیلر :

    لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها
    لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها قطعا نیاز اساسی به کانسیلرها داره.چرا که کانسیلر دقیقا مکملی برای کرم پودر هست . انتخاب کانسیلر بسیار راحته و میتونید با داشتن دو رنگ همه نیاز هارو برآورده کنید . اینجا براتون توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها چند مدل از فول کاورترین کانسیلرهارو میاریم :

    و ... .

  5. کانتور :

    انواع پالت کانتور حرفه ای
    توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها برای کانتور و کانتورینگ منطقی ترین نوع خرید ، پالت ها هستن . چراکه انواع تناژ و رنگ هارو دارن و کار شمار خیلی خوب راه میندازن و نیازی به خرید کانتورهای تکی ندارین. دو مدل کانتور چرب و خشک داریم که بنا بر سلیقه و نوع پوست میتونید از اون ها استفاده کنید(لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) ، کانتورهای چرب برای پوست های خشک مناسب تر هستن و پیشنهاد میشه برای پوستای چرب استفاده نشه.
    توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها میخوایم بهتون چند مدل از بهترین پالت های کانتور رو معرفی کنیم

    و ... . توی خیلی از این پالت های چرب ، رنگ هایی برای کانسیلر و کرکتور و حتی رژگونه و زیر ساز رژلب هم موجوده ، برای همین میگیم خرید پالت ها خیلی خیلی به صرفه تر هستن چون با یه پلت میتونید چند مدل کاربری رو داشته باشین (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها).

  6. پودر فیکس :

    لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها
    این محصولات گاهی اوقات روی کل پوست و گاهی مواقع فقط برای فیکس کانسیلر استفاده میشن. ازونجایی که قرار نیست ما توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها از انواع پودر فیکس استفاده کنیم ، پس محصولی رو میخریم که tranclucent(بی رنگ) باشه که بشه برای انواع پوست ازش استفاده کرد. اینجا چند تا از بهترین محصولات رو براتون معرفی میکنیم که اکثر میکاپ آرتیست های حرفه ای از اون استفاده میکنن (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها).

  7. پالت سایه :

    انواع پالت سایه حرفه ای
    توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها ما پالت سایه ای رو معرفی میکنیم که ویژگی های زیر رو داشته باشه (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها):
    - پیگمنت عالی
    - فید راحت
    - موندگاری بالا
    - داشتن رنگ های مات و شاین
    - داشتن رنگ های کاربردی برای انواع میکاپ
    برای شروع میتونید یک یا دو تا پالت رو توی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها بیارید ، که با استفاده از همونا بتونید انواع و اقسام آرایش چشم رو انجام بدین . برای مثال :

    و ... .

  8. خط چشم :

    انواع خط چشم
    خب محصول بعدی لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها خط چشم ها هستن. قطعا باید محصولی که استفاده میکنید تکسچر ژلی باید داشته باشه ، چراکه استفاده ازش بسیار راحته و میتونید با اون انواع و اقسام مدل های خط چشم رو داشته باشید . نمونه هایی از خط چشم های ژلی (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها):

    و ... .

  9. رژگونه و هایلایتر ها :

    انواع رژگونه
    برای داشتن رژگونه ها و هایلایترها بهترین انتخاب (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) پالت های صورت هستن. چرا که این محصولات چند رنگ دارن که میتونه نیازهای شمارو تامین کنه و توی این پالت ها رنگ های مات و شاین داره که میتونین از رنگ های شاین بعنوان هایلایتر استفاده کنید . اینجوری میتونید یه لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها تهیه کنید که انواع نیاز شمارو برآورده کنه.
    انواع مختلفی از این محصولات هستن اما مهم ترین نکته پیگمنت بالا و فید راحت اون هستش (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها). به همین دلیل چند نمونه از بهترین پالت هارو براتون معرفی میکنیم :

    و ... .

  10. رژلب ها :

    انواع رژلب برای میکاپ آرتیست
    برای تکمیل لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها رژلب ها جزو محصولاتی هستن که باید توی کیف ما قرار داشته باشن . اما بهترین گزینه برای خرید چه محصولاتی میتونن باشن که همه نیازهای مارو برآورده کنن (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) .
    برای میکاپ لب بهترین گزینه ها پالت های رژ هستن چرا که میتونن انواع رنگ هارو به ما بدن . اینجوری با داشتن یه محصول میتونیم چندین رژلب داشته باشیم . برای مثال :

    و ... .

  11. اسپری فیکس :

    انواع اسپری فیکس حرفه ای اسپری فیکس ها قطعا و باید جزو لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها قرار بگیرن . چرا که میتونه میکاپ رو ست و فیکس نگه داره و مواد پودری رو کامل روی پوست بخوابونه . انتخاب اسپری فیکس به هیچ عنوان کار سختی نیست . کافیه محصولی با کیفیت عالی رو انتخاب کنید. برای مثال(لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها) :

    و ... . میتونن انتخاب های عالی برای لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها باشن (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها).

  12. براش ها:

    انواع براش حرفه ای
    و در نهایت لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها با براش ها تکمیل میشن . میتونید طبق چیزی که نیاز دارین از براش های تکی استفاده کنید و یا با توجه به نیازتون ست براش رو انتخاب کنید. برای کارآموزها ست ها میتونه انتخاب های بهتری باشن ، چراکه معمولا براش هایی که برای یک آرایش کامل نیاز هست رو توی خودشون دارن (لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها). ست هایی مثل :

    و ... .

خب لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها رو بهتون معرفی کردیم ، این محصولات بیسیک ترین لوازم برای شروع یه میکاپ حرفه ای هستش. به اختیار خودتون میتونید به اونها اضافه کنید و یا از برندای دیگه استفاده کنید. اما مهمترین مسئله استفاده از محصولاتی با کیفیت عالی هستش که بتونه بهترین نتیجه رو به شما ارائه بده ، اینجوری لیست کامل لوازم آرایش برای کارآموزها رو میتونید به بهترین شکل تکمیل کنید..


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران