eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



روتین پوستی بعد از حمام


انجامِ روتین پوستی بعد از حمام یکی از مهمترین مراحل برای داشتنِ یک پوست سالم و درخشان هست.
چرااین روتین اینقدر مهمه؟
وقتی دوشِ آب گرم میگیریم، این گرما به باز شدن منافذ پوستی کمک میکنه ، وقتی منافذ بازتر میشن در واقع نفوذپذیرتر هستن به این معنی که محصولات پوستی به اندازه ی کافی به عمق اپیدرم پوست نفوذ میکنن و خیلی بهتر جذب پوست میشن و در نتیجه باعث میشه که این محصولات که هر کدوم برای کار و هدف خاصی استفاده میشه، بیشترین تاثیر خودشون رو بزارند.

روتین پوستی بعد از حمام

حالا این جا میخوایم یک روتین پوستی بعد از حمام رو که میتونه به شما پوستی شاداب و با طراوت بده رو معرفی کنیم.


روتین پوستی بعد از حمام :

  1. شستشوی پوست:

    روتین پوستی بعد از حمام

    توی نگاه اول شاید خیلی غیر طبیعی بنظر برسه ولی خیلی از متخصصین پوست معتقدند که بعد از حمام باید با شوینده مناسب و ملایم پوست رو شستشو داد.
    چرا که آب داغ و بخار داخل حمام، باعث میشه که رطوبت و چربی طبیعی پوست از بین بره . توی این قسمت حواستون باشه که به هیچ عنوان از محصولات صابونی و الکل دار استفاده نکنید.


  2. خشک کردن پوست:

    روتین پوستی بعد از حمام

    به هیچ عنوان از یک حوله برای صورت و بدنتون استفاده نکنید مخصوصا اگر پوست حساس و مستعد آکنه ای دارین. متخصصین پوستی میگن که ممکنسه یکسری از باکتری ها مختص بدن باشن و نه صورت و همین میتونه به پوست صورت آسیب وارد کنه.
    پس باید یک حوله ی بسیار نرم برای پوست صورتتون داشته باشین، اگر هم نمیخواین دو تا حوله تهیه کنید، میتونید اجازه بدین که پوست با هوا خشک بشه، اینجوری از آسیبِ زبری حوله هم در امان هستین.


  3. تونر :

    روتین پوستی بعد از حمام

    کار اصلی تونرها متعادل کردن PH پوست هست. این محصول میتونه یک مرحله بسیار مهم در روتین پوستی بعد از حمام باشه، چرا که بسته به محصولی که استفاده کنید میتونه پوست رو آبرسانی کنه، منافذ رو کاهش بده، اون رو پاکسازی کنه و جوش رو از بین ببره و در نتیجه پوست رو برای دریافت محصولاتِ پوستی به شدت آماده میکنه.

    در ادامه اگر نمیدونید تونر ها چی هستن و کلا چجوری باید از اون ها استفاده کرد میتونید اون رو در نحوه استفاده از تونر صورت یاد بگیرید.


  4. سرم ها:

    روتین پوستی بعد از حمام

    اگر که توی روتین پوستیتون از سرم ها استفاده میکنید، این جا بهترین وقت برای استفاده و گرفتنِ نتیجه از سرم پوستی هست.
    این محصول میتونه برای از بین بردن خطوط، کاهش منافذ، از بین برنده لک و... باشه. برای مثال سرم های لایه بردار رتینول، رو میتونید این جا استفاده کنید و مطمئن باشین که بهترین نتیجه رو ازش میگیرن.

    اگر دنبال سرم برای آبرسای پوستتون هستین میتونید اون رو در بهترین سرم آبرسان صورت پیدا کنید.

    و برای خیلی از دف های درمانی مثل از بین بردن لکه، منافذ، خطوط و... میتونید بهترین ها رو در برند اوردینری پیدا کنید.


  5. مرطوب کننده :

    روتین پوستی بعد از حمام

    دکتر جولی جکسون متخصص پوست یگه، استفاده از مرطوب کننده پوست در عرض 3 دقیقه بعد از حموم به جلوگیری از کم آبی و بازگرداندن سلامتی پوست کمک خیلی زیادی میکنه.
    پس بدون توجه به نوعِ پوستتون باید بدونین که باید و باید از مرطوب کننده و یا آبرسان استفاده کنید( بستگی به نوع پوستتون داره) از ونجایی که اکر ما با آبی گرم تر از حالت معول دوش کمیگیرم، این کار میتونه رطوبت طبیعی پوستمون رو از بین ببره و برای تامیت این رطوبت و جلوگیری از آسیبی که به پوست وارد میشه، باید این کار رو حتما انجام بدیم.
    توی این مرحله به هیچ عنوان گردن رو فراموش نکنید، گردن و دست ها دو ناحیه ای هستن که کاملا سن مارو نشون میدن پس ، برای این که به پیری زودرس پوست دچار نشین، گردن رو هم با محصولتون خیلی خوب ماساژ بدین (از پایین به سمت بالا)

    برای پیدا کردن بهترین محصولات پیشنهاد میکنم آموزشِ بهترین کرم آبرسان صورت رو مطالعه کنید، میتونه توی انتخابتون کمک خیلی خوبی به شما بکنه.


  6. دورچشم:

    روتین پوستی بعد از حمام

    حواستون باشه که دور چشم رو هم درست مثل هر محصول دیگه ای باید استفاده کنید.
    توی آموزشِ چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم میتونید به اهمیت این محصول در روتین پوستی به طور کامل پی ببرید


  7. ضدآفتاب:

    روتین پوستی بعد از حمام

    اگر در روز حموم رفتین یادتون نره که از ضدآفتاب استفاده کنید. این مرحله ای هست که حتی اگر خونه هم هستین و قصد بیرون رفتن ندارین، باید انجامش بدین چرا که اشعه های مضر میتونن از طریق پنجره هم به پوستمون آسیب وارد کنن.
    اگر خیلی به این کار اهمیت نمیدین پیشنهاد میکنم عوارض نزدن ضدآفتاب رو حتما مطالعه کنید.

    از محصولی که سبک هست و هیچ رد سفیدی روی پوستتون نمیدازه استفاده کنید، معمولا خیلی از افراد به خاطر حس سنگینی و چربی ضدآفتاب ها از اون استفاده نمیکنن اما محصولی مثل


این 7 مرحله از روتین پوستی بعد از حمام بود که با رعایت کردنش، سلامتی و جوانی پوستتون رو تضمین میکنید و با این کار به خودتون اهمیت میدین.
پس خودتون رو دوست داشته باشین و بهترین ها رو به پوستتون هدیه بدین.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -