eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



بهترین کرم پودر 24 ساعته


یه میکاپ با موندگاری خیلی زیاد و 24 ساعته شاید چیزی نباشه که هر روز بخوایم انجاش بدیم و یا دوست نداشته باشیم که به صورت روزانه از لوازم آرایش 24 ساعته استفاده کنیم. اما گاهی اوقات نیاز داریم که میکاپمون ، مخصوصا کرم پودر، تایم طولانی رو روی پوستمون بمونه، محو نشه و رنگش تغییری نکنه. پس اینجا نیاز داریم که بهترین کرم پودر 24 ساعته رو بشناسیم و پیدا کنیم.
امیلی آمیک ، میکاپ آرتیستی نیویورکی میگه که کرم پودر هایی که ماندگاری بالایی دارند معمولا حاوی درصد خیلی کمتری (حتی صفر درصد) از روغن هستن و فرمولی که برای اون ها بکار رفته بیشتر بر پایه ی آب هست برای همینه که نسبت به بقیه ی کرم پودرها ماندگاری بسیار بالاتری دارند.

مزایا و معایب استفاده از کرم پودرهای 24 ساعته :

مزایا:

استفاده از بهترین کرم پودر 24 ساعته باعث میشه، میکاپتون تا آخر روز تکون نخوره ، اکسید نشه و حتی خیلی توی هوای گرم وشرجی هم مقاوم باقی بمونه.
از طرفی با استفاده از محصولاتی 24ساعته، میتونید مطمئن باشید که عکس های شما همگی بی عیب و نقص گرفته میشن و هر جایی که ظاهر میشین پوستتون خیلی زیبا، شفاف و سالم به نظر میرسه.

معایب :

مشکلی که توی بعضی از کرم پودرهای 24 ساعته هست اینه که ممکنه کیکی ، سنگین و غیر طبیعی به نظر برسند پس خیلی مهمه که شما چه نوع محصولی رو از کجا تهیه میکنید و یا اینکه علت ماسیدن کرم پودر روی صورت و جلوگیری از آن رو یاد بگیریم.
بهمین خاطر ما ساعت ها تحقیق کردیم که بتونیم بهترین کرم پودر 24 ساعته رو برای شما پیدا کنیم و لیستی 5 عددی از (بهترین کرم پودر 24 ساعته) اون تهیه کنیم که بتونه به انتخاب های شما کمک زیادی بکنه.

معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته :

قبل از اینکه سراغ معرفی بریم بهتره که یاد بگیریم با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ اینجوری توی انتخاب بهترین کرم پودر 24 ساعته دقیق تر عمل میکنیم.

  1. استی لادر:

    کرم پودر 24 ساعته استی لادر
    استی لادر یکی از معروف ترین کرم پودر هایی که برای عروس ها به کار برده میشه. این محصول برای کسایی که کرمی با موندگاری خیلی بالا میخوان میتونه یک انتخاب عالی بین بهترین کرم پودر 24 ساعته باشه. مخصوصا برای افرادی که پوست چربی دارن، این محصول کاور بسیار عالی داره و تکسچر اون مایع هستش که باعث میشه فید اون بسیار راحت باشه. از طرفی ظاهر نهایی کرم پودر استی لادر روی پوست کاملا مات و طبیعی هستش.

    فاقد عطر و بو ، کاور بسیار بالا، 24 ساعت پوشش دهی بدون هیچ گونه خط و خطوط روی پوست، ضدآب، ضدجوش، بدون الکل، تاییدیه توسط متخصص پوست.

  2. هدی بیوتی :

    کرم پودر هدی بیوتی
    هدی بیوتی از اون دسته محصولاتی هستش که با یک پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو خیلی خوب کار کنید. هدی قطعا جزو بهترین کرم پودر 24 ساعته قرار میگیره. چراکه یه کرم پودر گیاهی و ضدآب هستش که به هیچ عنوان خودش رو روی پوست غیر طبیعی نشون نمیده و به پوستمون آسیبی وارد نمیکنه. (باید یادمون باشه که هدف اول از میکاپ، اینه که هیچ آسیبی به پوست وارد نشه) این کرم پودر تکسچری مایع داره و بیشتر به افرادی که پوست چربی دارند توصیه میشه (بهترین کرم پودر 24 ساعته).

    ضدآب، 24 ساعته، گیاهی، کاور بسیار بالا، ضد تعریق و رطوبت، غیر آکنه زا

  3. مک :

    کرم پودر مک
    یکی دیگه از بهترین کرم پودر 24 ساعته در دنیا که برای همه نوع پوستی (خشک، نرمال، ختلط و چرب) کاربرد داره. به هیچ عنوان رنگش اکسید (تیره) نمیشه و روی پوست حالتی کیکی و ماسیده نمیگیره. کاور این کرم پودر خارجی قابل ساخته یعنی شما میتونید از کمترین تا بیشترین کاور و پوشانندگی رو از مک داشته باشید.
    از مهمترین ویژگی های کرم پودر مک که باعث شده بسیار پرطرفدار باشه، اینه که به هیچ وجه منافذ و خطوط پوستی رو بزرگ تر و بیشتر نشون نمیده و این بهترین کرم پودر 24 ساعته، پوست رو به مدت 8 ساعت آبرسانی میکنه و اجازه نمیده که پوست حالتی کیکی و خشک به خودش بگیره.
    تکسچر کرمپودر مک مایع هستش به همین خاطر فید اون روی پوست خیلی خیلی راحته

    مناسب برای انواع پوست، 24 ساعته، آبرسان، کاور قابل ساخت، غیر آکنه زا، کاهش منافذ، ضد رطوبت و تعریق

  4. لانکوم :

    کرم پودر لانکوم
    لانکوم معرفی بعدی به عنوان بهترین کرم پودر 24 ساعته. محصولی از فرانسه که در عین اینکه کاور بسیار عالی داره، فوق العاده روی پوست سبکه و ظاهری کاملا مات و طبیعی داره.
    این کرم پودر رو انواع پوست میتونن استفاده کنند اما، بیشتر به پوست های چرب، نرمال و مختلط پیشنهاد میشه . اگر که پوست خشکی دارید بهترین کار استفاده از پرایمر قبل از زدن کرم پودر لانکوم هست. این محصول به هیچ وجه پوست رو خفه نمیکنه و به اصطلاح به پوست اجازه نفس کشیدن میده .

    دارای spf15، فاقد مواد حساسیت زا، دارای تاییدیه توسط متخصص پوست، 24ساعته، بدون روغن

  5. کلینیک:

    کرم پودر کلینیک
    آخرین محصولی برای معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته محصولی از برند کلینیک هست این کرم پودر فرمولاسیونی بدون روغن داره و حاوی ، هیالورونیک اسید-سالیسیلیک اسید و ویتامین c هست که باعث میشن پس از مدتی پوست صاف تر و یکدست تر بشه.
    از طرفی این محصولی دارای spf25 هم هست که وجود اس پی اف در کنار ویتامین سی اثر ویتایمن رو خیلی بیشتر میکنه .
    تکسچر اون، مایع هست و فیدش روی پوست بسیار راحته. کاور مدیوم تا فولی داره که میتونید بنابر سلیقه و نیازتون اون رو تنظیم کنید.

    حاوی ترکیباتی مفید برای پوست، آبرسان، کاور قابل ساخت، spf25، ضدجوش، محافظت از پوست در برابر آلودگی ها و بدون مواد مضر

  6. هنگام که به دنبال، بهترین کرم پودر 24 ساعته هستید، یه سری کلمات کلیدی میتونن کمک بسیار زیادی به شما بکنن. کلمه هایی مثل: ماندگاری بالا، ضدآب ، ضد لک و...
    این محصولات به طور خاص برای ماندگاری بالا روی پوست طراحی و تولید شدن. بهترین کرم پودر 24 ساعته توی هر شرایط آب و هوایی مثل گرما، شرجی و... ثابت و مقاوم باقی میمونه. از اونجایی که این محصول قراره کل روز روی پوست شما باقی بمونه مطمئن باشید که رنگ و ظاهر اون رو دوست دارید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران