eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف تابستونی


و ارسال رایگان



لوازم آرایشی برای آرایش ساده


میکاپ ، یکی از هیجان انگیزترین کارهایی هست که ما تقریبا هر روز انجامش میدیم. این که چه محصولاتی رو استفاده کنیم، کاملا بستگی به این داره که چه سلیقه ای داریم و میکاپی که میخوایم انجام بدیم چه مدلی هستش.
اما اگر، جزو افراد مبتدی هستین و یا نمیدونید برای یک میکاپ ساده و البته شیک و زیبا چه محصولاتی باید استفاده کنید ما این جا میخوایم لوازم آرایشی برای آرایش ساده رو برای شما نام ببریم.
با خوندن این مطلب میدونید که چه محصولی برای داشتنِ یک میکاپ ساده نیاز هست.

لوازم آرایشی برای آرایش ساده :

  1. پرایمر :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    پرایمر یکی از اصلی ترین محصولاتی هست که برای داشتنِ یک میکاپ تمییز و زیبا لازم هست. در واقع کار اصلی پرایمر اینه که، عیوب اصلی پوست رو از بین میبره ، موندگاری میکاپ رو بالا ببره و این که باعث میشه محصولات آرایشی مثل کرم پودر خیلی بهتر و زیباتر روی پوست قرار بگیرند. اگه اهمیت استفاده از پرایمر رو نمیدونید با خوندنِ پرایمر چیست و چه کاربردی دارد به اهمیتِ استفاده از این محصول پی میبرید.
    فقط باید حواستون باشه پرایمر رو دقیقا مناسب با نوعِ پوستتون انتخاب کنید . برای مثال اگه پوستتون چربِ و منافذ بزرگ و باز داره، باید از محصولی استفاده کنید که ترشح چربی پوستتون رو کنترل کنه و منافذ پوست شما رو از بین ببره اگر ، از پرایمر استفاده نکنید منافذ شما از زیر کرم پودر هم کاملا مشخص میشه و یا بر اثر چربی بیش از حد پوستتون براق میشه و موندگاری میکاپتون پایین میاد.
    و یا بر عکس ممکن هست پوستی خشک و دهیدراته داشته باشین ، میتونید با استفاده از یک پرایمر با خاصیت آبرسانی بسیار بالا پوستتون رو هیدراته کنید و از کیکی و ماسیده شدن میکاپتون جلوگیری کنید.
    اگه پوست خشکی دارین و دنبال یک محصول عالی به عنوان پرایمر هستین میتونید اون رو در بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک پیدا کنید. اگر هم پوستتون چرب هست میتونید اون رو در آموزشِ بهترین پرایمر برای منافذ باز انتخاب کنید. (لوازم آرایشی برای آرایش ساده)


  2. کرم پودر:

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    توی لیستِ لوازم آرایشی برای آرایش ساده، قطعا کرم پودر نقش اصلی داره. این محصول بعد از پرایمر به عنوان بِیس میکاپ شناخته میشه و علاوه بر یکدست کردن رنگ و بافت پوستتون باعث میشه محصولات بعدی که استفاده میکنید خیلی بهتر روی پوست شما قرار بگیرند و خودشون رو زیباتر نشون بدن.
    در کنار این ها این که چه محصولی استفاده میکنید هم اهمیت خیلی زیادی داره. شما باید مناسب با نوعِ پوستتون و به میزانی که میخواین محصولتون کاور داشته باشه کرم پودرتون رو انتخاب کنید. اگر کرم رو مناسب با نوعِ پوستتون استفاده نکنید قطعا نتیجه ی خوبی نمیگیرید .
    اگر هم نمیدونید چجوری باید این کار رو انجام بدین میتونید اون رو در آموزشِ با توجه به نوع پوستمون چه کرم پودری انتخاب کنیم؟ یاد بگیرین. پس بعد از پرایمر داشتنِ یک کرم پودرِ مناسب در کیف لوازم آرایش شما یه جورایی ضروری حساب میشه. (لوازم آرایشی برای آرایش ساده)


  3. کانسیلر :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    شاید بتونید کانسیلر رو بدونِ کرم پودر استفاده کنید ولی یادتون نره به هیچ عنوان نمیشه بعد از کرم پودر از کانسیلر استفاده نکرد. از طرفی این محصول با توجه به مطلبِ استفاده از کانسیلر به جای کرم پودر میتونه برای کاور پوستتون هم به کارتون بیاد.
    پس برای داشتنِ یک میکاپ ساده نیاز به یک کانسیلر هم داریم که بتونه تیرگی زیر چشم مارو کاور کنه خستگی اون رو پنهان کنه و از بین ببره. برای انتخاب این محصول، حواستون به میزان کاوری که میخواید، باشه و از طرفی محصولی رو انتخاب کنید که زیر چشمتون رو دچار چروکو خط نکنه.
    بهترین کانسیلر هارو میتونید این جا پیدا کنید. (لوازم آرایشی برای آرایش ساده)

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    بهترین مارک کانسیلر


  4. میکاپ ابرو :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    همیشه گفتیم که ابروها قاب چشم هستن و باید و باید چه با میکاپ و چه بدون میکاپ ابروهایی مرتب داشته باشیم. پس باید برای میکاپ ابروهاتون یک وسیله درست داشته باشین.
    این کاملا بستگی به مدل ابروهای شما داره ، گاهی وقتا با یک ژل ابروی ساده میتونید این کار رو انجام بدین و گاهی اوقات هم نیاز دارین که از یک مداد ابرو برای پر کردن اون استفاده کنید.
    توی آموزش بهترین وسیله برای آرایش ابرو بهتون یاد دادیم که چه وسیله ای برای استایل کردن ابروهاتون مناسب هست . (لوازم آرایشی برای آرایش ساده)


  5. پالت سایه :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    توی این مطلب قرار بود راجع به لوازم آرایشی برای آرایش ساده توضیح بدیم، پالت های سایه برعکس تصور خیلی از افراد که برای یک میکاپ حرفه ای فقط کاربرد دارن، میتونن برای میکاپ های ساده و حتی روزانه هم کاربرد داشته باشن.
    استفاده از یک رنگ ساده پشت پلک میتونه تغییر خیلی زیادی رو در ظاهر ما به وجود بیاره برای همین هم همیشه تاکید داریم از این محصول برای میکاپ هاتون استفاده کنید.
    آموزش آرایش چشم ساده رو یاد بگیرین و طبق اون یک میکاپ چشم زیبا داشته باشین. انتخاب پالت سایه به شدت سلیقه ای هست ولی مهم ترین نکته برای انتخاب این محصول اینه که ، پیگمنت پالت باید خیلی خوب باشه و در کنارش فید خیلی راحتی هم داشته باشه.


  6. ریمل :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    یک ریمل مشکی قطعا محصولی هست که میتونه ظاهر مارو خیلی شاداب و با طراوت و خستگی چهره مارو بر طرف کنه. از طرفی هر میکاپی نیازمند یک ریمل برای مشکی و پر کردن تارهای مژه هست. این محصول رو طبق نیازتون که میتونه پر شدن مژه ها، بلند شدن تارهای مژه و یا هر دو باشه انتخاب کنید. مهم ترین چیز اینه که رنگ مشکی و خوبی داشته باشه، ریزش نداشته باشه و از همه مهم تر ترکیباتی که توی اون بکار رفته باعث آسیب رسیدن به چشم نشه.
    بهتون پیشنهاد میکنیم از محصولاتی که ضدآب هستن روزانه استفاده نکنید، چرا که این محصولات شستشوی سخت تری دارن و استفاده روزانه از اون ها در طی سال میتونه به تارهای مژه آسیب وارد کنه. (لوازم آرایشی برای آرایش ساده)


  7. برنزر و رژگونه :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    به هیچ عنوان از تاثیر این دو محصول روی میکاپ غافل نشین .برنزر و رژگونه باعث درخشان شدن میکاپ میشن و این درخشانی به معنی شاین بودن نیست بلکه منظور این هست که میکاپ خیلی شاداب و چهره خیلی سالم تر بنظر میرسه. پس، توی لیست لوازم آرایشی برای آرایش ساده میتونه یک برنزر و یک رژگونه قرار بگیره به این شرط که:
    رنگ هر دو محصول مناسب باشن یعنی برنزر خیلی تیره نباشه و رژگونه رنگی طبیعی داشته باشه. این دو محصول رو میتونید جداگونه و بدون میکاپ هم روی پوستتون استفاده کنید و از تاثیری که روی زیبایی شما میزارن لذت ببرین.


  8. میکاپ لب :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    یکی از سلیقه ای ترین محصولات ، میتونید از پالت رژلب استفاده کنید این جوری کلی رنگ دارین که تنوع خیلی زیادی دارن. و یا این کهاز یک برق لب ساده و یا بالم لب استفاده کنید.
    فقط حواستون باشه به طور روزانه از رژلب هایی که خیلی تیره هستن استفاده نکنید، این محصولات چهره شما رو خسته و سن شما رو خیلی بالاتر نشون میدن و فقط مناسب با یک سری استایل های خاص و مکان های خاص هستن. از محصولاتی استفاده کنید که لب های شمارو مرطوب کنن و باعث خط افتادن یا ایجاد خشکی روی لباتون نشن.


  9. فیکساتور :

    لوازم آرایشی برای آرایش ساده

    برای فیکس کردن میکاپ به طور حرفه ای باید از پودر فیکس و اسپری فیکس همزمان استفاده کنید.
    اما اگه نمیخواین هر دوی محصولات رو داشته باشین، پیشنهاد میکنیم که اگر پوست چربی دارین از پودر فیکس و اگه پوست خشکی دارین از اسپری فیکس استفاده کنید.
    فیکساتورها موندگاری میکاپ رو بالا میبرن، از به هم ریختگی و یا ماسیده شدن میکاپ به شدت جلوگیری میکنن و بنابر محصولی که انتخاب کردین میتونن پوست شمارو مات کنن و یا اون رو درخشان و شبنم دار نشون بدن.
    پس حتما و حتما از یک محصول برای فیکس کردن میکاپتون استفاده کنید ، تاثیرو تفاوتی که ایجاد میکنه رو میبینید.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران


لیست دسته بندی ها

کرم پودر - پنکک - کانسیلر - پرایمر - پودر فیکس - برنزر - اسپری فیکس - هایلایتر - کانتور - پالت سایه - ریمل - خط چشم - پرایمر چشم - مژه - رژ لب - رژ مایع - پالت رژ لب - دور چشم - آبرسان - ماسک - ضد آفتاب - سرم - ست آرایشی - پالت صورت - ست براش - براش تکی - ابزار - کیف - میسلار واتر - شیر پاک کن - روغن - تونر - بالم لب - اسفنج آرایشی - مداد لب - رژگونه - گلیتر - عطر - کورکتور - شوینده - ست پوستی - ژل ابرو - ریمل ابرو - مداد ابرو - مراقبت بدن - بادی اسپلش - تینت لب -