eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

offbanner

-



معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست


شاید شما جزو افرادی باشید که روتین پوستی خیلی ساده و مختصر سه مرحله ای دارید که شمل: 1-شوینده ، 2- آبرسان و مرطوب کننده ، 3-ضدآفتاب میشه
و یا برعکس دوست دارین و پوستتون نیازه داره که یه روتین پوستی خیلی کامل که شامل شوینده، آبرسان، تونر، انواع سرم ها و لایه بردارها و... میشه، داشته باشین.
در کل میخوام بهتون بگم که مهم نیست روتین پوستی روزانه شما توی کدوم یکی از این سایدها قرار داره و کمیت محصولات پوستی شما خیلی مهم نیست، در واقع چیزی که اهمیت داره کیفیت محصولاتی هست که خریداری میکنید.

توی این روزهایی که تنوع محصولات اینقدر بالاست (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست) ، این که چجوری تشخیص بدیم کدوم محصول مناسب ماست، فرق محصولات در چی هست و بتونیم بهترین اون رو انتخاب کنیم ، خیلی خیلی مهمه.
به همین خاطر هم ما تصمیم گرفتیم معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست رو برای شما انجام بدیم که بتونید با خیال راحت بهترین گزینه رو انتخاب کنید.

مراقبت از پوست و روتین روزانه شامل دو بخش کلی هست :

  1. محصولاتی که باید توی روتین روزانه ما قرار بگیرند.
  2. محصولاتی که باید توجه به شرایط و مشکلاتی که پیش میاد، پوستمون بهش نیاز پیدا میکنه.

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست :

خب اینجا در معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست، میخوایم درباره بخش اول یعنی محصولاتی که فارغ از نوع پوست ما، باید در روتین هر روز ما قرار بگیرند، صحبت کنیم.

محصولات مورد نیاز برای یک روتین پوستی :

  1. شوینده ها
  2. تونرها
  3. مرطوب کننده و آبرسان
  4. ضدآفتاب

این 4 محصول پوستی در واقع اصلی ترین اجزا یک روتین پوستی هستن پس برای معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست به این 4 محصول میپردازیم.


مراحل روتین پوستی :


1-شوینده :

پاکسازی صورت اولین گام برای معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست هست شوینده ای که استفاده میکنید باید بر اساس نوع پوست شما باشه. دکتر میشل هنر متخصص پوست :
' مهمترین عاملی که باید موقع خرید شوینده پوستی در نظر گرفت شناخت نوع پوست هست.'
اگه نوع پوستتون رو نمیشناسید میتونید، مقاله با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ رو بخونید و با انواع پوست آشنا بشین.
نکته بعدی که در انتخاب شوینده خیلی مهمه (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست) اینه که محصولی رو انتخاب کنید که علاوه بر اینکه آلودگی ها و کثیفی های پوستتون رو از بین میبر ، به هیچ وجه باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی پوست و خشک شدن اون نشه.

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست -شوینده:

  1. مری کی :
    شوینده صورت مری کی
    یه محصول عالی که برای پوست های خشک و چرب در راستای معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست که شوینده های جدایی داره. این محصول که جزو معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست قرار گرفته، آلودگی های پوست رو که باعث کدری اون میشن از بین میبره و محصولی بسیار قوی در پاکسازی پوست به شمار میاد در صورتی که به هیچ عنوان باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی پوست نمیشه.
    ترکیباتی که توی اون به کار رفته:
    1- رسوراترول که با مزایای آنتی اکسیدانی قوی کارش محافظت از پوست در برابر آلودگی ها حفظ کلاژن پوسته.
    2- ویتامین b3 یه ابرقدرت روشن کننده که بافت و ظاهر پوست رو خیلی خوب بهبود میبخشه
    3- پپتیدها که از 4 اسیدآمینه متصل به هم تشکیل شدن که به جوون تر شدن پوست کمک خیلی زیادی میکنه. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

    ویژگی های این محصولات :
    ضدپیری پوست، مرطوب کننده، تاییدیه توسط متخصص پوست، محافظتز پوست در برابر آلودگی ها، بهبود رنگ و بافت پوست، دارای تست آلرژی، حاوی آنتی اکسیدان و بدون روغن. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

  2. اوردینری :
    شوینده صورت اوردینری
    شوینده بعدی برای معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست از برند اوردینری هست ، محصولی که با پوست صورت به شدت ملایمه و هدف اصلی اون از بین بردن منافذ پوستی هست. این محصول با وجود اینکه ملایمت با پوست صورت، در پاک کردن آلودگی ها بسیار خوب و قوی عمل میکنه بدون این که باعث خشک شدن پوست بشه.
    اوردینری رو انواع پوست میتونن استفاده کنند (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست) چرا که کار رطوبت رسانی خیلی خوبی رو برای پوستمون انجام میده. برای استفاده از اون هم کافیه روی پوست خشک اون رو ماساژ بدین، به حالتی روغنی درمیاد و بعد پوست رو با آب ولرم بشورید میبینید که چقدر لطیف تر و تمییز شده. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

    ویژگی های این محصول :
    مناسب انواع پوست، مرطوب کننده، پاکسازی پوست صورت، حافظت از پوست در برابر آلودگی ها، گیاهی، فاقد مواد مضر
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

  3. کلینیک :
    شوینده صورت کلینیک
    شوینده ژلی کلینیک محصول بعدی برای معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست هست که محصولی عالی برای پاک کردن و از بین بردن تمام آلودگی هاست. این شوینده فوق العاده ملایمه و در عین حال خیلی خوب پوست رو تمییز میکنه (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست) البته باید بدونید کلینیک فقط برای استفاده روزانه و میکاپ های روزمره کارایی داره و آرایش های سنگین و مواد ضدآب رو از بین نمیبره.
    شوینده ژلی کلینیک فاقد هرنوع مواد مضر هست به همین خاطر کسایی که پوست یا چشم حساسی دارن هم میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)
    هیالورونات موجود در اون باعث آبرسانی خیلی خوبی به پوست میشه و در کنارش با عصاره خیار باعث تسکین پوست میشه.

    ویژگی های این محصول :
    آبرسان، محافظت از پوست در برابر آلودگی ها، دارای تاییدیه توسط متخصص پوست و چشم
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

2- تونرها :

بهترین تونر پوستی

مرحله ی دوم برای معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست میرسیم به تونرها . این محصولات نه تنها فواید زیادی برای مراقبت از پوست دارن (مثل آبرسانی، لایه برداری، کاهش منافذ و... ) در واقع حاوی مواد فعالی هستن و اون ها رو مستقیما وارد پوست ما میکنند. به گفته متخصص پوست، لوسی چن :
' یه تونر خوب یا بر پایه ی اسیده و یا بر پایه ی آبرسانی .'
پس، با توجه به نیاز پوستتون اون رو انتخاب میکنید. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست-تونر :

  1. تونرهای کلنیک:
    تونرهای کلینیک
    این مدل از تونرهای کلینیک مخصوص پوست های مختلط و خشک، مختلط و چرب و پوست های چرب هستن . این محصولات آلودگی ، کثیفی و سلول های مرده رو از بین میبرند و باعث صاف و شفاف شدن پوست میشن. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست) درواقع اینکار باعث میشه پوست برای مرحله بعدی یعنی زدن مرطوب کننده و آبرسان آماده بشه چرا که پوست لایه برداری شده بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی هست.
    فرمول ملایم و با طراوتی دارن که بعد از یه مدت استفاده از این محصولات ، تفاوت واضحی رو توی پوستتون میبینید. تونر شفاف کننده کلینیک رو میتونید دو بار در روز ( صبح و شب ) روی پد بریزید و خیلی آروم روی پوست صورت و گردن بکشین (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست). به هیچ عنوان تونر رو روی چشم و لب نزنین.
    برای کسایی که پوست خشکی دارن ، لایه برداری 2 بار در روز به حذف پوسته های سطحی و سلول های مرده کمک میکنه ، این پوسته ها میتونن مانعی برای جذب رطوبت به پوست بشن . و برای کسایی که پوست چربی دارن ، لایه برداری 2 بار در روز به کاهش چربی های اضافی و کنترل ترشح چربی کمک میکنه . استفاده از این محصولات به مرور زمان باعث از بین رفتن و کاهش خطوط پوستی هم میشه.

    ویژگی های این محصولات :
    کاهش خطوط، محافظت از پوست در برابر آلودگی ها، بهبود بافت و رنگ پوست ، دارای تست آلرژی، لایه برداری ملایم، ضد جوش،
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

  2. اوردینری :
    معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست
    هدف اصلی این محصول از بین بردن تیرگی ها ، بافت و نگ ناهموار پوست هست (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)، از طرفی باعث از بین رفتن نشونه های پیری پوست هم میشه.
    این محصول از برند اوردینری ، حاوی مشتقات فلفل تاسمانی با منشا گیاهیه که رنگش به صورت فصلی تغییر میکنه.

    ویژگی های این محصول:
    مناسب برای انواع پوست، از بین برنده خطوط ، جوان ساز، لایه برداری ملایم، بهبود رنگ و بافت پوست، گیاهی و بدون مواد مضر.
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

3- مرطوب کننده :

بهترین مرطوب کننده صورت

مرطوب کننده ها، جزو جدایی ناپذیر از روتین پوستی هستن. به عنوان یه قاعده کلی بهترین محصول برای شما اونی هست که بدون ایجاد حس سوزش و یا هر مشکل دیگه ای مثل ایجاد جوش، پوستتون رو آبرسانی و مرطوب کنه. برای آشنایی با این محصولات ، بهترین برندهارو براتون آوردیم: (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست-مرطوب کننده :

  1. کلینیک :
    آبرسان کلینیک
    این مدل از برند کلینیک ، دو مدل آبرسان برای پوست های چرب و خشک داره که کار هردوی اون ها اینه که پوست رو خیلی خوب آبرسانی و مرطوب کنند و از ایجاد خطوط روی پوست جلو گیری کنند . این محصولات رو میتونید به تنهایی صبح و شب استفاده کنید و یا اینکه یه پرایمر عالی برای قبل از میکاپتون باشن ، ماندگاری میکاپ رو به شدت بالا میبرن و باعث میشن محصولات آرایشی خیلی خوب تر روی پوست شما بخوابه.

    ویژگی این دو محصول:
    آبرسانی بسیار قوی، پرایمر عالی، از بین برنده خطوط پوستی، جلوگیری از پیری پوست، مرطوب کننده قوی .
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

  2. کرم شب توفیسد :
    کرم شب توفیسد
    این مرطوب کننده مخصوص شب از برند توفیسد، پوست رو بازسازی میکنه و باعث آرامش و تسکین اون میشه. فرمول این محصول غنی از انبوهی از مواد ترمیم کننده هست ، از جمله آب نارگیل، سی کلپ، کره دانه انبه، آووکادو و ویتامین b5. رایحه ی فوق العاده خوبی داره که به داشتن خواب بهتر کمک میکنه.
    کافیه اون رو قبل از خواب روی پوست تمییز و یا بعد از سرم های پوستی استفاده کنید ، به هیچ عنوان اون رو اطراف چشمتون نزنید.

    ویژگی های این محصول:
    آبرسان، ضدپیری ، مرطوب کننده، حاوی ویتامین b5 ، فاقد مواد مضر و بسیار سبک
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

  3. کلینیک مدل Moisture Surge :
    آبرسان کلینیک
    مرطوب کننده مایع کلینیک یک آبرسان مایع-ژلی قوی که کم آبی پوست رو فوراً از بین می بره و پوست رو تا 72 ساعت آبرسانی میکنه و هیدارته نگه میداره. این محصول دارای هیالورونیک اسید و عصاره آلوئه ورا فعال هست که پوست رو به خیلی قوی رطوبت رسانی میکنه. میتونید صبح و شب اون استفاده کنید.

    ویژگی های این محصول:
    آبرسان، ضدپیری ، مرطوب کننده، از بین برنده خطوط ، فاقد مواد مضر و بسیار سبک
    (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست)

ضد آفتاب :

انواع ضدآفتاب

بیاین یه چیزی رو خیلی واضح بهتون بگم شما باید هر روز، چه روزای بارونی و چه روزهای آفتابی، باید از ضدآفتاب استفاده کنید. . محافظت از پوست در برابر نور خورشید یکی از ضروری ترین کارها در روتین مراقبت از پوسته. استفاده از کرم ضد آفتاب دفاع شماره یک ما در برابر سرطان پوست هستش و فواید پوستی مختلفی هم داره. با زدن این محصول، از سد پوستیمون محافظت کامل میکنیم و در کنار اینها دیگه دچار لک نمیشیم چه لکه های ناشی از تابش نور خورشید و چه ناشی از جوش و آکنه. ضدآفتاب یکی از اصلی ترین محصولات برای جلوگیری از پیری پوست هست.

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست-ضدآفتاب :

  1. آوینو:
    ضدآفتاب آوینو
    یه محصول فوق العاده سبک که برای بدن استفاده میشه و با داشتن ترکیباتی فوق العاده باعث میشه پوست در طول روز آبرسانی بشه و رطوبتش رو از دست نده. (معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست) این محصول ، فاقد هرنوع رنگ ، چربی و روغنه و فوق العاده روی پوست سبکه که با داشتن SPF 60 خیلی خوب از پوست محافظت میکنه . باید بدونید که استفاده از ضدآفتاب برای بدن هم درست مثل صورت ضروری هستش این که خطر ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس پوست که هر دو ناشی از اشعه های مضر خورشید هستن به شدت کاهش میده. ضدآفتاب آوینو، با داشتن پری بیوتیک جو، موقع استفاده باعث آبرسانی به پوست شما میشه و از طرفی پوستتون رو خیلی خوب نرم و لطیف میکنه.

    ویژگی های این محصول:
    آبرسان ، مرطوب کننده، محافظت از پوست در برابر آلودگی های، مناسب برای صورت و بدن، spf60 ، فاقد روغن و مواد مضر

  2. شیسیدو :
    ضدآفتاب شیسیدو
    ضدآفتاب شیسیدو، با داشتن فناوری synchroshield اثر محافظتی بسیار قوی دربرابر اشعه های مضر خورشید داره. این محصول برخلاف هر ضدآفتاب دیگه ای ، وقتی در معرض گرما، آب یا تعریق قرار میگیره به جای اینکه اثر محافظتیش کم بشه، برعکس تقویت میشه و با بالاترین قدرت از پوست ما محافظت میکنه. ضدآفتاب شیسیدو با داشتن کمپلکس proferce CEL & NATURESURGE که حاوی ماده ای با خاصیت آنتی اکسیدانی هست، از پوستمون در برابر پیری ناشی از آتاب مثل چین و چروک ها و لکه های تیره محافظت میکنه.

    ویژگی های این محصول:
    ضد آب ، بالا برنده ماندگاری میکاپ، مرطوب کننده ، spf 50

  3. ایزدین:
    بهترین ضدآفتاب
    ضدآفتاب فیوژن واتر ایزدین با داشتن بافتی سبک و جذب سریع به پوست با توجه به ساختار آبکی و رقیق آن یکی از پرطرفدار ترین ضدآفتاب ها هست. ضدآفتاب فیوژن واتر ایزدین با داشتن spf50 بالاترین سطح محافظت از پوست رو در برابر نور انجام میده. به دلیل وجود هیالورونیک اسید داخل اون پوست رو آبرسانی میکنه و باعث دهیدراتگی اون نمیشه. به هیچ عنوان رد سفیدی روی صورت باقی نمیزاره و بدون چربی هستش.بهمین خاطر انتخاب بسیار مناسبی برای افرادیه که پوست چرب دارن.

    ویژگی های این محصول:
    آبرسان ، بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست ، spf 50

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران