eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی



آموزش میکاپ تابستانی


تابستون فصلی برای رها کردن رنگ ها توی آرایش و استایلمونه. فصلی که نور آفتاب روی پوستمون میتابه و به اون درخشش خیلی زیبایی رو میده.
توی این فصل و با درخشش نور خوردشید روی گونه هامون وادار میشیم به استفاده از رنگ های جدید برای سایه و گونه هامون.
وقتی صحبت از آموزش میکاپ تابستانی میشه، هیچ محدودیتی وجود نداره. پس اینجا میخوایم راجب انواع آموزش میکاپ تابستانی صحبت کنیم که شما از اون ها الهام بگیرید و توی این فصل ازش استفاده کنید .

درسته که توی این فصل میتونیم آرایش های بی نظیری داشته باشیم اما حواستون به انتخاب محصولات آرایشی که استفاده میکنید ، باشه. میدونیم که گرما باعث میشه محصولات روی پوست بهم بریزه و به اصطلاح میکاپمون آب بشه.
پس توی آموزش میکاپ تابستونی بهترین محصولات آرایشی که برای این میکاپ ها بکار میاد رو معرفی میکنیم.

آموزش میکاپ تابستانی :

  1. Clean and Radiant:
    تمییز و درخشان:


    آموزش میکاپ تابستانی
    به این نوع میکاپ ، آرایش طبیعی هم گفته میشه. پوست توی این مدل از آموزش میکاپ تابستانی فوق العاده سبک، یکدست و درخشان هستش.
    ابرو ها کاملا مرتب اما خلوت هستن و نمیخوایم که با محصولات زیادی اون ها رو کادری و پر کنیم.
    بهترین چیزی که برای چشم ها میتونید بکار ببرید استفاده از پالت سایه های نود و ریمل های خوب برای پرپشت و بلند کردن مژه هاست. لب هاتون رو با نزدیک ترین رنگ به لب ها یا هر رنگ نودی که دوست دارین میکاپ کنید.
    درواقع میشه گفت تمرکز اصلی توی این آموزش میکاپ تابستانی روی خلوت، سبکی و درخشان بودن اون هست. به شکلی که پوستتون با یه هایلایتر بی نظیر درخشان شده و وقتی آفتاب روی پوست میخوره این درخشش خودش رو بیشتر نشون میده و پوستتون حالتی سالم و درخشان و با طراوت داره. .
    برای گونه هاتون حتما از یه برنزر و رژگونه استفاده کنید ، استفاده از برنزرها توی تابستون یکی از مهم ترین محصولات آرایشی هست چرا که به پوستتون یه رنگ فوق العاده میده ، دقیقا همون رنگی که با تابش نور خورشید روی پوستمون بوجود میاد.
    بین هایلایتر و برنزر از یه رژگونه که به رنگ پوست شما بیاد و خیلی هم پر رنگ نباشه استفاده کنید و این آموزش میکاپ تابستانی رو تکمیل کنید.
    حواستون باشه که قرار نیست با برنزر صورتمون رو کانتور کنیم فقط میخوایم روی پیشونی و گونه و احتمالا گردنمون رو کمی رنگ بدیم .
    معرفی محصولات برای این آموزش میکاپ تابستانی:







  2. Neon Pop:
    نئون

    آموزش میکاپ تابستانی
    توی این آموزش، بهتون میگیم که از این که از رنگ های نئونی و یا پاستِلی استفاده کنید، نترسید. تابستون دقیقا موقع و وقت استفاده از این مدل رنگ هاست ، رنگ های به اصطلاح جیغی که میتونن به عنوان سایه های تک رنگ ، ترکیبی، همراه با خط چشم و یا به عنوان خط چشم های رنگی استفاده بشن. میتونید روی اون ها از رنگ های شاین استفاده کنید که اون رو خیلی قشنگ تر میکنه.
    توی این مدل حواستون باشه ابروهاتون رو خیلی پر نکنید ، چشم های شما به اندازه کافی توی دید و توجه هست نمیخوایم با یه ابروی خیلی پر رنگ و پر اون ناحیه رو شلوغ کنیم ، این مدل از آموزش میکاپ تابستانی این روزها خیلی تِرِند و مد شده.
    استفاده از یک رژگونه کم رنگ میتونه یه هارمونی عالی با سایه شما ایجاد کنه. برای میکاپ لب هم بهترین کار استفاده از یه بالم لب یا نهایتا برق لب هست. اینجوری میکاپتون خیلی شیک تر و چشم هاتون خیلی بیشتر به چشم میاد. و در نهایت استفاده از یه هایلایتر رو فراموش نکنید.
    معرفی محصولات برای این آموزش میکاپ تابستانی:




  3. The New '90s:
    الهام از دهه 90

    آموزش میکاپ تابستانی
    سومین آموزش میکاپ تابستانی، با الهام از دهه 90 میلادی هست. تمرکز اصلی این مدل از آموزش میکاپ تابستانی روی لب هاست، رژهای تیره و ما با پوستی تمییز با برنزر و کمی هایلایتر.
    میکاپی که قطعا توی تابستون خیلی زیاد انجامش میدیم. میتونید اون رو با یه خط چشم ظریف و مشکی با مژه هاییپر و مشکی ست کنید و یه ظاهر بی نظیر رو بسازید.
    توی این مدل از آموزش میکاپ تابستانی بهترین کار استفاده از یه برنزر ملایم با تناژ گرم (مثل مدل هایی که بالا بهتون معرفی کردیم) هست و از طرفی ممکنه نتونیم یه رنگ منماسب با ؤزلبمون، برای گونه ها انتخاب کنیم پس از زدن رژگونه تا جایی که میشه صرف نظر میکنیم چون ممکنه میکاپون رو کثیف نشون بده.
    معرفی محصولات برای این آموزش میکاپ تابستانی:


  4. Get Glowing:
    درخشان

    آموزش میکاپ تابستانی
    یکی از جدیدترین آموزش میکاپ تابستانی و به نظرم میتونه یکی از زیباترین اون ها باشه. توی این مدل از آموزش میکاپ تابستانی، قرار پوست و کل میکاپ درخشان باشه میتونید اون رو توی هر تایمی از روز و شب انجام بدید و زیبا و فوق العاده بنظر برسه.
    برای این مدل از آموزش میکاپ تابستانی سعی کنید تا جایی که میشه از محصولات پودری (به جز هایلایترها) استفاده نکنید. و در عوض محصولاتی که پوستتون رو درخشان میکنه و تکسچرهای کرمی و مایع دارن استفاده کنید.
    به جای رژهای مات، از محصولات براق که بالا معرفی کردی استفاده کنید.
    استفاده از اسپری فیکس ها میتونه کمک زیادی به این بکنه که میکاپتون حالت پودری و ماتی نگیره و اون رو خیلی تازه و شاداب نشون بده.
    معرفی محصولات برای این آموزش میکاپ تابستانی:


  5. Mad for Mauve:
    تک رنگ

    آموزش میکاپ تابستانی
    این آموزش میکاپ تابستانی تک رنگ، یعنی شما روی پلک، گونه و لبتون فقط از یک رنگ استفاده کنید. این کار رو میتونید با استفاده از محصولاتی که تکسچرشون شبیه به هم هست استفاده کنید (مثلا همگی کرمی یا مایع باشن) و یا اینکه از تکسچر های متفاوت روی میکاپتون بزنید.
    یکی از محصولاتی که برای این مدل از آموزش میکاپ تابستانی میتونه خیلی کمکتون کنه، یه پالت صورت هست باهاش میتونید صورتتون رو هایلایت کنید، رژگونه بزنید و با همون رنگ ها سایتون رو بزنید. دقیقا مثل پالت هایی که بالا معرفی کردیم و در ادامه باز هم برای شما از بهترین پالت های صورت معرفی میکنیم.
    برای اینکه این آموزش میکاپ تابستانی قشنگ تر بنظر برسه، باید پوستتون حالتی درخشان و سرحال داشته باشه پس، مثل بقیه ی میکاپ های استفاده از هایلایترهارو فراموش نکنید.
    اگه از کرم پودر استفاده میکنید ، سعی کنید محصولی که مات نیست رو انتخاب کنید.
    برای رژگونه و سایه و رژلب میتونید از یه رژگونه مایع یا کرمی هم استفاده کنید که هم خیلی زیباتر روی پوستتون میخوابه و برای این آموزش میکاپ تابستانی مناسبه و هم اینکه میتونید برای هر سه این کاربری ها ازش استفاده کنید.
    استفاده از هایلایتر روی استخوانه ابرو، گونه و روی لب هارو فراموش نکنید.
    معرفی محصولات برای این آموزش میکاپ تابستانی:



  6. Soft Subtle Smoke:
    اسموکی

    آموزش میکاپ تابستانی
    این مدل از آموزش میکاپ تابستانی به معنی یه میکاپ اسموکی خیلی غلیظ نیست بلکه منظورمون یه سایه اسموکی- دودی خیلی ظریف هست که میتونه یه میکاپ رومزه هم برای شما باشه. میتونید این میکاپ رو با هر رنگی که دوست دارید انجام بدید، اما پیشنهاد میکنم با یه رنگ دودی که تناژ سردی داره انجامش بدید، مطمئن باشید که فوق العاده میشه.
    میشه این آموزش میکاپ تابستانی رو با یه رنگ مات انجام بدین و یا اینکه بهش یه رنگ شاینی هم اضافه کنید. مژه هاتون رو خیلی خوب ریمل بزنید و در نهایت میکاپتون رو با یه رژلب مناسب که ما پیشنهادمون محصولی هست که خیلی مات نباشه، تکمیل کنید.
    استفاده از برنزر و هایلایتر توی این آموزش میکاپ تابستانی به هیچ وجه فراموشتون نشه.
    معرفی محصولات برای این آموزش میکاپ تابستانی:


خب 6 مدل از آموزش میکاپ تابستانی رو یاد گرفتیم برای همه این ها باید چندتا نکته رو رعایت کنید:

  1. قبل از هر چیزی، یادتون نره از ضدآفتاب استفاده کنید. این کار هم سلامت پوستتون رو تضمین میکنه و هم از بروز خیلی از بیماری ها و پیری پوست جلوگیری میکنه.
  2. اگر از کرم پودر استفاده میکنید، 2 تا نکته رو رعایت کنید.اول اینکه حتما از محصول مناسب پوستتون استفاده کنید ، اگر نمیدونید چه محصولی برای پوست شما مناسبه میتونید توی مقاله های قبلی اون رو پیدا کنید. دوم اینکه اگه پوستتون خیلی چربه با (آموزش میکاپ تابستانی) پودرفیکس یا پنکک اون رو یکم مات تر کنید که در طول روز پوستتون رو اذیت نکنه.
  3. از محصولات آرایشی با کیفیت استفاده کنید که پوستتون آسیبی نبینه.
  4. در آخر میتونید کل میکاپتون رو با اسپری فیکس سِت کنید.

ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران