eden20 account

حساب من

eden20 cart

سبدخرید

-


تا پایان 50% تخفیف قیمت پارسال



وسایل گریم صورت عروس


میکاپ عروس یکی از مهمترین مراحل توی این روز مهم هست و اینکه چه محصولاتی رو استفاده کنیم بسیار مهم هستش.
اینجا میخوایم با هم مراحل میکاپ عروس و وسایل گریم صورت عروس رو به شما معرفی کنیم. که بتونید بهترین محصولات رو برای این کار انتخاب و استفاده کنید.

وسایل گریم عروس :

  1. آبرسان:

    وسایل گریم صورت عروس

    اول از همه باید ، پوست رو قبل از میکاپ خیلی خوب آبرسانی و هیدراته کنید. پس اول همه باید یه آبرسان برای انواع پوست و یا دو تا آبرسان برای پوست خشک و چرب داشته باشید.
    هیدراته کردن پوست یکی از مهمترین کارایی هست باید انجام بدین در غیر این صورت میکاپتون به هیچ عنوان خوب پیش نمیره


  2. پرایمر:

    وسایل گریم صورت عروس

    بعد از زدنِ آبرسان و هیدراته کردن پوست باید پرایمر مناسب رو استفاده کنید. برای پرایمر زدن باید عیوب پوست رو پیدا کنید برای مثال اگر منافذ پوست بزرگ و باز هست باید از محصولی برای کاور کردن منافذ استفاده کنید و یا اگه پوست زیادی خشکه و خط ریز داره، باید با یه پرایمر آبرسان اون نقاط رو خیلی خوب آبرسانی و هیدراته کنید. پس باید چند تا پرایمر برای کاور منافذ، کنترل چربی پوست و آبرسانی داشته باشید که بتونید هر مشکلی که پوست داره رو کاور کنید.
    این جا چند مدل پرایمر که جزو بهترین ها هستند رو برای شما معرفی میکنیم.


  3. کالر کرکتور:

    وسایل گریم صورت عروس

    ممکن هست که پوست دچار تغییرات رنگی شده باشه، برای همین نیز به کالر کرکتور نیازداریم. اگر نمیدونید چجوری باید از کرکتور استفاده کنید، میتونید مطلبِ نحوه استفاده از کالر کرکتورها رو بخونید و طرز استفاده کالر کرکتورهارو یاد بگیرید.


  4. کانسیلر:

    وسایل گریم صورت عروس

    کانسیلرها یکی از مهمترین محصولاتی هستند که باید توی روتینِ میکاپ قرار بگیرند. از کانسیلر برای بیسِ سایه و برای کاور تیرگی زیر چشم استفاده میشه. برای این کار باید به سه نکته توجه داشته باشید:
    میزان کاوری که میخواید
    رنگ محصول نباید خیلی روشن تر از باشه
    خشکی و خطوط زیر چشم، اگر پوست خیلی خشکه و یا دارای خطوط عمیق هست نباید از محصولی که خیلی سنگینه استفاده کنید.
    بهترین کانسیلرهایی که برای گریم عروس میتونید استفاده کنید:


  5. پالت سایه:

    وسایل گریم صورت عروس

    پالت های سایه مورد بعدی برای وسایل گریم صورت عروس هست، در واقع شما متونید با داشتنِ دو نوع پلت کارتون رو راه بندازین، کافیه که هر رنگی که فکر میکنید نیاز هست رو داشته باشید.
    رنگ های نودِ مات و شاین معمولا کارایی خیلی بیشتری دارند و سعی کنید سراغ محصولاتی برین که :
    پیگمنت خیلی خوبی داشته باشند، فید اون ها راحت باشه و روی پوست لک نشه، کارایی داشته باشن، در طول روز ریزش نداشته باشند و خط نندازند.
    بهترین پالت هایی که میتونید برای وسایل گریم صورت عروس انتخاب کنید:


  6. کرم پودر:

    وسایل گریم صورت عروس

    برای انتخاب کرم پودر باید ، حواستون به نوع پوست عروس و میزان کاروی که نیاز داره، باشه. راجع به بهترین محصولات و کرم پودرها توضیحات خیلی زیادی رو دادیم و میتونید همه ی اون ها رو در قسمت آموزش سایت ببینید:
    بهترین کرم پودر گریم عروس
    بهترین کرم پودر فاقد چربی
    بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی
    بهترین کرم پودر مخملی
    بهترین کرم پودر برای مجالس


  7. کانتور:

    وسایل گریم صورت عروس

    کانتور کردن، یعنی سایه زدن و ایجاد زاویه روی صورت برای همسن نباید رنگی با تناژ گرم انتخاب کنید بلکه کانتور شما باید تناژ سردی داشته باشه و خیلی تیره تر از پوستتون نباشه. پس به هیچ عنوان از برنزر به عنوان کانتور استفاده نکنید، میتونید یک پالت که تناژ ها و رنگ های متفاوتی داره رو انتخاب و استفاده کنید.
    بین انتخاب هاتون حواستون به نوع پوست هم باشه، برای مثال نباید روی پوست چرب از کانتور چرب استفا کرد اما بری افرادی که پوست خشک دارند میتونید با خیال راحت از کانتور چرب استفاده کنید.


  8. رژگونه و برنزر:

    وسایل گریم صورت

    برای برنزر و رژگونه میتونید از هر محصولی که میخواید استفاده کنید فقط باید حواستون باشه اگر قرار ست از محصولی کرمی و چرب استفاده کنید ، به هیچ عنوان نباید محصولی پودری روی پوست زده باشین چرا که نباید محصول کرمی رو روی پودر زد ، میکاپتون رو قطعا خراب میکنه.
    میتونید برای راحتی کارتون از پالت های صورت هم استفاده کنید، این محصولات ب صرفه تر هستند و معمولا چند کار رو همزمان برای ما انجام میدن.


  9. فیکساتور:

    وسایل گریم صورت عروس

    برای فیکس کردن میکاپ، سه مرحله داریم.
    مرحله اول شما باید طبقِ نوع پوست تصمیم بگیرید، اگر پوست خیلی خیلی چر هست باید از پنکک برای فیکسِ نقاطی مثل زیر چشم استفاده کنید.
    مرحله دوم رو باید برای انواع پوست انجام بدین، اونم استفاده از پودرفیکس هست. شما باید تمام محصولات کرمی که استفاده کردید رو با پودر فیکس و سِت کنید. باید از محصولی که خیلی ریز آسیاب شده و رنگ چهره رو تغیر نمیده استفاده کنید تا پوست خیلی پودری و سنگین نشه، محصولاتی مثل:

    و در نهایت در مرحله ی سوم وقتی تمامی مراحل میکاپ تموم شد، از اسپری فیکس استفاده کنید، استفاده از این محصول هم موندگاری میکاپ رو خیلی بالا میبره و هم این که به میکاپ و پوست اجاه نمیده که کیکی و ماسیده بنظر برسند. پوست رو از حالت پودری و خشکی بیرون میاره و میکاپ رو خیلی خوب روی پوست میخوابونه.


  10. میکاپ ابرو:

    وسایل گریم صورت عروس

    برای اینکار محصولات خیلی زیادی وجود داره و مهم تر از همه شما باید ، نیاز ابرو عروس رو ببینید. هر محصولی که استفاده میکنید باید از کیفیت و موندگاری بالایی برخوردار باشه و توی این همه محصول ، بهترین وسیله برای عروس استفاده از پماد ابرو آناستازیا هست. پیگمنت عالی و موندگری خیلی زیادی داره.
    مطلبِ بهترین وسیله برای آرایش ابرو میتونه کمک زیادی به شما بکنه.


  11. براش و اسفنج:

    وسایل گریم صورت عروس

    برای اپلای و فید تمامی محصولاتی که میخواید استفاده کنید نیاز به براش و اسفنج آرایشی دارید.
    برای انتخاب باید حواستون به کیفیت محصولی که استفاده میکنید باشه، براش و اسفنج نباید پیگمنت و کاور محصولتون رو از بین ببرند و یا نتونن خیلی خوب محصولات رو فید کنند.
    برای براش بهترین کار اینه که یک برند با کیفیت پیدا کنید و به جای خرید دونه ای ، براشتون رو به شکل ست انتخاب کنید.


  12. پالت رژلب:

    وسایل گریم صورت عروس

    برای زدنِ رژلب بهترین کار اینه که به جای خرید رژلب دونه ای از یک پالت رژلب استفاده کنید. این جوری هم خیلی به صرفه هست و هم اینکه، میتونید با خرید یک محصول، رنگ های خیلی زیادی داشته باشید .


این ها اصلی ترین محصولاتی هستند که باید در وسایل گریم صورت عروس قرار بگیرند. قطعا میدونید محصولات دیگه ای مثل ریمل، مژه و هایلایتر هم توی این لیست قرار میگیرند.
برای خرید وسایل گریم صورت عروس، فقط باید توجه کنید که کیفیت محصولات بالا باشه و به هیچ عنوان محصول تقلبی و فیک خریداری نکنید .این کار نه تنها میکاپ رو زیبا نمیکنه بلکه باعث میشه آرایش خراب بشه و پوست اسیب ببینه.


ship1

تحویل یک ساعت کاری تهران

ship2

تحویل یک تا دو روز کاری شهرستان

original

ضمانت اصالت و فرش بودن همه محصولات

change

تعویض یا مرجوع تا 10 روز در صورت استفاده نشدن


namad namad namad

دانلود اپلیکیشن مای سفورا

android
ios

ship2

instagram


با مای سفورا پوستی جذاب و سالم بساز


مای سفورا نمایندگی بهترین برند های آرایشی و اورجینال روز دنیا در ایران