eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ


فرقی نمیکنه شما فردی مبتدی و تازه کار و یا فردی حرفه ای در حوزه میکاپ هستین. گاهی اوقات برای داشتن ظاهری خوب و استایلی شیک و منحصر به فرد نیاز داریم که یه میکاپ کامل و عالی انجام بدیم . برای همین هم داشتن لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ یه امر ضروریه که بدونیم چه محصولاتی رو باید خریداری کنیم.
برای خریداری محصولاتِ این لیست بهترین کار اینه که سراغ برندهایی برید که اصالت دارند و مطمئن هستین که به پوست شما آسیبی وارد نمیکنند.
توی لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ میخوایم همه محصولاتی که برای انجام یه میکاپ کامل نیاز هست رو برای شما معرفی کنیم. برای اینکار سراغ معرفی مراحل انجام میکاپ میریم :

مراحل اصلی انجام میکاپ حرفه ای :

  1. انجام روتین پوستی
  2. زیر سازی مناسب
  3. آرایش پوست
  4. آرایش چشم
  5. آرایش ابرو
  6. آرایش لب
  7. فیکس میکاپ

خب بعد از معرفی مراحل یه میکاپ کامل میریم سراغ معرفی محصولات برای تکمیل لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ :

لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ :

  1. روتین پوستی :

    لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ
    قبل از شروع هر میکاپی بهترین کار اینه که روتین پوستی روزانه خودتون رو انجام بدید (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)این کار هم باعث محافظت از پوستتون میشه و هم اینکه باعث میشه محصولات آرایشی خیلی خیلی بهتر روی پوست شما خودشون رو نشون بدن.
    برای اینکار 5 مرحله داریم که محصولات هر کدوم برای پوست های خشک و چرب متفاوته اما توی معرفی لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ میخوایم محصولاتی رو برای پوست معرفی کنیم که برای انواع پوست مناسب هستن ، اینجوری انتخابتون خیلی خیلی راحت تر هستش.
    مراحل روتین + معرفی محصولت :
    1- شوینده :
    قبل از شروع میکاپتون پوستتون رو از هر آلودگی و چربی هست تمییز کنید، ممکنه با خودتون بگین شما از صبح منزل بودید و بیرون نرفتین اما، توی همین تایم آشپزی ، ورزش و... انجام دادین که باعث شده پوست مقدار قابل توجهی چربی به خودش جذب کنه، پس حتما اون رو با یه محصول عالی شستشو بدید.

    2- تونر ها:
    به هیچ وجه اهمیت تونرها رو توی روتین پوستی و قبل از میکاپ رو کم در نظر نگیرید. این محصولات ph پوست رو تنظیم میکنن و اون رو آماده یه میکاپ بی نظیر میکنند. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    3- سرم ها :
    بعد از شستشو و تونر ، حالا پوست آماده جذب سرم برای آبرسانی و تغذیه پوسته. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    4- آبرسان و مرطوب کننده :
    بعد از سرم ها حالا نوبته اینه که آبرسانی که با سرم انجام دادید رو تقویت و اون رو توی پوستتون قفل کنید که پوست کاملا هیدراته باقی بمونه. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    5- ضدآفتاب ها:
    اگه قراره میکاپتون توی روز باشه، پس حتما و باید زیر اون از ضدآفتاب استفاده کنید، تنها نکته اینه که محصولتون نباید رد سفیدی داشته باشه که باعث خراب شدن میکاپتون نشه.

  2. زیر سازی :

    لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ
    بعد از انجام دادن روتین پوستی و جذب محصولات به پوست، نوبت به انجام زیرسازی و استفاده از پرایمر میرسه. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) برای معرفی این مرحله، ما اون رو تبدیل به دو بخش میکنیم، مناسب برای پوست های خشک و چرب.
    - پرایمر مناسب پوست های خشک: (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    محصولاتی که برای این نوع از پوست معرفی میشن باید بر پایه ی آبرسانی و مرطوب کنندگی باشند مثل :
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    - پرایمر مناسب پوست چرب:
    این محصولات باید برای مات کردن، کاهش منافذ و کنترل چربی پوست باشند مثل:
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

  3. آرایش پوست :


    خب حالا پوستمون کاملا آماده برای انجام یه میکاپ فوق العاده و تمییز هست میریم که لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ رو تکمیل کنیم.. آرایش پوست شامل چند بخش میشه که یکی یکی باهم مراحلش رو میریم و محصولاتش رو معرفی میکنیم. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    1- کرم پودر :
    اولین مرحله برای میکاپ پوست استفاده از یه کرم پودر مناسب هست(لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)، اگه نمیدونید چه محصولی رو انتخاب کنید و یا چه رنگی مناسب شماست پیشنهاد میکنم دو مقاله ی چگونه رنگ کرم پودرمون رو مناسب با پوستمون انتخاب کنیم ؟ و با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ رو مطالعه کنید.
    کرم پودرهایی که برای پوست های خشک مناسب هستن: (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    کرم پودرهایی که برای پوست های چرب مناسب هستن:
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    2- کانسیلرها : بعد از اینکه پوستمون رو با یه کرم پودر عالی و مناسب کاور کردیم، میریم سراغ اینکه تیرگی زیر چشممون رو کاور کنیم و دور چشممون رو درخشان کنیم.
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    3- پنکک :
    اگه دوست دارین کرم پودر و کانسیلرتون کاملا یکدست و مخملی روی پوستتون بخوابه نیاز به استفاده از یه پنکک عالی دارید.
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    4- کانتور :
    در ادامه لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ برای آرایش پوست میریم سراغ کانتور کردن، بهترین انتخاب برای این کار استفاده از پالت های کانتو هست، چرا که دارای چند رنگ و تناژ هستن و میتونید رنگ های مختلفی رو استفاده کنید. برای مثال : (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    برای اینکه بدونین صورتتون رو چجوری باید کانتور کنید میتونید سری به مقاله آموزش کانتور انواع صورت بزنید.
    5- رژگونه ها :
    خب حالا وقته اینه که به پوستمون رنگ بدیم (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) و اون رو خیلی شاداب و سرحال نشون بدیم. این کار ملزم به استفاده از رژگونه ها هستیم که ، میتونید هم از محصولات تکی و هم از پالت های صورت استفاده کنید که این جا بهترین اونها رو معرفی میکنیم.
    رژگونه های تکی :

    بهترین پالت های صورت : (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

    -6 هایلایتر ها :
    توی فصل های گرم تابستون و بهار (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)، یکی از ویژگی های یه میکاپ زیبا درخشش پوست هست، جوری که شبیه به یه پوست سالم و یه درخشش از سرحالی و با طراوتی پوست به چشم میخوره. پس استفاده از هایلایتر هارو جدی بگیرین که میتونه یه تفاوت خیلی بزرگ در میکاپتون ایجاد کنه.(لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    -7 پودر فیکس ها :
    برای فیکس میکاپ پوستتون، روی قسمت هایی که چرب هستن (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) و یا نقاطی که دچار خط میشه، مثل زیر چشم ، خط خنده و... حتما با مقدار کمی از پودر فیکس ها اون جا رو سِت کنید. پودر فیکس های عالی مثل :
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

  4. آرایش چشم :

    آرایش چشم
    خب بعد از پوست برای لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ نوبت آرایش چشمامون میرسه برای اینکار نیاز داریم به :
    1-پالت سایه
    2- خط چشم
    3- ریمل
    قبل از اینکه میکاپ چشم رو شروع کنید با کانسیلرتون یه زیر سازی عالی برای سایه انجام بدین ، اینجوری موندگاری و پیگمنت سایتون خیلی خیلی بالاتر میره. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    معرفی بهترین پالت های سایه :
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    مرحله ی بعدی برای میکاپ چشم (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)، استفاده از خط چشم هست. این محصولات باعث میشن سایه خیلی بیشتر به چشم بیاد و اینکه چشم های مارو خیلی خیلی خوش حالت تر میکنن.
    معرفی بهترین خط چشم ها : (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    بعد از استفاده از پالت سایه و خط چشم نوبت استفاده از ریمل: هست. (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) ریمل ها تکمیل کننده میکاپ چشم (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) هستند و میتونن چشم هارو خیلی بزرگ تر و بولدتر نشون بدن. برای انتخاب این محصولات بهترین کار انتخاب محصولات ضد حساسیت هست مثل :
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

  5. آرایش ابرو :

    لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ
    فرقی نمیکنه ابروهای کم پشت یا پر پشتی دارین، (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) وقتی میخواید یه میکاپ عالی داشته باشید باید ابروهاتون رو استایل کنید و مرتب نگهشون دارید. اگه ابروهاتون کم پشته میتونید از پمادهای ابرو مثل : (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

    استفاده کنید . و یا اگر ابروهای پری دارید، میتونید از ژل یا ریمل ابرو استفاده کنید: (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

  6. آرایش لب:

    لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ
    انتخاب محصول برای این مرحله و لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ کاملا سلیقه ای هستش، میتونید از رژمایع، جامد، مات و براق استفاده کنید اما مهم ترین نکته اینه که از محصولی با کیفیت و اصالت استفاده بشه که هم زیبایی داشته باشه و هم اینکه به پوستتون آسیبی وارد نکنه.پ (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ) محصولاتی مثل:
    (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

  7. فیکساتور :

    فیکس میکاپ
    آخرین محصول برای لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ
    و در آخر حتما و حتما با یه اسپری فیکس مناسب کل میکاپتون رو سِت کنید، این کار باعث میشه هم موندگاری میکاپتون بالا بره و هم اینکه سبب میشه آرایشتون کیکی و ماسیده نشه و از حالت پودری بیرون بیاد . (لیست کامل لوازم آرایشی برای میکاپ)

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران