eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران


پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

برندهای مختلفی از لوازم آرایشی توی بازار موجود هست اما تشخیص اینکه کدوم برند بهتر از برندای دیگست یکی از سخت ترین مراحل انتخاب لوازم آرایشه. برای همین توی این مقاله ده تا از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران رو براتون معرفی میکنیم. قطعا به جز این ده برند از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ، مارک های خوب دیگه ای هم برای انتخاب هستن اما قراره تاپ ترین اونها اینجا معرفی بشه. پس نبودن برندی که مد نظر شماست، لزوما به معنی بد یا بی کیفیت بودن این برند نیست.

معرفی پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران:

  1. استی لادر

    برند استی لادر
    اولین معرفی برای پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران استی لادر هست. استی لادر چهارمین تولید کننده بزرگ لوازم آرایشی در دنیاست. یه برند قدرتمند آمریکایی که تونسته محصولات خودش رو در سراسر دنیا به فروش برسونه. استی لادر( پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ) تو شروع کارش فقط چهار محصول از جمله کرم ها و لوسیون ها رو تولید می کرد، اما به مرور زمان گسترش پیدا کرد تا جایی که امروزه طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان به سمت خودش جذب کرده. استی لادر که یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هست، ادعا می کنه که تنها شرکتی هستش که با تمرکز بر آرایش و مراقبت از پوست و مو و خلق رایحه های دلنواز در عطرها، یک سبد از محصولات متنوع رو به بازار تقریبا ۱۵۰ کشور در سراسر جهان عرضه می کنه. البته که این ادعا کاملا واقعیت داره و مهر تاییدی بر موفقیت و کیفیت بالای محصولات تولید شده توی این مجموعه هست.
    از معروف ترین محصولات آرایشی این برند که یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هست به این موارد اشاره میکنیم:

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

    و از محصولات پوستی این برند در راستای معرفی پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران به :

    اشاره میکنیم.
    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  2. کلینیک

    برند کلینیک
    یکی دیگه ازپرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران برند محبوب کلینیک هست.
    سال 1967 سردبیر مجرب مجله Vogue، دکتر Carol Phillips، مصاحبه ی خودش رو با دکتر Norman Orentreich متخصص پوست و زیبایی مشهور ایالات متحده با این موضوع که ' آیا میشه یک پوست عالی و بدون عیب و نقص داشت؟' توی این مجله چاپ کرد ! توی این مقاله راجع به مراقبت از پوست و ایده تولید محصولات مراقبت پوستی صحبت شده بود ( پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ). تا اون زمان باور مردم این بود که کسایی که ژن خوب دارن پوست خوبی هم دارن ولی انتشار این مقاله باعث ایجاد این نگرش شد که با مراقبت از پوست و استفاده از محصولات با کیفیت آرایشی و مراقبتی میشه پوست خوب و زیبا داشت.
    یکی از زنان خانواده اِستی لادر با مطالعه این مقاله به فکر تولید محصولات مراقبت از پوست افتاد ( پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران )، به خاطر همین از این دو نفر درخواست همکاری کرد برای شروع خط جدید تولید محصولات مراقبت از پوست توی کارخونه خودش.
    اینجوری شد که آگوست سال 1968، اولین محصول مراقبت از پوست سه کاره که شامل تمیز کننده روزانه، لایه بردار و مرطوب کننده پوست بود با برند CLINIQUE توی یکی از معروفترین فروشگاههای کشور آمریکا به نام saks fifth avenue تو شهر نیویورک تولید شد.
    برند CLINIQUE همیشه دنبال اینه که محصولاتی سالم و بی خطر و ضدحساسیت با کیفیت بالا تولید کنه تا بتونه به افزایش سلامت و جوونی پوست کمک کنه.
    شرکت CLINIQUE یکی از کامل ترین خطوط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی رو توی دنیا داره.
    برای معرفی پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران اگه بخوایم به بهترین لوازم آرایش این برند اشاره کنیم :

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

    و محصولات پوستی این پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران :

    و...
    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  3. نارس

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران
    برند فرانسوی نارس NARS یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هست که توسط فرانسوا نارس سال 1994 تاسیس شد.
    اولین مجموعه فرانسوا تنها ۱۲ رنگ از یک رژ لب رو شامل می‌شد اما به تدریج اون مجموعه خودش رو گسترش داد و حالا ده‌ها نوع لوازم آرایشی متنوع با بالاترین کیفیت تو برند NARS تولید و به سراسر جهان عرضه می‌شه.
    فرانسوا NARS : 'زنان امروز از این که به اونها نمی‌گیم چیکار کنن و حق انتخاب خودشون رو دارن راضی‌ترن، اونها حق انتخاب میخوان و دنبال چیزی هستند که براشون مناسب باشه.'
    محصولات آرایشی معروف این برند از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران شامل :

    و ... ( پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ).

  4. لانکوم

    برند لانکوم
    معرفی بعدی برای پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ، برند LANCOME تو سال 1935 توسط یک عطرساز فرانسوی به اسم آرماند پتیژن (Armand Petitjean) تاسیس شد. اسم این برند از قلعه ای تو فرانسه الهام گرفته شده که اطراف اون قعله ی قدیمی گلای رز خیلی قشنگی بود.به خاطر همین دلیل تک گل رز به عنوان سمبل و نشان این برند انتخاب شده .
    یکی از راز های موفقیت بی حد و اندازه ی لانکوم(پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ) ، تولید محصولاتی با کیفیت بالا و بدون ایجاد حساسیت بود. متخصصای این شرکت دقت و حساسیت خیلی زیادی رو توی تولید محصولات به کار بردن تا محصولاتی بدون آلرژی تولید کنن. برای مثال برای تولید یکی از کرم پودر های خود (میراکل) به طور مداوم 8 سال تحقیق و آزمون و خطا کرده.
    این برند ارگانیک بودن متریال رو سرلوحه ی خوش قرار داده و همیشه سیاست کلی لانکوم که یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هست استفاده از مواد طبیعی برای تقویت و حل انواع مشکلات پوستی هست.
    محصولات پرفروش این برند فرانسوی شامل (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ):

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  5. هدی بیوتی

    برند هدی بیوتی
    معرفی بعدی پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران
    HUDA BEAUTY یکی از برندهای مطرح تازه کار توی تولید انواع لوازم آرایشی باکیفیت هستش که تو سال 2013 توسط هدی کتان که یک خانم عراقی هست ثبت شد.
    هدی بعد از مدتی به عنوان میکاپ آرتیست برند رولون تو دبی مشغول به کار شد. وبلاگی تحت عنوان هدی بیوتی درست کرد و در سال 2013 برندی مشابه نام وبلاگ خود یعنی همان هدی بیوتی، به ثبت رسوند. اون تونست برند HUDA BEAUTY رو ثبت کنه و تو حوزه تولید و عرضه لوازم ارایشی خود را به بالاترین حد ممکن تو کیفیت برسونه.
    از جمله محصول با کیفیت این پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران شامل :

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  6. گرلن

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران
    برای پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران سراغ این برند محبوب میریم.
    GUERLAIN، یه خونه ی عطر فرانسوی با ۱۷۵ سال سابقه کسب و کار برجسته هست. گرلن همیشه از مواد لوکس و نایاب مثل وانیل فرانسوی یا کانانگا کاشت خودش که تو جزایر کومورو بود برای عطرها استفاده میکرد. علاوه بر اینها ، GUERLAIN یکی از نوآوران تو استفاده از مواد مصنوعی محسوب میشه (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ).
    الان کمپانی گرلن که یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هست ، فعالیتی بیشتر از قبل تو عرصه ی عطر سازی و همینطور تولیدات لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس داره.

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  7. دیور

    برند دیور
    برند بعدی برای معرفی پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ، برند محبوب دیور هست.
    Dior، یکی از معروف ترین خیاط های لباس زنانه ، 21 ژانویه سال 1905 در گرانویل بدنیا اومد و 24 اکتبر سال 1957 تو ایتالیا از دنیا رفت.
    سال 1957،‌ دیور با حمله قلبی از دنیا رفت. اما قبل از این اتفاق، اون تنها خیاط فرانسوی بود که تونست سر از مجله تایم در بیاره. بعد از مرگ دیور، دستیار ارشد او که یه طراح بااستعداد 21 ساله، به نام یویس سنت لورن بود امور شرکت رو دستش گرفت( پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ).
    ماریا گرازیا شیوری اولین رهبر زن برند Dior ماریا گرازیا شیوری بود به اولین رهبر زن برند Dior در سال 2016 تبدیل شد و تا الان هم این منصب رو بر عهده داره. شیوری ثابت کرد که پیام اولیه کریستین دیور که توانمندسازی زنان بود حتی بعد از 70 سال افتتاح برند Dior هم جریان داره.
    از محصولات فوق العاده ی دیور، به عنوان پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران میشه به این محصولات اشاره کرد :

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  8. اربن دی کی

    برند اربن دی کی
    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران هست، شروع کار URBAN DECAY از جایی شروع شد که سندی لرنر از محصولات آرایشی صورتی و بژ که همه بازار رو گرفته بودن خسته شده بود و دنبال رنگ هایی تازه و هیجان انگیز برای میکاپ بود. سندی با رنگ ها آشنایی کامل داشت و ایده های زیادی برای تولید محصولات آرایشی با اون رنگ ها رو داشت. آخرسر اون همراه با شریکش کارشونو شروع کردن و با تولید رژ و لاک پا به بازار محصولات آرایشی بهداشتی گذاشتن.
    این پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبت پوستیه و از کیفیت و محبوبیت خیلی بالایی برخورداره. محصولات اون مناسب برای انواع پوسته و تنوع خیلی زیادی توی محصولاتش هست. محصولات این برند فاقد مواد مضر و آسیب رسان به پوستن مثلا میشه گفت محصولات فاقد پارابن ، فتالات ها، سولفات ها و… هستن و توی تولید محصولات این برند کلا از مواد و ترکیبات سازگار با پوست انسان استفاده شده که میشه به کیفیت و امنیت و سلامت اونا مطمئن بود.
    محصولات محبوب اون شامل (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ) :

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

  9. فنتی بیوتی

    برند فنتی بیوتی
    معرفی بعدی برای پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران
    ریحانا سلبریتی و خواننده معروف سال 2014 تجارت شخصی خودش رو تو زمینه فروش لوازم آرایشی راه اندازی کرد(پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ). اون برند فنتی بیوتی برگرفته از اسم خودش رو تو سال 2016 تاسیس کرد و با شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی مثل ام.ای.سی.کازمتیکس و پارلوکس همکاری داشت
    اولین محصول این پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران کرم پودر با 40 تناژ رنگی که برای انواع پوست با تن رنگی روشن تا تیره کاربرد داشتن، بود (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ). خیلی از میکاپ ارتیست های سیاه پوست تا قبل از تاسیس برند به برندهای مختلفی مثل برند بنفیت و کیم کارداشیان بخاطر نداشتن کرم پودر با رنگ های تیره انتقاد کرده بودن تا اینکه ریحانا شروع به تولید بیشتر از 40 رنگ کرم پودر با کیفیت کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفت.
    از بهترین محصولات این برند (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ) :

    پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران
    .

  10. شارلوت تیلبری

    برند شارلوت تیلبری
    آخرین معرفی برای پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران برند شارلوت هست.
    شارلوت تیلبری میکاپ آرتیست معروف و پرطرفدارکه 20 سال سابقه کار در این صنعت را دارد. سال 2013 تصمیم به راه اندازی برند خود ، با تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را میگیرد(پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ).
    charlotte tilbury:
    (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ) در شارلوت تیلبری ما عاشق کاری هستیم که انجام میدیم و تلاش میکنیم بهترین باشیم . جرات رویا پردازی داشته باشین و اون رو محقق کنید . قوانین رو بشکونید و صنعت زیبایی رو به چالش بکشین.
    از جمله محصولات پرفروش اون (پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ):

  11. خب با هم پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران رو بررسی کردیم ، مهم ترین چیز در خرید لوازم آرایشی اینه که محصولی که انتخاب میکنید ، با اصالت، تازه و با کیفیت باشه و اینکه بدونید چه محصولی برای نوع پوست شما مناسب هست.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران